Материалдар / Жоба «Этноэкология» «Табиғат және біз»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жоба «Этноэкология» «Табиғат және біз»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі баланың түсінуіне қол жетімді қарапайым білім жүйесін қалыптастыру (ең алдымен табиғатқа саналы түрде дұрыс көзқарас қалыптастыру құралы ретінде); - Табиғатты сақтау және қажет болған жағдайда оған көмек көрсету дағдылары мен тілегін қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2022
414
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жоба

«Этноэкология» «Табиғат және біз»

Жоба түрі: Танымдық-шығармашылық

Жобаның мақсаты:Қазақ этнопедагогикасы негізінде бала дүниетанымын қалыптастырып,ұлттық тәрбие беру.

Туған өлкенің табиғатына сүйіспеншілікпен қарау.

Танымдық қызығушылықты дамыту, табиғат туралы білімдерін кеңейту, оған құрметпен және қамқорлықпен қарау.

Міндеттері:

Білім беру:

Мектеп жасына дейінгі баланың түсінуіне қол жетімді қарапайым білім жүйесін қалыптастыру (ең алдымен табиғатқа саналы түрде дұрыс көзқарас қалыптастыру құралы ретінде);

- Табиғатты сақтау және қажет болған жағдайда оған көмек көрсету дағдылары мен тілегін қалыптастыру (тірі объектілерге күтім жасау, сондай-ақ жақын ортадағы қарапайым экологиялық дағдылар);

Дамыта оқыту:

- Табиғат әлеміне танымдық қызығушылықты дамыту;

- Кейбір іс-әрекеттердің салдарын алдын ала білудің қарапайым дағдыларын дамыту;

Тәрбиелік:

- Қоршаған табиғатқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу.

Балалардың жасы: 3-4 жас.

Мәселе: ортаңғы жастағы мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық сауаттылығының, мәдениетінің төмен деңгейі.

Өзектілігі:

Мектепке дейінгі балалық шақта тұлғаның негіздері, оның ішінде табиғатқа, қоршаған әлемге деген көзқарас қалыптасады. Балабақша үздіксіз экологиялық білім беру мен тәрбие жүйесінің бірінші буыны болып табылады, сондықтан мен тәрбиеші ретінде мектеп жасына дейінгі балаларда адам мен табиғаттың өзара әрекеттесуінің әртүрлі аспектілерін түсінуге ықпал ететін табиғатты ұтымды пайдалану мәдениетінің негіздерін қалыптастырамын.

Мен мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық тәрбиесін, ең алдымен, адамгершілік тәрбиесі деп санаймын, өйткені адамның қоршаған табиғат әлемімен қарым-қатынасының негізі адамгершілік сезімдер болуы керек, яғни.өмірдің кез-келген көрінісінің құндылығын түсіну, табиғатты қорғауға және сақтауға деген ұмтылыс.

Табиғатқа адамгершілікпен қарауды қалыптастыра отырып, мен әр баланың адам мен табиғаттың өзара байланысты екенін түсінуіне тырысамын, сондықтан табиғатқа қамқорлық-бұл адамға, оның болашағына қамқорлық, ал табиғатқа зиян келтіретін нәрсе адамға зиян тигізеді, сондықтан бәрімізге ортақ үйді бұзатын әрекеттер жаман қасиеттер болатыны туралы түсіндіруге тырысамын.

Мен балаларды табиғатқа қатысты олар күшті позицияларды иеленетініне сендіремін, сондықтан оған қамқорлық жасау керек, оны қорғап, оған қамқорлық жасау керек, сонымен қатар басқа адамдардың, құрдастарының және ересектердің әрекеттерін байқай білу, оларға тиісті баға беру керек.

Әрине, балалардың табиғатқа деген адамгершілік көзқарасын қалыптастыру үшін білімнің өзі жеткіліксіз, сондықтан мен әр баланы өз жасына сай практикалық іс – әрекетке тартамын-балалардың тірі табиғатпен үнемі және толыққанды қарым-қатынасы үшін жағдай жасаймын.

Тәрбиеші ретінде менің міндетім-ата-аналармен бірге балаларды бәріміз бірге екенімізді және әрқайсымыз жер үшін жеке-жеке жауап беретінімізді және әрқайсымыз оның сұлулығын сақтап, арттыра алатынымызды түсіну.

Жобаға қатысушылар:

- Орта топ балалары

- Тәрбиешілер

- Ата-аналар

Жоба түрі:

Ұзақтығы бойынша: 1 жыл

Жобадағы басым бағыт бойынша: ақпараттық-зерттеу;

Мазмұны бойынша: әлеуметтік-педагогикалық;

Байланыстар сипаты бойынша: отбасымен байланыста ортаңғы топ ішінде жүзеге асырылады;

Қатысушылар құрамы: топ тәрбиеленушілері, тәрбиешілер, ата-аналар.

Күтілетін нәтиже:

Балаларға арналған:

* табиғатта қарапайым экологиялық білім мен мінез-құлық мәдениеті қалыптастыру.

* балалар табиғаттағы өзара байланысты түсінеді, табиғи ресурстарға ұқыпты қарайды;

* жансыз табиғат құбылыстары мен объектілеріне қызығушылықтары дамиды;

* балалар эксперимент, талдау және қорытынды жасай бастайды;

* балалар энциклопедияларға, табиғат туралы кітаптарға қызығушылық танытады.

Педагогтар үшін:

* Ортаңғы мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу бойынша кезең-кезеңмен жүйе құру.

Ата-аналар үшін:

* Ең алдымен жақын ортада кездесетін жансыз табиғат объектілері туралы балалардың көзқарасы туралы хабардар болу;

* ББМДҰ-да өткізілетін экскурсияларға қызығушылық таныту;

* БҚҚ-да экологиялық білім беру қажеттілігі туралы хабардар болу.

Жобаны іске асыру қағидалары:

1. Дамытушылық білім беру принципі - әр баланың жақын даму аймағындағы қызметі;

2. Өзекті мәселені-ойлау функцияларын белсендіру, танымдық процестердің жұмысын ынталандыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

3. Қолжетімділік қағиданы-мектеп жасына дейінгі балалардың нақты ақыл-ой мүмкіндіктерін, олардың дайындығы мен даму деңгейін есепке алу.

4. Ынтымақтастық принципі-жеке тұлғаның басымдығына бағдарлау,

оның дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасау.

5. Даралау принципі - әр баланың жеке әлеуетін ашу.

6. Жүйелілік принципі-болжамды нәтиже алуға мүмкіндік беретін білім беру және тәрбие бағытындағы міндеттер кешенін шешу.

Кезең қызмет мазмұны Мерзімі

I кезең-дайындық:

1. Жоба тақырыбына қатысты ұғымдарды зерттеу;

2. Ең алдымен жақын ортада кездесетін жансыз табиғат объектілері туралы бейнематериалдар мен аудиоматериалдарды іріктеу.

3. Мектеп жасына дейінгі балаларды жансыз табиғат объектілерімен таныстыру туралы әдістемелік ұсыныстар әзірлеу.

4. Жоба бойынша перспективалық жоспар әзірлеу.

5. -Дидактикалық материалды, көрнекі құралдарды (қарауға арналған альбомдар, картиналар, үстел ойындары) таңдаңыз.

6. Балаларды диагностикалау. Қыркүйек

Iкезең-негізгі:

Бұл мәселе бойынша кеңес беру, ата-аналардың қатысуымен балаларға арналған интеграцияланған сабақтар, әңгімелер, экскурсиялар, мақсатты серуендер, ойын-сауық, фотокөрмелер мен суреттер көрмелері. Қыркүйек-Мамыр

Бақылау:

Осы мәселе бойынша балаларды тексеру, жүргізілген жұмысты талдау. Мамыр

Презентациялық:

Тақырыбы: "Табиғат. Экология. Адам " Мамыр

Жоба аясында балалардың қызметін ұйымдастыру.

Жұмыс нысандары мерзімдері

"Құм ертегісі" мақсаты: құрғақ және дымқыл құмның қасиеттерімен таныстыру.

Бақылау "учаскедегі құм".

Тәжірибе "құмды конус".

Оқу: "құм мен күн сәулесі туралы ертегі".

Бақылау "Құмдағы іздер".

"Керемет фигуралар" тәжірибесі.

Бақылау "құм мен топырақты салыстыру".

Тәжірибе "құм суды өткізеді".

Шығармашылық шеберхана: "Құм ертегісі"түрлі-түсті құммен сурет салу.

"Табиғаттағы құм ғажайыптары"қорытынды сабағы.

"Құм ертегісі"шағын мұражайын құру. қазан

"Балшықтың сиқырлы қасиеттері" мақсаты: құрғақ шикі саздың қасиеттерімен таныстыру.

Байқау «Сазды қайдан табуға болады?».

Тәжірибе "Саздың не екенін біліңіз".

Оқу: "Балшық ертегісі", "саз жігіт".

Бақылау " Құм немесе саз?».

"Құм мен сазды салыстыру"тәжірибесі.

Шығармашылық шеберхана:

Өз ойлары бойынша саздан мүсіндеу.

Тәжірибе "балшық – су өткізбейтін".

Саздың әртүрлі түрлерін қарастыру.

"Саздың сиқырлы қасиеттері" викторинасы.

"Саздың таңғажайып өзгеруі "қорытынды сабағы.

"Саздан жасалған ғажайыптар"көрмесін безендіру.

Экологиялық ойын-сауық "Бұл таңғажайып және нәзік әлем". Қараша айы

"Бұл жұмбақ тастар" мақсаты: тастардың әртүрлілігімен және олардың қасиеттерімен таныстыру.

Педагогтың "табиғаттағы тастар"әңгімесі.

Тәжірибе " неге олар айтады: тас сияқты мықты?».

"Тас ауыр"тәжірибесі.

Оқу: Н. И. Сладков "Кептірілген тастар".

"Тастардың қасиеттерін салыстыру"тәжірибесі.

Мультзал:" Күміс тұяқ " (П.П. Бажов ертегісінің желісі бойынша).

"Тастардың Сиқырлы түрленуі"шығармашылық шеберханасы.

"Осындай түрлі тастар"көрмесінің дизайны.

"Минералды патшалық"қорытынды сабағы. Желтоқсан айы

"Планетадағы ең таңғажайып зат" мақсаты: судың қасиеттерін анықтау.

Судың үш агрегаттық күйімен таныстыру. Табиғаттағы су айналымы туралы қарапайым түсінік беріңіз.

"Су – көмекші" байланыс жағдайы.

Тәжірибе "судың не екенін біліңіз".

Байқау "Аспандағы ақ аққулар өмір сүреді".

Оқылым: И.Урядова "Су туралы ертегі", "су туралы ертегі, жер бетіндегі ең керемет ғажайып".

Бақылау "шалғынға аяз түсті".

Байқау "Ақ қар мамық".

"Мұз бен қар – қатты су"тәжірибесі. Қаңтар айы

Бақылау " жолда не жарқырайды?»

"Бу – су"тәжірибесі.

Ойын-зерттеу "түрлі-түсті мұз".

Шығармашылық шеберхана:" Су поэзиясы " (шикі қабатқа сурет салу).

"Боялған қаршалар" бақылау.

"Су – өмір көзі"қорытынды сабағы.

"Ауа-сиқыршы" мақсаты: қоршаған кеңістіктегі ауаны анықтау, ауа қасиеттерімен таныстыру.

Тәжірибе " пакетте не бар?».

Тәрбиешінің "Ауа деген не"әңгімесі.

"Қыста ауаның қасиеттерін" бақылау.

Оқу: "Ауа қалай ауырды".

Тәжірибе " Біз немен дем аламыз?».

Қарым-қатынас жағдайы "қалай дұрыс дем алу керек".

"Ауаны ұстаңыз"тәуелсіз эксперименті.

Шығармашылық шеберхана:" Сиқырлы ауа көпіршіктері " (сабын көпіршіктерімен сурет салу).

"Ауа-сиқыршы "қорытынды сабағы. Ақпан айы

"Жылы немесе суық па?

"Мақсаты: балаларды температура (жылу) сияқты құбылыспен таныстыру.

Дидактикалық ойын "Ғажайып дорба".

Бақылау "күн мен көлеңкедегі заттардың температурасы".

"Суды араластыру"тәжірибесі.

Бақылау "ауа температурасына байланысты топырақтың жағдайы".

Байланыс жағдайы " ыстық не суық?»

Талқылау: термометрмен танысу.

Шығармашылық шеберхана: "Түрлі-түсті көбелектер"

Қорытынды сабақ " Жылы немесе суық па?»

Экологиялық мереке " Біз сенің достарыңбыз, табиғат!». Сәуір айы

"Сәуленің оқиғалары"

Мақсаты: жарықтың қасиеттерімен, жарық көздерімен таныстыру.

Байқау " Күйіп кеттіңіз-анық!»

"Лучиктің саяхаты" тәжірибесі.

Бақылау "Ай".

Оқу: "Лучик туралы ертегі".

"Кешкі көлеңкелерді" бақылау.

Жарық пен көлеңкемен тәуелсіз эксперимент.

Байқау " О, кемпірқосақ-доға!»

"Кемпірқосақ" Тәжірибесі.

Оқу: "Кемпірқосақ ертегісі".

Бақылау "Найзағай".

Шығармашылық шеберхана:"Оттар".

"Жарық мұражайы" шағын мұражайын құру.

"Лучиктің шытырман оқиғалары"қорытынды сабағы. Мамыр айы

Жоба аясында ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру.

Жұмыс нысандары мерзімдері

Отбасындағы экологиялық тәрбиені ұйымдастыруды анықтау бойынша ата-аналарға сауалнама жүргізу. (қыркүйек)

Кеңес " мектеп жасына дейінгі балаларды жансыз табиғатпен қалай таныстыруға болады?"(қазан)

Ұсыныстар " құм, саз, тастар мен сумен қалай тәжірибе жасауға болады?"(қараша)

"Танысыңыз: экологиялық құқық" ата-аналар жиналысы (желтоқсан)

"Дабыл қоңырауы" кеңес-үгіт (қаңтар)

"Сіздің пәтеріңіздегі ауа" ұсыныстары (ақпан)

Қоқыстан Шаршаған " акциясы (Наурыз)

Ұсыныстар " ауа, жел, температура (жылу) және жарықпен қалай тәжірибе жасауға болады?"(сәуір)

Кеңес "жануарларға, құстарға, балықтарға өз үйін табуға көмектес" (мамыр)

Отбасындағы экологиялық тәрбиені ұйымдастыруды анықтау бойынша ата-аналардың қорытынды сауалнамасы. (мамыр)

Қабырға газетін безендіру "адам және табиғат: жанжал немесе үйлесімділік?"(мамыр)

"Туған табиғат сұлулығы" фотокөрмесі (мамыр)

"Балалардың экологиялық жобасының нәтижелерін ұсыну" ата-аналар жиналысы (мамыр)

Жоба шеңберінде педагогтармен жұмысты ұйымдастыру.

- Балабақшадағы тәжірибені тарату;

- Жобаны таныстыру.

Тұсау кесер формасы: "барлығы дерлік жансыз табиғат туралы"тақырыбындағы КВН.

"Табиғат және Біз" жобасының қорытындысы біздің жұмысымыздың нәтижелерін қорытындылау болды.

Жоба балаларға туған өлкесінің табиғаты, табиғи ресурстарды қорғау қажеттілігі туралы білімдерін кеңейтуге мүмкіндік берді.

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:

Әдебиет

1. Иванова А.И. Балабақшадағы экологиялық бақылаулар мен эксперименттерді ұйымдастыру әдістемесі. – М.: 2003.

2. Лаптева Г.В. Балаларға арналған серуендер. Балабақша бағдарламасы және тек қана емес. – СПб. : 2010.интербелсенді.













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!