Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жобалау жұмысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектепке дейінгі ұйымындағы жобалау жұмыстары туралы"
Мақсаты: Жанартылған білім беру мазмұны аясында мектепке дейінгі ұйымның жылдық жоспарын ұсыну
Міндеттері: 1.Мектепке дейінгі білім берудің жаңартылған мазмұнының бағдарламасын іске асыру шеңберінде ҚР МЖМБС талаптарына сәйкес жұмыс жоспарын құру
2.Өткен оқу жылының жетістік денгейін терең талдау негізінде жана мақсат міндеттерді анықтау.
3. Заман талабына сәйкес мектепке дейінгі жұмысын жоспарлауда оқу тәрбие удерісінің құрылымын сақтау
Мәселе: Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жоспарын жасау кезінде туындайтын қиындықтар: жоспарда шамадан тыс шаралардың болуы: жоспарлауда нақтылықтың жоқтығы; мерзімін жоспарлауда бірқалыптылық сақталмауы; жоспарды іске асыру барысында бақылаудың жоқтығы.
Өзектілігі: бұл жоба нақты балабақшаның мектепке дейінгі тәрбиелеудің болашақ жүйесі үшін ең маңызды мәселелерді шешуге бағытталған.
-жоба өз мақсаттарында және жоспарланған іс-әрекеттерде тек бүгінгі ғана емес, сонымен қатар мектепке дейінгі мекемеге қойылатын болашақ талаптарды, яғни ол іске асырылатын өзгермелі талаптар мен шарттарға сәйкес болу қабілетін көрсетеді.
-жобаның қасиеті осы МДҰ-да мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың сапасын арттыруда барынша пайдалы нәтиже алуға мүмкіндік беретін мақсаттар мен оларға қол жеткізу тәсілдерін анықтауға мүмкіндік береді.
-жобаның қасиеті қалаған және ықтимал арасындағы сәйкестікті қамтамасыз етеді.
-мақсатқа қол жеткізу үшін қажетті іс-әрекет құрамының толықтығын, сондай-ақ іс-әрекет арасындағы байланыстың келісілуін қамтамасыз ету жобаның қасиеті.
-осы жобаның ерекшелігі түпкілікті және аралық мақсаттарды (күтілетін нәтижелерді) операциялық түрде анықтау, яғни оларды нақты алынған нәтижелерді олардың мақсаттарға сәйкестігін тексеру тәсілі болатындай етіп анықтау.
Жобаның кезеңдері және қатысушылардың қызметі
Жобаның кезеңдері
әдіскердің қызметі
ұжымның қызметі
І кезең
1. Проблеманы (мақсатын) тұжырымдайды (ашады). Мақсатты қою кезінде жобаның өнімі де анықталады.
2. Тәрбие-білім беру процесіне қатысушыларды іскерлік жағдайға енгізеді.
3. Тапсырманы құрастырады
1. Мәселеге кіру.
2.Бар мәселеге оң жауап.
3. Қабылдау міндеттері.
4. Жобаның міндеттерін толықтыру.
ІІ кезең
4.Қойылған мақсаттарды іске асыру үшін қойылған міндеттерді шешу.
5.Қызметті ұйымдастырады
5.Ұжымды жұмыс топтарына біріктіру.
ІІІ кезең
6.Жобаны жүзеге асыруды бағыттайды және бақылайды.
7.Кәсіби құзыреттілік дағдыларын қалыптастыру.
IV кезең
7. Тұсаукесерге дайындау.
8.Тұсаукесер
8. Қызмет өнімі тұсаукесерге дайындалады.
Күтілетін нәтиже:
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы тәрбиелеу мен оқытуды үздіксіз жетілдіруді қамтамасыз ету. Мектепке дейінгі білім берудің талаптарына сәйкес жұмыстану,талдау негізінде нақты ұсыныс жасалды.
Өнім " Мектепке дейінгі білім берудің жаңартылған мазмұны бағдарламасын іске асыру шеңберінде Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жоспары»
Инновациялық идеяның мәні, жобаның жаңашылдығы мен бірегейлігі:
Жаңартылған өмір нысандары мектепке дейінгі білім беру жүйесінде және жоспарлау сияқты басқарудың маңызды функциясында түбегейлі өзгерістерді талап етеді. Мектепке дейінгі білім беру мекемесі оның түрлілігі білім беру мен мемлекет үшін маңызды, балаларды туғаннан бастап мектепке дейін тәрбиелеу мен дамытудың міндеттерін шешеді.
Білім берудегі екпін 4К моделіне қарай жылжиды: креативтілік, сыни ойлау, коммуникабельділік және командада жұмыс істей білу.
Жоба бойынша жұмысты бастап, біз ондағы проблемалық аймақтар мен бар мүмкіндіктерді анықтау мақсатында жағдайға талдау жүргіздік. Біз қиындықтарды анықтадық (проблема).
Мектепке дейінгі білім беру мекемесін басқару тәжірибесінде жоспарлау кезеңінде кейбір формализм бар және осы формализмді жеңу жалпы басқару еңбегінің тиімділігін арттырудың маңызды факторы болып табылады. Егер жоспарлауды тек құжатты рәсімдеу ғана емес, сонымен қатар басқару шешімін қабылдау ретінде қарастырсақ, онда жоспарлы - мектепке дейінгі білім беру мекемесін тиімді басқарудың негізгі принципі деп айтуға болады. Кез келген жоспарлы тапсырма еңбек нәтижелілігін анықтау кезінде өзіндік бастапқы "есептеу нүктесі" болып табылады. Әдістемелік әдебиетте жоспар құру кезінде формализмнің тағы бір себебін жиі атайды, ол кейіннен оны іске асыру кезінде формализмге алып келеді, бұл жоспардың іс-шаралармен шамадан тыс жүктелуі және нақты құрылымсыз көлемді мәтіндік жоспарлары.
МДБ жылдық жұмыс жоспарының негізгі бөлімдері
1 бөлім. Өткен оқу жылының жұмысын талдау.
Бұл бөлім мәтінмен ресімделуі және қысқа қорытындылар бар схемалармен бейнеленуі мүмкін. Біз ұсынған жылдық жоспардың алты бөлігіне сәйкес келетін оқу жылының қорытындысы бойынша аналитикалық анықтаманың 6 бөлімін ұсынамыз.
1.1.Денсаулықты және салауатты өмір салтын қамтамасыз ету. Бұл бөлімде: тәрбиеленушілердің денсаулық жағдайын; жыл бойы балалар мен қызметкерлердің ауруын, жұмыс істеу күндері бойынша салыстырмалы сандар, арнайы емдеу-алдын алу жұмысын ұйымдастыру үшін денсаулық топтары бойынша жиынтық деректерді; дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру, шынығу нәтижелерін қысқаша ұсыну қажет.,
тиімді тамақтануды ұйымдастыру және т.б. бұдан әрі жалпы қорытындылар беріледі (денсаулық және салауатты өмір салты деңгейі бойынша анықталған үрдістер), жаңа оқу жылына арналған қызметті жоспарлау резервтері анықталады.
1.2.Бағыттар бойынша Типтік оқу бағдарламасын орындау нәтижелері. Бұл бағыттар мен білім беру салалары бойынша әрбір жас тобында бағдарламаны меңгерудің аралық нәтижелерін бағалау.
1.3.МДҰ түлектерінің интегративті сапаларының даму деңгейі талданады (жоғары және мектеп алды топтардың бағдарламаны игеруінің қорытынды нәтижелерін бағалау. Бұдан әрі осы бөлім бойынша жұмыстың нәтижелілігін арттырудың жалпы қорытындылары мен резервтері жүреді.
1.4.Педагогтердің кәсіби шеберлігін арттыру, оларды аттестаттау және біліктілікті арттыру нәтижелері; келесі жылға әдістемелік көмекке педагогтердің өтінімдері (Педагогикалық шеберлік картасы бойынша); МДҰ-дағы әдістемелік жұмыс жүйесі талданады.
біліктілікті арттыру курстарында оқыту (дифференциалды тәсілді ескере отырып, педагогтардың әр түрлі санаттары үшін);
педагогтердің курсаралық кезеңде әдістемелік бірлестіктер, конференциялар, дөңгелек үстелдер және т. б. қатысу.,
кәсіби шеберлікті арттыру мақсатында;
1.5.Білім беру процесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуі талданады.
Жалпы қорытындылар, анықталған үрдістер мен кадрлармен жұмысты жоспарлау резервтері, келесі оқу жылына әдістемелік кабинетті жабдықтау.
1.6.Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен өзара іс-әрекет жүйесі (ата-аналарға сауалнама жүргізу нәтижелері бойынша); МДҰ мен мектептің бірлескен жұмыс жоспарларын орындау; басқа ұйымдармен жұмыс нәтижелері талданады. Жалпы қорытындылар.
1.7. Әкімшілік-шаруашылық жұмыстың қорытындысы талданады және МДҰ-да балалардың болуының материалдық-техникалық және медициналық-әлеуметтік жағдайы бағаланады.
1.8. Біздің МДҰ үшін тағы бір бөлім - инклюзивті топтағы түзету жұмысының нәтижелерін талдау.
Талдаудан алдағы оқу жылына арналған жылдық міндеттер туындайды.
Қорытынды: мектепке дейінгі білім беру мекемесінің жылдық жұмыс жоспарын дайындау жоспарды құру процесін ғана емес, сонымен қатар алға қойылған мақсаттарға жету үшін не істеу керектігін негіздеу бойынша басшының ойлау қызметін де болжайды.
Жылдық жұмыстың І бөлімі.
- жылдық жоспарды жазуға кіріспес бұрын дайындық жұмыстары.
Бірінші кезең сәуір айының соңында келесі әрекеттер өткізілді. Бұйрық негізінде шығармашылық топ құрылды
* Педагогтар мен ата-аналарға жоспарды әзірлемес бұрын МДҰ ұжымының алдында тұрған қандай да бір мәселелерді шешу жолдарын өз ұстанымдары мен ұсыныстарын айтуды ұсынды.
Балалардың мектепке дейінгі білім берудің Типтік оқу бағдарламасын меңгеру нәтижелерін бағалау мониторингін жүргізді. Нормативтік құжаттар негізінде және МДҰбұйрығына сәйкес бастапқы аралық, қорытынды мониторингтер жүргізіледі. Бағдарламаны меңгерудің бастапқы, аралық және қорытынды нәтижелерін мониторингілеу жүйесі балалардың даму динамикасын және жетістігін бағалауға мүмкіндік береді.
МДҰ-ның өткен оқу жылындағы жұмыс жоспарының орындалуына талдау жасап, осы мәліметтерді жүйелендірді:
* әр жылдық міндетті орындау деңгейі ("МДҰ әрбір педагогының өзін-өзі бағалауы" қолданылды»)
* жыл бойы өз жұмысының нәтижелілігі туралы;
* жылдық жоспардың жоспарланған іс-шараларының орындалуын талдау • жоспардың жоғары тығыздығы);
* орындалмау (ішінара орындау) себептерін анықтады (себептері басшының мүмкіндігінен тыс жағдайлармен байланысты)
Мұндай талдамалы жұмыс МДҰ жоспарының орындалу деңгейін анықтауға және оның негізінде педагогтар мен ата-аналар ұжымының ұсыныстарын, сондай-ақ балалардың типтік бағдарламаны меңгеру мониторингінің нәтижелерін ескере отырып, келесі оқу жылына арналған бағыттар мен міндеттерді белгілеуге мүмкіндік берді.
Екінші кезең-педагогикалық кадрлармен кәсіби шеберлігін жетілдіру бойынша әдістемелік жұмыс моделін жобалауға бағытталған. Педагогтер қандай әдістемелік көмекке мұқтаж екенін анықтау үшін сауалнама және әңгімелесу қолданылды. Әңгіме барысында мектепке дейінгі білім беру мекемесі үшін өзектілігі туралы әңгіме қозғалды, жұмыстағы бірқатар жалпы кемшіліктер атап өтілді. Әр педагогтің кездесетін қиындықтарды атап, оларға нақты қандай әдістемелік көмек қажет екендігі туралы әңгімеге қосты. Педагогтарды әдістемелік қолдау жүйесі олардың нақты қиындықтарын ескере отырып құрылды. Жиналған ақпарат педагогтар тарапынан берілген сұрауларды әр тәрбиешіге сараланған әдістемелік көмекті есепке ала отырып, келесі жылға әдістемелік жұмысты бейресми жоспарлауға көмектесті. Бұл мүмкін болғандықтан: дифференциалды тәсілді және олардың сұраныстарын ескере отырып, педагогтардың әр түрлі санаттары үшін консультациялар, семинарлар, семинар-практикумдар, тренингтер және басқа да формалар, мысалы, шығармашылық топтардың жұмысы.
Педагогтармен сауалнама жүргізу нәтижесінде алынған мәліметтерді талдау әдіскерге Педагогикалық шеберлік картасын, келесі оқу жылына арналған әдістемелік іс-шаралар жобасын жасауға көмектесті.
Мекеменің жұмысын жоспарлауға дайындықтың барлық кезеңдері жылдық жоспардың бірінші бөлігін жасауға-өткен оқу жылының соңғы нәтижелерін талдауға бағытталған. Жыл сайын мамыр айында педагогикалық кеңесте "жыл ішіндегі жұмыс қорытындысын шығару" тақырыбы бойынша аналитикалық анықтама тыңдалады және талқыланады. Педагогикалық кеңестің барлық қатысушылары талқылауға белсенді түрде кірісуі, келесі оқу жылына арналған бағыттар мен міндеттерді таңдауда өз көзқарасын білдіруі маңызды.
Жылдық жоспардың 2 бөлімі.
Біліктілікті және кәсіби шеберлікті арттыру.
Бұл бөлімде кадрлармен жұмыс жүйесі жоспарлануда:
біліктілікті арттыру курстарында оқыту (сараланған тәсілді ескере отырып, педагогтардың әр түрлі санаттары үшін));
аттестаттауға дайындық және аттестаттау;
кәсіби шеберлікті арттыру мақсатында оқытушылардың курсаралық кезеңде әдістемелік бірлестіктер, конференциялар, дөңгелек үстелдер және т. б. қатысу;
педагогтардың өздігінен білім алуы.
Жылдық жоспардың 3бөлімі.
Ұйымдастыру-педагогикалық жұмыс.
Әдістемелік жұмыстың түрлі формаларын пайдалана отырып, педагогтарды әдістемелік қолдау жүйесі
Шығармашылық топтардың жұмысы
Педагогикалық кеңестерді дайындау және өткізу.
Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жалпылау, енгізу, тарату.
Конкурстар мен байқауларға қатысу.
Әдістемелік кабинетті жабдықтау және толықтыру.
Жылдық жоспардың екінші және үшінші бөлімдері: "білім беру үдерісін ғылыми-әдістемелік және кадрлық қамтамасыз ету"біріктірілуі мүмкін.
Жылдық жоспардың 4 бөлімі.
Ішкі мониторинг жүйесі.
Бұл бөлім мектепке дейінгі білім беру мекемесін басқарудағы Бақылау-диагностикалық функциямен байланысты және ішкі мониторинг жүйесі ретінде ұсынылады. Мұнда бақылаудың түрлері мен нысандары (жедел, тақырыптық, ДРК және т.б.) жоспарланып отыр. Жыл сайын мектепке дейінгі балаларды дамытудың қорытынды және аралық нәтижелерін өткізуді ұйымдастыру жоспарлануда, оған педагогикалық ұжымның барлық мүшелері қатысады.
Мектепке дайындық тобында балалардың мектепке дейінгі білім берудің Типтік оқу бағдарламасын меңгеруінің қорытынды нәтижелері шығарылады.
Балабақшаның барлық жас топтарында-Мектепке дейінгі білім берудің Типтік оқу бағдарламасын меңгерудің аралық нәтижелері.
барлық даму бағыттары бойынша тәрбиеленушілердің жалпы білім беру бағдарламалары.
Жылдық жоспардың 5 бөлімі.
Отбасымен, мектеппен және басқа да ұйымдармен жұмыс істеу.
Бұл бөлімде ата-аналардың педагогикалық құзыреттілігін арттыру бойынша жұмыс жоспарлануда (ата-аналар жиналысы, семинарлар, тренингтер, практикумдар, дөңгелек үстелдер және т.б.).
Балалар, ата-аналар мен педагогтардың бірлескен шығармашылығы.
Тәрбиеленушілердің отбасылары туралы деректер банкін құру.
Мектеппен және келісім-шарт жасасқан ұйымдармен жұмыс істеу сабақтастығы мәселелері бойынша іс-шаралар жоспарланып отыр.
Жылдық жоспардың 6 бөлімі.
Әкімшілік-шаруашылық жұмыс.
МДҰ материалдық-техникалық және қаржылық базасын нығайту бойынша барлық жұмыстар жоспарлануда: жөндеу, жабдықтау және пәндік орталарды толықтыру және т. б.
Қазіргі ғалымдардың көпшілігінің пікірінше, жоспарлау процесі жақсы көрінетін бірыңғай жүйені құруға алып келуі тиіс:
МДҰ қызметінің белгілі бір кезеңге арналған міндеттері (бұл жағдайда-жыл);
2. Жоспардың негізгі мазмұны;
3. Жоспарланған іс-шараларды орындау мерзімі;
4. Жоспардың орындалуына жауапты тұлғалар.
АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ:
Жалпы ата-аналар жиналысы;
Топтық ата-аналар жиналысы;
Ашық есік күндері;
Сауалнама;
Көрнекі-ақпараттық Стендтерді ресімдеу;
Кеңестер;
Жоба бойынша қорытынды:
Жоспарлау – кез келген мектепке дейінгі білім беру мекемесінің табысты және тиімді жұмысының негізі. Оқу-тәрбие процесін нақты және құрылымдалған жоспарсыз ұйымдастыру мүмкін емес. Жоспар тек формальдылық емес. МДҰ-ның жылдық жұмыс жоспары жарғы немесе даму бағдарламасы сияқты нормативтік құжат болып табылады, яғни мектепке дейінгі мекеменің міндетті құжаттарының тізбесіне кіреді. Жоспарлау-бұл МДҰ ресурстарын барынша тиімді іске қосу мүмкіндігі. Жоспар мазмұны ағымдағы оқу жылында шешілетін міндеттерді және педагогикалық ұжымның қызметін жетілдіру үшін іс-шаралар кешенін қамтиды.
Оқу жылының басында №1 педагогикалық кеңесте жылдық жоспардың жекелеген компоненттері талқыланды және қажет болған жағдайда оған түзетулер енгізілді. Жоспар түпкілікті бекітілгеннен кейін оны іске асыру жөніндегі жұмыс басталады. Алайда, бұл процесс неғұрлым тиімді болуы үшін оның орындалуын педагогикалық ұжыммен жұмыстың әр түрлі кезеңдерінде үнемі талқылау қажет. Сол кезде әрбір тәрбиешінің міндеттері ғана емес, мекеме жұмысының жалпы мақсаттары мен бағыттары туралы нақты түсінігі болады. Қателерді болдырмау үшін МДҰ жылдық жоспарын жасауға қойылатын барлық талаптарды сақтау, әрбір бөлімді адал және толық көлемде толтыру қажет, ал қиындықтар туындаған жағдайда барлығын өз бетімен қалдырмау керек, ал педагогикалық кеңестер мен тиісті семинарларда барлық мәселелерді шешуге тырысу керек. Бірақ жылдық жоспар қандай нысанда жазылса да оның бірінші бөлігі "өткен оқу жылындағы жұмысты талдау"болып табылады. Осы бөлімнің маңыздылығына назар аударамыз, өйткені тек терең және жан-жақты талдау жылдық міндеттерді анықтау және кейінгі жоспарлау үшін жақсы негіз бола алады.