Материалдар / Жобалау жұмысын ұйымдастыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жобалау жұмысын ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларды жобалау әдісі арқылы өзіндік жұмыстарға бағыттау; дербес теориялық және эксперименталдық жұмысқа үйретіп, ғылыми-зерттеу әдіс-тәсілдерімен таныстырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2018
1421
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқыту сабағыТақырыбы: Кіріктірілген жобаларды әзірлеу алгоритмі

Мақсаты: оқушыларды жобалау әдісі арқылы өзіндік жұмыстарға бағыттау; дербес теориялық және эксперименталдық жұмысқа үйретіп, ғылыми-зерттеу әдіс-тәсілдерімен таныстырады; Міндеті: мақсаттан туындайды. Сондықтан да мақсатқа жетудің жолдары сатылап таныстырылады:ғылыми-зерттеу жұмысының түрлері туралы мағлұмат алу;зерттеу тақырыбын құрастыра білу; зерттеудің мақсат-міндеттерін белгілеу;ғылыми жоба өзектілігін анықтау;өз жобасына аннотация жазу және гипотезасын анықтау; түсініктермен жұмыс жасау; ғылыми-зерттеу жұмысы әдіс-тәсілдерін ажырату, қажеттісін таңдау.Қолданылатын әдіс-тәсілдер: .Ақпарат құралдарына шолу жасау, диолог, презентация, жобалар, кестелермен жұмыс, практикалық әс-ірекеттер, үйренген білімді дереу қолдану, басқаларды үйрету.Қолданылатын көрнекі құралдар: итнерактивті тақта, «Жас ғалым» журналдары, түрлі-түсті стикерлер, А3, А4 форматтағы қағаз және түрлі-түсті фломастерлер.Берілген уақыт: 40 мин. Семинар барысы: 1.Оқушылар шеңбер бойында тұрып, бір-біріне сәттілік жоғары көңіл күй тілей отырып, есім-акронимі арқылы есімінің бастапқы әрібінен өзін сипаттайтын(немесе өзіне тән) сын есімдер (эпитеттер) келтіру арқылы өзін таныстырып өтеді. (2-3мин)2. «Жас ғалым» журналына шолу жасау (5 мин)3. Тақырыпқа бағытталған сұрақтар (1 қосымша)а) Негізгі сұрақтар: жеке жауап береді сосын топпен жауаптарын біріктіреді.(3 мин)б) Проблемалық сұрақтар: топқа беріледі. (3мин) (2 қосымша)4. Мұғалім жобалау әдісі туралы көрсетілім арқылы түсінік береді.(5-7 мин) тұсау кесер (3 қосымша)6. Топтарға бірнеше жоба тақырыптары ұсынылады, топ мүшелері бірнеше тақырыптан бір тақырып таңдап, тақырыптың мақсаты мен міндетін, өзектігін жазулары керек, жобаларының аннотация жазып және гипотезасын анықтауы керек. (7 мин) Қосымша таратпалы материалдар беріледі. (4 қосымша)7. Жұмыстарын қорғау әр топқа (3 мин) 8. Рефлексия (5 қосымша)Сабақтың талдауы: Аталған тақырып толығымен мақсатына жетті: Оны сабақ соңында топқа берілген тапсырмалар, жобаға еркін тақырып таңдап, жобаның мақсаты мен міндетін дұрыс құрып, болжам жасағанынан аңғаруға болады. Балалар таңдаған тақырыптар, қазіргі кезеңдегі өзекті пролемалар болып табылады. «Шөл даланы пайдаға жарату» тақырыбын Нарманбет ауылы М.Ержанов атындағы орта білім беру мектебінен келген оқушылар; «Ауыз су мәселесін қалай шешуге болады?» тақырыбы бойынша Ортадересін жалпы білім беретін мектеп ауылынан келген оқушылар, «Алтын қима» математикада және өмірде кіріктірілген жобаны(математика және биология) Қошқар жалпы білім беретін келген балалар таңдап, топпен талқыға салып, аталған тақырыптардың өзектілігін анықтап, дұрыс мақсаты мен міндетін жаза білді. Жасалған рефлекция бойынша сабаққа қатысқан 21 оқушының көңіл күйі келесі пайыздарды көрсетті:Тақырып таңдадым, жоба жазумен айналысам деген шешімге келдім: 85%Жоба туралы толық меңгергім келеді: 15%Мені тақырып қызықтырған жоқ: 0%





















































































1Қолыңдағы ақпарат құралының оқырманы кімдер деп ойлайсың?





2Неліктен олай ойлайсың?











3Жалпы журнал өзіңе ұнады ма? Ұнаса несімен ұнады: көркемдік жағы ма әлде, мазмұны ма?













4Осы журналдағы қандай тақырып саған қатты әсер қалдырды? Себебі бар ма?













5Журналға шолу жасай отырып, сені қызықтырған тақырып бар ма, оны толық оқысам әрі қарай зерттесем деген ой келді ме?

















6Егер ондай ойың болса, сен алғашқы қадамыңды неден бастар едің? Сенің іс әрекетің білім алудың қай түріне жатады деп ойлайсың (реферат, конспект, жоба, лексия)

(1 қосымша)

(2 қосымша)

Бүгінгі сабақтан алған әсерлерің қандай болды?Жалпы тақарып туралы қандай ойларың бар?Жоба жұмысымен айналыса отырып, сендер қандай білімге, біліктілікке, дағдыға қол жеткізем деп ойлайсыңдар?Естігенімді ұмытамын,Көргенімді есте сақтаймын,Өзім жасағанды түсінемін. КонфуцийҚытай халқының ұлы философ, ұстазының осы ұлағатты сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер?





















(4 қосымша) таратпалы материалдар)Жобалау техноогиясын қолдану əдістеріЖобалау технологиясы 19 ғасырдың 2-ші жартысында АҚШ ауылшаруашлығы мектептерінде пайда болған. Оның негізін қалаған - Джон Дьюи атты психолог жəне педагог , философ. Дьюидің ілімін жалғастырушы- Колумбия университетінің жанындағы мұғалімдер колледжінің профессоры Ульям Херд Килпатриктің ойынша, балаларды өз жұмысының жемісін көруге ынталандыру арқылы үлкен өмірге дайындау - бұл технологияның негізі. "Өзіне көйлек тігіп киген бойжеткенді мысалға алайық. Егер ол кейін өзі киетін көйлегі үшңн жанын аямай, ерінбей, аса қызығушылықпен көйлек үлгісін өзі ойлап тауып, өз бетімен өлшеп, пішіп, тігіп кисе - бұл мысал жобалау технологиясының нағыз титік үлгісі" - деген үлкен Хилпатрик. Кеңес үкіметі кезіндегі мектептердегі жобалау технологиясын енгізуге асықпай жүргенде, ағылшын тілінде сөйлейтін мемлекеттерде: АҚШ -та, Канадада, Англияда, Австралия жəне Жаңа Зеландияда ол кеңінен таралып жатты. Европанын да бірқатар мемлекеттерінде ол кең тамырын терең жая бастады. Əрине, уақыт өткен сайын бұл технологияда бірқатар өзгерістерге ұшырап отырады. Еркін тəрбиелеу ойынан туындаған жобалау əдістемесі біртіндеп "тəртіпке бағынып" , білім беру əдістемесі құрамына табыс пен еніп отыр. Бірақ оның негізі, түпкі мақсаты қай кезде болса да қала бермек-оқушының білім алуға жəне сол білімін мектеп қабырғасынан шыққанда нақты проблемаларды шеше білуде қолдануға үйрету. Жобалау технологиясын қолданудағы негізгі мақсат - оқушылардың қызығушылық ынтасын дамыту, өз бетімен жұмыстарын жүргізу арқылы білімдерін жетілдіру, ақпараттық бағдарлау біліктілігін қалыптастыру жəне сыни тұрғыдан ойлау қабілетін арттыру арқылы оқушыны болашақта əр түрлі жағдаяттарда, əр түрлі қоғамдық ортада өзін қзі көрсете білуге бейімдеу. Егер оқушы жобасы тақырыбын дұрыс таңдай отырып, жоспарлай білсе, оны дұрыс орындай алса - ол болашаққа дұрыс тұлға болып қалыптасады. Əр түрлі жағдаяттарды дұрыс шешім қабылдап отырып, əр түрлі адамдармен тіл табыса отырып, əр ортада дұрыс бағыт - бағдар бере алады. Сонымен, жобаның тиімділігі - көзбен көріп, құлақпен естіп, есте сақтай отырып, оқушыны ізденіске іскерлік пен танымдық ынтаға , шығармашылық қабілетті жетілдіру арқылы түрлі мəселелерді шеш білуге , тапқырлыққа, жаңа ғылыми ізденіске жетелеуде. Жобалау технологиясы негізінде - оқушылардың жұппен немесе топпен бірігіп дайындайтын шығармашылық жұмыстар жатыр. Оқушылардың жоба жұмыстарын ұйымдастыру үшін жоғарғыда айтылғандай, оны жоспарлай білу қажет. Жоба жұмысы кезеңдері. Жұмыстың мазмұны. Мұғалімнің тəрбиелік мақсатты шешудегі негізгі іс-əрекеттері. Оқушылардың іс - əрекеттері. 1. Дайындық кезеңі Жоба тақырыбын анықтау. Бір бағыт төңірегінде оқушыларды тақырып таңдауға ынталандырады. Топтағы əрбір оқушының пікірін ескере отырып жұмысты жоспарлауға үйретеді. Əр оқушы өмірлік тəжірибесіне (егер ол болса) , сүйене отырып, өз ойын ортаға салады, бірігіп жобаның мақсаты анықтайды. 2. Жоспарлау Топқа бөлу. Ақпарат жинау жəне талдаудың жолдарын көрсету. Əрбір топ мүшесі алдындағы жұмысын анықтау. Оқушыларды өз бетімен акпарат жинауды бағыттайды. Əрбір топ мүшесінің пікірін ескере отырып, ұжымдық талқылау шешімін тыңдайды, қажет болса өз ойымен бөліседі. Оқушылардың жобасы бойынша күнделігін тексереді. Топ арасында əркімнің атқаратын қызметін анықтайды, өз тақырыптарын анықтау жұмыс істеу кезеңдерін жоспарлап , бірінші нəтижеге жету уақытын белгілейді. "Қоғамдық " тапсырманы орындауға дайындығын көрсетеді. 3. Зерттеу жұмысы. Ақапарат жинау, аралық нəтижені талдау, зерттеудің негізгі құралдары: сұқбат, анкета бақылау, алынған түрлі ақпаратты талдау. Оқушы күнделігін бақылап, əрбір жетекшісімен топ мүшелерімен жеке - жеке сөйлесу , талдау, нəтижені салыстыру арқылы алдағы жұмысқа бағыт беру. Жеке жəне жұптық жұмыс , анкета сұрақтарын құрастыру. Қажет болса сценари жазу, қоғамдық ұйымдар мен қарым қатынас қалыптастыру.Білімін əр пəндік салада кеңейтеді, түрлі қоғамдық жұмыстармен танысады, шығармашлық, белсенділік, талаптылық қасиеттерін бойында қалыптастырады. 4. Нəтижені талқылау. Ақпаратты талдау , шешім шығару, тұсау кесердің қандай түрде өтетінін жоспарлау. Бақылайды, кеңес береді. Топ ішіндегі жеке оқушылардың еңбегін бағалай отырып, бірігіп қорғау үшін ынтымаққа бір-біріне деген сыйластыққа шақырады. Тұсау кесерге келгетін қонақтар тізімін жазады, қажетті аудио- видо техниканы жабдықтайды. Топ арандағы əркімнің рөлін анықтап, алынған ақпараттың арасынан ең негізгіні белгілеп жазады. Проблемаларды сұрақтарды анықтап, оны бірге шешуге дайындалады. 5. Жұмыстың тұсау-кесері. Тыңдайды, проблемалық сұрақтарды қоя отырып, оқушыны сөйлетуге мүмкіндік жасайды. Алынған нəтиже туралы есеп береді. Бір-бірін мұқият тыңдайды, сөйлеу мəнерін ескере отырып, бір-бірінің ойларын жалғастырып отырады. 6. Бағалау жəне жоспарлау. Шығармашылық жұмысты бағалайды, еңбек иелерін алдыңғы үлкен мақсаттарға жетелейді. Ұжымды талқылай отырып бір-біріне, өздеріне баға береді, алдағы жұмыс құрайды. Технологиядағы жобаның түрлері: Ғылыми жоба; Шығармашылық жоба; Ойын түріндегі жоба; Ақпараттық жоба жəне т.б түрлері бар. Мерзіміне қарай қысқа мерзімді жоба болып бөлінеді. Сонымен, оқушыларға дайын өнімді қабылдайтын ғана емес, өз бетімен ізденетін, дербес іс-əрекет жасай алатын тұлға ретінде қарау - жобалау технологиясының негізі. Нақты тақырып төңірегінде оқушының алдында əр кезеңде мақсат қоя біліп, сол мақсатқа қол жеткізудегі іс-əрекеті. Конфуцийдің естігенімді-ұмытамын, көргенімді-есте сақтаймын , өзім істегенімді - меңгеремін дегені - бұл технологияның негізгі ұстанымы.Жоба жолдарына байланысты сызба-нұсқа
ЖобаөлшеміЖоба түрлері

Жобамазмұны

Жалқы пәндік (монопредметные) – бір пән негізіндеорындалады.Пәнаралық (межпредметные) – бірнеше пән кіріктіріледі.Сыртпәндік (надпредметные) – мектеп бағдарламасынан тысмәліметтерге сүйеніп орындалады.
ЖобаныңорындалумерзіміАз мерзімдібірнеше апта.Орташа мерзімдібірнеше ай.Ұзақ мерзімдібір жыл және одан жоғары.
Жобақатысушыларыныңсаны

ЖекеТоптықҰжымдық





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!