Материалдар / Жобаны жоспарлау және құрастыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жобаны жоспарлау және құрастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
130 бұйрық пен құрылған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2021
680
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндері және заманауи музыкасы.


Мектеп: Л.Қылышев ат.ОЖББМ

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Алпысбаева К.А.

Сынып: 5 сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Жобаны жоспарлау және құрастыру.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.1.1 – музыкалық шығармашық жұмыстарды жасау үшін идеялар ұсыну, жоспарлау және материал жинақтау;

5.2.2.2 – компьютерлік бағдарламаларды (Audacity, Soundation, Windows Movie Maker, Киностудия) қолдана отырып, музыкалық композицияларды редакциялау және интерпретация жасау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.


Кейбір оқушылар:

Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Жетістік критерийлері

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады

Тілдік мақсат

Дәстүр-Традиция-tradition

Музыкалақ дәстүр-музыкальная традиция-musical tradition

Құндылықтарды дарыту

Жобаны құру арқылы қазақтың салт-дәстүрін,әдет ғұрпын білу еске түсіру.

Пәнаралық байланыстар

Музыка, қазақ тілі,тарих.

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Жобаны құрастыра алады,қазақтың салт-дәстүрі мен әдет ғұрпын біледі

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар


Сабақтың барысы




























Жаңа білім

СPicture 8 абақ басында

-Оқушылырмен амандасу.Оқушы зейінін сабаққа аудару

Топтарға бөлу.

Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 2 топқа бөлініп отырады.


1-топ «Сары кәмпиттер»

2-топ «Көк кәмпиттер»


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Көрші»

Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

Нұсқаулық:

Көршіңді оң жақтан құшақта,

Көршіңді сол жақтан құшақта.

Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

Бүгінгі тренинг барысы,

Біз үлкен отбасы.


Үй тапсырмасы:Қазақ халық музыкасың өндеу туралы сұрау.




Білу және түсіну:

Оқушылар Жобаны жоспарлау және құрастыру тақырыбы арқылы түсінік алады.











Қаптағы кәмпиттерді алып,түріне сай топтарға бөлеміз












(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)














Оқушылар жаңа сабақ туралы біледі

Сабақтың ортасы/сабақтың негізгі бөлімі

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Дәптермен жұмыс.

Жобаны жоспарлау және құрастыру

Қолдану 8 минут Постер жасату.

Жалпыға арналған тапсырма:

Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.








Сергіту сәті.












Дауыс жаттықтыру




Өткен әндерді қайталау




Сабақтың соңы




Кері байланыс















Үйге тапсырма



Сергіту сәті «Қара жорға»



Гамма,вокализ арқылы дауыс жаттықтыру.





«Әлди әлди ақ бөпем» «Қаз қаз балам»





Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болды?

Бүгінгі сабақта не құрып үйрендік?




Өткен тап\қырыптарды қайталап келу.Жобаны құрып үйрену.

Оқушылар би билеп сергіп қалады











Баян аспабымен дауыс жаттықтыру




Баян аспабы арқылы

Ән орындау




Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді






Кері байланыс кемесі.








Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дебес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлемде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау ұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойлыныңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!