Материалдар / Жоба:Сиқыршы су

Жоба:Сиқыршы су

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге арналған жоба
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2020
459
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады













Сиқыршы су -жобасы

















Пәндік секция: қоршаған ортамен танысу Авторы: Рамазанова Әйгерім Әскерқызы



Мазмұны:

1. Кіріспе ........................................................................3-5 2. Негізгі қызмет.......................................................5-13 3. Қорытынды........................................................................14 4. Ұсынымдар.....................................................................14 5. Әдебиет........................................................................15 6. Қосымшалар..................................................................16-19





























Кіріспе: Педагогикалық жобаны әзірлеу мен іске асырудың өзектілігі Мектепке дейінгі балалық шақта жеке тұлғаның негіздері, оның ішінде қоршаған әлемге деген оң көзқарас қалыптасады. Балабақша үздіксіз экологиялық білім беру жүйесінің алғашқы буыны болып табылады. Сондықтан балаларда табиғатты ұтымды пайдалану мәдениетінің негізін қалыптастыру ерте жастан басталуы керек. Табиғатты пайдалану мәдениетін қалыптастыру, Атап айтқанда, суды ұқыпты ұстауға тәрбиелеу мақсатында "Батыр" балабақшасының мектепалды тобына мектеп жасына дейінгі балаларға арналған "сиқыршы су" жобасы әзірленді. Бұл тақырып әрқашан өзекті және оны зерттеуге болады және қажет.

Осы тақырыпты ала отырып, менің балаларым судың жер бетінде өмір сүретіндердің бәрі үшін өте маңызды екенін түсінгенін қалаймын. Сондай-ақ, мен оларға адамның әсерінен қалай өзгеретінін, олардың қызығушылығын, мүмкіндігінше көбірек білуге деген ұмтылысын көрсеткім келеді. Мұны жүзеге асыру үшін балаларды ерте жастан бастап қызықтыра бастау керек. Су өмірдегі барлық тіршіліктің көзі болып табылады, оны әр адам жаялықтан біледі, бірақ оның көрінісінде керемет әдемі су бар деп ойлаған адамдар аз. Таңқаларлық емес, ежелгі уақыттан бері олар судың қалай ағып жатқанын шексіз көруге болады, ал әр секунд сайын жаңа, қызықты, сиқырлы және қызықты нәрсені көруге болады деп айтады. Ол тірі организм сияқты, көп қырлы

Жобаның мақсаты:

Суық су болмайды қойдық. Жуынбаңыз, сусыз мас болмаңыз. Жапырақ сусыз гүлдемейді. Сусыз өмір сүру мүмкін емес Құс, аң және адам. Сондықтан әрқашан Барлық жерде су қажет.

Міндеттері: 1. Балаларда маңызды табиғи ресурс ретінде суға саналы, ұқыпты қарауды қалыптастыру, яғни экологиялық сананы тәрбиелеу. 2. Судың қасиеттері, оның адамдар, жануарлар, өсімдіктер өміріндегі маңызы туралы идеяны кеңейту 3. Эксперименттер, бақылаулар жүргізу кезінде балалардың танымдық белсенділігін дамыту. 4.Зерттеу барысында алынған деректерді талдауға және қорытынды жасауға үйрету 5. Суға ұқыпты қарауға тәрбиелеу. Гипотеза: Су-бәрінің басы Жоба түрі: танымдық-зерттеу. Кезеңдері: 1. Тәжірибе жүргізуге материалды дайындау 2. Тәжірибелер жүргізу 3. Тәжірибе нәтижелерін талқылау және зерттеу қорытындылары 4. Бақылау және практикалық қызмет

Жобамен жұмыс істеу әдістері 1.Сөзбе-сөз 2. Шығармашылық 3. Практикалық Жұмыс формалары: 1. Ата-аналармен әңгімелесу, балалардың судың құндылығы туралы идеяларын қалыптастыру қажеттілігі туралы кеңес беру. 2. Балалармен табиғатқа экскурсиялар 3. Мақсатты серуендеу 4. Табиғат бұрышындағы сабақтар. 5. Тәжірибе сабақтарын өткізу. 6. Ойындар және еңбек қызметі Зерттеу көздері-су, қар, мұз, акварель, тұз, қант, құм. Жаңалығы: 1. Ересектермен бірге тәжірибелер жүргізу. 2. Ата-аналармен практикалық жұмыс. Практикалық маңыздылығы: Мүмкіндігін пайдалану жинақталған материалды сабақта қоршаған ортамен Танысу". Экология негіздері", "валеология", алған білімдерін өмірде қолдану. Қатысушылар: тәрбиеші, "Батыр" мектепалды тобының балалары, ата-аналар. Ұзақтығы: 10.02.2021 ж. - 10.03.2021 ж. Күтілетін нәтиже: - Өзара тығыз ынтымақтастық: мұғалім-бала-ата-ана - Байқау, себеп-салдар байланысын орнату мүмкіндігі .

Балалармен негізгі қызмет: "Сиқыршы су" жобасы бойынша барлық жұмысты мен ай бойы күн сайын біз су туралы жаңа, белгілі (өмірлік тәжірибеден) білімді зерттеумен айналыстық. Су-жердегі қажетті құрал. Су - бәрінің басы. 1-күні балалармен және ата-аналармен топта жоба бойынша жұмыс істеу туралы әңгіме. Мақсаты: ата-аналарды тәрбиешілермен тығыз ынтымақтастыққа тарту, оларды балалар білімінің таңғажайып әлеміне енуге үйрету. 2 күн Балалармен әңгімелесу " Водичка-су, сен не үшін керексің» Мақсаты: балалардың су туралы білімдерін жүйелеу және бекіту. Еркін әңгіме жүргізу қабілетін дамыту, өз ойларыңызды қарапайым және түсінікті түрде жеткізу. Сабақ барысы Балалар, әңгімемізді жұмбақтардан бастаймыз. Жұмбақтар: Мен баспалдақ сияқты жүгіремін, Бойынша таспен сыңғырлата, Алыстан әнмен Мені танисыз. (шалшық) Су айналасында, ал ішу қиын. (Теңізде) Ағу-ағу-ағып кетпейді, Жүгіреді-жүгіреді-жүгірмейді. (Өзен) Су да, жер де емес - Қайықта жүзбейсіз Және аяқпен

Балалар, сіз бұл жұмбақтар туралы не ойлайсыз? - Су туралы не айтуға болады? - Су сөйлей ала ма? (жүгіреді, сарқырайды, ағады .) Анықтаманы атаңыз " ойыны» - Су-қандай? - Судың пішіні бар ма? - Не үшін, кімге су керек? - Судың жылы, ыстық, суық екенін кім айтады? - Кім басқаша ойлайды? - Ал, балалар су туралы не білесіз? - Тағы не білесіз? -Ал сіз суда бір нәрсе еруі мүмкін деп ойлайсыз ба? - Біз қандай су ішеміз? Неліктен? - Адамдар, жануарлар, өсімдіктер сусыз өмір сүре ала ма? - Олар су барлық жерде, тіпті біздің бөлмеде де бар дейді. Солай ма?

Біз оны неге көрмейміз? Ойын (доппен шеңберде) " су қандай?» (Минералды, суық, дәмсіз, иіссіз, мөлдір...) 3 күн Жабық өсімдіктерге күтім жасау бойынша тәрбиешінің жұмысын бақылау және тәрбиешінің еңбек тапсырмаларын орындау. Мақсаттары: балалардың сусыз барлық тіршілік иелері өледі, өсімдіктер кебеді, жапырақтарын жоғалтады деген түсінігін қалыптастыруды жалғастыру; жер құйылғаннан кейін ол түсі өзгереді, күңгірт болады; барлық тіршілік иелері таза суды жақсы көреді, оны ластауға болмайды. Сұрақтар: 1. Бұл не істеймін? 2. Мен немен суарамын? 3. Қандай су? 4. Жабық өсімдіктер не үшін суарылады? Тәрбиешінің жалпылауы: жабық өсімдіктерге су қажет, егер біз оларды сумен суармасақ, онда жабық өсімдіктер өледі. 4 күн Ата-аналарға кеңес: үйде суды пайдалану 1. Ата-аналармен жұмыс: балаларға үйде тамақ дайындау, кір жуу, пәтерді тазарту, жабық өсімдіктерді суару, шомылатын адамдарға су қажет екенін көрсету. 2. Әңгімелесу үшін мұз текшелерін дайындау (отбасындағы бірлескен іс-шаралар). 5 күн "Мұздық" әңгімесі (балалар мұз текшелерін үйде дайындады, 2-3 кесек мұзды көшеден топқа шыныаяқпен кіргіземіз). Мақсаты: * Мұздың қасиеттері мен қасиеттерімен таныстыру. * Алынған ұсыныстар негізінде қауіпсіздік ережелерін қалыптастыру. * Танымдық қызығушылыққа тәрбиелеу. Сабақ барысы

1бөлім. Мұғалімнің әңгімесі Бір кездері анасы Су болды, оның үлкен отбасы болды: ұлдары - тұман, жаңбыр, қар; қыздары - Шық, мұз және қар ұшқыны. Әркімнің мінезі әртүрлі, барлығы әр түрлі жыл мезгілдерін жақсы көретін. Су ана олардың әрқайсысына олар өмір сүре алатын жылдың мезгілінде ғана келді. 2бөлім. Мұз қызына қонаққа Қазір қыс, сондықтан Су ана мұзға қонаққа барды. Қыс-жылдың қатал мезгілі. Одан аман қалу үшін күшті және күшті болу керек. Қысты жақсы көретін водица анасының балалары да мұз сияқты төзімді және күшті. Тәрбиеші (балаларға мұз текшелерін таратады). Қандай мұз? (Суық, мөлдір, қатты.) Мұздың ана Судың қызы екенін қалай дәлелдеуге болады? (Мұз ыстыққа түскенде, ол ериді және суға айналады.) Балалар мұзды ыдысқа салып, оның ерігенін бақылайды. Тәрбиеші. Судан мұз алуға бола ма? Ол үшін не істеу керек? Аяз кезінде көшеге шығарыңыз немесе мұздатқышқа салыңыз.

Мұғалім мұздың табиғаттағы пайдасы туралы айтады. Егер өзендер мен басқа су қоймаларының беті мұзбен жабылмаса, өзендердегі барлық тіршілік иелері қатып, өліп кетуі мүмкін. Мұз-бұл көрпе түрі; мұндай қалың және берік жамылғының астында су асты патшалықтарының тұрғындары аяздан қорықпайды. Бірақ адамдар мұзбен Мұқият айналысуы керек. Неліктен? Мұздың өзінен сұрайық.(тәрбиешінің көмекшісі Мұз киімін киеді) Мұз. Мені ауызға алуға болмайды! Неліктен? Балалар. Сіз суық, сіз тонзиллитті ала аласыз. Мұз. Мені тастауға болмайды! Неліктен? Балалар. Сен - қатты! Егер сіз адамға кірсеңіз, сіз жарылып, зиян келтіре аласыз. Мұз. Сіз маған өзендерде бара алмайсыз! Неліктен? Балалар. Сіз жұқа. Сен өз күшіңді ерітіп, жоғалтуыңа болады. Болады провалиться суға. Мұз. Егер сіз мені көрсеңіз-Мұқият жүріңіз, бірақ мені айналып өткеніңіз жақсы. Неліктен? Балалар. Сіз тегіс және тайғақ боласыз. Болады тайып кету және құлауы. Мұз. Дұрыс, балалар! Ал енді маған уақыт келді. Сізде өте жылы, мен ери аламын. Кездесерміз



3 бөлім. Тәрбиеші. Мұз жасайық! Балалар қалыптарды алып, оларды сумен толтырып, науаға қояды. Біз серуенге шыққан кезде науаны көшеге шығарамыз. Балалар өздері жасаған Мұзды қарайды. Қыс бойы еске алады оларды қолдану ережесі. Терезелердегі қарша мен өрнектерді байқау кезінде мұғалім балаларға бұл балалар қысты жақсы көретін аналық Сулар екенін еске салады. Көктемде олар мұздарды бақылап, олардың қасиеттері мен қасиеттерін атап өтеді: олар мұз екенін де есіне алады.

6 күн Таң. Жуу кезінде су туралы әзілдерді оқыңыз. Сұрақтар: 1. Жалпы бұл балалар? 2. Олар нені жуады? 3. Қандай су? 4. Су не істейді? (краннан ағып жатыр) 5. Біз не үшін жуынамыз? Тәрбиешінің жалпылауы: адамға жуу үшін су қажет, таза болу керек, ауырмау керек, суды қорғау керек. 7 күн Көркем шығармаларды оқу: өлеңдер: ал Барто, П. Барто " Кір қыз», К. Чуковский " Мойдодыр», в.Бианкидің "текшелерді шомылу"әңгімесі. Шығармалардың мазмұны туралы әңгіме. 8 күн 1.Тәрбиеші көмекшісінің жұмысын бақылау: Катира Казиевна ыдыс-аяқты қалай жуады. 1. Катира Казиевна не істейді? 2. Ыдыс-аяқтарды не жуады? 3. Қандай су? 4. Су не істейді? (краннан құйылады) Мұғалімнің жалпылауы: адамға ыдыс жуу үшін су қажет, суды қорғау керек. 2.Мақсатты серуендеу: Тақырыбы: қарды, қар жамылғысының шөгуін бақылау Бақылау Қарды бақылауды жалғастырыңыз, қыста қардың қасиеті туралы идеяны нақтылаңыз. Түсті (сұр, борпылдақ, лас) қыста болғанмен салыстырыңыз. Балалардың назарын бетінде мұз қабаты пайда болатынына, ал оның астында борпылдақ қар пайда болатынына аударыңыз; снежинкалар бірінен соң бірі ериді, сондықтан қар жауады. Күн сәулесі, жылу және қардың еруі арасында байланыс орнатыңыз. Көркем сөз Жұмбақ Бор сияқты ақ, Аспаннан ұшып кетті. Қыста жатып, Жерге қашып кетті. {Қар) Өлеңдер "Жақсы Көктем", с. Дрожжин. "Міне, қар...", А. Толстой. "Қыс» Қағып ал, таспаны ал» Балаларды жүргізушіден қашып кетуге үйрету, таспаны сақтау (белдіктің артына бекітілген). Ептілікті, жылдамдықты дамыту. Спорт алаңындағы ойынның өзіндік ойын қызметі Сайттағы ойындарды өз бетінше таңдауға үйрету.

9 күн 1.Тәрбиеші көмекшісінің жұмысын бақылау: Катира Казиевна таңғы астан кейін еденді қалай жуады. 1. Шелектегі су қандай? 2. Катира Казиевна не істейді ? 3. Еденді немен жуады? 4. Тазалаудан кейін шелекке қандай су құйылды? Мұғалімнің жалпылауы: адамға таза болу үшін үй-жайларды тазарту үшін су қажет. 2.Мақсатты серуендеу: Сүңгілерді бақылау Бақылау Жалғастыру бақылап өзгерістер табиғаттағы; білімдерін қалыптастыру балалардың ішінде қар еруі кезінде шатырдан жүгіріп барады су құра отырып, шатырдағы мұзды алу; назар аудару нысаны мен түсі сүңгі, оларды атау. Бекіту ережелері көшесі (жүре үйлерінің жанында болған висят сосульки). Тәжірибе. Мұзды қолыңызда ұстаңыз. Қорытынды. Мұз-мұздатылған су; жылудан ол ериді. Көркем сөз Жұмбақ Ол басымен өседі, Жазда емес, қыста өседі. Бірақ күн оны пісіреді - Ол жылайды және өледі. (Мұз) Өлең "Сүңгілер", М.Әлімбаев. Ашық ойын "Ұрмаңыз және ұстамаңыз» Альпинизмде жаттығуларды орындау қабілетін бекіту, Учаскедегі жұмыс (учаскені тастар мен қоқыстардан тазарту) Балаларды қоқысты, тастарды тазартуға үйрету; белгілі бір жерге апарыңыз. Өз бетінше жасауға деген ынтаны тәрбиелеу. Өзіндік ойын қызметі Сүйікті ойыншықтармен ойындар Тыныш, қуанышты ортаны құруға және қолдауға ықпал ету, әр балаға оны қызықтыратын іспен айналысуға мүмкіндік беру. 10 күн Аквариум балықтарына күтім жасау бойынша мұғалімнің жұмысын бақылау. Балықты тамақтандыру. Мұғалім балаларды аквариумның жанында жинайды. Ұсынады понаблюдать үшін оның басшылары марапатталды. Аквариумдағы балықтар қалай әрекет етеді, қалай жүзеді, тамақтанған кезде өзін қалай ұстайды Мұғалім балалармен сөйлеседі және балаларға балық өмірінің ерекшеліктері туралы білімдерімен бөлісуге мүмкіндік береді. Мұғалім балалардың әңгімелерін олар үшін жаңа ақпаратпен толықтырады. "Суретте сипаттаңыз" ойыны (аквариумдағы балық жақсырақ) Сұрақтар: 1. Балық қайда тұрады? 2. Аквариумға не құйылады? 3. Қандай су? Тәрбиешінің жалпылауы: сусыз

11 күн Тәрбиешінің еңбегін бақылау және еңбек тапсырмаларын орындау: 1. Ойыншықтарды жуу. Мақсаты: балаларға сабын суда жуылатынын көрсету, жуғаннан кейін ойыншықтар таза болады. 2. Қуыршақ киімдерін жуу. Мақсаты: балалардың адам өміріндегі судың рөлі туралы түсініктерін қалыптастыруды жалғастыру: киімді жуу үшін қажет; сабын суда жуылады және кір жуылады.(жұмыс барысында мұғалім балалармен сөйлеседі). 3.Ата-аналарға кеңес беру: 1."Біз аналар мен әкелермен Сиқырлы су тартамыз» 2.біз "сиқыршы су" кітабына өлеңдер жинаймыз» 12 күн Зерттеу қызметі Мақсаты: тәжірибелер барысында судың қасиеттерін анықтау: 1.Судың дәмі (әр балада таза қасық бар; мұғалімде 4 стакан қайнаған су бар) №1-қарапайым су №2-қарапайым су + тұз №3-қарапайым су + қант№4-қарапайым су + лимон қышқылы (балалар судың әр түрін сынап көреді, дәмін анықтайды) 13 күн Зерттеу қызметін жалғастыру 2.Судың түсі мен иісі Тәжірибелер: №1-Әр түрлі заттарды шыны ыдысқа салыңыз (мөлдір) №2-мөлдір ыдыстарға (10 ас қасық) су құйыңыз, балаларды 2-3 топқа бөліңіз, оларға акварель бояулары мен щеткалар беріңіз, олар щеткаларды суға батырады, содан кейін бояуға және қайтадан суға, су бояу түсіне ие болады. № 3 иіс (кофені жылы суға құйып, балаларға иіс береді). Тәрбиеші тәжірибелерді жинақтайды. 14 күн Қар мен мұз-бұл су. Бұршақ пен бұршақты жібіту. 1.Жыл мезгілі – көктем туралы әңгіме: 1. Жылдың қай мезгілі екенін кім біледі? Неге 2. Күн, аспан қандай? 3. Көшеде қар мен мұз бар ма? (Міне, бізде 2 табақ бар, біз қазір топқа қар мен мұз алып келеміз, олармен не болатынын көреміз –балалардың білімін бекітеміз: мұз бен қар – су). 2.Су – өмір көзі. Сусыз бәрі кебеді, өледі, ал сумен, керісінше, бәрі өмірге келеді. Тәжірибелер: №1 – 2 табақ

15 күн 1. Бұршақ пен бұршақты бақылаңыз. Біз су плиталарындағы өзгерістер туралы сөйлесеміз. 2. Мақсатты серуен"еріген және шұңқырларды байқаймыз".

Көркем сөз Жұмбақ Күн Жерді қыздырды, Қарда іздер қалды. Енді ізімен жүрейік, Біз не табамыз? (Проталиндер) Өлеңдер "Ерте көктем", А. Прокофьев. "Түбінде ериді қар...", А.Плещеев. "Жаңа үй", С. Маршак. Ашық ойын "Жанарғылар" (орыс халық ойыны) Алаңда жүгіруді үйрену, ерлі-зайыптылармен әрекеттерді үйлестіру (бір уақытта өз орнына тұру). Жүгіру дағдыларын қалыптастыру, қозғалыстарды үйлестіруді жетілдіру. Өзіндік ойын қызметі Бастаманы, дербестікті көтермелеу; балалардың топтардағы бірлескен іс-әрекеттері.

16 күн Зерттеу қызметін жалғастыру 1. Тәжірибелерді жалғастыру барысында біз судың ерігенін және ерімейтінін білеміз №1 тәжірибелер-су + тұз, қант, кір жуғыш ұнтақ - №2 ерітеді-су +құм, саз-ерімейді. 2.Бұршақ пен бұршақты бақылаңыз. Біз су плиталарындағы өзгерістер туралы сөйлесеміз. 17 күн Іздеу қызметі:"суда не өзгереді". 1.Ойыншықтарды тәрбиешімен жуу. Мақсаты: балалардың судың және әртүрлі заттардың қасиеттері туралы білімдерін бекіту: жеңіл ойыншықтар суда жүзеді, ауыр батып кетеді. "Капитандар" ойыны (қағаз қайықтарын ұшыру). 2.Бұршақ пен бұршақты бақылаңыз. Біз су плиталарындағы өзгерістер туралы сөйлесеміз. 18 күн Су және оның қасиеттері " қорытынды сабағы» 1.Су не үшін қажет? 2.Судың қандай қасиеттерін білеміз? 3.Біз су туралы өлеңдер оқимыз (ата-аналар дайындаған) 4.Біз жұмбақтарды білеміз. 5.Біз "бұлт"қосымшасын орындаймыз.



19 күн 1. Ойындар " сабын көпіршігі". 2.Бұршақ пен бұршақты бақылаңыз. Біз су плиталарындағы өзгерістер туралы сөйлесеміз. 3.Суреті "Жаңбыр» 20 күн Жобаны қорғау 21 күн Топта жоба бойынша жұмыс кезінде жиналған материалдардың көрмесі Жобаның қорытындысы Қорытынды кезеңде педагогтердің нәтижелерін талдау және қорытындылау жүргізіледі. Бізді қоршаған әлем құпиялар мен ғажайыптарға толы. Сіз бір нәрсе туралы сұрай аласыз, оқи аласыз, бірақ табиғатта тек сезінуге, өмір сүруге, жаныңыздан өтуге болатын нәрсе бар. Сондықтан, осы жоба бойынша жұмыс жасай отырып, балалар тағы да өздері зерттеп, тәжірибе жасап, өз тәжірибелерін бақылай алды, осылайша қыста су бірнеше жағдайда болатынына, судың қасиеттерін білетініне тағы бір рет көз жеткізді. Адамдар, өсімдіктер сияқты қалыпты өсу мен даму үшін жарық, жылу және күннен басқа су қажет. Ұсынымдар: Бұл жұмысты 5-6 жастағы балалармен жасауға болады. Тығыз ынтымақтастық

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ