Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
11.4.2.19 «мономер»,
«құрылымдық» «буын», «олигомер», «полимер», «полимерлену дәрежесі»
негізгі ұғымдарын ажырату
|
Сабақтың мақсаты/Бағалау
критерийі
|
«мономер» , «құрылымдық буын»
, «олигомер» , «полимер» , «полимерлену дәрежесі» ұғымдарын
анықтайды
|
Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
сәті
Оқушымен сәлемдесу,
психологиялық ахуал жасау
Мен саған
сенемін Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір - бірінің
көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін...» өйткені сен жақсы
адамсың.
Топқа
бөлу
Мономер,полимер ,олигомер
атауы бойынша топқа
бөлінеді
|
Оқушылар бір біріне
сенімділікті арттыратын сөздер
айтады
Оқушылар мұғалім нұсқауымен
төрт төрттен топқа бөлінеді
|
|
Топқа бөлуге арналған қима
қағаздар, топ аты жазылған
қағаздар
|
Негізгі
бөлім
35
мин
|
Жаңа сабақты
меңгеру
«Миға шабуыл»
әдісі
1.ЖМҚ дегеніміз
не?
2.ЖМҚ туралы не
білесің?
3.Табиғи полимерді
ата
4.Синтетикалық полимерге не
жатады?
5.Қолданылуы
Оқушылар шарстерженді
модельдерді қолдана отырып, алкендердегі химиялық байланысты және
молекуладағы π-электрондық жүйесін
қарастырады. Қосылу реакциясының бірінші кезеңінен кейін ұзын
тізбекті түзу үшін моекулалардың бір-бірімен байланысу
мүмкіндіктерін көре алады.
Мәтінмен жұмыс «Оқушылар сұрақ
құрастырады» әдісі
1-топ
«Мономер»
-
ЖМҚ туралы
түсінік
-
Қолданылуы
-
Мономер , құрылымдық
буын
2-топ
«Полимер»
1.Полимер
2.Полимерлену
дәрежесі
3-топ
«Олигомер»
1.Құрылысы бойынша
жіктелуі
2.Олигомер
Тапсырма
№1
Жұптық жұмыс «Жұптық әңгіме»
әдісі
1.Целлюлоза
2.Крахмал
3.Көксағыз
Тапсырма №2 Джонстонның
үшбұрышы
Полимер
......
Мономер
Жеке
жұмыс
Химиялық
диктант
Жоғары молекулалы қосылыстар
қайталанып отыратын ....
тұрады.
Полимерлердің
макромолекулалары ...
құралады.
Құрылым буындарының саны ....
деп аталады.
Егер полимердің салыстырмалы
молекулалық массасы 500-ден үлкен, 5000 –нан кіші болса ... болып
табылады
Функционалдық сауаттылыққа
тапсырма 1-қосымша
ЕБҚО берілетін тапсырма
2-қосымша
|
Жаңа сабақты меңгерту
мақсатында қойылған сұрақтарға жауап
береді
Мұғаліммен бірге оқу мақсатын
талдап, бағалау критерийін
құрастырады
Мәтінді оқып танысады.әр топ
өз тақырыптары бойынша сұрақ дайындайды.1-топ 2-топқа, 2-топ
3-топқа, 3-топ 1-топқа дайындаған сұрақтарын
қояды.
Жұптасып сурет бойынша
берілген полимерлердің құрылысын
жіктейді
Химиялық үшбұрыш арқылы
символды пайдаланып құрылымдық буынды анықтап, полимерді
атайды
Сөйлемдегі бос орындарды
қажетті сөзбен толықтырады .
|
Мұғалімнің
мадақтауы
Топ аралық
бағалау
Бір-бірін
бағалайды
Дескриптор:
1.Құрылымы бойынша
полимерлерді жіктейді
Дескриптор
1.Атом моделі арқылы формуланы
жазады
2.Заттың құрылымдық буынын
анықтайды
3.Полимерді
атайды
Дескриптор:
Мономер, полимер, құрылымдық
буын, полимерлену дәрежесі ,олигомер ұғымдарын
анықтайды
Жауап нұсқасы көрсетіледі, сол
арқылы өз өзін бағалайды
|
Шар стерженьді модельдер
жиынтығы
Оұулық,
Таратпа
материалдар
Таратпа
материалдар
Таратпа
материалдар
Таратпа
материалдар
|