Материалдар / Жол белгілерін белемізбе?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жол белгілерін белемізбе?

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне тәжірибие алмасу үшін жарияланды. Тәжірибиеден өтуші студенттерге әдістемелік құрал ретінде ұсынылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2018
564
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Жол белгілерін білеміз бе?

Мұғалімнің аты-жөні: Чоканова Н. С

Күні: 31.01.2018 ж.

СЫНЫП: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Сын есімдердің шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Сын есімдердің шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

жол белгілері

Ресурстар

Оқулық, бейнежазба, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Қиялдың шегі бар ма?

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Сәлемдесу.

Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3,4 вагондарға бөлініп отрады.

Тыныштық сәтi Күн түс ауа бере күрт өзгеріп, аспанда қара бұлт басып, лезде жапалақтап қар жауа бастады. Терезеден сыртқа қарап отырған мен далаға жүгіріп шықтым. Жапалақтап жауып жатқан қарға екі алақанымды созып тұрдым. Жапалақтаған қарлар менің қолыма келіп қона бастады. Менің бойымда қуаныш, шаттыққа толы сезім пайда болды. Екі алақаным аппақ ұлпа қарға толы үйге ендім. Көзімізді жайлап ашып, алақанымызға қараймыз. Алақанымызда қар бар ма?
-Жоқ.
-Балалар, қар неге еріп кетті деп ойлайсыңдар? -Алақанымыз жылы. Дұрыс айтасыңдар, балалар, біздің алақанымызда жылу бар, ол жай жылу емес, бір - бірімізге жақсылық, мейірім, қуаныш сыйлайды. Олай болса, бір - біріміздің көңілімізді көтеру үшін қолымыздан ұстап бір - бірімізге жылу арқылы жақсы көңіл күй сыйлайық. Сәттілік біздер тілейік, Мен саған, сен маған. Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік, Мен саған, сен маған.


1-топ: «ескерту белгілері» вагоны

2-топ: «тыйым салу белгілері» вагоны

3-топ: «міндеттеу белгілері» вагоны

4-топ: «басымдылық белгілері» вагоны

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Жұмбақтар шешу.

Көзін ашып жұмады.

Бағыт сілтеп тұрады. (Бағдаршам)

Ала таяқ ұстаған,

Жол тәртібін нұсқаған.

Өміріңді күзеткен,

Ысқырығы күшті адам.(Жол сақшысы)

Арқаным тым ұзын.

Ала алмайсың бір үзім. (Жол)

«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)

Көлік және жол белгілері туралы не білесіңдер?

БЕЙНЕЖАЗБА ТАМАШАЛАУ


Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут







Қолдану

Көлік және жол белгілері

Оқулықтағы 3 тапсырманы орындау

Оқулықтағы 9 тапсырманы орындау

Талдау Топтық жұмыс.

SWOT – талдау

Артықшылығы

Кемшілігі

Мүмкіндігі

Қауіп-қатер

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер




Сергіту сәті

2 минут

Әр топқа жол белгілері беріледі. Жол белгілерін пайдаланып, әр топ шағын көрініс құрады.

І топ: Жаяу жүргіншілер жолы

ІІ топ: Бағдаршам

ІІІ топ: тоқта

ІV топ: жол беріңіз



Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Жинақтау Семантиқалық карта

анықтамасы



жол

белгілері

шлагбаумсыз темір жол

Аялдамасыз қозғалуға тыйым салынады.

Басып озуға тыйым салынады

Қарама-қарсы қозғалыстың басымдылығы

кіруге болмайды



























Тақырып бойынша түйген білімдерін жинақтап, семантикалық картаны толтырады.

Бағалау


5 минут





Кері байланыс

3 минут

Смайликтер арқылы. Топ басшысы топ мүшелерін смайликтер арқылы бағалайды

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, тақтаға жабыстырады.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?









































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!