Басталуы 3минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1)Оқушылармен
сәлемдесу.
2)Оқушыларды
түгелдеу.
3)Оқушылардың
сабаққа дайындығын тексеру.
4) Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстыру.
«Комплимент» әдісі арқылы
жағымды ахуал туғызу
Бір-біріне
есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер
айтады.
Топқа
парта бойынша бөлу:
І
топ «Бағдаршам»
ІІ
топ «Жүргізуші»
ІІІ
топ «Аялдама»
|
Суреттер,
слайд
Бағалау
|
Ортасы 20
минут
|
Мұғалім:
Сәлеметсіңдер
ме, балалар? Біз өмірімізді, денсаулығымызды қорғаудың бірден - бір
кепілі көшеде жүру ережелерінен сабақтар өткізген болатынбыз. Бүгін
осы көшеде жүру ережелері бойынша алған білімдеріңді пысықтау
мақсатында «Жолда жүру ережелерін білесің бе?» атты тәрбие сағатын
өткізгелі отырмыз. Себебі, жолда жүру тәртібін білу әрбір бала,
әрбір адам үшін маңызды деп
білеміз. - Ал көшеде
жүру тәртібін білмеу неге әкеп соғуы
мүмкін?
1 -
оқушы: Көшеде жүру
тәртібін орындамау көліктердің жүріп тұруына кедергі келтіреді,
жұмысшылар жұмысқа, оқушылар сабаққа, дәрігерге, басқа да баратын
жерлеріне дер кезінде жетпеуі
мүмкін. 2 -
оқушы: Көшеде жүру
тәртібін білмеудің салдарынан адамдар жол апатына ұшырап
жатады. 3 -
оқушы: Жолда жүру
ережелерін білмеген оқушылар көлік астына түсіп, қыршыннан қиылып
та жатады. 4 -
оқушы: Жол жүрудің
тәртібін Ережесін
білеміз. Сақтанғанда
қатерден, Сау - саламат
жүреміз.
1-тапсырма. Сұрақ жауап
айдары
- Жол деген
не? «Жол» деген сөздің өзі көлік құралдары мен
жүргіншілер қозғалатын аумақ ұғымын қамтиды. Бұл қалалар мен елді
мекендер, олардан тыс жерлердегі жолдар, көшелер мен бұрылыстар.
Жол көліктер мен жаяу жүргіншілерге арналған деп екіге
бөлінеді. - Жолда жүруде біз білу керекті ең негізгі
ереже қандай? Жолда жаяу жүргінші мен жүргізуші болады.
Автобустар, троллейбустар мен автокөліктер көліктің негізгі ЖОЛ
АЛЫБЫМЕН жүреді, ал жаяу жүргінші ТРОТУАРМЕН немесе көше бойының оң
жақ шетімен жүру
керек. - Тротуар деген
не? Тротуар сөзі француз тілінен аударғанда «жаяу
жүргіншіге арналған жол» дегенді білдіреді. Тротуар үстінде қандай
да болмасын ойын ойнауға немесе жүгіруге болмайды. Бұл жаяу
жүргіншіге бөгет жасаумен атар, аса қауіпті болып
табылады. - Жол жиегінің бойындағы қапталдар
не? Бұл – жол жиегі мен тротуар аралығын бөліп
тұру үшін қаланған арнайы тас қаптал. Оны БОРДЮР деп атайды. Бордюр
француз тілінде «бір нәрсені жиектеуге арналған жолақ» деген сөз.
Кейбір балалар осы бордюрдің үстімен жүруді қызық көреді. Ондай
жағдайдың ақыры қайғылы оқиғаға соқтыруы
мүмкін. - Жол бойындағы сызықтар мен белгілерді қалай
атаймыз? Жол
белгілері - Біз үнемі тротуармен жүре бермейміз.
Көшеден өтетін кезде қалай
өтеміз? Көшеден тек жаяу жүргіншілер өтпесі арқылы
өту керек. Оны «Зебра» (жолақ
жол) деп
атайды. 2-тапсырма. Суретпен
жұмыс 1. Жаяу жүргіншілер жолын
көрсет. 2. Балаға үйден мектепке дейінгі ең қысқа
жолды табуға көмектес. Оны қызыл сызықпен
белгіле. 3. Ал енді ең қауіпсіз жолды тап. Оны жасыл
сызықпен белгіле. - Қызыл сызықпен белгіленген жол қысқа
болғанымен қауіпті, сондықтан жасыл түспен белгіленген жолмен
жүргіземіз.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Аяқталуы 10
минут
|
Топтық жұмыс «Қай жерде ойнауға болады? Ал
қай жерде ойнауға
болмайды?». Егер топтарыңа жолда жүру ережелерін бұзбай
ойнап жүрген балалардың суреті берілген болса астындағы шаршыны
жасыл түспен, керісінше ереже сақталмаған жерді қызыл түспен
бояйсыңдар. - Біз ауылда бір жерден екінші жерге жаяу
қатынай береміз. Ал қалада қоғамдық көліктерді пайдаланбасқа
келмейді. Ол кезде көбіне қандай көлік түрін
пайдаланамыз? - / автобус
/ - Автобусқа мінерде қандай ережені сақтау
керекпіз? Оқушы:
Автобусты аялдамада күтеміз. Тәртіпті сақтау
керекпіз. Автобустың артқы есігінен кіріп, алдыңғы есігінен түсу
керек.
Тәрбие сағатымызды қорыта келгенде, біздің
қалаларымызда сол сияқты біз тұрғандай ауылдардың бәріне ортақ
жолда жүру ережесі енгізілген. Бұл ережені оқушылар да, үлкендер
де, барлық жүргіншілер мен жүргізушілер де бұлжытпай орындауы
керек. Тәрбие сағатына белсене қатысып, ізденгіштік
қабілетін көрсеткен оқушылар атап
өтіледі.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға
белсенділік
пен қатысқан топты
басқа топ оқушылары
бағалайды.
|
Сабақтың
соңы
2 мин
|
Рефлекция «
Аяқталмаған сөйлем» әдісі
Сабақ соңында
оқушылар өз ойларын стикерлерге жазады:
- Мен бүгін
........білдім
- Маған .... қызықты
болды
- Маған....қиын
болды
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|