Материалдар / Жол жүру ережесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жол жүру ережесі

Материал туралы қысқаша түсінік
топтық жұмыстар болды әдіс-тәселдер бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2018
354
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады













Тәрбие сағаты

Тақырыбы:« Жол тәртібін жадыңда ұста »











Сынып:

5 «а»

Өтілетін күні:


Тақырыбы:

« Жол тәртібін жадыңда ұста »

Құзіреттілікке жеткізген мақсат – міндеттері:


А) Ақпараттық құзіреттілік:


Ә) Коммуникативтік құзіреттілік:


Б) Проблеманы шешу құзіреттілік:


Қоғамдық мекемелердің күнделікті тұрмыста алатын орны , онда көптеген адам жұмыс істейтінін айтып түсіндіру. Олардың қандай көліктермен жұмысқа баратынын анықтау.


Қалалық және ауылдық жерлерде жолда жүру ережесінің айырмашылығын анықтау. Жол белгілерін ажырата білуге баулу. Жол жүру ережесін сақтауға тәрбиелеу. Оқушыларды жолда дұрыс жүріп - тұруға тәрбиелеу.


Оқушыларға жол жүру ережесін үйрету.Жолда жүру ережесін есте сақтауға үйрету.

Сынып сағатының түрі:

Танымдық кеш

Сынып сағатында қолданылатын әдістері:

Практикалық, көрнекілік,сұрақ – жауап

Қолданылатын педагогикалық технологиялары:

Ұжымдық оқыту технологиясы

Пәнаралық байланыс:

Құқық

Сынып сағатының барысы:

Оқытушыныңқызметі:

Оқушының қызметі:

Күтілетін нәтиже:

І

Ұйымдастыру бөлімі

Оқушылармен амандасып, тәрбие сағатына сыныпты дайындайды.

Оқушылар оқытушымен амандасып, сыныпты сынып сағатына дайындап, көрнекіліктерді іліседі.

Оқушылар сынып сағатына дайындалып, қарым-қатынас орнатады.

ІІ

Негізгі бөлім

Мұғалім:

-Балалар біз бүгін « Жол тәртібін жадыңда ұста » тақырыбында сынып сағатын өткіземіз.

Жолда жүру ережелеріне арналған сынып сағатымызды Шөмішбай Сариевтің мына өлең жолдарымен бастаймыз.

Арманға алдан күткен асығамыз,

Біз қалай толқын атпай басылармыз.

Жол жүру ережесін жақсы біліп,

Сақтықта тұра алатын жас ұланбыз.

Жалғайтын достастырып бар елменен,

Жолдардан тұрады ғой әлем деген.

Бүгінгі бізге келген қонақтарға,

Алдымен беріледі сәлем деген.



Ескерту белгі:


Өзі қызыл, үшбұрышты ескертуің мен болам,

Хабарлайтын бар қауіпті, оң сапарды жолдаған.


Тыйым салу:


Мен бәрінеәрқашандатыйымсалыптұрамын,

Қауіп болса алда тұрған, жібермеймін бір адым.

Түсім қызыл, өзім шеңбер сызық болып бітемін,


Осы жолы үндемеймін, барма тағы сұрағың?

Анықтама:

Белгімен көрсетер жылдамдық пен бағытты

Ой, шұңқыр, бұрылыс, қатерді, қауіпті.

Барлығын да анықтап көрсетіп жіберем,

Сондықтан бәрі де мені тез таныпты.

Мұғалім:

Жол белгілерін, міндеттеріңізді жақсы біледі екенсіңдер. Сендерге көп рахмет! Ал енді, балалар, олай болса , қазір жұмбақ шешіп, викториналық сұрақтарға жауап беріп көрелік.

1-жұмбақ:

Арқаным бар тым ұзын,

Ала алмайсың бір үзім.

Ақылға салып ойланып,

Тапшы мұны пысығым.

2-жұмбақ:

Бір тұлпар, су ішпейді, жем жемейді,

Ескеріп ешбір адам емдемейді.

Жүк емес жануарға жүз адам да,

Шылбырын сымға байлап тез жөндейді.

3-жұмбақ:

Бұйырмапты бас та, ауыз да, құлақта,

Бақырайған үш көзі бар бірақ та.


Викториналық сұрақтар.

1-сұрақ. Жолаушылар дегеніміз кімдер ?

2-сұрақ. Бағдаршам дегеніміз не ?

3-сұрақ.Велосипедпен неше жастан бастап жолмен жүруге болады ?

4-сұрақ. Жиекжол жоқ жерде қалай жүру керек ?


Көрнекіліктермен жұмыс.

А) жолда жүру ережесінің сақталуы;

Ә) көлік түрлері;

Б) жол белгілері.


Нұршат: Жол тәртібі кімге керек – бірге ойланып көрелік,

Әрқайсыңның қылығыңа әділ баға берелік.

Ережені жақсы білген ортаға шық, жас ұлан,

Біліміңді сарапқа сал, біз етейік төрелік.


Ленмар: Қызыл көзін ашқанда,

Сынық сүйем баспа алға.


Қуаныш: Сары көзін ашқанда,

Қарап қалма аспанға.


Ербол: Жасыл көзін ашқанда,

Өте бергін жасқанба.


Азамат: Баратын сапардың қашығын, тұрағын,

Үн-түнсіз жол сілтеп, көрсетіп тұрамын.

Төрт топтан құрылған белгілер туыстай,

Жөн сілтеп тұрамыз у - шусыз ұрыспай.


1- оқушы:

( жол)



2 - оқушы:

(трамвай)



3 - оқушы:

(бағдаршам)


1- оқушы:

Кез – келген көлік түрін пайдаланатын адамдар.


2 - оқушы:

Бағдаршам - автомат жүйесіне қосылған үш көзді аспап.

Жол қозғалысын реттейді.

3 - оқушы:

Жол бойына 14 жасқа толған балаларға ғана рұқсат.


4 - оқушы:

Ауылдық жерлерде жиек жол болмау мүмкін, ондай жағдайда жолдың бір шетімен келе жатқан көлікке қарама-қарсы бағытта жүрген жөн




Өз ойларын толық, әрі анық жеткізуге үйрету. Жауаптарын тез, әрі нақты етіп айта білуге баулу.











Оқытушы берген тапсырмаларды бұлжытпай орындау.

























Оқушылар белсене қатысады, бар зейінін мұғалімге аударады.
















Білімдерін үйрету. Өз ойларын толық, әрі анық жеткізеді. Жауаптарын тез, әрі нақты етіп айтады.

ІІІ

Қорытынды бөлім

Жолға шыққанда байқап жүріңдер!

Жол ережелерін сақтауды ұмытпаңдар!

Ән.«Әрқашан күн сөбесін» аяқтау.

Көшеде тек жүрелік,

Өзінше бұл да бір ерлік.

Ата-ана қынжылмасын,

Түсіріп ұнжырғасын.

Бұл тәрбие сағатында не түсінгенін айтып береді. Оқытушымен қоштасады.

Тәрбие сағаты жоспарлы түрде өз мақсатына жетті.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!