ІІ
|
Негізгі
бөлім
|
Мұғалім:
-Балалар біз
бүгін « Жол тәртібін жадыңда ұста
» тақырыбында сынып сағатын
өткіземіз.
Жолда жүру ережелеріне
арналған сынып сағатымызды Шөмішбай Сариевтің мына өлең жолдарымен
бастаймыз.
Арманға алдан күткен
асығамыз,
Біз қалай толқын атпай
басылармыз.
Жол жүру ережесін жақсы
біліп,
Сақтықта тұра алатын жас
ұланбыз.
Жалғайтын достастырып бар
елменен,
Жолдардан тұрады ғой әлем
деген.
Бүгінгі бізге келген
қонақтарға,
Алдымен беріледі сәлем
деген.
Ескерту
белгі:
Өзі қызыл, үшбұрышты ескертуің
мен болам,
Хабарлайтын бар қауіпті, оң
сапарды жолдаған.
Тыйым
салу:
Мен
бәрінеәрқашандатыйымсалыптұрамын,
Қауіп болса алда тұрған,
жібермеймін бір адым.
Түсім қызыл, өзім шеңбер сызық
болып бітемін,
Осы жолы үндемеймін, барма
тағы сұрағың?
Анықтама:
Белгімен көрсетер жылдамдық
пен бағытты
Ой, шұңқыр, бұрылыс, қатерді,
қауіпті.
Барлығын да анықтап көрсетіп
жіберем,
Сондықтан бәрі де мені тез
таныпты.
Мұғалім:
Жол белгілерін,
міндеттеріңізді жақсы біледі екенсіңдер. Сендерге көп рахмет! Ал
енді, балалар, олай болса , қазір жұмбақ шешіп, викториналық
сұрақтарға жауап беріп көрелік.
1-жұмбақ:
Арқаным бар тым
ұзын,
Ала алмайсың бір
үзім.
Ақылға салып
ойланып,
Тапшы мұны
пысығым.
2-жұмбақ:
Бір тұлпар, су ішпейді, жем
жемейді,
Ескеріп ешбір адам
емдемейді.
Жүк емес жануарға жүз адам
да,
Шылбырын сымға байлап тез
жөндейді.
3-жұмбақ:
Бұйырмапты бас та, ауыз да,
құлақта,
Бақырайған үш көзі бар бірақ
та.
Викториналық
сұрақтар.
1-сұрақ. Жолаушылар дегеніміз кімдер
?
2-сұрақ. Бағдаршам дегеніміз не
?
3-сұрақ.Велосипедпен неше жастан
бастап жолмен жүруге болады ?
4-сұрақ. Жиекжол жоқ жерде қалай жүру
керек ?
Көрнекіліктермен
жұмыс.
А) жолда жүру ережесінің
сақталуы;
Ә) көлік
түрлері;
Б) жол
белгілері.
|
Нұршат: Жол тәртібі кімге керек –
бірге ойланып көрелік,
Әрқайсыңның қылығыңа әділ баға
берелік.
Ережені жақсы білген ортаға
шық, жас ұлан,
Біліміңді сарапқа сал, біз
етейік төрелік.
Ленмар: Қызыл көзін
ашқанда,
Сынық сүйем баспа
алға.
Қуаныш: Сары көзін
ашқанда,
Қарап қалма
аспанға.
Ербол: Жасыл көзін
ашқанда,
Өте бергін
жасқанба.
Азамат: Баратын сапардың қашығын,
тұрағын,
Үн-түнсіз жол сілтеп, көрсетіп
тұрамын.
Төрт топтан құрылған белгілер
туыстай,
Жөн сілтеп тұрамыз у - шусыз
ұрыспай.
1-
оқушы:
(
жол)
2 -
оқушы:
(трамвай)
3 -
оқушы:
(бағдаршам)
1-
оқушы:
Кез – келген көлік түрін
пайдаланатын адамдар.
2 -
оқушы:
Бағдаршам - автомат жүйесіне
қосылған үш көзді аспап.
Жол қозғалысын
реттейді.
3 -
оқушы:
Жол бойына 14 жасқа толған
балаларға ғана рұқсат.
4 -
оқушы:
Ауылдық жерлерде жиек жол
болмау мүмкін, ондай жағдайда жолдың бір шетімен келе жатқан
көлікке қарама-қарсы бағытта жүрген жөн
|
Өз ойларын толық, әрі анық
жеткізуге үйрету. Жауаптарын тез, әрі нақты етіп айта білуге
баулу.
Оқытушы берген тапсырмаларды
бұлжытпай орындау.
Оқушылар белсене қатысады, бар
зейінін мұғалімге аударады.
Білімдерін үйрету. Өз ойларын толық, әрі анық жеткізеді.
Жауаптарын тез, әрі нақты етіп айтады.
|