|
Білім беру саласы |
Денсаулық |
|
|
Бөлімі |
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері |
|
|
Тақырыбы: |
Жолда жүру ережесі. |
|
|
Оқу мақсаты: |
«Жаяу жүргіншілер» өткелі белгісін, бағдаршам белгісінің маңызын түсіну |
|
|
SMART мақсаты: |
1.«Жаяу жүргіншілер» өткелі мен бағдаршам белгісі қауіпсіз екенін біледі. 2.«Жаяу жүргіншілер» өткелі мен бағдаршам белгісі қауіпсіз екенін түсінеді. 3.«Жаяу жүргіншілер» өткелі мен бағдаршам белгісін жолдан өту үшін қолданады. |
|
|
Әдіс-тәсілдер: |
Сұрақ –жауап, миға шабуыл, өрмекшенің торы, жетістік баспалдағы |
|
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарлау |
Ресурстар |
|
І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату 0-2 минут
4К моделі (коммуникативтілік, сыни ойлау), бала үні
|
Жағымды көңіл күй орнату. «Миға шабуыл» әдісі Ашық сұрақтар Бағдаршам жайлы не білеміз? (балалар әңгімелейді) Бағдаршамның қызыл көзі жанғанда не істейміз? Балалар біз жолға шыққанда ешқайда қарамай жүре береміз бе? -Қандай жол белгілері бар? -Бізге бағыт көрсететін не ол? -Балалар, қалай ойлайсыңдар, бағдаршам не үшін керек? Бағдаршамның неше көзі бар? – Біз жол жүру ережелерін сақтап, жолда мұқият болуға, көшені кесіп өтерде бағдаршам белгісіне қарауға тиіспіз. Балаларға жұмбақ
жасыру. 1. Ала таяқ ұстаған, Жол тәртібін нұсқаған. Өміріңді күзеткен, Ысқырықпен түзеткен. (Жол сақшысы) 2. Көліктің қаншасын үстінен өткізген, Іргеден басталып, алысқа жеткізген. (Жол) 3. Көше бойлап аяңдайды Адам тасып, аялдайды. Ол не? (Автобус) 4. Құстан аумайды, Көкте заулайды. (Ұшақ) 5.Жоқ өзінде бас та, ауызда да, құлақ та, Бақырайған үш көзі бар бірақ та. (Бағдаршам) Олай болса балалар «Бағдаршам» ойынын ойнаймыз. |
Жол белгілері |
|
ҰОҚ ортасы II. Тақырып бойынша жұмыс 6-25 минут 4К моделі (коммуникативтілік, сыни ойлау), бала үні |
Балаларды топқа бөлу үшін қызыл, сары, жасыл дөгелектерді алып, үш топқа бөлінеді. Балалар қолдарындаға түстер бойынша , белгіленген орынға барып отырады. 3- топқа тапсырманы түсіндіремін. 1.Бағдаршам суреті беріледі. 3 көзін дұрыс орналастырып, жабыстырады. 2.Суретке сәйкес жол белгілерінін суретін салады. 3. Мнемокестемен жұмыс жасайды. Жол ережесіне байланысты кесте бойынша сөйлем құрастырады. Балаларды, жұмысын қорытындылап, мадақтап отыру.
Педагог балаларға ойын ойнауды ұсынады. Балалар түрлі әрекеттерді көрсетіп, қайсысы жақсы, қайсысы жаман екенін атайды. Егер жақсы әрекет болса, жұдырығыңды түйіп, бас бармағыңды көрсетесің, егер жаман әрекет болса – бас бармағың төмен түседі. • Бала еденді жуды. • Бала тамақтанар алдында қолын жумады. • Қыз бала анасымен еденді жуды. • Бала анасын тыңдамай, ұзақ ұйықтамады. • Балалар анасымен сыпайы сөйлесті. • Оқушы бауырын бағдаршам арқылы жолдан өтуді үйретті. • Қыз көп кәмпит жеді. • Бала ботқа мен сорпаның орнына күнделікті нан мен колбаса жейді. • Балалар терезе алдына аскөк өсірді. |
тапсырмалар
|
|
IІІ. Ұоқ қорытындысы. Рефлексия 25-30 минут |
Педагог ҰОҚ қорытындылайды. «Өрмекшінің торы» әдісімен тәрбиеші қолына жіп бумасын қолына ұстап, әр баланың жауабына қолына жіпті орап отырады, жіп өрмекшінің торы сияқты шиеленісе береді. Қолындағы жіп оралғанын санау арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергенін білуге болады. «Жетістік баспалдағы» әдісі
Педагог балаларға ҰОҚ барысындағы жұмыстарын жетістік баспалдағы арқылы бағалауды ұсынады. Егер сендер үйдегі қарапайым қауіпсіздік ережесін түсінбесеңдер, онда баспалдақтың ең төменгі сатысына жабырқау смайликтің суретін салыңдар. Егер барлығын түсініп, жаңа алған білімдеріңді айта алсаңдар, онда баспалдақтың ең жоғарғы сатысына көңілді смайликтің суретін салыңдар. Ал егерде өз білімдеріңе сенімсіз болсаңдар, смайликтің суретін баспалдақтың 2-сатысына салыңдар. – Кім смайликті баспалдақтың қай сатысына салды? Неліктен? Педагог мүмкіндігіне қарай түрлі пікірлерді тыңдайды. |
Жіп бумасы
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
жол журу ережесі
жол журу ережесі
|
Білім беру саласы |
Денсаулық |
|
|
Бөлімі |
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері |
|
|
Тақырыбы: |
Жолда жүру ережесі. |
|
|
Оқу мақсаты: |
«Жаяу жүргіншілер» өткелі белгісін, бағдаршам белгісінің маңызын түсіну |
|
|
SMART мақсаты: |
1.«Жаяу жүргіншілер» өткелі мен бағдаршам белгісі қауіпсіз екенін біледі. 2.«Жаяу жүргіншілер» өткелі мен бағдаршам белгісі қауіпсіз екенін түсінеді. 3.«Жаяу жүргіншілер» өткелі мен бағдаршам белгісін жолдан өту үшін қолданады. |
|
|
Әдіс-тәсілдер: |
Сұрақ –жауап, миға шабуыл, өрмекшенің торы, жетістік баспалдағы |
|
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарлау |
Ресурстар |
|
І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату 0-2 минут
4К моделі (коммуникативтілік, сыни ойлау), бала үні
|
Жағымды көңіл күй орнату. «Миға шабуыл» әдісі Ашық сұрақтар Бағдаршам жайлы не білеміз? (балалар әңгімелейді) Бағдаршамның қызыл көзі жанғанда не істейміз? Балалар біз жолға шыққанда ешқайда қарамай жүре береміз бе? -Қандай жол белгілері бар? -Бізге бағыт көрсететін не ол? -Балалар, қалай ойлайсыңдар, бағдаршам не үшін керек? Бағдаршамның неше көзі бар? – Біз жол жүру ережелерін сақтап, жолда мұқият болуға, көшені кесіп өтерде бағдаршам белгісіне қарауға тиіспіз. Балаларға жұмбақ
жасыру. 1. Ала таяқ ұстаған, Жол тәртібін нұсқаған. Өміріңді күзеткен, Ысқырықпен түзеткен. (Жол сақшысы) 2. Көліктің қаншасын үстінен өткізген, Іргеден басталып, алысқа жеткізген. (Жол) 3. Көше бойлап аяңдайды Адам тасып, аялдайды. Ол не? (Автобус) 4. Құстан аумайды, Көкте заулайды. (Ұшақ) 5.Жоқ өзінде бас та, ауызда да, құлақ та, Бақырайған үш көзі бар бірақ та. (Бағдаршам) Олай болса балалар «Бағдаршам» ойынын ойнаймыз. |
Жол белгілері |
|
ҰОҚ ортасы II. Тақырып бойынша жұмыс 6-25 минут 4К моделі (коммуникативтілік, сыни ойлау), бала үні |
Балаларды топқа бөлу үшін қызыл, сары, жасыл дөгелектерді алып, үш топқа бөлінеді. Балалар қолдарындаға түстер бойынша , белгіленген орынға барып отырады. 3- топқа тапсырманы түсіндіремін. 1.Бағдаршам суреті беріледі. 3 көзін дұрыс орналастырып, жабыстырады. 2.Суретке сәйкес жол белгілерінін суретін салады. 3. Мнемокестемен жұмыс жасайды. Жол ережесіне байланысты кесте бойынша сөйлем құрастырады. Балаларды, жұмысын қорытындылап, мадақтап отыру.
Педагог балаларға ойын ойнауды ұсынады. Балалар түрлі әрекеттерді көрсетіп, қайсысы жақсы, қайсысы жаман екенін атайды. Егер жақсы әрекет болса, жұдырығыңды түйіп, бас бармағыңды көрсетесің, егер жаман әрекет болса – бас бармағың төмен түседі. • Бала еденді жуды. • Бала тамақтанар алдында қолын жумады. • Қыз бала анасымен еденді жуды. • Бала анасын тыңдамай, ұзақ ұйықтамады. • Балалар анасымен сыпайы сөйлесті. • Оқушы бауырын бағдаршам арқылы жолдан өтуді үйретті. • Қыз көп кәмпит жеді. • Бала ботқа мен сорпаның орнына күнделікті нан мен колбаса жейді. • Балалар терезе алдына аскөк өсірді. |
тапсырмалар
|
|
IІІ. Ұоқ қорытындысы. Рефлексия 25-30 минут |
Педагог ҰОҚ қорытындылайды. «Өрмекшінің торы» әдісімен тәрбиеші қолына жіп бумасын қолына ұстап, әр баланың жауабына қолына жіпті орап отырады, жіп өрмекшінің торы сияқты шиеленісе береді. Қолындағы жіп оралғанын санау арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергенін білуге болады. «Жетістік баспалдағы» әдісі
Педагог балаларға ҰОҚ барысындағы жұмыстарын жетістік баспалдағы арқылы бағалауды ұсынады. Егер сендер үйдегі қарапайым қауіпсіздік ережесін түсінбесеңдер, онда баспалдақтың ең төменгі сатысына жабырқау смайликтің суретін салыңдар. Егер барлығын түсініп, жаңа алған білімдеріңді айта алсаңдар, онда баспалдақтың ең жоғарғы сатысына көңілді смайликтің суретін салыңдар. Ал егерде өз білімдеріңе сенімсіз болсаңдар, смайликтің суретін баспалдақтың 2-сатысына салыңдар. – Кім смайликті баспалдақтың қай сатысына салды? Неліктен? Педагог мүмкіндігіне қарай түрлі пікірлерді тыңдайды. |
Жіп бумасы
|
шағым қалдыра аласыз














