Сабақ
тың
басы
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
Әңгіменің жанрлық ерекшелігіне байланысты кездесетін
ғылыми-техникалық терминдерді теріп жазу. Мағынасын
түсіндіру.
Суретте кімдер
бейнеленген?
Мінездеу –
әдеби кейіпкерді таным-түсінігі мен мінез-құлқын таныта даралай
суреттеу. Түрлі тәсілдер арқылы
жасалады. Тура
мінездеу кейіпкердің
мінез-құлқын айнытпай, сол қалпында
баяндаса, жанама
мінездеу оған қатысты
құбылыстар мен заттарды суреттеу арқылы қаһарман бейнесін ашып
көрсетеді. Тура мінездеуде кейіпкердің жасы, сырт келбеті, мінезі
де айтылады.
Мыңбұлақ аталатын
ауылда дүниеге келген. Талапты жас онжылдықты бітірген
соң,
М.В. Ломоносов атындағы
Мәскеу мемлекеттік университетінің
журналистика
факультетіне оқуға
түседі. 1955 жылы сол кездегі ең таңдаулы, беделді
оқу
орындарының биік
талаптары мен қатал сындарынан мүдірмей өтіп,
ұстаздарының
озық дәстүрі мен
ұлағатты дәрістерін, зиялы тағылымдарын өз бойына мейлінше
мол
сіңіріп, талантты маман
болып, елге оралады.
Драматург, жазушы,
журналист, қоғам қайраткері Шерхан Мұртаза қай салада
еңбек
етсе де, халықтың сөзін
айтып, жоғын жоқтайды. Оның мінезіндегі
турашылдығы,
еңбекқорлығы өзі
жасаған кейіпкерлер бойы-нан табылып жатады. Драматургтың
"Сталинге хат",
"Бесеудің хаты", "Жетім бұрыш", т.б. пьесалары
республикалық,
облыстық театр
сахналарында қойылған. "Бұлтсыз күнгі найзағай",
"Мылтықсыз
майдан",
"41-жылғы
келіншек", "Интернат наны", т.б. хикаяттар мен
әңгімелер
|
Әңгіменің жанрлық ерекшелігіне байланысты кездесетін
ғылыми-техникалық терминдерді теріп
жазады.
Мағынасын түсіндіреді.
Суреттегі бейнені анықтайды.Ойларын
айтады.
Тақырыпқа шығады.
Оқушылар мінездеу туралы берілген қосымша ақпаратты
түсініп,түртіп алады.
|
Дескриптор: Жалпы
–2 балл
Ғылыми-техникалық
терминдерді теріп жазады.
|
Оқулық,
жұмыс
дәптер
лері.
|
Сабақ
тың ортасы
25
мин.
|
1-тапсырма.
Миға шабуыл
«Үзінділерді
талдап,тұжырымдау»
Оқушылар «Айдағы
жасырынбақ» әңгімесі бойынша оқулықтан алынған үзінділерді
талдап, өз көзқарасын дәлелдеу
үшін тұжырым жасайды.
1. Үзіндідегі мінездеудің түрін
анықта.
Сол кезде
Жантемірдің:
Апай, жазғы каникулда
Мерген планетолог әкесі Ертілеспен бірге айда болып қайтыпты.
Олармен бірге Сартай да барыпты. Солар айтып берсін, не
көргендерін! – деген дауысы саңқ ете қалды.
(жанама)
2.Кейіпкелерді
сәйкестендір.
1.Енді мұнда жасырынбақ
ойнамайықшы, – деді. Әкесі
2.Табиғаттың болашақ
тазалығы сендердің қолдарыңда!
Сартай
3. Кімнің
сөзі?
Күн жүйесі алғаш ғарыш
шаң-тозаңынан пайда болғаннан кейін ғаламшарлардың тіршілікті
жағдайға көшу кезеңдері бірдей өткен. Айдың да атмосферасы
болған
2-тапсырма.
«Оқы,зертте,жауап бер»
әдісі.
1.Ғылым мен техниканың
дамуынан біздің Жерімізге қандай қауіп төнуі мүмкін?Бұл қауіптің
алдын алу үшін ғалымдар не істеп
жатыр?
2. Жасыл экономика,
табиғи қуат көзі, күн, су, жел энергиясы деген сөздердің беретін
мағынасы қандай?
|
Көзқарасын
білдіреді.
Сұрақтарға жауап
береді
|
Дескриптор: Жалпы
–3 балл
Көзқарасын
білдіреді.
Сұрақтарға жауап
береді
Дескриптор: Жалпы
–5 балл
-сұрақтарды зерттейді.
-жауап
береді.
|
«Үзінділерді
талдап,тұжырымдау»
«Оқы,
зертте, жауап бер»
әдісі
|
Сабақ
тың
соңы
Ой
толғаныс
Рефлек
сия
8
мин.
|
«ПОПС
формуласы» арқылы өз көзқарасыңызды білдіріңіз. Сыныптағы оқушылар
ойларымен бөліседі.
«Менің
ойымша,..»
«Себебі, мен оны былай
түсіндіремін...»
«Мен оны мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» «Ойларымды түйіндей
келе,
|
Оқушылар «ПОПС формуласы»
арқылы
өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағалайды.
|
|