Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімніңаты-жөні: |
Сынып: 2Сабақ 7-8 | Қатысқандарсаны:Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтақырыбы | Жүгіру, секіру және лақтыру дағдылары
|
Оқумақсаттары | 2.1.2.2 Өз бетінше байланыстыруды үйреніп, негізгі қозғалыс машықтарын түсінеді және жақсартады. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу |
Жетістік критерийлері | Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды. |
Тілдік мақсаттар
| Кілт сөздер мен тіркестер. Өзім туралы. Дене мүшелері.қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру.Диалог / жазылымға арналған пайдалы сынып. Шапшаң жүгірудің дене шынықтыруда неліктен маңызды екенін айта аласыз ба? |
Құндылықтарды дарыту | - Сыйластық. |
Пәнаралық байланыстар | Биология, хореография пәндерімен сәйкестендіріледі |
АКТ қолдану дағдылары | Видео және суреттерді көру пайдалану |
Бастапқы білім
| Оқушылар алдыңғы дене шынықтыру сабақтарында өткен бөлімдерден және үй ішінде мен балабақшада негізгі қозғалыс қабілеттілігі мен сенімділігін және фундаменталды қозғалыс дағыдларын дамытты деп күтіледі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы
| Сәлемдесу.Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру , Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба? орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай . 1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру. 2. Жеңіл жүгіріске көшу . 3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде5 .Жылдамдыққа жүгіру6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру. Ж.Д.Ж. орнында
|
Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік. Әр оқушыға үлкен көбік доп.
Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.
Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер. |
Сабақтың ортасы
| Бір орында жасалатын жаттығулар Б.к. Қол белде, аяқты сәл ашып, иық тұсындаБ.к. 1-4 басты солға, 5-8 оңға айналдыруБ.к. Қол иықты1-4 алға,5-8 артқа айналдыруБ.к. Қол кеуде тұста берілу, 1- де бүгіп сермеу; 2- де оң немесе сол жаққа жазып сермеу; 3- те бүгіп сермеу; 4 оң және сол жаққа сермеуБ.к. Сол қол жоғары , оң қол төмен, 1-2 сол қолды, 3-4 оң қолды жоғары көтеріп сермеу.Б.к. Сол қол жоғары, оң қол белде 1-3 оңға иілу; 4- Б.к. 5-7солға иілу; 8 Б.к. Б.к. Қолды біріктіріп 1- оң аяқты тигізу; 2 ортаға; 3- сол аяққа тигізу; 4- қол белде:Б.к. 1- сол қолды оң аяқтың ұшына тигізу, 2 – қол белде; 3- оң қолды сол аяқтың ұшына тигізу; 4- қол белде;Б.к. қол белде сол аяқпен 15 рет, қос аяқпен 15 ретСыныпты топ- топқа бөліп бірінші немесе екі, үш команда тағайындаймыз. Командалар лек түзеп сөре сызығына келіп тұрады. Берілген белгі бойынша алдыңғы тұрған оқушылар мынадай жүгіру тапсырмаларын орындайды.Баскетбол добын баскетбол торына түсіру;Биіктігі 60-80 см болатын орындықтан өтіп шығып мәреге жетіп, қайта айналып өз командасына қолындағы таяқшаны беру;Кедергілер арқылыбаскетбол добын еденге соғып алып жүру мәреге жетіп қайтып өтіп келу керек;Төсеніштің үстінен алға қарай домалап түскеннен кейін мәреге тез жүгіріп келу;Баскетбол добын арттан аяқтың астымен беру арқылы жүгіру;Жүгіріп келіп таяқшаға граната лақтыру. Келесі ойыншылар да да осы жаттығуларды қайталайды.Эстафетаны бірінші болып аяқтаған команда жеңіске жеткен болып есептеледі.
|
|
Сабақтың соңы | демалу тынысын қалпына түсіру жаттығулары . қатарға тұрғызу орындыққа отырғызу . сабаққа қорытынды жасау . үйге тапсырма беру Таңғы жалпы дамытаттын жаттығу жасау Рефлексия: Сабақта нені үйрендік? Сұрақтарға жауап береді? Нені білдім нені түсіндім?Нені толық түсінбедім ?Қандай жұмысты жалғастыру қажет?Сабақтын басында аталған мақсаттарға қол жеткіздім бе? |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
Үлгере алмайтын, қалып қоятын оқушылар мықты және дарынды балалардың сонынан қайталап ередіКеңістікте қозғалыс сөздік қорларын кеңейту үшін жаттығып жатқан қабілетті оқушыларға қиынырақ сұрақтар қойылады.
Қозғалыс ойын және эстафета ойын ойнаған кезде мықты дарынды оқушылар өз креативтік ойларын және қимыл қозғалыстарын көрсете алады «Көңілді кенгуру »
| Мұғалімнің сырттан жүріп байқауы Оқушыларойынойнағанкездеерекшеқимылқозғалыстарынкөрсетеалама?бақылау, тыңдау, сұрақтар.Оқушылардың қалай жүгіргендерін бақылауОқушылар өз-өздерін бағалау, орындаған тапсырманы талқылайды
Жеке оқушылардың физикалық көрсетілімінің сапасы.Сұрақ жауап арқылы топтағы және жеке қарым-қатынас сапасын анықтау
| . Орындалған істестік тапсырма НЗМ құныдылықтарын қолдайды. Өзгелердің пікірін сыйлай отырып, олармен жұмыс жүргізуҚауіпсіздік ережелерін мұқият сақтауӨзгелермен жұмыс, пікірді құрметтеу.
|
РефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |