Бөлімі : Дала жарысы
Тақырыбы : Жүгірудің әдіс - тәсілін дамыту :
Мақсаты :
1. Жалпы оқу жылындағы оқушылардың дене даярлығын тексеру:
2. Төзімділік , шыдамдылық дағдыларын қалыптастыру :
3. Отанын қорғауға ,сапалы білм алуға даяр денісау, шат көңілді ұрпақтар тәрбиелеу :
Сабақтың түрі : ( Ауызша және үйрену – орындау )
Өтілу орны : Мектеп спорт алаңы :
Өтілу мерзімі : « » ----------------- мен « »-------------------------- 201 жыл
|
Р/с |
САБАҚТЫҢ МАЗМҰНЫ |
УАҚЫТ |
НҰСҚАУЛАРЫ |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
І
2.1
2.2
2.3
2.4
ІІ 2.1
2.2
2.3
2.4
ІІІ
3.1
3.2 |
ДАЙЫНДЫҚ БӨЛІМІ
-Сапқа тұру , сәлемдесу , сынып физорогының есебі , ҚР әнұранын орындату ,сабақтың дайындық бөлімінің мақсаты мен техникалық ерекшклігін түсіндіру:
Бұрылу түрлері : «Оң –ға!» , «Сол –Ға!» «Ай-Лан!» ( 4-5 реттен)
- Жүру түрлері : - Жорықтық жүрістен , аяқ ұшы ,өкше , ішкі – сыртқы қырларына ауыса
Жүгіру түрлері : Аяқты – аяқ ізіне қойып леспелі қадамдар жасап жылжу , майда жүгіру ,орта , бар екпінде жүгіру
НЕГІЗГІ БӨЛІМ - Жүгіру әдіс –тәсілдерін дамыта отырып , төзімділік дағдыларын қалыптастыру:
-Дала жарысы, әр түрлі жерлерде өтіледі орманда , көл жағасында ашық далада , көше бойында т/б. Дала жарысы денсаулыққа өте пайдалы «Емдік қасиеті бар»
Әр түрлі кедергілерден өтуді меңгеру
Жүрек соғуын қалыптастыру Үйрету реттідігі : - Секірпемен жүйелі түрде жаттығу жұмыстарын жасау Жалпы төзімділікті тексерудің сенімді әдістері Тамыр соғуды өлшеу : Жүрек соғуларының жиілілігі
Жүрек соғудың жиілілігі осы өзгеріс бойынша жаттығулар жүктемесін айқындайды :
минут ішінде орындалатын дене жүктемелері масқаша жолмен бағаланады : Олар – салмақты жүк көтеру ,тартылу ,дене көтеру т.б : Мысалы : Кермеде тартылу кезінде жүктемеге күш жұмсау ( ЖКЖ) қандай күш жұмсағандығы крек болды дейік : 5 сынып оушысы Асқардың бастапқы кездегі жүрек соғуының жиілілігі (ЖСЖ) – 80 рет /минутына . Асқар - 8 рет кермеде тартылды , бұған оның 30 сек уақыты кетті , ЖСЖ – 150рет –мин ке көтерілді . - Екі минут дем алған соң ЖСЖ – 120 рет –мин ке , үшінші минутта 100рет/мин ке , төртінші минутта 100 рет/мин ,бесінші миутта 90 рет/минутқа төмендеді : - Сөитіп ЖСЖ бес мәнін белгілеп алдық : ЖСҰзақтылығы =150+120+100+100+90 = 570 рет ТЖСЖ = 80 х 5 = 400 рет 570 – 400= 170 Асқардың ЖСЖЖҰ =170 рет / соғады : Жүктемеге қанша күш жұмсағаны 170 : 30 секунт 5,7 орташа шама бірлігі : ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМ
Сапқа тұру , тынысалуларын қалыптастыратын жаттығулар :
Сабақты қортындылау : Үйге тапсырмалар беру , қоштасу |
-10- мин-
2 мин
2 мин
2 мин
5минут |
Жалпы бақылаулар жасау
Тех – қ сақтандыру ежелерін әр кез естеріне салу :
Жалпы дала жарысы оқушылар бойындағы төзімділік күшін арттырады . Кең ауамен тыныс ала жүгіру , әр түрлі кедергілерді бағындыру оқушы бойындағы ептілік , шапшаңдық , т.б көптеген қасиеттерді қалыптастырады .Әр түрлі кзеңде өздігінен оларды бағындыра алуға , төзімділікке , шыдамдылыққа жетелейді . Мектеп айланасында орман ,көл , тау орналасқан жағдайда бұл үрдіске көбірек көңіл бөлінгені жөн .
Жүгіру әдістерін қадағалау
Үлгермеушілермен қосымша жұмыстар жасау
Тыныс алуды қалыптастыру
Ең қарапайым және қолайлы тәсіл
Тыныс алуды қалыптастыру
Жүрек соғуының жіиілілігі орындалатын жұмысқа жұмсалатын күштің (қатына,көлеміне,жылдамдық ,ұзақтығына тәуелді болады)
Жаттығуды 3 минут жасаған соң өз айқын сипатын бере алады . Жүрек соғуының жіиілілігі орындалатын жұмысқа жұмсалатын күштің (қатына,көлеміне,жылдамдық ,ұзақтығына тәуелді болады Оқушыларды бағалау Орында тұрып 3-4 минут отырып тұру (ұл –қыз |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тексерілді:
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары ----------------------- Шуылдақова. П
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жүгірудің әдіс - тәсілін дамыту 9- сынып
Жүгірудің әдіс - тәсілін дамыту 9- сынып
Бөлімі : Дала жарысы
Тақырыбы : Жүгірудің әдіс - тәсілін дамыту :
Мақсаты :
1. Жалпы оқу жылындағы оқушылардың дене даярлығын тексеру:
2. Төзімділік , шыдамдылық дағдыларын қалыптастыру :
3. Отанын қорғауға ,сапалы білм алуға даяр денісау, шат көңілді ұрпақтар тәрбиелеу :
Сабақтың түрі : ( Ауызша және үйрену – орындау )
Өтілу орны : Мектеп спорт алаңы :
Өтілу мерзімі : « » ----------------- мен « »-------------------------- 201 жыл
|
Р/с |
САБАҚТЫҢ МАЗМҰНЫ |
УАҚЫТ |
НҰСҚАУЛАРЫ |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
І
2.1
2.2
2.3
2.4
ІІ 2.1
2.2
2.3
2.4
ІІІ
3.1
3.2 |
ДАЙЫНДЫҚ БӨЛІМІ
-Сапқа тұру , сәлемдесу , сынып физорогының есебі , ҚР әнұранын орындату ,сабақтың дайындық бөлімінің мақсаты мен техникалық ерекшклігін түсіндіру:
Бұрылу түрлері : «Оң –ға!» , «Сол –Ға!» «Ай-Лан!» ( 4-5 реттен)
- Жүру түрлері : - Жорықтық жүрістен , аяқ ұшы ,өкше , ішкі – сыртқы қырларына ауыса
Жүгіру түрлері : Аяқты – аяқ ізіне қойып леспелі қадамдар жасап жылжу , майда жүгіру ,орта , бар екпінде жүгіру
НЕГІЗГІ БӨЛІМ - Жүгіру әдіс –тәсілдерін дамыта отырып , төзімділік дағдыларын қалыптастыру:
-Дала жарысы, әр түрлі жерлерде өтіледі орманда , көл жағасында ашық далада , көше бойында т/б. Дала жарысы денсаулыққа өте пайдалы «Емдік қасиеті бар»
Әр түрлі кедергілерден өтуді меңгеру
Жүрек соғуын қалыптастыру Үйрету реттідігі : - Секірпемен жүйелі түрде жаттығу жұмыстарын жасау Жалпы төзімділікті тексерудің сенімді әдістері Тамыр соғуды өлшеу : Жүрек соғуларының жиілілігі
Жүрек соғудың жиілілігі осы өзгеріс бойынша жаттығулар жүктемесін айқындайды :
минут ішінде орындалатын дене жүктемелері масқаша жолмен бағаланады : Олар – салмақты жүк көтеру ,тартылу ,дене көтеру т.б : Мысалы : Кермеде тартылу кезінде жүктемеге күш жұмсау ( ЖКЖ) қандай күш жұмсағандығы крек болды дейік : 5 сынып оушысы Асқардың бастапқы кездегі жүрек соғуының жиілілігі (ЖСЖ) – 80 рет /минутына . Асқар - 8 рет кермеде тартылды , бұған оның 30 сек уақыты кетті , ЖСЖ – 150рет –мин ке көтерілді . - Екі минут дем алған соң ЖСЖ – 120 рет –мин ке , үшінші минутта 100рет/мин ке , төртінші минутта 100 рет/мин ,бесінші миутта 90 рет/минутқа төмендеді : - Сөитіп ЖСЖ бес мәнін белгілеп алдық : ЖСҰзақтылығы =150+120+100+100+90 = 570 рет ТЖСЖ = 80 х 5 = 400 рет 570 – 400= 170 Асқардың ЖСЖЖҰ =170 рет / соғады : Жүктемеге қанша күш жұмсағаны 170 : 30 секунт 5,7 орташа шама бірлігі : ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМ
Сапқа тұру , тынысалуларын қалыптастыратын жаттығулар :
Сабақты қортындылау : Үйге тапсырмалар беру , қоштасу |
-10- мин-
2 мин
2 мин
2 мин
5минут |
Жалпы бақылаулар жасау
Тех – қ сақтандыру ежелерін әр кез естеріне салу :
Жалпы дала жарысы оқушылар бойындағы төзімділік күшін арттырады . Кең ауамен тыныс ала жүгіру , әр түрлі кедергілерді бағындыру оқушы бойындағы ептілік , шапшаңдық , т.б көптеген қасиеттерді қалыптастырады .Әр түрлі кзеңде өздігінен оларды бағындыра алуға , төзімділікке , шыдамдылыққа жетелейді . Мектеп айланасында орман ,көл , тау орналасқан жағдайда бұл үрдіске көбірек көңіл бөлінгені жөн .
Жүгіру әдістерін қадағалау
Үлгермеушілермен қосымша жұмыстар жасау
Тыныс алуды қалыптастыру
Ең қарапайым және қолайлы тәсіл
Тыныс алуды қалыптастыру
Жүрек соғуының жіиілілігі орындалатын жұмысқа жұмсалатын күштің (қатына,көлеміне,жылдамдық ,ұзақтығына тәуелді болады)
Жаттығуды 3 минут жасаған соң өз айқын сипатын бере алады . Жүрек соғуының жіиілілігі орындалатын жұмысқа жұмсалатын күштің (қатына,көлеміне,жылдамдық ,ұзақтығына тәуелді болады Оқушыларды бағалау Орында тұрып 3-4 минут отырып тұру (ұл –қыз |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тексерілді:
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары ----------------------- Шуылдақова. П
шағым қалдыра аласыз















