І
2.1
2.2
2.3
2.4
ІІ2.1
2.2
2.3
2.4
ІІІ
3.1
3.2 | ДАЙЫНДЫҚ БӨЛІМІ
-Сапқа тұру , сәлемдесу , сынып физорогының есебі , ҚР әнұранын орындату ,сабақтың дайындық бөлімінің мақсаты мен техникалық ерекшклігін түсіндіру:
Бұрылу түрлері :«Оң –ға!» , «Сол –Ға!» «Ай-Лан!» ( 4-5 реттен)
- Жүру түрлері :- Жорықтық жүрістен , аяқ ұшы ,өкше , ішкі – сыртқы қырларына ауыса
Жүгіру түрлері :Аяқты – аяқ ізіне қойып леспелі қадамдар жасап жылжу , майда жүгіру ,орта , бар екпінде жүгіру
НЕГІЗГІ БӨЛІМ- Жүгіру әдіс –тәсілдерін дамыта отырып , төзімділік дағдыларын қалыптастыру:
-Дала жарысы, әр түрлі жерлерде өтіледі орманда , көл жағасында ашық далада , көше бойында т/б.Дала жарысы денсаулыққа өте пайдалы «Емдік қасиеті бар»
Әр түрлі кедергілерден өтуді меңгеру
Жүрек соғуын қалыптастыру Үйрету реттідігі :- Секірпемен жүйелі түрде жаттығу жұмыстарын жасауЖалпы төзімділікті тексерудің сенімді әдістері Тамыр соғуды өлшеу :Жүрек соғуларының жиілілігі
Жүрек соғудың жиілілігі осы өзгеріс бойынша жаттығулар жүктемесін айқындайды :минут ішінде орындалатын дене жүктемелері масқаша жолмен бағаланады :Олар – салмақты жүк көтеру ,тартылу ,дене көтеру т.б :Мысалы : Кермеде тартылу кезінде жүктемеге күш жұмсау ( ЖКЖ) қандай күш жұмсағандығы крек болды дейік :5 сынып оушысы Асқардың бастапқы кездегі жүрек соғуының жиілілігі (ЖСЖ) – 80 рет /минутына .Асқар - 8 рет кермеде тартылды , бұған оның 30 секуақыты кетті , ЖСЖ – 150рет –мин ке көтерілді . - Екі минут дем алған соң ЖСЖ – 120 рет –мин ке , үшінші минутта 100рет/мин ке , төртінші минутта 100 рет/мин ,бесінші миутта 90 рет/минутқа төмендеді :- Сөитіп ЖСЖ бес мәнін белгілеп алдық : ЖСҰзақтылығы =150+120+100+100+90 = 570 ретТЖСЖ = 80 х 5 = 400 рет 570 – 400= 170 Асқардың ЖСЖЖҰ =170 рет / соғады :Жүктемеге қанша күш жұмсағаны 170 : 30 секунт 5,7 орташа шама бірлігі :ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМ
Сапқа тұру , тынысалуларын қалыптастыратын жаттығулар :
Сабақты қортындылау :Үйге тапсырмалар беру , қоштасу | -10- мин-
2 мин
2 мин
2 мин
мин
30 мин –
5минут |
Жалпы бақылаулар жасау
Тех – қ сақтандыру ежелерін әр кез естеріне салу :
Жалпы дала жарысы оқушылар бойындағы төзімділік күшін арттырады .Кең ауамен тыныс ала жүгіру , әр түрлі кедергілерді бағындыру оқушы бойындағы ептілік , шапшаңдық , т.б көптеген қасиеттерді қалыптастырады .Әр түрлі кзеңде өздігінен оларды бағындыра алуға , төзімділікке , шыдамдылыққа жетелейді .Мектеп айланасында орман ,көл , тау орналасқан жағдайда бұл үрдіске көбірек көңіл бөлінгені жөн .
Жүгіру әдістерін қадағалау
Үлгермеушілермен қосымша жұмыстар жасау
Тыныс алуды қалыптастыру
Ең қарапайым және қолайлы тәсіл
Тыныс алуды қалыптастыру
Жүрек соғуының жіиілілігі орындалатын жұмысқа жұмсалатын күштің (қатына,көлеміне,жылдамдық ,ұзақтығына тәуелді болады)
Жаттығуды 3 минут жасаған соң өз айқын сипатын бере алады .Жүрек соғуының жіиілілігі орындалатын жұмысқа жұмсалатын күштің (қатына,көлеміне,жылдамдық ,ұзақтығына тәуелді боладыОқушыларды бағалау Орында тұрып 3-4 минут отырып тұру (ұл –қыз |