|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Жүйке жүйесінің қызметі.Сарамандық жұмыс |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметтері туралы білімді қалыптастыру; атқаратын қызметтерінің жүйке жасушаларының ерекшеліктеріне байланысты екендігін, жүйке жүйесінің жұмысының рефлекстік принципін, жүйкелік реттелу механизмін түсіндіру. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту 1Үй тапсырмасын тексеру. Терминдік диктант 2Топпен жұмыс.Кластер құру. «Біз айналадығы өзгерістерді қалай сезінеміз» 3Топпен жұмыс. Зертханалық жұмысты орындау. 4Проблеммалық сұрақ:Егер адамда жүйке жүйесі жұмыс жасамаса өмір сүре алар ма еді? Мағынаны тану І топ. Сілтеме табушылар.
«Жұлынның құрылысы мен қызметі» (мәтінді оқып, жаңа ұғымдарды
табыңыздар) |
|||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі
келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
Эвристикалық сұрақ: Егер адамда жүйке жүйесі жұмыс жасамаса адам өмір сүре ала ма? |
||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Жүйке жүйесінің гигиенасы. Тесттік тапсырмалар |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Сабақтың мақсаты: ми, жүйке жүйесінің құрылымы, оның маңызы мен атқаратын қызметі туралы түсінік қалыптастыруға ықпал ету; жүйке жүйесін нығайту тәртібін талдау; балаларды өз бетінше бақылау, салыстыруға және талдау жасауға үйрету; сезім мүшелерін сақтауды үйрету. Сабақтың көрнекідігі: «Ми және жүйке жүйесі» кестесі. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту I. Қызығушылықты ояту. Адамның қандай дене мүшелерін білесің? Олар қандай қызмет атқарады? Мұғалім сезім мүшелеріне баса назар аударады. - Барлық органдар жұмысын қандай мүше басқарады деп ойлайсың? Балалар жауап беруге қиналып жатса, мұғалім көмектеседі. II. Тақырыпқа кіріспе.
кестеден адам мүшелерін көрсетеді. Осы сабақ арқылы балалар сезім мүшелерінің адам өмірінде қандай рөл атқаратынымен танысады. Сезім мүшелері - бесеу. Адам сыртқы дүниенің, өз денесінің жай-күйін де осы сезім мүшелерінің көмегімен біліп отырады.
еститін құлақ емес, иісті сезетін мұрын емес, ол ми!»
ашу сынды және т.б. белгілер келіп түседі. Мағынаны тану III. Жаңа сабақ Біз сезім мүшелері арқылы сыртқы дүниемен байланысамыз. Сезім мүшелері өзара байланыса қызмет етеді. Олар бір-біріне көмектесіп, бір-бірін толықтырып отырады. Барлық сезім мүшелерінің жады (есте сақтау қабілеті) болады. Мәселен, таңқурай жеген адам оның дәмін ешқашан қарақат немесе басқа нәрсенің дәмімен шатастырмайды. Барлық сезім мүшелерін ми басқарып отырады. Сезім мүшелері өздеріне келіп түскен дабылды миға жеткізеді. Ми келген дабылды қабылдап, мүшелерге бұйрық береді. Алдымен мұғалім, содан соң балалар тақырыпқа қатысты мысалдар келтіреді. — Бас миы қай жерде орналасқан? (Бассүйектің ішінде. Омыртқадағы жұлын содан бастау алады). Ми мен омыртқадағы жұлыннан адамның барлық дене мүшелеріне жүйке тамырлары таралады, одан жүйке жүйесі құралады. 1. Оқулық бойынша жұмыс. Балалар «Жүйке жүйесі» мәтінін оқиды. Содан кейін мұғалім балалармен бірлесіп мәтінді талқылап, маңызды тұстарын белгілейді және сызба құрылады.
Жүйке жүйесі гигиенасы және күн тәртібіне назар аудару. |
|||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі
келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
2. Практикалық жұмыс. 3. Зерттеу жұмысы. 4. Сөздік жұмыс. IV. Сабақты қорыту. Өзіңді тексер. Адамға сезім мүшелері не үшін қажет? - Біз қоршаған әлемді қалай танып-білеміз? - Жүйке жүйесінің негізгі орталығы қай жерде орналасқан? - Жүйке тамырлары қандай болады? Негештің сұрағы: - Жүйкені не үшін сақтау керек? |
||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықтағы мидың, жүйке жүйесінің жұмысы туралы мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беру. Спорт, шынығу туралы мақалдар, өлеңдер дайындау. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Көз – көру мүшесі. Құлақ – есту мүшесі.Сарамандық жұмыс |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
1.Оқушыларға сезім мүшелері
туралы түсінік беру. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану Біз
көреміз,естиміз,әртүрлі иістерді,дәмді,ыстық пен суықты сезе
аламыз. |
|||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі
келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
Егер көз шаршаса мынадай
жаттығуларды орында: |
||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жүйке жүйесінің қызметі.Сарамандық жұмыс
Жүйке жүйесінің қызметі.Сарамандық жұмыс
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Жүйке жүйесінің қызметі.Сарамандық жұмыс |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметтері туралы білімді қалыптастыру; атқаратын қызметтерінің жүйке жасушаларының ерекшеліктеріне байланысты екендігін, жүйке жүйесінің жұмысының рефлекстік принципін, жүйкелік реттелу механизмін түсіндіру. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту 1Үй тапсырмасын тексеру. Терминдік диктант 2Топпен жұмыс.Кластер құру. «Біз айналадығы өзгерістерді қалай сезінеміз» 3Топпен жұмыс. Зертханалық жұмысты орындау. 4Проблеммалық сұрақ:Егер адамда жүйке жүйесі жұмыс жасамаса өмір сүре алар ма еді? Мағынаны тану І топ. Сілтеме табушылар.
«Жұлынның құрылысы мен қызметі» (мәтінді оқып, жаңа ұғымдарды
табыңыздар) |
|||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі
келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
Эвристикалық сұрақ: Егер адамда жүйке жүйесі жұмыс жасамаса адам өмір сүре ала ма? |
||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Жүйке жүйесінің гигиенасы. Тесттік тапсырмалар |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Сабақтың мақсаты: ми, жүйке жүйесінің құрылымы, оның маңызы мен атқаратын қызметі туралы түсінік қалыптастыруға ықпал ету; жүйке жүйесін нығайту тәртібін талдау; балаларды өз бетінше бақылау, салыстыруға және талдау жасауға үйрету; сезім мүшелерін сақтауды үйрету. Сабақтың көрнекідігі: «Ми және жүйке жүйесі» кестесі. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту I. Қызығушылықты ояту. Адамның қандай дене мүшелерін білесің? Олар қандай қызмет атқарады? Мұғалім сезім мүшелеріне баса назар аударады. - Барлық органдар жұмысын қандай мүше басқарады деп ойлайсың? Балалар жауап беруге қиналып жатса, мұғалім көмектеседі. II. Тақырыпқа кіріспе.
кестеден адам мүшелерін көрсетеді. Осы сабақ арқылы балалар сезім мүшелерінің адам өмірінде қандай рөл атқаратынымен танысады. Сезім мүшелері - бесеу. Адам сыртқы дүниенің, өз денесінің жай-күйін де осы сезім мүшелерінің көмегімен біліп отырады.
еститін құлақ емес, иісті сезетін мұрын емес, ол ми!»
ашу сынды және т.б. белгілер келіп түседі. Мағынаны тану III. Жаңа сабақ Біз сезім мүшелері арқылы сыртқы дүниемен байланысамыз. Сезім мүшелері өзара байланыса қызмет етеді. Олар бір-біріне көмектесіп, бір-бірін толықтырып отырады. Барлық сезім мүшелерінің жады (есте сақтау қабілеті) болады. Мәселен, таңқурай жеген адам оның дәмін ешқашан қарақат немесе басқа нәрсенің дәмімен шатастырмайды. Барлық сезім мүшелерін ми басқарып отырады. Сезім мүшелері өздеріне келіп түскен дабылды миға жеткізеді. Ми келген дабылды қабылдап, мүшелерге бұйрық береді. Алдымен мұғалім, содан соң балалар тақырыпқа қатысты мысалдар келтіреді. — Бас миы қай жерде орналасқан? (Бассүйектің ішінде. Омыртқадағы жұлын содан бастау алады). Ми мен омыртқадағы жұлыннан адамның барлық дене мүшелеріне жүйке тамырлары таралады, одан жүйке жүйесі құралады. 1. Оқулық бойынша жұмыс. Балалар «Жүйке жүйесі» мәтінін оқиды. Содан кейін мұғалім балалармен бірлесіп мәтінді талқылап, маңызды тұстарын белгілейді және сызба құрылады.
Жүйке жүйесі гигиенасы және күн тәртібіне назар аудару. |
|||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі
келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
2. Практикалық жұмыс. 3. Зерттеу жұмысы. 4. Сөздік жұмыс. IV. Сабақты қорыту. Өзіңді тексер. Адамға сезім мүшелері не үшін қажет? - Біз қоршаған әлемді қалай танып-білеміз? - Жүйке жүйесінің негізгі орталығы қай жерде орналасқан? - Жүйке тамырлары қандай болады? Негештің сұрағы: - Жүйкені не үшін сақтау керек? |
||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықтағы мидың, жүйке жүйесінің жұмысы туралы мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беру. Спорт, шынығу туралы мақалдар, өлеңдер дайындау. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Көз – көру мүшесі. Құлақ – есту мүшесі.Сарамандық жұмыс |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
1.Оқушыларға сезім мүшелері
туралы түсінік беру. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану Біз
көреміз,естиміз,әртүрлі иістерді,дәмді,ыстық пен суықты сезе
аламыз. |
|||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі
келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
Егер көз шаршаса мынадай
жаттығуларды орында: |
||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
шағым қалдыра аласыз















