Материалдар / "Жүйріктер" ортаңғы тобына арналған ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жүйріктер" ортаңғы тобына арналған ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті

Материал туралы қысқаша түсінік
ортаңғы топқа арналған дене тәрбиесі конспектісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2018
345
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

3 технологиялық картасы

Қыркүйек айы I апта

Білім беру саласы: «Денсаулық»

Кіші саласы: «Дене шынықтыру»

Тақырыбы: «Жүйріктер»

Мақсаты: Бір-бірден лекте жүру мен жүгіруге және жүгірістен жүріске ауысуға үйрету; көтерілген тіректе жүргенде тепе-тендікті және дұрыс сымбатын сақтауға үйрету; екі аяқпен жерден (еденнен) жігерлі серпінуге үйрету; доп лақтырысуға үйрету, доп лақтырысқанда қимылдың дәлділігін дамыту.

Жабдықтары: 2 гимнастикалық орындық, текшелер, доптар.

Іс-әрекет кезеңдері

Нұсқаушының басқарымдық әрекеттері

Баланың іс-әрекеті

I кезең - мотивациялық-

қозғаушы

Балаларды бір қатарға тұрғызу.

Дұрыс тұруын - кеудесін шалқақ ұстап, иегін көтеріп, ішін тартып, қолдарын екі жанына тигізе «сымдай керіліп» тұруын қадағалау. Амандасу. Спортзалда қауіпсіздік сақтау техникасын түсіндіру. Бірнеше рет оңға бұрылғыздыру.

Спортзалға кіреді, спортзалды қарап өтеді. Бір қатарға тұрады . Амандасады. Нұсқаушыны мұқият тыңдап, бірнеше рет оңға бұрылады.

II кезең –ұйымдасты-рушылық- ізденушілік

Залды айнала бір бірінің соңынан қолды әр түрлі қалыпта ұстап жүргізу, жүгірту.



«Өз орныңды тап» ойынды ойнатқызу.


Шеңбер құрып тұрғызу.

Санауды қолдана отырып құралсыз ЖДЖ өткізу.Жаттығулардың бір мезетте басталуына және аяқталуына назар салу.

Негізгі қимылдарды жасатқызу:

А) тепе-теңдікті сақтау – гимн. орындық үстімен текшелерді аттап жүргізу.

Жаттығуды дұрыс орындауын көрсетіп береді. Балаларға тұрақты тепе-теңдік пен дұрыс сымбатын сақтауға ғана емес сонымен бірге қозғалыстың қарқынна да назар аударуды ұсынады.

Б) секіру – белгіленген жерге дейін қос аяқпен секірткізу (4м).

Балалардың әрқайсысы өз қателегін түсінуі үшін қозғалыстың дұрыс техникасын бірнеше рет көрсетіп, түсіндіреді


В) екі қатарға тұрып ( қашықтық 2,5м) екі қолмен бір - біріне доп лақтыру.

Бір-біріне допты оның жолдасы оңай қағып алатындай етіп лақтыру керектігін ескертеді.


Қ/о «Тышқан қақпан»


Залды айнала бір бірінің соңынан нұсқаушының берген белгісімен қолды әр түрлі қалыпқа ұстап (жоғары, белге, желкеге т.б.)жүреді, жүгіреді.

Ойын барысында сапта тұрған өзінің орнын тез табуды үйренеді.

Шеңберге тұрады. Нұсқаушының түсіндіру және көрсету бойынша санауды тында отырып ЖДЖ орындайды.



Жаттығуды ағынды әдісімен орташа қарқынмен орындайды. Орындықтан түскен соң сыртқы жақтан айналып саптын соңына тұрады.




Балалар өздігінен бастапқы қолайлы қалыпқа келіп,серпін жасар кезде қолдарын алды-артына бұлғайды,көтерілгенде тепе-теңдікті сақтап, жерге нық түседі.


Бір біріне доп лақтырады. Допты білектерімен, саусақтарымен ұстайды(оны кеудеге қыспайды).




Балалар іс-қимылды ойын ережелеріне сәйкес орындайды.

III кезең-рефлексивті-түзеуші

Өз көңіл-күйін қимыл-қозғалыс арқылы көрсетуді ұсынады. Коштасады.

Мәнерлі қимыл-қозғалыс жасау арқылы өз көніл-күйін бейнелейді. Қоштасып ұйымшылдықпен спортзалдан шығады.


Күтілетін нәтиже:

Жалпы дамыту жаттығулар кешенін жасайды;

Дене шынықтыру жаттығуларының ағзаға әсер етуі туралы түсінеді;

Өз эмоционалдық күйің қимыл-қозғалыс арқылы білдіреуді қолданады.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!