Материалдар / Жұмбақ айта білеміз. Ж дыбысы мен əрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жұмбақ айта білеміз. Ж дыбысы мен əрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлужəне сөзсіз жеке айту. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. 0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын(ым-ишара, қимыл), сөздерді(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану. Сөз, сөйлем сызбасын құру, оларды үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер негізінде жазу. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дəптерге кең сызықтар, əріп элементтерін жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
677
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу  іс –әрекетін  ұйымдастырудың  технологиялық  картасы.

Сауат ашу

Тәрбиеші: Байкенжеева А

Уақыты:

Кабинет:

Тақырыбы


Сабақтың мақсаты

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу

жəне сөзсіз жеке айту.

0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін(дауысты, дауыссыз,

жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.

0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын(ым-ишара, қимыл), сөздерді(кешіріңіз,

тыңдаңызшы жəне т.б.) қолдану.

Көрнекіліктер

Үлестірмелі суреттер


Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

       

 Психологиялық ахуалды қалыптастыру

 

 

 

. Арайлап таң атты,

Алтын сəуле таратты.

Тəрбиелі баламыз,

Шынығып бір аламыз.


 Жаңа сабақ

 

 

 

 


Əліппе-дəптермен жұмыс

1-тапсырма

Педагог балаларға қысқаша жұмбақ туралы мəтінді оқып,

оның қызықты болатыны туралы айтып береді.

Жұмбақ– адамның алғырлығын, білімін сынау

мақсатында нақты бір зат немесе құбылысты тұспалдап сипаттайтын шағын тақпақ. Жұмбақ шеш өте қиында, қызықты.Балаларға жұмбақ шешу үшін, ойлану керектігін, жұмбақтың əр сөзінен ұқсастық жауапты табу керегін түсіндіреді.

2-тапсырма. Суреттерге назар сала отырып, педагогтің оқығанжұмбақтарын балалар шешеді. Жұмбақтардың шешулері: жұлдыз, көжек, жапырақ. Жұмбақтың шешуі болған сөздерді дауыстап айтқызып,осы сөздерде кездесетін Ж дыбысын бірнеше рет қайталатады.

Ж– ұяң дауыссыз дыбыс. «Ж» созылып, əндетіліп айтылмайды, ауыз қуысында кедергіге ұшырайды. Көк түсті дөңгелекпен белгіленеді.

3-тапсырма. Суреттен Ж дыбысы бар сөздері іздеп табады.

Кемпірқосақтың түсі нешеу? (Балалар кемпірқосақтың

түсінің санын айтады).

Түстерін атай отырып, Ж дыбысы естілетін түсті табады

(жасыл).

Слайд.



Əліппе-дəптер.

Суреттер.





В əрпі жазылған

плакат.

 Рефлексивті — түзетушілік 

Педагог қорытынды жасайды, балалардымадақтайды.

Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін

смайликтер арқылы бағалайды.

Тапсырмаларды әр  бала  өз алдына ерекше орындады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!