Материалдар / Жұмыс дәптері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жұмыс дәптері

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныпқа арналған жұмыс дәптері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
3895
32 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Жамбыл жалпы орта білім беру мектебі







«1__» сынып оқушысы ________________________________психологиялық жұмыс дәптері

















Жамбыл ауылы2017-2018 оқу жылы

Оқушы туралы мәлімет:Оқушының аты-жөні:_________________________________________Туған жылы, айы, күні:_______________________________________Мекен-жайы:_________________________________________________Қатысатын үйірме түрі және қайда:_____________________________

Отбасы туралы мәлімет:Әкесінің аты-жөні:_____________________________________________Туған жылы, айы, күні:_________________________________________Білімі:________________________________________________________Жұмыс орны:_________________________________________________Атқаратын қызметі:____________________________________________Байланыс телефоны:___________________________________________

Анасының аты-жөні:___________________________________________Туған жылы, айы, күні:_________________________________________Білімі:_______________________________________________________Жұмыс орны:_________________________________________________Атқаратын қызметі:____________________________________________Байланыс телефоны:___________________________________________

Отбасы құрамы, отбасымен тұратын басқа жанұя мүшелері (барлығының аты-жөндері, қайда оқиды немесе жұмыс жасайды, мектепте оқыса қай мектепте, қай сыныпта, басқа қалада болса оны көрсету)_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

















Мектептегі оқуға дайындық деңгейін анықтау тесті(Керн-Йерасек тесті)Күні:________________
  • Адамның суретін салу
Нұсқау:Ер адам суретін сал.







  • Сөздер көшірмелері
Нұсқау: Сол жақта жазылған сөздерді сол күйінде көшіріп жаз.
  • Нүктелер көшірмесі
Нұсқау: Жоғары жақта салынған нүктелерді сол күйінде көшіріп жаз.














































































































































































































  • 1

    «Баспалдақ» әдістемесіКүні:______________Мақсаты: Баланың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтауНұсқау:Егер балалардың барлығын осы баспалдаққа отырғызсақ, онда жоғарғы үш сатысында жақсы балалар: ақылды, қайырымды, мықты әрі үлкендерді тыңдайтын балалар отырады, ал төменгі үш сатыда жаман балалар отырады. Ортаңғы сатыларда жақсы да емес, жаман да емес балалар орналасады. Сен өзіңді қай сатыға қоятыныңды көрсет. Неге осы сатыға қойғаныңды түсіндір.2

    Балалардың таным процестерін зерттеу әдістемелеріКүні:____________________________
    • «Не жетпейді?» әдістемесі
    Мақсаты: Баланың қабылдау ерекшелігін анықтауНұсқау: Мына суреттерде не жетіспейтінін тап.3

    • «Қисынсыздарды тап» әдістемесі
    Мақсаты: Баланың байқағыштығын, логикалық ойлауын және өз ойын грамматикалық дұрыс құра білу іскерлігін дамытуНұсқау: Суретті мұқият қарап ал, қисынсыздықтарды тап.

    4

    • «10 сөзді жаттау» әдістемесі
    Мақсаты: Баланың сөздерді ырықты есте сақтауын анықтауНұсқау: «Балалар, мен қазір сендерге бірнеше сөздерді айтамын. Оларды мұқият тыңдап, есте сақтап қалуға тырысыңдар. Мен оқып болғаннан соң сендер олардың ішінен естеріңде қалғандарын қайталап айтасыңдар».

    • «Не артық?» әдістемесі
    Мақсаты: Балалардың ойлауын дамытуНұсқау: «Әр қатарда қай зат артық? Әртүрлі нұсқаны ата және таңдауыңды түсіндір.5Бастауыш мектеп оқушыларының темпераментін бақылау әдісімен зерттеуКүні: _____________ Сынып жетекші:_______________________________Мақсаты: Бастауыш мектеп оқушыларының темперамент ерекшеліктерін анықтау.Нұсқау: Төменде берілген сұрақтарды оқи отырып, мына кестеге «+» белгісімен сұрақтың әрбір пунктін реакцияға сәйкес белгілеңіз.
    НұсқаБақылау жоспарының пункттері
    реакциялар1234567
    А













    Ә













    Б













    В













    1.Тез әрекет ету жағдайында өзін қалай ұстайды:А) Жұмысқа жеңіл кіріседі;Ә) Ынтамен әрекет етеді;Б) Артық сөзсіз салмақты әрекет етеді;В) Епсіз, селқос әрекет етеді.2.Мұғалім ескертуіне іс-әрекеті қандай?А) Енді бұлай істемеймін деп айтады да, біраз уақыттан кейін соны қайта жасайды;Ә) Ескерту жасағанда қарсылық білдіреді;Б) Тыңдайды, іс-әрекетке сабырлы қарайды;В) Үндемейді, бірақ ренжиді.3.Оны мазалайтын сұрақтарды жолдастарымен талқылағанда қалай сөйлейді:А) Тез, қарқынды, бірақ басқалардың пікірін тыңдайды;Ә) Тез басқаларды тыңдамайды;Б) Баяу, бірқалыпты, бірақ сенімді;В) Үлкен қобалжумен және сенімсіздікпен.4.Бақылау жұмысын тапсыру керек, бірақ ол аяқталмаған немесе қате жазғаны анықталған жағдайда өзін қалай ұстайды:А) Жағдайды жеңіл қабылдайды;Ә) Тапсырманы тапсыруға асығып, қателеріне қарсылық білдіреді;Б) Мұғалім оның жұмысын алғанша, тыныш шешеді, қатесі туралы аз айтады;В) Жұмысын сөйлемей тапсырады, бірақ шешімнің дұрыстығына күмән келтіріп, сенімсіздік білдіреді;5.Қиын есепті шешуге, оны шешімі тез табылмаса, ол өзін қалай ұстайды:А) Тастай салады, кейін жұмысты жалғастырады;Ә) Табандылықпен шешеді, кейбір уақытта қарсылығын білдіреді;Б) Сенімсіздік пен шашыраңқылық көрсетеді;6.Үйіне асығып тұрғанда, педагог немесе сынып белсенділері оған қандай да бір тапсырманы орындау үшін мектепке қалуын ұсынған жағдайда өзін қалай көрсетеді:А) Тез келіседі;Ә) Қарсылық білдіреді;Б) Бір сөз айтпай қалады;В) Сенімсіздік көрсетеді;7.Таныс емес орында өзін қалай ұстайды:А) Белсенділік көрсетіп, жаңа орында бағытталу үшін қажетті мәліметті жинамайды, бірақ тез шешім қабылдайды;Ә) Белгілі бір бағытта белсенділік көрсетеді, оған бола жеткілікті мәліметті жинамайды, бірақ тез шешім қабылдайды;Б) Айналасындағы жағдайларға сабырлылықпен қарап, шешім қабылдауға асықпайды;В) Айналасындағылармен селқос танысады, шешім қабылдауда сенімсіздік көрсетеді.6
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!