Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ЖҰМЫС ОҚУ ЖОСПАРЫ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
КЕЛІСІЛДІ БЕКІТІЛДІ
_____________Р. Кенешова __________С. Чжао
Қарағанды қаласының білім «Балақай» балабақшасы КМҚК
бөлімі басшының орынбасары директоры
«__»______________2015 жыл «___»_______________2015 жыл
«Балақай» балабақшасы» КМҚК
2015-2016 оқу жылына арналған
ЖҰМЫС ОҚУ ЖОСПАРЫ
Қарағанды қаласы
Түсініктеме хат
Жұмыс оқу жоспары:
-
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын бекіту туралы», ҚР Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2012 жылғы 23 тамыздын №1080 бұйрығымен бекітіліп қолданысқа енгізілген;
-
Қазақстан Республикасының жалпыға міндетті білім беру стандарт талаптарына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығына сәйкес;
-
Мектепке дейінгі мекемелер іс-әрекетінің типтік ережелерінің Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 17 мамырдағы №499 бұрығына сәйкес;
- Қазақстан Республикасында тілдерді дамыту мен қолданудың 2011- 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы ҚР Президентінің 2011 жылғы 29 маусымдағы №110 жарлығы;
- "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-ІІІ Қазақстан Республикасының Заңына (21.07.2015ж. өзгерістер мен толықтырулар) құрастырылды.
- Балабақшада мектепке дейінгі оқытудың барлық жастық сатысындағы оқу жүктемесі «Мектепке дейінгі ұйымдарды құруға және ұстауға қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» санитарлық ережелері мен нормаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Экономика министрінің 2015 жылғы 17 наурыздағы №217 бұйрығымен және Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінің 2015 жылғы 6 мамырдағы №10975 бұйрығымен бекітілген санитарлық-гигиеналық нормалар мен ережелерге сәйкес келеді.
- «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру жөніндегі Республикалық кеңес кұру туралы Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 15 қантардағы № 11 бұйрығына сәйкес құрылған.
- «Зерек бала», «Біз мектепке барамыз» бағдарламар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 21 қыркүйектегі № 439 бұйрығымен бекітілді.
Тәрбиеленушілердің апталық оқу жүктемесінің рұқсат етілетін максималды көлемі мен ұйымдастырылған оқудың ұзақтығы бала денсаулығының және психикасының мүддесін қорғау мақсатында енгізіледі. Оқытудың барлық жастық сатысындағы оқу жүктемесі санитарлық-гигиеналық нормалар мен ережелерге сәйкес келеді. Жұмыс оқу жоспарында әрбір жас кезеңдеріне арналған оқу жүктемесінің шеңбері белгіленген.
Оқу жүктемесіне 5 білім саласының мазмұны кіреді: «Денсаулық», «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеуметтік орта».
1. «Денсаулық» білім
беру саласы
Мақсаты: өз денсаулығына саналы
қарауды, денсаулықтың адамға табиғаттың берген басты құндылығы
екенін түсінуді тәрбиелеу, қимыл-қозғалыс белсенділігін дамыту және
физикалық сапаларын қалыптастыру.
«Денсаулық» білім беру саласындағы ұйымдастырылған оқу
қызмет
-
дене шынықтыру сабағы;
-
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері, валеология.
2. «Қатынас» білім беру
саласы
Мақсаты: ана тілінің базалық
құндылықтарын меңгерген, мемлекеттік және басқа тілдерде
мәдени-әлеуметтік өзара қатынасқа дайын, айналасындағы ортамен
ауызша және ауызша емес құралдардың көмегімен қатынас жасауға
қабілетті мектеп жасына дейінгі көптілді тұлғаны тәрбиелеу.
«Қатынас» білім беру саласының
ұйымдастырылған оқу қызметі:
- тіл дамыту;
- көркем әдебиет;
- сауат ашу және жазу негіздері;
- мемлекеттік, орыс, ағылшын тілдерде жүзеге асырылады.
3.«Таным» білім беру
саласы
Мақсаты: танымдық іс-әрекет дағдыларын
меңгерген, әлемнің тұтас бейнесін түсінуге және ақпаратты өмірлік
маңызды проблемаларды шешуде қолдануға қабілетті мектеп жасына
дейінгі тұлғаны қалыптастыру.
«Таным» білім беру саласының
ұйымдастырылған оқу
іс-әрекеті:
-
қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру;
-
құрастыру;
-
экология негіздері;
-
қоршаған ортамен таныстыру.
4. «Шығармашылық»
білім беру саласы
Мақсаты: мектеп жасына дейінгі
балалардың сезімдік-эмоционалдық саласы мен эстетикалық талғамын
қалыптастыру, шығармашылық ойлау мәдениеті мен қиялын дамыту.
«Шығармашылық» білім беру саласының
ұйымдастырылған оқу
іс-әрекеті:
-
сурет салу;
-
мүсіндеу;
-
жапсыру;
-
музыкада жүзеге асырылады.
5. «Әлеуметтік орта» білім беру
саласы
Мақсаты: әлеуметтік ортадағы жағымды
мінез-құлық пен қарым-қатынасқа қабілетті әлеуметтік-бейімделген,
шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу, Отанға деген сүйіспеншілікке,
үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу.
«Әлеуметтік орта» білім беру
саласының ұйымдастырылған оқу
іс-әрекеті:
- өзін-өзі тану;
-
қоршаған ортамен таныстыру;
-
экология;
-
көркем әдебиетте жүзеге асырылады.
Мемлекеттік тілде оқытылатын топтарда «Қазақ тілі» пәні «Орыс тілі» пәніне ауыстырылады.
Оқу жоспарының инварианттық бөлімінде білім беру стандарттының «Өзін-өзі тану» пәні ересек топтарда 1 сағат («Әлеуметтік орта» білім салалары арқылы 1.0 сағаттан) көлемінде енгізілген.
Апталық оқу жүктеме және ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ұзақтығы балалардың жас және психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес, сонымен қатар тәрбиеленушілердің денсаулығы мен мүдделерін сақтау мақсатында құрылған.
Тілдерді оқыту:
Мектеп жасына дейінгі балаларда мектепке сәтті бейімделу үшін коммуникативті тіл қабілеттерін қалыптастыру;
Мектеп жасына дейінгі балаларда көпұлтты ортада белсенді өмір сүру, басқа ұлттар арасында достық пен татулықта өмір сүру;
Мемлекеттік және басқа тілдерде әрекеттес болу үшін жан-жақты мәдениетті және құзыретті бала тәрбиелеу мақсатында балабақша базасында «Үштілділік - мектеп жасына дейінгі балаларға жан-жақты мәдениеттілік тәрбие беру құралы» тақырыбында экспериментальды жұмысының бағдарламасы 2015 жылдың 22 маусымындағы №223 бұйрығына Қарағанды облысының Білім басқармасы бойынша және 2015 жылдың 7 шілденің №703 бұйрығы Қарағанды қаласының Білім бөлімі «Үштілділік - мектеп жасына дейінгі балаларға жан-жақты мәдениеттілік тәрбие беру құралы» сәйкес еңгізілді.
Эксперименттік жобаға барлық жас ерекшелік топтар қатысады.
«Үштілділіктің» өзектілігі тәжірибелік маңыздылығымен шартталған. Мектеп жасына дейінгі балалар алған білімдерін болашақ мектепте қолдана алады. Мектепке бару алдында оларда тілдерді оқу қызығушылықтары қалыптасқан, білім өрісі жинақталған болу қажет. Бастауыш сыныптарда жинақталған білім арқасында үштілділік бағдарламаны менгеру қиындыққа соқпайды.
Балабақшаның ересек топтарында «Мектеп жасына дейінгі балаларға жан-жақты мәдениеттілік тәрбие беру» бағытта жұмысы жүріп жатыр. Сондықтан, мектеп жасына дейінгі балаларға дамыту ортасымен тілдерді терең оқыту мақсатында «Достық бөлмесі» ашылды. Вариативтік компонент этнопедагогика, информатика және ағылшын тіл арқылы іске асырылады.
«Мектеп жасына дейінгі балаларға жан-жақты мәдениеттілік тәрбие беру» атты эксперименттің мақсаты: мектеп жасына дейінгі бала Қазақстанда тұратын қазақ және басқа ұлт өкілдерінің салт-дәстүрлерімен, мәдениетімен жоспарлы және жүйелі түрде танысады. Балаларды Өзбекстан, Украина, Ресей, Көрей, Германия, Ұлыбритания мемлекеттердің елдерімен таныстырады. Олардың тұрмыс-салтымен, ұлттық киімдерімен, ұлттық ою-өрнектерімен, ұлттық тағамдармен және т.б. таныстырады. «Мектеп жасына дейінгі балаларға жан-жақты мәдениеттілік тәрбие беру» атты әдістемелік құралы шықты. (Қарағанды қаласының Білім бөлімі әдістемелік кеңесінің хаттамасынан көшірме №6, 17.03.2015 ж.)
«Информатика» курсының негізгі мақсаты- баланың шығармашылық қабілеттерін дамыту және тәрбиелеуге, оның тұлғасын қалыптастыруға интеллектуалдық ортасын байытуға көмектесетін баламен жұмыстың ерекше бағыты. Бұл білім беру және дамытудың қосымша мықты мотивациясы, себебі компьютер әр баланы ақылды ойыншық ретінде қызықтырады. Информатика курсын зерттеу негізінде 3 деңгейлі флеш-ойындары, саусақтық гимнастикалары бар бейнесабақтары және көз гимнастикасына арналған анимациялары бар интербелсенді оқыту жүйесі жатыр.
Балалардың ойындық іс-әрекеті «оңайдан күрделіге» әдісі бойынша тек тапсырмаларды шешуде ғана емес, компьютерлік дағдыларды қолдануда да ұйымдастырылған. Сөйтіп, ойынның тапсырмасын орындай отырып, балалар алдымен тінтуырды дұрыс ұстауды, оның батырмаларын айыруды, объектке бағыттауды, бірлік шертуді орындауды, содан соң екілік шерту және орын ауыстыруды меңгереді. «Ойна да ойлан» атты әдістемелік нұсқау шықты. (Қарағанды қаласының Білім бөлімі әдістемелік кеңесінің хаттамасынан көшірме №2, 24.09.2012 ж.)
«ГНОМ» - ғылыми жоба – алдын ала алған білімдерін бекіту және кеңейту мақсатында ғылыми әрекеттер арқылы іске асыру. Балаларда білімге деген құмарлық, қоршаған ортаға жақын болу, алған жаңа білімдерін басқа адамдармен бөлісу. «ГНОМ» атты мектеп жасына дейінгі ғылыми қоғамның - балабақшада бірыңғай дамыту орта құру, баланың тіл, танымдық және тұлғалық дамуын ынталандыру, қоршаған ортамен таныстыру жұмыс сапасын жақсарту, танымдық ортаны байыту, фонематикалық сауаттылықты дамыту мақсаты болып табылады.
Жұмыс бағыты:
-
Кішкентай лингвист –қазақ тілі №2 «Тамшы» тобы
-
Экологиялық лаборатория - №5 «Аққу» тобы
-
Флористика лабораториясы - № 6 «Ара» тобы
-
Кішкентай лингвист – орыс тілі №7 «Құлыншақ» тобы
-
Музыка лабораториясы -№10 «Туймеқыз» тобы
-
Ғылым лабораториясы-№13 «Ақ желкен» тобы.
Балалардың ғылыми-зерттеу жұмыс нәтижелері қарапайымдылығымен ерекшеленеді және ғылыми заңдылыққа айқындау үміттенбейді, яғни әр адам «алғашқы тәжірибе» ала алады.
Барлық жас ерекшелік топтарда вариативтік компонент:
№1,3,4- 2-ші сәбилер тобы:
-
«Қызықты лексика» -0,5 (қазақ, орыс тілдерді оқыту)
-
«Сәбилерге арналған ағылшын тілі»-0,5;
№2-ортаңғы топ:
-
«Қызықты лексика» -0,5
-
«Сәбилерге арналған ағылшын тілі»-0,5
-
«Кішкентай лингвист» (қазақ тілін оқыту) -1;
№5-ортаңғы топ:
-
«Қызықты лексика» -0,5
-
«Сәбилерге арналған ағылшын тілі»-0,5
-
«Экологиялық лаборатория»-1;
№6-ортаңғы топ:
-
«Қызықты лексика» -0,5
-
«Сәбилерге арналған ағылшын тілі»-0,5
-
«Флористика лабораториясы»-1;
№7-ортаңғы топ:
-
«Қызықты лексика» -0,5
-
«Сәбилерге арналған ағылшын тілі»-0,5
-
«Кішкентай лингвист» (орыс тілін оқыту) -1;
№10-ортаңғы топ:
-
«Қызықты лексика» -0,5
-
«Сәбилерге арналған ағылшын тілі»-0,5
-
«Музыка лабораториясы»-1;
№13-ортаңғы топ:
-
«Қызықты лексика» -0,5
-
«Сәбилерге арналған ағылшын тілі»-0,5
-
«Ғылыми лаборатория»-1.
№8,9,11,12,14,15-ересек топтар:
-
Этнопедагогика-1, информатика-1, ағылшын тілі-1 арқылы іске асырылады.
Барлық білім деңгейлерінде сонымен қатар мектепке дейінгі кезең тілдерді дамыту және нормативті-құқықтық, методологиялық базаны нығайтуға бағытталған шаралар жинағын өткізуге Қазақстан Республикасында тілдерді дамыту мен қолданудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы болжам жасайды. Заманауи еңбек нарығы әлеуметтік-саяси, жан-жақты мәдениетті, коммуникативті, ақпараттық құзыреттіліктерді менгерген болашақ маманды талап етеді.
Мектеп жасына дейінгі жас -тілдерді игеруге қолайлы жас, бала жеткілікті зейінге, логикалық ойлауға қабілетті болып келеді. Тілдерді әрі қарай оқыту үшін сөздердің лексикалық қорын қалыптастыруға үштілділікті мектепке дейінгі ерте жастан оқыту қажет етеді.
Пояснительная записка
к рабочему учебному плану работы
Данный рабочий учебный план детского сада разработан согласно следующих нормативно-правовых актов и поручений Правительства РК:
- Закона Республики Казахстан «Об образовании» от 27.07.2007 года № 319-III (с изменениями и дополнениями по состоянию на 21.07.2015 г.);
- «Государственного общеобязательного стандарта образования дошкольного воспитания и обучения», утвержденного приказом Министерства образования и науки Республики Казахстан от 23.08.2012 г. № 1080 в соответствии с приказом Министра образования и науки РК от 20.12.2012 года №557;
- «Типовых правил деятельности дошкольных организаций», утвержденных постановлением Правительства РК от 17.05.2013 года № 499;
- Материалов лекции Главы государства Н.А.Назарбаева для студентов Назарбаев Университета 05.09.2012 года и поручений Правительству РК о внедрении триязычия с дошкольного уровня;
- «Государственной программы развития и функционирования языков в республике Казахстан 2011-2020 годы», утвержденной Указом Президента РК № 110 от 29.06.2011 года;
- Санитарных правил «Санитарно-эпидемиологические требования к объектам воспитания и образования детей и подростков», утвержденного приказом Министра национальной экономики РК № 179 от 29.12.2014 года и Министерством юстиции РК 06.05.2015г. №10975;
- Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 15 января 2013 года № 11 О создании Республиканского совета по нравственно духовному образованию «Самопознание» (с изменениями от 15.10.2014 г.)
- Программа воспитания и обучения детей младшего дошкольного возраста «Зерек бала», «Біз мектепке барамыз» утверждена приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 21 сентября 2009 года № 439.
Максимальный допустимый объем недельной нагрузки воспитанников, и продолжительность организованной учебной деятельности разработан с целью защиты интересов здоровья и психики ребенка.
В рабочем учебном плане установлены рамки учебной нагрузки для каждого возрастного периода. Учебная нагрузка всех возрастных уровней дошкольников соответствует санитарно-гигиеническим нормам и правилам.
В учебную нагрузку входит содержание 5 образовательных областей: «Здоровье», «Коммуникация», «Познание», «Творчество», «Социум».
-
Образовательная область «Здоровье»
Цель: воспитание с раннего возраста сознательного отношения к собственному здоровью, понимание того, что здоровье – главная ценность, дарованная человеку природой, развитие двигательной активности и формирование физических качеств.
Организованная учебная деятельность в
образовательной области «Здоровье»:
- физическая культура;
- основы безопасного поведения;
2. Образовательная область «Коммуникация»
Цель: воспитание полиязычной личности дошкольника, освоившего базовые ценности родного языка, готового к социокультурному взаимодействию на государственном и английском языках. Погружение ребенка с раннего дошкольного возраста в языковую среду и формирование азов триязычия для успешной реализации дальнейшей логической системы овладения языками в школе.
Организованная учебная деятельность в
образовательной области «Коммуникация»:
- развитие речи;
- художественная литература;
- основы грамоты и письма;
- государственный, русский и английский языки.
3. Образовательная область «Познание».
Цель: формирование личности дошкольника, владеющего
навыками познавательной деятельности, умеющего понимать целостную
картину мира и использовать информацию для решения жизненно важных
проблем.
Организованная учебная деятельность
в образовательной области
«Познание»:
- формирование элементарных математических представлений;
- конструирование;
- основы экологии;
- ознакомление с окружающим миром;
4. Образовательная область «Творчество»
Цель: формирование чувственно-эмоциональной сферы и эстетического вкуса ребенка, развитие культуры творческого мышления и воображения у детей дошкольного возраста.
Организованная учебная деятельность в образовательной области «Творчество»:
- рисование;
- лепка;
- аппликация;
- музыка.
5. Образовательная область «Социум»
Цель: воспитание социально-адаптивной, творческой личности, способной к позитивному поведению и отношениям в социуме, воспитание любви к Родине, уважения к старшим.
Организованная учебная деятельность в образовательной области «Социум»:
- самопознание;
- ознакомление с окружающим миром;
- экология;
- художественная литература.
В группах с государственным языком обучения начиная со второй младшей группы предмет «Казахский язык» заменяет предмет «Русский язык».
Обязательное изучение самостоятельного предмета «Самопознание» реализуется в рамках инвариантной части учебного плана. Учебная нагрузка предмета «Самопознание» составляет в старшей группе 1 час в неделю, (образовательные области «Социум»).
Максимальный объем недельной учебной нагрузки, а также продолжительность занятий каждой возрастной группы определены с учетом возрастных и психологических особенностей детей с целью защиты интересов, здоровья и психики детей.
Детский сад в течение 5-ти лет реализовывал областной эксперимент по теме «Поликультурное воспитание детей дошкольного возраста» в старших возрастных группах, который успешно завершен.
«Поликультурное воспитание детей дошкольного возраста» заключается в том, что ребенок систематично и планомерно знакомится с культурой, обычаями, традициями казахского народа и других народов, проживающих на территории Казахстана, постепенно в практике реального общения открывает для себя сходства и различия с другими людьми. Знакомим детей с народами своей страны и народом Узбекистана, Украины, России, Кореи, Германии, Великобритании. Их жизнью, трудом, бытом, элементами национального орнамента, национальной одеждой. национальными блюдами и т.п. Выпущено методическое пособие на тему: «Поликультурное воспитание детей дошкольного возраста». Выписка из протокола методического совета Отдела образования города Караганды №6 от 17.03.2015года
Главная цель курса «Информатика» - помочь воспитанию и развитию творческих способностей ребенка, формированию его личности, обогащению интеллектуальной сферы. Это мощная дополнительная мотивация обучения и развития, так как компьютер привлекает каждого ребенка в качестве умной игрушки. В основу изучения курса информатики положена интерактивная обучающая система с различными флеш-играми 3 уровней сложности, видеоуроками с пальчиковой гимнастикой и анимацией для гимнастики для глаз. Игровая деятельность детей организована по методу «от простого к сложному» не только в решении задач компьютерной игры, но и в применении навыков работы на компьютере. Таким образом, выполняя задание игры, дети сначала учатся правильно держать мышку, различать ее кнопки, направлять на объект, выполнять одинарный щелчок, далее двойной щелчок и перемещение. Выпущено методическое пособие на тему: «Играй и думай». Выписка из протокола методического совета Отдела образования города Караганды №2 от 24.09.2012года.
Программа поликультурного воспитания тесно связана с развивающей средой и углубленным изучением языков. Вариативный компонент в старших группах реализуется специалистами через разделы этнопедагогика, информатика и английский язык.
С 2015-2016 учебного года на основе полученных положительных результатов по итогам эксперимента в детском саду вводится новый опытно-экспериментальный проект по теме: «Триязычие как средство раннего поликультурного развития детей дошкольного возраста» (приказ управления образования Карагандинской области №223 от 22.06.2015 года, приказ отдела образования города Караганды №703 от 07.07.2015 года).
Цель эксперимента: формирование у детей дошкольного возраста коммуникативных языковых способностей для дальнейшей успешной адаптации в школе, формирование у детей активной жизнедеятельности в многонациональной и поликультурной среде, умение жить в мире и согласии с людьми разных национальностей.
В эксперименте участвуют все возрастные группы детского сада
Актуальность обучения «триединству языков» обусловлена практической значимостью. Актуальность языковой грамотности дошкольников определяется всеобщей мировой тенденцией к интеграции в экономической, культурной и политической сферах. Функциональная грамотность в наиболее широком определении выступает как способ социальной ориентации личности, интегрирующий связь образования, начиная с дошкольного возраста.
Для развития творческих способностей дошкольников и педагогов с этого учебного года в детском саду открыто научное общество ГНОМ – (Гениальное Научное Общество Малышей.)
Реализация научной деятельности у детей позволит увеличить возможности для расширения и закрепления полученных ранее знаний, а также для знакомства с новыми. Развивается любознательность ребенка, его стремление ближе соприкоснуться с явлениями окружающего мира, желание поделиться новыми знаниями с другими людьми на публичных выступлениях.
Целью деятельности научного общества дошкольников «ГНОМ» является создание единого развивающего пространства детского сада, стимулирование речевого, личностного и познавательного развития ребенка, повышение уровня качества работы с детьми по ознакомлению с окружающим миром, обогащение познавательной сферы, развитие фонематической грамотности. Создание условий, раскрывающих творческий и интеллектуальный потенциал дошкольников, ориентированных на диалогическое взаимодействие детей, родителей и педагогов и способствующих самопониманию и саморазвитию всех участников педагогического процесса,а также формирование положительного общественного мнения о дошкольном образовательном учреждении.
Направления работы научных лабараторий:
-
Юный лингвист - казахский язык- группа №2
-
Экологическая лаборатория - группа №5
-
Лаборатория флористики - группа №6
-
Юный лингвист - русский язык- группа №7
-
Лаборатория музыки - группа №10
-
Лаборатория естественных наук - группа №13
Детская научно-исследовательская работа позволит каждому ребенку попробовать свои силы и получить "первый опыт" проектной деятельности, знакомство и изучение научных закономерностей.
Вариативный компонент реализуется в группах:
-
младшие группы №1, 3, 4 :
-
«Занимательная лексика»-0,5, (изучение казахского, русского языков)
«Английский язык для малышей» -0.5;
Средняя группа №2 :
-
«Занимательная лексика» -0,5,
-
Английский язык для малышей-0,5
-
Юный лингвист- изучение казахского языка- 1
Средняя группа №5:
-
«Занимательная лексика» -0,5,
-
Английский язык для малышей-0,5
-
Экологическая лаборатория- 1
Средняя группа №6 :
-
«Занимательная лексика» -0,5,
-
Английский язык для малышей-0,5
-
Лаборатория флористики- 1
Средняя группа №7:
-
«Занимательная лексика» -0,5,
-
Английский язык для малышей-0,5
-
Юный лингвист – изучение русского языка- 1
Средняя группа №10:
-
«Занимательная лексика» -0,5,
-
Английский язык для малышей-0,5
-
Лаборатория музыки- 1
Средняя группа №13:
-
«Занимательная лексика» -0,5,
-
Английский язык для малышей-0,5
-
Лаборатория естественных наук- 1
Старшие группы № 8,9,11,12, 14,15:
-
Этнопедагогика -1, информатика-1, английский язык-1.
Государственная программа развития и функционирования языков в Республике Казахстан на 2011-2020 годы, предполагает проведение комплекса мер, направленных на усовершенствование нормативно-правовой и методологической базы дальнейшего функционирования и развития языков на всех уровнях образования, включая дошкольный период. Современный рынок труда требует от специалиста владения социально-политической, поликультурной, коммуникативной, информационной компетентностями.
Дошкольники могут применить полученные знания и практический опыт в последующем обучении в школе. К моменту поступления в школу у них должен будет сформирован интерес к дальнейшему изучению языков, накоплен определенный объем знаний, что значительно облегчит освоение программы триединства языков в начальной школе.
Дошкольный возраст является наиболее благоприятным для обучения языкам, ребёнок способен к достаточной концентрации внимания, логическому мышлению, обладает достаточным объемом памяти, возникает необходимость начинать трехязычное обучение с раннего дошкольного возраста, что позволит сформировать лексический запас слов для дальнейшего изучения языков. Результатом внедрения программы поликультурного воспитания детей дошкольного возраста является воспитание поликультурной, компетентной личности дошкольника, готовой к социокультурному взаимодействию на государственном и других языках.
«Балақай» балабақшасы КМҚК
жұмыс оқу жоспары
№ |
Білім беру саласы |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті |
Апталық оқу жүктемесі (Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті) |
||
Топтар 1,3,4, (2-ші кіші топ) |
Топтар 5 2,5,6,7, 10,13 (ортаңғы) |
Топтар 8,9,11,12,14,15 (ересек) |
|||
1 |
«Денсаулық» |
- қауіпсіз мінез- құлық негіздері, валеология |
2 |
2 |
3 |
2 |
«Қатынас» |
- тіл дамыту
орыс, ағылшын тілдер |
2 |
2 |
4 |
3 |
«Таным» |
|
2 |
3 |
3 |
4 |
«Шығармашылық» |
- музыка |
4 |
4 |
5 |
5 |
«Әлеуметтік орта» |
- өзін-өзі тану |
1 |
1 |
2 |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі |
11 |
12 |
17 |
||
Вариативтік компонент |
1 |
2 |
3 |
||
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ұзақтығы |
15-20 минут |
20-25 минут |
25-30 минут |
Учебный план
КГКП д/с «Балақай»
№ |
Образовательные области |
Организованная учебная деятельность |
Недельная учебная нагрузка (организованная учебная деятельность) |
||
Группы 1,3,4, (2младшие) |
группы 2,5,6,7,10,13 (средние) |
группы 8,9,11,12,14,15 (старшие) |
|||
1 |
«Здоровье» |
- основы безопасного поведения, валеология |
2 |
2 |
3 |
2 |
«Коммуникация» |
- развитие речи
|
2 |
2 |
4 |
3 |
«Познание» |
окружающим миром |
2 |
3 |
3 |
4 |
«Творчество» |
- музыка |
4 |
4 |
5 |
5 |
«Социум» |
литература - самопознание |
1 |
1 |
2 |
Общий объем организованной учебной деятельности |
11 |
12 |
17 |
||
Вариативный компонент |
1 |
2 |
3 |
||
Продолжительность организованной учебной деятельности |
15-20 минут |
20-25 минут |
25-30 минут |
ІІ кіші топ (3 жастан бастап 4 жасқа дейінгі)
№ 1 мемлекеттік тілде оқытылатын топ
№ |
Білім беру саласы |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті |
Апталық оқу жүктемесі |
1 |
«Денсаулық»-2 |
|
2 |
2 |
«Қатынас»-2 |
|
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
3 |
«Таным»-2 |
|
0,5 |
|
1 |
||
|
0,25 |
||
- қоршаған ортамен таныстыру |
0,25 |
||
4 |
«Шығармашылық»-4 |
|
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
- музыка |
2 |
||
5 |
«Әлеуметтік орта»-1 |
|
0,25 |
|
0,25 |
||
- көркем әдебиет |
0,5 |
||
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі |
11 |
||
Вариативтік компонент «Қызықты лексика»-0,5 «Сәбилерге арналған ағылшын тілі»- 0,5 |
1 |
||
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ұзақтығы |
15-20 минут |
ІІ кіші топ (3 жастан бастап 4 жасқа дейінгі)
№ 3 мемлекеттік тілде оқытылатын топ
№ |
Білім беру саласы |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті |
Апталық оқу жүктемесі |
1 |
«Денсаулық»-2 |
|
2 |
2 |
«Қатынас»-2 |
- тіл дамыту |
1. |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
3 |
«Таным»-2 |
|
0,5 |
|
1 |
||
|
0,25 |
||
- қоршаған ортамен таныстыру |
0,25 |
||
4 |
«Шығармашылық»-4 |
|
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
- музыка |
2 |
||
5 |
«Әлеуметтік орта»-1 |
|
0,25 |
|
0,25 |
||
- көркем әдебиет |
0,5 |
||
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі |
11 |
||
Вариативтік компонент «Қызықты лексика»-0,5 «Сәбилерге арналған ағылшын тілі»- 0,5 |
1 |
||
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ұзақтығы |
15-20 минут |
2-я младшая группа (дети с 3 до 4 лет)
Группа № 4 с русским языком обучения
№ |
Образовательные области |
Организованная учебная деятельность |
Недельная учебная нагрузка |
1 |
«Здоровье»-2 |
|
2 |
2 |
«Коммуникация»-2 |
- развитие речи |
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
3 |
«Познание»-2 |
|
0,5 |
|
1 |
||
|
0,25 |
||
|
0,25 |
||
4 |
«Творчество»- 4 |
|
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
- музыка |
2 |
||
5 |
«Социум»-1 |
|
0,25 |
- экология |
0,25 |
||
- художественная литература |
0,5 |
||
Общий объем организованной учебной деятельности |
11 |
||
Вариативный компонент Занимательная лексика (казахский язык- 0,5) Английский язык для малышей -0,5 |
1 |
||
Продолжительность ОУД |
15-20 минут |
Ортаңғы топ (4 жастан бастап 5 жасқа дейінгі)
№ 5 мемлекеттік тілде оқытылатын топтар
№ |
Білім беру саласы |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті |
Апталық оқу жүктемесі |
1 |
«Денсаулық»-2 |
|
2 |
2 |
«Қатынас»-2 |
- тіл дамыту |
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
3 |
«Таным»-3 |
|
1 |
|
1 |
||
|
0,5 |
||
- қоршаған орт. таныстыру |
0,5 |
||
4 |
«Шығармашылық»-4 |
|
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
- музыка |
2 |
||
5 |
«Әлеуметтік орта»-1 |
|
0,25 |
|
0,25 |
||
- көркем әдебиет |
0,5 |
||
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі |
12 |
||
Вариативтік компонент «Көңілді лексика» -0,5, «Сәбилерге арналған ағылшын тілі»- 0,5 «Экологиялық лаборатория»-1; |
2 |
||
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ұзақтығы |
20-25 мин |
Ортаңғы топ (4 жастан бастап 5 жасқа дейінгі)
№ 7 мемлекеттік тілде оқытылатын топтар
№ |
Білім беру саласы |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті |
Апталық оқу жүктемесі |
1 |
«Денсаулық»-2 |
|
2 |
2 |
«Қатынас»-2 |
- тіл дамыту |
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
3 |
«Таным»-3 |
|
1 |
|
1 |
||
|
0,5 |
||
- қоршаған орт. таныстыру |
0,5 |
||
4 |
«Шығармашылық»-4 |
|
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
- музыка |
2 |
||
5 |
«Әлеуметтік орта»-1 |
|
0,25 |
|
0,25 |
||
- көркем әдебиет |
0,5 |
||
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі |
12 |
||
Вариативтік компонент «Көңілді лексика» -0,5, «Сәбилерге арналған ағылшын тілі»- 0,5 «Кішкентай лингвист»( орыс тілі)-1; |
2 |
||
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ұзақтығы |
20-25 мин |
Ортаңғы топ (4 жастан бастап 5 жасқа дейінгі)
№ 13 мемлекеттік тілде оқытылатын топтар
№ |
Білім беру саласы |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті |
Апталық оқу жүктемесі |
1 |
«Денсаулық»-2 |
|
2 |
2 |
«Қатынас»-2 |
- тіл дамыту |
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
3 |
«Таным»-3 |
|
1 |
|
1 |
||
|
0,5 |
||
- қоршаған орт. таныстыру |
0,5 |
||
4 |
«Шығармашылық»-4 |
|
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
- музыка |
2 |
||
5 |
«Әлеуметтік орта»-1 |
|
0,25 |
|
0,25 |
||
- көркем әдебиет |
0,5 |
||
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі |
12 |
||
Вариативтік компонент «Көңілді лексика» -0,5, «Сәбилерге арналған ағылшын тілі»- 0,5 «Ғылыми лаборатория»-1; |
2 |
||
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ұзақтығы |
20-25 мин |
Средняя (с 4 до 5 лет)
Группа № 2 с русским языком обучения
№ |
Образовательные области |
Организованная учебная деятельность |
Недельная учебная нагрузка |
1 |
«Здоровье»-2 |
|
2 |
2 |
«Коммуникация»-2 |
- развитие речи |
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
3 |
«Познание»-3 |
|
1 |
|
1 |
||
|
0,5 |
||
- ознакомление с окр. миром |
0,5 |
||
4 |
«Творчество»-4 |
|
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
- музыка |
2 |
||
5 |
«Социум»-1 |
|
0,25 |
- экология |
0,25 |
||
- художественная литература |
0,5 |
||
Общий объем организованной учебной деятельности |
12 |
||
Вариативный компонент Занимательная лексика - 0,5 Английский язык для малышей- 0,5 Юный лингвист- изучение казахского языка- 1 |
2 |
||
Продолжительность организованной учебной деятельности |
20-25 минут |
Средняя (с 4 до 5 лет)
Группа № 6 с русским языком обучения
№ |
Образовательные области |
Организованная учебная деятельность |
Недельная учебная нагрузка |
1 |
«Здоровье»-2 |
|
2 |
2 |
«Коммуникация»-2 |
- развитие речи |
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
3 |
«Познание»-3 |
|
1 |
|
1 |
||
|
0,5 |
||
- ознакомление с окр. миром |
0,5 |
||
4 |
«Творчество»-4 |
|
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
- музыка |
2 |
||
5 |
«Социум»-1 |
|
0,25 |
- экология |
0,25 |
||
- художественная литература |
0,5 |
||
Общий объем организованной учебной деятельности |
12 |
||
Вариативный компонент «Занимательная лексика»-0,5 Ангнлийский язык для малышей- 0,5 Лаборатория флористики- 1 |
2 |
||
Продолжительность ОУД |
20-25 минут |
Средняя (с 4 до 5 лет)
Группа № 10 с русским языком обучения
№ |
Образовательные области |
Организованная учебная деятельность |
Недельная учебная нагрузка |
1 |
«Здоровье»-2 |
|
2 |
2 |
«Коммуникация»-2 |
- развитие речи |
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
3 |
«Познание»-3 |
|
1 |
|
1 |
||
|
0,5 |
||
- ознакомление с окр. миром |
0,5 |
||
4 |
«Творчество»-4 |
|
1 |
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
- музыка |
2 |
||
5 |
«Социум»-1 |
|
0,25 |
- экология |
0,25 |
||
- художественная литература |
0,5 |
||
Общий объем организованной учебной деятельности |
12 |
||
Вариативный компонент «Занимательная лексика»-0,5 Ангнлийский язык для малышей- 0,5 Лаборатория музыки - 1 |
2 |
||
Продолжительность организованной учебной деятельности |
20-25 минут |
Ересектер тобы (5 жастан бастап 6 жасқа дейінгі)
№ 9,11, 15 мемлекеттік тілде оқытылатын топтар
№ |
Білім беру саласы |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті |
Апталық оқу жүктемесі |
1 |
«Денсаулық»-3 |
|
2 |
валеология |
1 |
||
2 |
«Қатынас»- 4 |
- тіл дамыту |
0,5 |
|
0,5 |
||
|
2 |
||
|
1 |
||
3 |
«Таным»-3 |
|
1 |
|
1 |
||
|
0,5 |
||
|
0,5 |
||
4 |
«Шығармашылық»-5 |
|
1 |
|
1 |
||
|
1 |
||
- музыка |
2 |
||
5 |
«Әлеуметтік орта»-2 |
|
0,25 |
|
0,25 |
||
- көркем әдебиет |
0,5 |
||
|
|
|
1 |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі |
17 |
||
Вариативтік компонент Этнопедагогика -1 Информатика -1 Ағылшын тілі - 1 |
3 |
||
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ұзақтығы |
25-30 минут |
-
Старшие (с 5 до 6 лет)
Группа № 8, 12,14 с русским языком обучения
№ |
Образовательные области |
Организованная учебная деятельность |
Недельная учебная нагрузка |
1 |
«Здоровье»-3 |
|
2 |
|
1 |
||
2 |
«Коммуникация»-4 |
- развитие речи |
0,5 |
|
0,5 |
||
|
1 |
||
|
2 |
||
3 |
«Познание»-3 |
|
1 |
|
1 |
||
- ознакомление с окружающим миром |
0,5 |
||
|
0,5 |
||
4 |
«Творчество»-5 |
|
1 |
|
1 |
||
|
1 |
||
- музыка |
2 |
||
5 |
«Социум»-2 |
|
0,25 |
|
0,25 |
||
- художественная литература |
0,5 |
||
|
|
- самопознание |
1 |
Общий объем организованной учебной деятельности |
17 |
||
Вариативный компонент Этнопедагогика-1 Информатика - 1 Английский язык -1 |
3 |
||
Продолжительность организованной учебной деятельности |
25-30 минут |
22