Материалдар / Жұмыс Қуат

Жұмыс Қуат

Материал туралы қысқаша түсінік
Жумыс туралы малимет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2018
773
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Мектеп: С.Кәттебеков атындағы ЖОМЖұмыс және қуатКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Янгибаева КабираСынып:Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:Механикалық жұмыс.
Оқу мақсаты:7.2.3.1 механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру;
Сабақтың мақсаты:Механикалық жұмыстың физикалық мағынасын білу, есептер шығару.Барлық оқушылар: Механикалық жұмыстың анықтамасын, формуласын, өлшем бірліктерін біледі.Басым бөлігі:Жұмыстың физикалық мағынасын ажырата біледі.Кейбір оқушылар: Жұмыс ұғымдары арқылы құбыластарды байланыстыра алады.
Бағалау критерийі:



1.Жұмыстың формуласы мен өлшем бірліктерін біледі.2. Жұмыстың маңыздылығын біледі.3.өмірдегі қолданысына мысалдар келтіреді.
Тілдік масаттар:Пәндік терминдер бойынша сөздік :



Құндылықтар:2. Қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік мен келісім.6. Тілдің біртұтастығы
Пәнаралықбайланыс:Ағылшын тілі (физикалық шамалардың атауы),информатика (тақтадан слайд тамашалау барысында пәнімен байланысады)математика (тақырыпқа байланысты есептер шығару және өлшем бірліктерді ХБЖ-не келтіру арқылыпәнімен тығыз байланысады)
Алдыңғы білім:Күштің түрлері.


Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақ басы5 мин





1.Ұйымдастыру:Сәлемдесу«Өрмекшінің торы» әдісі арқылы оқушылардан үй жұмысын сұрау«Күш», « жұмыс», «Өлшем бірліктер» қиындылары арқылы 3 топқа бөліу.

Түрлі карточкалар
Сабақ ортасы





3 мин















3 мин4 мин4мин+6 мин
Миға шабуыл: оқушылар әр түрлі әрекеттерді орындайды. Біреуі кітапты, екіншісі үстелді, үшіншісі орындықты жылжытады Сұрақ:Осы әр түрлі әрекеттерден біз нені көреміз?Оқушылар сабақтың тақырыбын өздері анықтайдыСұрақ: Жасалған жұмыс мөлшерін қалай арттыруға болады?Мұғалім мәліметі. Жұмысты қалай анықтауға болады?(W) A= Fs теңдеуін енгізу. Жұмыстың өлшем бірлігі: 1 Джоуль =1Ньютон * метр екенін түсіндіруМеханикалық жұмыс үйкеліс күшіне қарсы болатынын мысалдар мен видео үзінділер арқылы көрсету.Пәндік терминмен жұмыс:Оқулықпен жұмысТапсырма №1. Жаңа тақырыпты ашу«Дана үкі» әдісі §31 оқуІ топ: Тақытырты түсіндіредіІІ топ: Анықтамаларды жазадыІІІ топ: Формулулар мен өлшем бірліктерді түсіндіреді.























Кітап, флипчарт, маркерлер, стикрлер.

ҚБ: Мадақтау, қолшапалақтау арқылы бағалау.






8 мин

































































































































«Кроссенс» әдісі



































«Оқы,ойлан,бөліс» топтық жұмысТапсырма №2.1-топ «Жұмыс туралы » мәтінді оқи отыра кестені толтырыңыздар:Бағалау критерийі: Механикалық жұмыстын физикалық мағынасын түсінедіДескрипторлар:Жұмыстың формуласы мен белгіленуін біледіМеханикалық жұмыстың мағынасын түсінедіЖұмысты есептеу үшін дұрыс формуласын жазады;Жылдамдықтың өлшем бірлігін ХБЖ-не аударады, есептеулерді дұрыс жүргізеді2-топ Тәжірибелік жұмыс. «Күшті өзгерте отырып, атқарылған жұмыстың қалай өзгеретінін зерттеу».Бағалау критерийі: Механикалық жұмыстын физикалық мағынасын түсінедіДескрипторлар:Күшті анықтау үшін қажетті құралды анықтайды;Өлшеуіш құралдардың бөлік құнын анықтайды;Жұмысты есептеу үшін дұрыс формуласын жазады;Ұзындықтың өлшем бірлігін ХБЖ-не аударады, есептеулерді дұрыс жүргізеді;Зерттеу жұмысының барысы:Арбашаны динамометр көмегімен белгілі бір қашықтыққа қозғаңыздар.Қашықтық пен қажетті күшті өлшеңіздер. Массаны өлшеу үшін таразыға салыңыздар. Әр жағдай үшін атқарылған жұмысты есептеңіз

3-топ«Кроссенс» әдісі – ойлардың қиылысуы деген мағынаны білдіреді. Әрбір квадраттағы суреттердің байланысын тауып, жүйелі түрде айтып береді.Осы әдіс арқылы оқушылардың назарын шоғырландыру, оқу мақсаттарын, нәтижелерін анықтау.Механикалық жұмысқа анықтама беру. суретке қарап оқушылар жұмыстың анықтамасын айтадыҚБ: Топтар бір-бірін бағалайды.Тазалық әдісі егер топ тапсырманы орындаса чемоданға, жартылай орындаса еттартқышқа, толық орындамаса қоқысқа стикерін қыстырады

Концептулдық кесте



























































































Арбаша,динамометр, сызғыш, жүк кесте















































































3 минСалмағы 5 кг жүкті 3,5 м биіктікке көтергенде істелген жұмыс неге тең?Бер: Шешуі: Есептелуі: m=5 кг А=F·S А=5 кг·9,8Н/кг·3,5м Һ=3,5 м F= mg; S=Һ=172Дж Т/к: А-? A= mg·ҺЖауабы: 172 ДжЖеке жұмыс. Сыныпта әр түрлі деңгейдегі оқушылар бар және оқушылардың есеп шығару шапшаңдығы әр түрлі болғандықтан, деңгейлері жоғары оқушылар өз уақытын тиімді пайдалану үшін деңгейлік тапсырмалар ұсынамын.А деңгейБілеушеге динамометрді бекітіп, оны 30 см ауыстырды. Динамометрдің көрсеткіші 0,8 Н болды. Атқырылған жұмыстың мәнін тап. В деңгей1.Трактор 7,2 км/сағ жылдамдықпен платформаны тасып жатыр. Оның тарту күші 25 кн. 10 мин ішінде он қандай жұмысты атқарады?2. Егер де біз 100 г білеушені 50 см көтерсек, онда ауырлық күші қандай жұмыс атқарады?С деңгейАвтокран массасы 1,5 т жүкті көтеріп, 22,5 кДж жұмыс атқарады. Сонда жүк неше метрге жоғары көтерді? Оқушылар өз шығарған жауаптарын тексеру үшін мұғалнің алдын ала шығарған жауап үлгілері бойынша тексереді.Үлгерімі төмен оқушыға жұмыс:Төменде суреттерде берілген жағдайларда механикалық жұмыс жасалады ма?Дескриптор Білім алушы- механикалық жұмысты анықтайдықосымша
Сабақтың соңыҮйге тапсырма: Үйге тапсырма:§ 31 154 б.б.№1 есеп.Механикалық жұмысқа мысалдар келтіріп келу.















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ