Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)
|
10.1.1.1 Әдеби шығарманың сюжеттік композициялық құрылысын
талдау арқылы идеялық мазмұнын терең
түсіну,
10.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін
жинақтау мен даралау
|
|
|
Сабақ мақсаттары
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Жазушының өмір жолы мен шығармашылығы туралы айтуға
дағдыланады.
Оқушылардың көбі мынаны
орындай алады: Әдеби шығарманы сюжеттік композициялық құрлысына
талдап береді.
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:Шығарманың
идеялық мазмұнын терең ұғынып, бүгінгі таңдағы қоғаммен
байланыстырып, мінездеме береді.
|
|
|
Бағалау критерийлері
|
Жазушының өмір жолы туралы мәліметті топтастырады Әңгіме
кейіпкерлерінің іс әректтері арқылы образдарды талдайды.
Кейіпкерлердің іс әрекеттеріне дәлел
келтіреді.
|
|
|
Сабақ
құндылығы
|
Қазақ қоғамында болған оқиға арқылы жастарды жамандықтан
жирендіріп, қыз баланың болашақ ана, ұлт келешегі екендігін
ұғындыру.
|
|
|
Пәнаралық байланыс
|
Қазақстан тарихы, Қазақ тілі,Өзін өзі тану,
т.б
|
|
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Видео, Акт
|
|
|
Алдыңғы білім
|
«Ыстық орындық» әдісімен өтілген тақырыпты бекітіп,
қорытындылау.
|
|
|
Сабақ барысы
|
|
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
|
|
Сабақтың басы
|
Сабақ
басында: Ұйымдастыру.
Жазушының өмір деректері туралы(видео, слайд) көрсету,
дәптерлеріне топтастыру
|
Нұсқау: әр қатысушы өз есімінің бірінші
әрпіне қарай бойындағы жеке қасиетін қосып айту керек. Мысалы: мен
Бақытнұр бақытты қызбын....
|
|
|
Сабақтың ортасы
|
Топтастыру. «ДЖИГСО» әдісі
.INSERT
стратегиясы. Шығарманың
идеясын ашып, қорғайды
INSERT стратегиясы бойынша кестені
толтыру
Кімнің шығармасымен
таныстың?
|
Басты
шығармалары
|
Нені
оқыдым?
|
Берген
тәрбиесі
|
Көзқарасым
|
|
|
|
|
|
«Ақылдың алты қалпағы»
әдісі:
- Шығарманың әдеби теориялық
ұғымын зерттейді
Ақ
қалпақ:
-Кейіпкердің шынайы әрекеттерә
қандай,ол үшін не құнды болды
Қызыл
қалпақ:
- Ашу,шиеленіс,сезім.Осыған
байланысты менде қандай сезімдер
туындалды.
Сары
қалпақ:
-Автор ойының артықшылығы
қандай,бұл кім үшін пайдалы
Қара
қалпақ:
-Қандай жағымсыз жақтарды
көрдіңіэ, қандай олқылықтар бар
Жасыл
қалпақ:
-Баламалы идея
туындатып,бүгінгі таңдағы қоғамда мұндай оқиғалар
кездесеме
Болашақта не істеуіміз
керек
|
Оқушылар Джигсо әдісі арқылы
сұрақтар төңірегінде кітаптан оқиды,пікірлеседі,бір-біріне
түсіндіреді. Тақырыпты топта талқылайды,ойларын еркін жеткізеді. Әр
топтан бір әңгімеші мәтіннің мазмұнын топтарға айтып
шығады.
Әртүрлі шешімдердің ішінен
шоғырландырылған ойды жеделдететін қосарлас ойлау үдерісін
ұйымдастыру арқылы шығармадағы
кейіпкерлерінің іс әректтеріне
дәлел келтіреді
|
|
|
Сабақтың соңы
|
«Тұжырым» кестесін
толтырады
|
Кейіпкерлер
|
Іс әрекеттер
|
Адами қасиеттері
|
|
Ақбілек
|
Жаңа заманға бет бұрған
|
Намысын жоғары қойған
|
«Екі жұлдыз,бір тілек»
әдісі арқылы кері байланыс
|
Кейіпкерлердің іс әрекеттеріне
дәлел келтіреді
|
|
|
Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір
оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу
материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке
ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы
мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала
отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла
алады
|
Бұл
бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін
қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет
түрлері.
Осы
сабақта қолданылатын Қауіпсіздік
техникасы ережелерінің тармақтары
|
|
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаты/оқу мақсаттары дұрыс қойылған
ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді
ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды
ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
|
Бұл
бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз
сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
|
|
|
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып
туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы
нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
|
|
|