Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек» романы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек» романы

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал ұстаздарға керек болады. Жазушының өмір жолы туралы мәліметті топтастырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар



Пән:Қазақ әдебиеті

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:



Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Шалабаева Кенжегул



Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:




Сабақтың тақырыбы

Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек» романы

«Сабақ беру – үйреншікті жай ғана нәрсе емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер»

Жүсіпбек Аймауытов



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.1.1.1 Әдеби шығарманың сюжеттік композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну,

10.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау



Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Жазушының өмір жолы мен шығармашылығы туралы айтуға дағдыланады.

Оқушылардың көбі мынаны орындай алады: Әдеби шығарманы сюжеттік композициялық құрлысына талдап береді.

Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:Шығарманың идеялық мазмұнын терең ұғынып, бүгінгі таңдағы қоғаммен байланыстырып, мінездеме береді.



Бағалау критерийлері

Жазушының өмір жолы туралы мәліметті топтастырады Әңгіме кейіпкерлерінің іс әректтері арқылы образдарды талдайды. Кейіпкерлердің іс әрекеттеріне дәлел келтіреді.



Сабақ

құндылығы

Қазақ қоғамында болған оқиға арқылы жастарды жамандықтан жирендіріп, қыз баланың болашақ ана, ұлт келешегі екендігін ұғындыру.



Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы, Қазақ тілі,Өзін өзі тану, т.б



АКТ қолдану дағдылары

Видео, Акт



Алдыңғы білім


«Ыстық орындық» әдісімен өтілген тақырыпты бекітіп, қорытындылау.



Сабақ барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар



Сабақтың басы


Сабақ басында: Ұйымдастыру.

Жазушының өмір деректері туралы(видео, слайд) көрсету, дәптерлеріне топтастыру




Нұсқау: әр қатысушы өз есімінің бірінші әрпіне қарай бойындағы жеке қасиетін қосып айту керек. Мысалы: мен Бақытнұр бақытты қызбын....



Сабақтың ортасы


Топтастыру. «ДЖИГСО» әдісі .INSERT стратегиясы. Шығарманың идеясын ашып, қорғайды

INSERT стратегиясы бойынша кестені толтыру

Кімнің шығармасымен таныстың?

Басты

шығармалары

Нені

оқыдым?

Берген

тәрбиесі

Көзқарасым








«Ақылдың алты қалпағы» әдісі:

- Шығарманың әдеби теориялық ұғымын зерттейді

Ақ қалпақ:

-Кейіпкердің шынайы әрекеттерә қандай,ол үшін не құнды болды

Қызыл қалпақ:

- Ашу,шиеленіс,сезім.Осыған байланысты менде қандай сезімдер туындалды.

Сары қалпақ:

-Автор ойының артықшылығы қандай,бұл кім үшін пайдалы

Қара қалпақ:

-Қандай жағымсыз жақтарды көрдіңіэ, қандай олқылықтар бар

Жасыл қалпақ:

-Баламалы идея туындатып,бүгінгі таңдағы қоғамда мұндай оқиғалар кездесеме

Болашақта не істеуіміз керек



Оқушылар Джигсо әдісі арқылы сұрақтар төңірегінде кітаптан оқиды,пікірлеседі,бір-біріне түсіндіреді. Тақырыпты топта талқылайды,ойларын еркін жеткізеді. Әр топтан бір әңгімеші мәтіннің мазмұнын топтарға айтып шығады.









Әртүрлі шешімдердің ішінен шоғырландырылған ойды жеделдететін қосарлас ойлау үдерісін ұйымдастыру арқылы шығармадағы кейіпкерлерінің іс әректтеріне дәлел келтіреді



Сабақтың соңы

«Тұжырым» кестесін толтырады


Кейіпкерлер

Іс әрекеттер

Адами қасиеттері


Ақбілек

Жаңа заманға бет бұрған

Намысын жоғары қойған

«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс

Кейіпкерлердің іс әрекеттеріне дәлел келтіреді



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы





Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады





Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары





Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаты/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.






Жалпы бағалау



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.03.2021
772
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі