Материалдар / "Жүзден жүйрік" интеллектуалды сайыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Жүзден жүйрік" интеллектуалды сайыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика мұғалімдері үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2021
704
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Бекітемін»

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Р. Искакова

24.02.2021ж


Сайыс тақырыбы: Жүзден жүйрік

Мақсаты

Білімділік: оқушылардың информатика пәнінен алған

білімдерін жинақтау, бақылап, бағалау, өз беттерінше

білім деңгейлерін көтеруге жағдай жасау.

Дамытушылық: оқушылардың ойлауын, компьютерлік

сауаттылығы мен іскерлігін,танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.

Тәрбиелік: оқушыларды шапшаңдыққа, өз ойларын анық жеткізе білуге, жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге, жұмыс нәтижесіне жетуге, ұйымшылдыққа, жан-жақты болуға, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.

Ең ауқымды интеллектуалдық жоба. ойынға 8-10 қатысушы қатысады. Олар заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпараттармен тиімді жұмыс істеу дағдыларын, ойлау қабілеттерін арттыра отырып,тарихы тереңде жатқан есептеуіш техника тарихын, қолданбалы бағдарламалар туралы бәрінен мықты білетінін дәлелдеу үшін бақтары мен білімдерін сынға салады.оқушыларға 80 сұрақ беріледі.

1 «Microsoft office» бөлімінің сұрақтары

1. Бас әріптер режимін қосу үшін қолданылатын перне:

Жауабы: CapsLock 

2. Презентация қандай бағдарлама арқылы жасалады?
Жауабы: PowerPoint

3. Формулалар редакторы

Жауабы: Equation Editor

4.Өз презентацияыңызды бұрыннан безендіру элементтері сақталып қойылған шаблон түріне келтіріп дайындау мүмкіндігін беретін шаблон ?

Жауабы: Перзентациялар шаблоны


2 “SketchUp” бөлімінің сұрақтары

  1. Көлемді объектілерді үшөлшемдік кеңістікте модельдеу жолымен сурет немесе бейне жасау әдістеріне арналған компьютерлік графика бөлімі.

Жауабы:Үшөлшемді графика

  1. Сахнаның және ондағы объетілердің үшөлшемді математикалық моделін жасау;

Жауабы Модельдеу

  1. Жұмыс алаңындаобъектінітоңға,солға, жоғары, төмен жылжыту құралы?

Жауабы: Панорама

4.Объектінің ұзындығын өлшеу құралы

Жауабы: Рулетка

  1. SketchUp программасында жасалған файл кеңейтілімі қандай?

Жауабы: .skp

  1. Объектіні үлкейтуге арналған құрал

Жауабы: лупа


3 «Inkscape» бөлімінің сұрақтары

  1. Инскейп бағдарламасын не үшін қолданамыз?

Жауабы:Сайт батырмалары, баннерлер, визитка , кітап суреттері т.б

  1. Редактор терезесі неше элементтен тұрады?

Жауабы: 9 эементтен

  1. Жұмыстың бірінші кезеңінде не істеу керек?

Жауабы: өлшем фон, бағыттауыштар параметрлері, торлар, түс таңдау керек.

  1. Қандай фигураларды саламыз?

Жауабы: Тікбұрыш, көлемді тікбұрыш, эллипс, көпбұрыш,,,,,,, спираль

  1. Нысандармен қандай амалдар орындаймыз?

Жауабы: орын ауыстыру, үлкейту, кішірейту, айналдыру

  1. Бір нысаннан бірнеше нысан алу үшін қандай команда орындаймыз?

Жауабы: Продублировать немесе Правка -Клон

  1. Түйіндер арқылы не істеуге болады?

Жауабы: фигураларды түрлендіруге

  1. Нысандарды топтастыру командасы?

Жауабы: нысан /объект/- топтастыру/ сгруппировать/

  1. Мәтінді контур бойына орналастыру командасы?

Жауабы: Мәтін-блокқа кірістіру

  1. Контурдың түйіндер санын кішірейту командасы?

Жауабы:Контур-Жеңілдету /упростить /


4«Python» бөлімінің сұрақтары

1. Құрамына айланысты алгоритмде неше түрге бөлінеді?

  • 3 

2. Python бағдарламау тілі қай жылы ойластырылған?

  • 1980 

3.Белгілі бір тапсырманы орындайтын және бағдарламаның басқа бөліктерінде қайталап қолдануға болатыникод болгы?

  • функциялар

4. Мәтіндерді сақтауға арналған компьютер жадындағы белгіленген орын?

  • айнымалылар

5. Соңғы Python нұсқаларында модульдерді жинақы сақтау үшін қай мүрағатқа орналастырса болады?

  • zip 

6. Не бастапқы коды бар жеке файл түрінде ресімделеді?

  • модуль 

7. «Бүтін» паскаль тілінде қалай жазылады?

  • integer

7. . Циклді есептеу алгоритмнің түрлері:

  • дейін, әзір, параметрлі

8. Модификация дегеніміз не?

  • циклдің басы қайталанатын әрекеттерді сипаттау

9.Егер алгоритм қандай да бір қадамдарының тізбектеле орындалуы қандай да бір шартқа тәуелді өзгеретін болса ол?

  • тармақталушы алгоритм

10. Егер берілген шамаға тәуелді алгоритмнің білгілі, бір тізбектелген қадамдарды бірнеше рет орындалатын болса онда ол?

  • қайталанушы алгоритм

5 “Scratch” бөлімі сұрақтары

  1. Спрайттарыңыз қозғалатын, сурет салатын және өзара әрекет ететін орын. Жауабы: Сахна

  2. Бағдарлама кейіпкері . Жауабы: спрайт

  3. Сіз құрастыратын өзара біріктірілген блоктар немесе блоктар «стектері» қалай аталады? Жауабы: скрипттер

  4. Scratch-та блоктар нешеге бөлінген? Жауабы: 10 санатқа бөлінген

  5. Костюмдер мен фондарды жасау немесе редакциялау үшін

Жауабы: графикалық редакторды пайдалана аласыз (Paint баламасы)

  1. Бағдарлама логикасында шығу көздемеген циклдер жиі пайдаланылады. Цикл қалай аталады?

Жауабы: циклдерді сөзсіз немесе шексіз деп атайды.

  1. Блок-триггерден басталатын кез келген скрипт осы батырмаға баса сала жұмыс істей бастайды, ол қандай белгі ?

Жауабы:

8.Шешімдер қабылдау құрылымы, ол сізге комнадалардың қандай да болмасын бөлігі мәтін талаптарына сәйкес орындалуы тиіс-тиіс емес екендігін белгілеуге мүмкіндік беретін блок ? Жауабы: Егер блогы

9. Және операторы параметрлер ертінде екі өрнекті пайдаланады. Егер екеуі дұрыс болса? Жауабы: Және – шындық

10. НЕМЕСЕ операторы да параметрлер ретінде екі өрнекті пайдаланады. Егер оның бірі дұрыс болса?

Жауабы: НЕМЕСЕ шындық болып табылады

6 «C++ » бөлімінің сұрақтары

  1. С++ тілін кім ойлап тапты және қай жылы?

Жауабы: 1983-85 жылдары Бьерн Страуструп

  1. Мәліметтердің қандай типтері бар?

Жауабы: Бүтін сан типі, нақты сан типі, символдық типтер

  1. Шығару операторын ата

Жауабы: cout

  1. С++ тілінің математикалық кітапханасы қалай аталады?

Жауабы: math.h

  1. С++ тілі қай тілдің негізінде пайда болды

Жауабы: С тілі

6. Енгізу операторын ата

Жауабы: cin>>




7 «Turbosite » бөлімінің сұрақтары

  1. Тегін сайт жасауға және сайт және электронды оқулық жасауға арналған шағын программа.

Жауабы: TurboSite программасы

  1. ең алғашқы бетті жасау барысында не ашып алу керек?

Жауабы: жеке қапшық

  1. Сурет салу үшін қандай команда таңдаймыз?

Жауабы: -сурет /изображение/ батырмасын басып Изображение проекта терезесінде добавить командаларын орындаймыз.

  1. Тест сұрақтары мен жауаптарын қай бөлімнен енгіземіз?

Жауабы: Задания бөлімінде


8 «ЕТ даму тарихы » бөлімінің сұрақтары

  1. Компьютердің атасы-
    Жауабы: Чарлз Бэббидж

  2. 5. «Алгоритм» атауын енгізген атақты араб математигі
    Жауабы: Әбу Жафар Мұхаммед ибн Мұса әл-Хорезми

  3. 1761жылы логарифм сызғышын жасаған ағылшын экономисі кім?

Жауабы: Д.Робертсон

  1. 19 жасында есептеу машинасын құрастырған француз ғалымы кім?

.Жауабы: Блез Паскаль

  1. Жартылай өткізгішті транзисторлар қай буын компьютерлерінде пайдаланылды?

Жауабы: 2 буын компьютерлері /1958-1964/

9 «компьютер құрылғылары » бөлімінің сұрақтары

1.Жад дегеніміз не?

(Жад дегеніміз-ақпаратты сақтауға арналған құрылғы

2..Мәлімет енгізу құрылғысы (пернетақта,клавиатура, Keyboard)

3.Дербес компьютердің кішкентай құрылғысы(тышқан/тінтуір/,мышь,маус)

4. Графикалық ақпаратты қағаздан компьютерге енгізу құрылғысы?

Жауабы: Сканер

5. Қайсысы компьютердің шығару құрылғысы

Жауабы: Принтер

6. Винчестр дегеніміз:

Жауабы: Қатты диск

7. Компьютердің жұмысын басқаратын басты программа-..
Жауабы: Операциялық жүйе

8. Компьютерден компьютерге дерек беретін құрылғыларды жалғауға арналған қосқыш?

Жауабы: порт

9.Процессорлар арасында және дербес компьютердің қалған басқа да құрылғыларының арасында ақпараттар тасымалдайтын не?

Жауабы: Жүйелік шина

10.Компьютердің ең негізгі бөлігі?

Жауабы: жүйелік блок

10 «Жұмбақтар» бөлімінің сұрақтары

  1. Бар нәрсеге жетік, Миы күшті тетік. Ол арқылы сөйлесіп, Кетесің шетелге де өтіп.

Жауабы: / компьютер /

2. Бар құрылғыны басқаратын, • кеудесін көтеріп қасқаятын ми. • Жауабы: (жүйелік блок)

3. Әдетте үнсіз тұрамын Белгі берсең ұғамын Жазуы бар қағаздың Құралы боп шығамын

Жауабы: / принтер /

  1. Аяқсыз, қолсыз десең де, Бұйымым менің іргемде. Токтан бауын шешем де, Жетемін қиыр түрлі елге. Жауабы: (Шешуі: ноутбук).

  2. Қоссаң сөйлеп тынымсыз, Өшірсең тұрар ол үнсіз. Жауабы: (Шешуі: колонка).

  3. Осынау күнде компьютер менің тұрағым

Үйімді мен «жаудан» қорғап тұрамын.

(антивирус)

  1. .Өзім шап – шақ денесі бар бір затпын,

Сан жетпейді есебіне мен арқылы алып жүрер құжаттың.

(флешка)

11 «?» бөлімінің сұрақтары

1. Компьютерлік графика деген не?

Жауабы: программалық және аппараттық құралдар арқылы кескінді құруға болатын , өңдеу тәсілдері мен әдістерін зерттейтін информатиканың саласы

2. Жасалау принципіне қарай графикалық кескіннің неше түрі бар? Ата

Жауабы: 3 түрі: растрлық , векторлық, фрактальдық

3. Растрлық кескін мен векторлық кескіннің айырмашылықтары қандай?

Жауабы:Векторлық графикада файлдар шағын көлемде болады. Масштабтау кезінде сапасы өзгермейді.

4.Растрлық графиканың бас элементі ? Жауабы: Растрлық графиканың бас элементі –нүкте

5.векторлық графиканың бас элементі ? Жауабы: векторлық графиканың бас элементі - сызық немесе қисық

6.Фрактальдық графиканың бас элементі ?

Жауабы: , Фрактальдық графиканың бас элементі -математикалық теңдеулер

7. Графикалық файлдардың BMP стандартты пішімдері

Жауабы : BMP – сығымдау қолданылмайды, файлдар көп орын алады. MICROSOFT компаниясы жасаған.

Қорытынды . Жеңімпаздарды марапаттау.

Табысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін әркім терең түсінуі керек. Жастарымыз басымдық беретін межелердің қатарында білім әрдайым бірінші орында тұруы шарт. Себебі, құндылықтар жүйесінде білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді –деп бүгінгі сайысты аяқтаймыз.


















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!