Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жылдық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәрбие жұмысының басым бағыттары.
Бірінші бағыт – Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие.
Мақсаты: Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру.
Отанға, мемлекеттік құрылысқа, мемлекеттік саясатқа, мемлекеттік идеологияға; Қ.Р. Конституциясы мен заңнамасына, мемлекеттік рәміздерге (елтаңба, әнұран, ту), құқықтық тәртіпке; елдегі ұлтаралық және конфессияаралық келісімге, халықтар достығына; өз елінің экономикалық және әлеуметтік – мәдени даму саласындағы жетістіктеріне; басқа адамның құндылықтарына, құқықтары мен бостандығына; өз өлкесінің (ауыл, қала, шағын аудан) табиғатына, мәдени – тарихи өміріне; құқықтық білімге, заңдылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы жүріс-тұрысына; заң талаптарына, құқықтары мен міндеттеріне; әлеуметтік құндылықтарға құрметпен қарау, мақтаныш сезім және жауапкершілік таныту.
Екінші бағыт – Рухани – адамгершілік тәрбие.
Мақсаты: Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру.
Мораль мен этиканың көпшілік мақұлдаған нормаларына; өзінің қасиетіне, арына және парызына; ішкі бостандығына және адамгершілік шешім қабылдауына;өзінің және өзге де халықтардың мәдениетіне, дәстүріне, әдет ғұрпына; діни құндылықтарға; ой, сөз және іс бірлігіне; өзінің мінез-құлқын жетілдіруге; ар – ұжданымен орындалған қылықтарға; түрлі мәдениет пен нанымның бірлігіне; адамдарға риясыз қызмет етуіне; өз ата – анасына, Отан, қоғам алдындағы парызына адамгершілік сезім білдіру.
Үшінші бағыт – Ұлттық тәрбие.
Мақсаты: Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға бағдарлау, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге тәрбиелеу.
Этникалық өзіндік санаға, этникалық сәйкестікке; мемлекеттік тілді және ана тілін меңгеруіне; өз халқының мәдени мұрасына; қазақ халқының және өз халқының дәстүрлері мен әдет – ғұрпына; Қазақстанның этномәдениетіне; этносаралық бейбітшілік пен келісімге мақтаныш сезім және жауапкершілік таныту.
Төртінші бағыт – Отбасы тәрбиесі.
Мақсаты: Ата – аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру.
Этноәлеуметтік рөлдерге; өз отбасына және ұрпақты жалғастыруға; адамгершілік қағидаларын қолдау арқылы отбасы және неке құндылықтарына құрметпен, ұқыпты қарау.
Бесінші бағыт – Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
Мақсаты: Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту.
Экологиялық даму саласында мемлекеттік саясатқа, атап айтқанда «Жасыл экономика» бағдарламасына; экологиялық сауаттылыққа, табиғатқа, қоршаған адамдарға және өзіне; « адам – қоғам – табиғат » жүйесіне; табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы әр түрлі қызметке; кәсіби білім мен өнімді еңбекке; нарықтық экономика заңдарына құнтты және позитивті көзқарас қалыптастыру; экологиялық қауіпсіздік тәртібінің нормаларын сақтауға; еңбек қызметінде мақсатқа қол жеткізуге; мамандық таңдауына; үздіксіз білім негізінде кәсіби жинақылыққа саналы қатынас таныту.
Алтыншы бағыт - Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі.
Мақсаты: Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік құру.
Өмір бойы білім алуына; өздігімен білім алуы және алған ақпаратты пайдалану біліктілігіне; сыни тұрғыдан ойлау, талдау және алған ақпаратты тиімді пайдалану қабілетіне; зерттеушілік және жобалық қызмет біліктерін, инновацияға қабілеттілікті меңгеруіне; пікірталас жүргізу дағдыларына; жасампаз қызметке; топтағы жұмысқа, корпоративтік рухты нығайтуға; ақпараттың түрлі дереккөздеріне; қажетті ақпарат алу арналары мен іздестіру жолдарына; өз қызметінің түрлі салаларынан алынған ақпаратқа; Интернет-қауымдастығына қосылу дәрежесіне; Интернеттегі девиантты мінез-құлыққа қарсылық білдіру; ақпарат дереккөздерін таңдау және талдау жасау, өздігімен іздестіру жолдары мен тәсілдеріне; Интернет – сауаттылық қалыптастыруға; ақпараттық қызметте және байланыс жасауда этикалық нормаларға; жоғары ақпараттық мәдениет қалыптастыруға ұмтылу және қызығушылық білдіру.
Жетінші бағыт - Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.
Мақсаты: Білім беру ұйымдарының білім беру кеңістігін тұлғаның өзін-өзі сәйкестендіруінің көпмәдениетті ортасы ретінде құру, тұлғаның қоғамдағы жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, оның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту.
Толеранттылық және ғаламдық пікір; көпмәдениеттілік және көптілділікті; мәдениетаралық әрекет; мемлекеттік тілді, орыс, ағылшын және өзге тілдерді білу; қоғамда және қоғамдық орындардағы жалпыға ортақ мінез-құлық нормаларын; қарым – қатынас мәдениетін; эстетикалық мұраттарға, көркемөнер құндылықтарына; шығармашылық ой мен қиялға, шығармашылық қызметті қалыптастыруға қызығушылық, ұмтылыс таныту.
Сегізінші бағыт - Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.
Мақсаты: Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.
Денсаулық жағдайының скринингіне; әлеуметтік мақсаттар мен рухани қажеттіліктерге; теріс ықпалдарға қарсы тұрудың тиімді тәсілдерін меңгеруге; табиғи қабілеттерді орынды пайдалануға; денсаулық сақтауға және нығайтуға, қауіпсіз және жауапты мінез-құлыққа; өмірдегі жаңа жағдайларға сабырлылық; қауіпсіздік және өмір сүру әрекетін қамтамасыз етуге; денсаулық сақтау ортасын құруға тілегі және даярлық білдіруі.
№ |
Тәрбие бағыты |
Жүргізілетін іс - шаралар |
Іс – шараның түрі |
Қыркүйек айы (жұмыс кестесіне сәйкес) |
|||
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие |
1-қыркүйек Білім күні: «Ел болашағы - білімді ұрпақ» |
Әңгімелесу |
2 |
Отбасы тәрбиесі |
Отбасы күні: «Отбасы бақыт мекені» |
Тәрбие сағаты |
3 |
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру |
«Нашақорлық - қоғам күресі» мәселесі. |
Әңгімелесу |
4 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие |
Қазақстан халықтарының тілдер күні: «Ана тілі – білімнің кілті» |
Әңгімелесу |
5 |
Ұлттық тәрбие |
«Ұл мен қыз намысы» |
Әңгімелесу |
6 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие |
«Рухани жаңғыру - болашаққа бағдар» бағдарламасы аясында –бәсекелік қабілеттілік бағыты бойынша: « Жастар - белсенді елдің ертеңі» |
Әңгімелесу |
7 |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
«Имандылық- инабаттылық мұрасы» |
Әңгімелесу |
8 |
Еңбекке баулу, экономикалық және экологиялық тәрбие |
«Еңбексіз өмір, сөнген көмір» |
Әңгімелесу |
Қазан айы (жұмыс кестесіне сәйкес) |
|||
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие |
1-қазан Қарттар күні: «Қарттарын қадірлеген- ел ардақты» |
Әңгімелесу |
2 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие |
Мұғалімдер күні: « Ұстаз -саған мың алғыс!» |
Әңгімелесу |
3 |
Ұлттық тәрбие |
«Ұлттық тәрбие - ұлағат көзі» |
Тәрбие сағаты |
4 |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
«Пайдалы кеңестер және жағымсыз әдеттер» |
Әңгімелесу |
5 |
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру |
«Анемия-темір жетіспеушілік салдары» |
Әңгімелесу |
6 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
«Қоғамдық орын ұғымы:түйткілді мәселелері мен шешімдері» |
Әңгімелесу |
7 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие |
«Рухани жаңғыру-болашаққа бағдар» бағдарламасының -туған жер бағыты бойынша: «Туған өлкем-кеше, бүгін, ертең» |
Пікіралмасу |
8 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
Менің еліме деген менің ұсыныстарым. |
Әңгімелесу |
Қараша айы (жұмыс кестесіне сәйкес) |
|||
1 |
Ұлттық тәрбие |
«Аталар мұрасы-халық қазынасы» |
Әңгімелесу |
2 |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
«Рухани байлық-игілік негізі» |
Әңгімелесу |
3 |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
15 - қараша қазақ әдебиетін қалыптастырушыларының бірі Бейімбет Майлиннің дүниеге келгеніне 125 жыл. |
Әңгімелесу |
4 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие |
Қ.Р. Рәміздерінің идеологиялық маңызын түсіндіру. |
Тәрбие сағаты |
5 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
17 қараша – халықаралық білімгерлер күні: «Қызыққа толы мол жылдар...» |
Әңгімелесу |
6 |
Еңбекке баулу, экономикалық және экологиялық тәрбие |
«Әрекет түбі - берекет» |
Әңгімелесу |
7 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие |
«Рухани жаңғыру-болашаққа бағдар» бағдарламасының -Қазақстанның киелі жерлер бағыты бойынша: «Құпияға толы Ақыртас» |
Әңгімелесу |
8 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие |
«Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласы аясында - «Ұлы Жібекжолы қасиетті де қастерлі ұғым» |
Әңгімелесу |
Желтоқсан айы (жұмыс кестесіне сәйкес) |
|||
1 |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |