Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
.Жылқыны қолға үйретудің маңызы
Материал туралы қысқаша түсінік
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Мақсат қою кезеңі Оқушыларға бүгінгі сабақта алдыларына мақсат қою керектігін айтамын. Оқушылар бүгінгі сабақ үшін алдыларына мақсат қояды.
Жаңа материалды түсіндіру кезеңі
Әр топқа қосымша мәтін беріледі. Берілген мәтінмен танысады
Жылқы (лат. Еқұұс ферұс цабаллұс) – тақтұяқтылар отрядының бір тұқымдасы. Жылқы адамзат өркениетіндегі, әсіресе, дала өркениетіндегі дамудың жарқын да елеулі көрсеткіштерінің бірі болады. Жылқыны қолға үйрете бастау көшпелі шаруашылық пен өркениет дамуының негізін қалады. Қолға үйретілген жылқының (Е. цабаллұс) шаруашылықта маңызы зор. Ол – ет және қымыз өндіру, салт міну, арбаға не шанаға жегу, әскери және спорттық бағыттарда өсіріледі.
Жаңа материалды түсінгендерін зерттеу кезеңі
Малшаруашылығы мәтіні бойынша «Ойды қорытындылау» тәсілін пайдалану
1. Үзінді Мәтіннен негізгі ойды айтатын үзінді келтіру керек. Үзінді 2-3 сөйлемнен тұрады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
10 Қараша 2018
2113
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: дүниетану | Мектеп: « ЖОББМ» КММ | |
Сабақтың тақырыбы: Жылқыны қолға үйретудің маңызы | Мұғалімнің аты-жөні: Каменова В.ККүні: 15.03.18 | |
СЫНЫП: 2 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау | |
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | |
Сабақтың жоспары | ||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу Көңіл-күй көтеруКүлім қағып қолымды 1, 2, 3-деп соғайын,Қарап тұрып көршіме Қолымды мен бұлғайын.Жылы-жылы жүзбенен, Маңдайыңнан сипайын.Ыстық алақаныммен, Қолыңды бер қысайын!Оқушылар қарайды,тыңдайды,қайталайды.Топтарға бөлінуСиыр түйе қой жылқыМұғалім үстеліндегі суреттерді таңдап, топтарға бөлінеді.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі Үй тапсырмасын тексеру барысында «Ия» немесе «Жоқ» тестін оқушыларға ұсынамын. | |
Жаңа білім | Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Мақсат қою кезеңі Оқушыларға бүгінгі сабақта алдыларына мақсат қою керектігін айтамын. Оқушылар бүгінгі сабақ үшін алдыларына мақсат қояды.Жаңа материалды түсіндіру кезеңіӘр топқа қосымша мәтін беріледі. Берілген мәтінмен танысадыЖылқы (лат. Еқұұс ферұс цабаллұс) – тақтұяқтылар отрядының бір тұқымдасы. Жылқы адамзат өркениетіндегі, әсіресе, дала өркениетіндегі дамудың жарқын да елеулі көрсеткіштерінің бірі болады. Жылқыны қолға үйрете бастау көшпелі шаруашылық пен өркениет дамуының негізін қалады. Қолға үйретілген жылқының (Е. цабаллұс) шаруашылықта маңызы зор. Ол – ет және қымыз өндіру, салт міну, арбаға не шанаға жегу, әскери және спорттық бағыттарда өсіріледі.Жаңа материалды түсінгендерін зерттеу кезеңіМалшаруашылығы мәтіні бойынша «Ойды қорытындылау» тәсілін пайдалану | Оқулық,мәтіндер. |
Сабақтың ортасы | Қолдану. Бекіту кезеңі Тапсырма: Тиісті сөздерді қойТапсырма: Арнайы жіберілген қателерді тап.Тапсырма: Мағынасын түсіндіру«Ойлан-жұптас-талқыла» Жауап үлгілері бар жұптарда өзара бағалау.Тапсырманы орындайды1.Тиісті орынға қажетті сөздерді қой Ол сөз туралы шағын анықтама бер1.Малшаруашылығы адамдарды тамақ өндірімімен, өндірісті ... қамтамасыз етеді.2.Жануарлардың қиы топыраққа ... ретінде пайдаланылады.3. Қазақстанда малшаруашылығы жақсы ....4. Республикада мал жайылатын ... көп.Қажетті сөздер: жайылымдар, шикізатпен, дамыған, тыңайтқыш.2 тапсырма. Арнайы жіберілген қателері бар сөйлемдер Қай сөз қате қойылған, дұрысы қалай?. Жылқының еті, сүті тағам ретінде пайдаланылмайды. Биенің сүтінен шұбат жасайды. Шұбат адам денсаулығына өте зиян. Жылқыны көлік ретінде пайдалануға болмайды.Екі өркешті түйені нар дейді.Олар жыл бойы ашық аспан астында да, ыстыққа да, суыққа да шыдай алмайды.Түйенің қою ,майлы сүтінен қымыз дайындалады. Түйе бір жылда екі рет боталайды. | Оқулық, |
Сергіту сәті | Сергіту сәті "Қара жорға" | |
Сабақтың соңы | Тапсырма Мағынасын түсіндіру «Ойлан-жұптас-талқыла»1-топ Мал өсірсең- қой өсір, өнімі оның көл көсір.2-топ Жылқы малдың төресі. 2014-жылқы жылы. 3 топ Сиыр сауған шөлдемес4 топ Жылқы – малдың патшасы, түйе – малдың қасқасы. | |
Бағалау Кері байланыс | «Жетістік» баспалдағы. | Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
Үйге тапсырма: мазмұндау. | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағыбайланыс |
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2: |
Пәні: әдебиеттік оқу | Мектеп: «Қ.Байсықов ат. ОЖББМ» КММ | |
Сабақтың тақырыбы: Салт-дәстүрім-қазынам Мақал- мәтел оқып, жұмбақ шешейік. Жаңылтпаш жаттайық. | Мұғалімнің аты-жөні: Бияшева Г.И.Күні: 13.03.18 | |
СЫНЫП: 2 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау 2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру | |
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы: мақал-мәтел, жұмбақ, жаңылтпаштың халық ауыз әдебиеті үлгілеріне жататынын біледі.Оқушылардың көбісі: аталған жанрды айыра алады.Оқушылардың кейбіреуі: мақал-мәтел, жұмбақ, жаңылтпашты өз сөздерінде қолдана алады. | |
Бағалау критерийі | мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтай біледі | |
Құндылықтарды дарыту | Ынтымақтастық, құрмет | |
АКТ-ны қолдану | Тақырыпқа байланысты суреттер, электронды оқулық | |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | |
Сабақтың жоспары | ||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар |
Сабақтың басы | Қызығушылықты ояту: Сыныпты қалыпқа келтіру. Суретті фазыл әдісі бойынша 4-5 бөлікке бөлу. Оқушылар жинастырып, құрастырады. Жылдамдықты ескеру.Үй жұмысын сұрау. Ойсергек . Жаңылтпашты қатар бойынша опера, халық әні, эстрада жанрында орындау: Шеше,шеше Неше кесе Сынды кеше? | |
Жаңа білім | Мағынаны ажырату. Ой қозғау. «Мақал-мәтел» жарысы. Мақал-мәтелдердің жалғасын тауып, сөзжұмбақты шешіңдер.1.Ғылым таппай ... мақтанба2. Асық ойнаған ... азар3. Ақыл ... –тозбайтын тон, Білім – таусылмайтын кен.4.Әдепті бала- арлы ... бала.5. Бірлік ... түбі – тірлік.6.Білім ... инемен құдық қазғандай.7. Әдепті ...бала- арлы бала8.Талапты ... бала талпынған құстай.9. Тазалық – денсаулық ... кепілі.10. Ұрлық түбі - ... қорлықМақсат, күтілетін нәтиже. Сабақтың мақсатымен таныстырып, күтілетін нәтижені оқушылармен бірлесе анықтау. | Оқулық,мәтіндер |
Сабақтың ортасы | Тұжырым. Мақал-мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар-шағын халық шығармаларының түрлері. Мақал-мәтелдер- нақыл сөздер. Онда халықтың түйінді ойлары айтылады. Жаңылтпаштар- дыбыстар мен сөздерді дұрыс, анық айтып жаттығу үшін қолданылады. Жұмбақтар- табиғат құбылыстарының, өзін қоршаған дүниенің сырын танып білуге талпынған халық ойынан туған шығармалар.Топтық жұмыс. Төменде берілген тақырыптар бойынша топтастыру.1 тапсырма: айтылған мақал-мәтелдерді төмендегідей тақырыптар бойынша топтастыру және әр тақырыпты мақал-мәтелдермен толықтыру. 1. Туған жер, отан туралы. 2.еңбек туралы. 3. Жақсы, жаман істер туралы. 4. Ерлік, батырлық туралы. 2 тапсырма: топтар арасында жаңылмай жаңылтпаш айту жарысы. Оқулықта берілген жаңылтпаштарды кезек-кезек бір-біріне айтады.Бағалау: Қол соғу арқылы бағалау.Жұптық жұмыс.1. Оқулықтағы жұмбақтардың шешімін табу.2. мақал-мәтел, жұмбақ, жаңылтпаштың жанрлық ерекшеліктері қандай? Жетістік критерийі: Бағалау: ЖК бойынша. | . Бағалау кестесі |
Сергіту сәті | Ертегілер, ертегілер | Оқушылар би билейді |
Сабақтың соңы | Ой толғаныс. Суреттерге қарап , жұмбақ құрастыр.Бағалау. Бас бармақ арқылы бағалау. | |
Бағалау Кері байланыс | Кері байланыс: ауызша.Рефлексия: Бір ауыз сөз.Оқушылар стикерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. | |
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Пәні: әдебиеттік оқу | Мектеп: «№33 ОЖББМ» КММ | |
Сабақтың тақырыбы: Салт-дәстүрім-қазынам Билерше билик айтуға үйренемінМәтін : Үш бидің шешендік сөздері БЖБ№6 | Мұғалімнің аты-жөні: КаменоваВККүні: 14.03.18 | |
СЫНЫП: 2 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш қ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |