Материалдар / .Жылқыны қолға үйретудің маңызы

.Жылқыны қолға үйретудің маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Мақсат қою кезеңі Оқушыларға бүгінгі сабақта алдыларына мақсат қою керектігін айтамын. Оқушылар бүгінгі сабақ үшін алдыларына мақсат қояды. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі Әр топқа қосымша мәтін беріледі. Берілген мәтінмен танысады Жылқы (лат. Еқұұс ферұс цабаллұс) – тақтұяқтылар отрядының бір тұқымдасы. Жылқы адамзат өркениетіндегі, әсіресе, дала өркениетіндегі дамудың жарқын да елеулі көрсеткіштерінің бірі болады. Жылқыны қолға үйрете бастау көшпелі шаруашылық пен өркениет дамуының негізін қалады. Қолға үйретілген жылқының (Е. цабаллұс) шаруашылықта маңызы зор. Ол – ет және қымыз өндіру, салт міну, арбаға не шанаға жегу, әскери және спорттық бағыттарда өсіріледі. Жаңа материалды түсінгендерін зерттеу кезеңі Малшаруашылығы мәтіні бойынша «Ойды қорытындылау» тәсілін пайдалану 1. Үзінді Мәтіннен негізгі ойды айтатын үзінді келтіру керек. Үзінді 2-3 сөйлемнен тұрады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
2113
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: дүниетануМектеп: « ЖОББМ» КММ
Сабақтың тақырыбы: Жылқыны қолға үйретудің маңызы

Мұғалімнің аты-жөні: Каменова В.ККүні: 15.03.18
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі Сәлемдесу Көңіл-күй көтеруКүлім қағып қолымды 1, 2, 3-деп соғайын,Қарап тұрып көршіме Қолымды мен бұлғайын.Жылы-жылы жүзбенен, Маңдайыңнан сипайын.Ыстық алақаныммен, Қолыңды бер қысайын!Оқушылар қарайды,тыңдайды,қайталайды.Топтарға бөлінуСиыр түйе қой  жылқыМұғалім үстеліндегі суреттерді таңдап, топтарға бөлінеді.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі Үй тапсырмасын тексеру барысында «Ия» немесе «Жоқ» тестін оқушыларға ұсынамын.

Жаңа білім











Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Мақсат қою кезеңі Оқушыларға бүгінгі сабақта алдыларына мақсат қою керектігін айтамын. Оқушылар бүгінгі сабақ үшін алдыларына мақсат қояды.Жаңа материалды түсіндіру кезеңіӘр топқа қосымша мәтін беріледі. Берілген мәтінмен танысадыЖылқы (лат. Еқұұс ферұс цабаллұс) – тақтұяқтылар отрядының бір тұқымдасы. Жылқы адамзат өркениетіндегі, әсіресе, дала өркениетіндегі дамудың жарқын да елеулі көрсеткіштерінің бірі болады. Жылқыны қолға үйрете бастау көшпелі шаруашылық пен өркениет дамуының негізін қалады. Қолға үйретілген жылқының (Е. цабаллұс) шаруашылықта маңызы зор. Ол – ет және қымыз өндіру, салт міну, арбаға не шанаға жегу, әскери және спорттық бағыттарда өсіріледі.Жаңа материалды түсінгендерін зерттеу кезеңіМалшаруашылығы мәтіні бойынша «Ойды қорытындылау» тәсілін пайдалану
  • Үзінді Мәтіннен негізгі ойды айтатын үзінді келтіру керек. Үзінді 2-3 сөйлемнен тұрады. Келтірілген сөйлемдеріңді мәтіннен көшірмей, өзіңнің түсінгеніңді жеткіз.
  • Дәлел Келтірілген үзінді неліктен мәтіндегі негізгі ойды ашады деп ойлайсың? Жауабыңды дәлелде,кем дегенде3-4 сөйлем.Сұрақ Осы берілген мәтін бойынша өмірмен байланысты 1 сұрақ.Жауап Қойылған сұраққа бірнеше сөйлеммен жауап беру керек. Дәлелді түрде.Қорытынды Мәтінге тағы қосарың бар ма? 2-3 сөйлем«Ойды қорытындылау»








    Оқулық,мәтіндер.









    Сабақтың ортасы









    Қолдану. Бекіту кезеңі Тапсырма: Тиісті сөздерді қойТапсырма: Арнайы жіберілген қателерді тап.Тапсырма: Мағынасын түсіндіру«Ойлан-жұптас-талқыла» Жауап үлгілері бар жұптарда өзара бағалау.Тапсырманы орындайды1.Тиісті орынға қажетті сөздерді қой Ол сөз туралы шағын анықтама бер1.Малшаруашылығы адамдарды тамақ өндірімімен, өндірісті ... қамтамасыз етеді.2.Жануарлардың қиы топыраққа ... ретінде пайдаланылады.3. Қазақстанда малшаруашылығы жақсы ....4. Республикада мал жайылатын ... көп.Қажетті сөздер: жайылымдар, шикізатпен, дамыған, тыңайтқыш.2 тапсырма. Арнайы жіберілген қателері бар сөйлемдер Қай сөз қате қойылған, дұрысы қалай?. Жылқының еті, сүті тағам ретінде пайдаланылмайды. Биенің сүтінен шұбат жасайды. Шұбат адам денсаулығына өте зиян. Жылқыны көлік ретінде пайдалануға болмайды.Екі өркешті түйені нар дейді.Олар жыл бойы ашық аспан астында да, ыстыққа да, суыққа да шыдай алмайды.Түйенің қою ,майлы сүтінен қымыз дайындалады. Түйе бір жылда екі рет боталайды.Оқулық,

    Сергіту сәтіСергіту сәті "Қара жорға"

    Сабақтың соңы

    Тапсырма Мағынасын түсіндіру «Ойлан-жұптас-талқыла»1-топ  Мал өсірсең- қой өсір, өнімі оның көл көсір.2-топ  Жылқы малдың төресі. 2014-жылқы жылы. 3 топ  Сиыр сауған шөлдемес4 топ Жылқы – малдың патшасы, түйе – малдың қасқасы.



    Бағалау

    Кері байланыс

    «Жетістік» баспалдағы.Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.
    Үйге тапсырма: мазмұндау.
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағыбайланыс
    Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:
    Бекітемін:

    Пәні: әдебиеттік оқуМектеп: «Қ.Байсықов ат. ОЖББМ» КММ
    Сабақтың тақырыбы: Салт-дәстүрім-қазынам Мақал- мәтел оқып, жұмбақ шешейік. Жаңылтпаш жаттайық.Мұғалімнің аты-жөні: Бияшева Г.И.Күні: 13.03.18
    СЫНЫП: 2

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:
    Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау 2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру
    Сабақ нәтижесі:

    Оқушылардың барлығы: мақал-мәтел, жұмбақ, жаңылтпаштың халық ауыз әдебиеті үлгілеріне жататынын біледі.Оқушылардың көбісі: аталған жанрды айыра алады.Оқушылардың кейбіреуі: мақал-мәтел, жұмбақ, жаңылтпашты өз сөздерінде қолдана алады.
    Бағалау критерийімақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтай біледі
    Құндылықтарды дарытуЫнтымақтастық, құрмет
    АКТ-ны қолдануТақырыпқа байланысты суреттер, электронды оқулық
    Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
    Сабақтың жоспары
    ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Ресурстар
    Сабақтың басыҚызығушылықты ояту: Сыныпты қалыпқа келтіру. Суретті фазыл әдісі бойынша 4-5 бөлікке бөлу. Оқушылар жинастырып, құрастырады. Жылдамдықты ескеру.Үй жұмысын сұрау. Ойсергек . Жаңылтпашты қатар бойынша опера, халық әні, эстрада жанрында орындау: Шеше,шеше Неше кесе Сынды кеше?







    Жаңа білім









    Мағынаны ажырату. Ой қозғау. «Мақал-мәтел» жарысы. Мақал-мәтелдердің жалғасын тауып, сөзжұмбақты шешіңдер.1.Ғылым таппай ... мақтанба2. Асық ойнаған ... азар3. Ақыл ... –тозбайтын тон, Білім – таусылмайтын кен.4.Әдепті бала- арлы ... бала.5. Бірлік ... түбі – тірлік.6.Білім ... инемен құдық қазғандай.7. Әдепті ...бала- арлы бала8.Талапты ... бала талпынған құстай.9. Тазалық – денсаулық ... кепілі.10. Ұрлық түбі - ... қорлықМақсат, күтілетін нәтиже. Сабақтың мақсатымен таныстырып, күтілетін нәтижені оқушылармен бірлесе анықтау.Оқулық,мәтіндер


    Сабақтың ортасы







    Тұжырым. Мақал-мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар-шағын халық шығармаларының түрлері. Мақал-мәтелдер- нақыл сөздер. Онда халықтың түйінді ойлары айтылады. Жаңылтпаштар- дыбыстар мен сөздерді дұрыс, анық айтып жаттығу үшін қолданылады. Жұмбақтар- табиғат құбылыстарының, өзін қоршаған дүниенің сырын танып білуге талпынған халық ойынан туған шығармалар.Топтық жұмыс. Төменде берілген тақырыптар бойынша топтастыру.1 тапсырма: айтылған мақал-мәтелдерді төмендегідей тақырыптар бойынша топтастыру және әр тақырыпты мақал-мәтелдермен толықтыру. 1. Туған жер, отан туралы. 2.еңбек туралы. 3. Жақсы, жаман істер туралы. 4. Ерлік, батырлық туралы. 2 тапсырма: топтар арасында жаңылмай жаңылтпаш айту жарысы. Оқулықта берілген жаңылтпаштарды кезек-кезек бір-біріне айтады.Бағалау: Қол соғу арқылы бағалау.Жұптық жұмыс.1. Оқулықтағы жұмбақтардың шешімін табу.2. мақал-мәтел, жұмбақ, жаңылтпаштың жанрлық ерекшеліктері қандай? Жетістік критерийі: Бағалау: ЖК бойынша.







    .



















    Бағалау кестесі







    Сергіту сәтіЕртегілер, ертегілерОқушылар би билейді
    Сабақтың соңыОй толғаныс. Суреттерге қарап , жұмбақ құрастыр.Бағалау. Бас бармақ арқылы бағалау.

    Бағалау Кері байланысКері байланыс: ауызша.Рефлексия: Бір ауыз сөз.Оқушылар стикерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді.



    Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?
    Бекітемін:

    Пәні: әдебиеттік оқуМектеп: «№33 ОЖББМ» КММ
    Сабақтың тақырыбы: Салт-дәстүрім-қазынам Билерше билик айтуға үйренемінМәтін : Үш бидің шешендік сөздері БЖБ№6Мұғалімнің аты-жөні: КаменоваВККүні: 14.03.18
    СЫНЫП: 2

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:
    Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш қ
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ