Материалдар / Жыраулар поэзиясы. Жиембет жырау. "Еңсегей бойлы ер Есім" 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жыраулар поэзиясы. Жиембет жырау. "Еңсегей бойлы ер Есім" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2018
1915
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі:

Жыраулар поэзиясы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7






Қатысқандар:








Қатыспағандар:








Сабақтыңтақырыбы:

Жиенбет жырау. « Әмірің қатты Есім хан... »


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме)

7Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

7А/И1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама – қарсы суреттеулерді табу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: оқушылар көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс – әрекеті арқылы образын мұғалімнің көмегімен ашады;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама – қарсы суреттеулерді табады;

Кейбір оқушылар орындай алады: шығармадағы кейіпкерлер образын аша отырып және екі нәрсені салыстыра суреттеулерді табуда өз көзқарастарын білдіре алады

Бағалау критерийі

Шығармадағы кейіпкерлер образын ашады;

Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулерді өз көзқарасы негізінде жеткізеді

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: шығармадағы кейіпкерлер образын ашады, екі нәрсені суреттей алады

Пәндік лексика және терминология:портрет, образ, кейіпкер, суреттеу,салыстыру,сеңгір,құрыш т.б.

Диолог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: сеңгір, құрыш, қаһар, бұғау,шеңгел т.б.

Құндылықтарға баулу

Шығармашылық және сын тұрғыдан ойлау;

Айналадағыларға қамқорлық көрсету

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, әдебиет теориясы

Тақырып бойынша алдыңғы білім

«Попкорн» әдісі арқылы «Еңсегей бойлы ер Ер Есім» толғауы сұрақ-жауап арқылы пысықталады

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


Кіріспе

Ширату жаттығуы

«Тамаша екен» әдісі

Оқушылардан жақсы қасиеттерін айту сұралады. Мысалы: мен ақкөңілмін, мен ақылдымын, мен мейірімдімін т.б. Жақсы қасиеттерін айтқаннан кейін «тамаша екен» деп айтып бір мезгілде бас бармағын көрсетіп,қолдарын жоғары көтереді.

Сабақ мақсаты: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама – қарсы суреттеулерді табу

Өлеңді мұғалім мәнерлеп оқиды, оқушылар мәнерлеп оқиды, содан соң бейне көрініс тыңдайды

Оқушылар сөздікпен жұмыс жасайды.

Сөздікпен жұмыс:

«Т кестесі»

Түйінді сөздер

Анықтамасы

Сеңгір

Зәулім, биік, заңғар

Құрыш

Болаттың ең берік түрі

1.Жолымбет батыр кім?

2.Шығармада Есім хан бейнесі қалай берілген?

3.Жиембет жырау Есім ханға қандай өтінішпен келді?

Кері байланыс:

ҚБ «жарайсың», «керемет», «өте жақсы»


«Тамаша екен» әдісі

Сабақтың ортасы










































15 мин











Негізгі тапсырма:

ТЖ

«FILA толтыру» әдісі көркем шығармадағы кейіпкер тұлғасын ашуға бағытталады. Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.

F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау;

I /Пікір /– кейіпкер туралы өзінің ойпікірі;

L /Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар;

A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі .



Дерек

Пікір

Сұрақ

Іс-әрекет






Дескриптор:

- Кейіпкер бейнесін ашатын дерек жинайды;

-Кейіпкер туралы өз ойын білдіреді;

- Сұрақтар дайындайды;

- Автордың қолданған тәсілі

ЖЖ

Өлеңнің мазмұны бойынша 2 жұпқа тапсырма беремін

1 – жұп

«Әдебиет лотосы»

Шығарма кейіпкері

Авторы

Кеіпкері

Қандай?

Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды?

Кейіпкерге ұқсағың келе ме? Себебін түсіндір







2 – жұп

«ВЕНН диаграммасы»

Есім хан мен Жиембет жырауды салыстыру

Дескриптор:

- Шығарма кейіпкерлері туралы кесте толтырады;

- Шығарма кейіпкерлерін салыстырады

ҚБ Бағалау парағы «Жетістік баспалдағы»

Кері байланыс:



























Кесте














Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс

«Плюс, минус қызықты» әдісі.


Қосымша мәлімет

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қ.Б.




Пәнаралық байланыс :


Ж.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?


Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз.

Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Уақыт тиімді пайдаланылады.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!