Бөлімі: Жыраулар поэзиясы | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 7
| Қатысқандар:
| Қатыспағандар:
|
Сабақтыңтақырыбы: | Жиенбет жырау. « Әмірің қатты Есім хан... » |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;7А/И1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама – қарсы суреттеулерді табу |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: оқушылар көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс – әрекеті арқылы образын мұғалімнің көмегімен ашады; |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама – қарсы суреттеулерді табады; |
| Кейбір оқушылар орындай алады: шығармадағы кейіпкерлер образын аша отырып және екі нәрсені салыстыра суреттеулерді табуда өз көзқарастарын білдіре алады |
Бағалау критерийі | Шығармадағы кейіпкерлер образын ашады;Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулерді өз көзқарасы негізінде жеткізеді |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: шығармадағы кейіпкерлер образын ашады, екі нәрсені суреттей аладыПәндік лексика және терминология:портрет, образ, кейіпкер, суреттеу,салыстыру,сеңгір,құрыш т.б.Диолог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: сеңгір, құрыш, қаһар, бұғау,шеңгел т.б. |
Құндылықтарға баулу | Шығармашылық және сын тұрғыдан ойлау;Айналадағыларға қамқорлық көрсету |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі, әдебиет теориясы |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | «Попкорн» әдісі арқылы «Еңсегей бойлы ер Ер Есім» толғауы сұрақ-жауап арқылы пысықталады |
Сабақтың барысы: |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
| КіріспеШирату жаттығуы«Тамаша екен» әдісіОқушылардан жақсы қасиеттерін айту сұралады. Мысалы: мен ақкөңілмін, мен ақылдымын, мен мейірімдімін т.б. Жақсы қасиеттерін айтқаннан кейін «тамаша екен» деп айтып бір мезгілде бас бармағын көрсетіп,қолдарын жоғары көтереді. Сабақ мақсаты: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама – қарсы суреттеулерді табу Өлеңді мұғалім мәнерлеп оқиды, оқушылар мәнерлеп оқиды, содан соң бейне көрініс тыңдайдыОқушылар сөздікпен жұмыс жасайды.Сөздікпен жұмыс: «Т кестесі»1.Жолымбет батыр кім?2.Шығармада Есім хан бейнесі қалай берілген?3.Жиембет жырау Есім ханға қандай өтінішпен келді?Кері байланыс:ҚБ «жарайсың», «керемет», «өте жақсы»
| «Тамаша екен» әдісі |
Сабақтың ортасы
15 мин
|
Негізгі тапсырма:ТЖ«FILA толтыру» әдісі көркем шығармадағы кейіпкер тұлғасын ашуға бағытталады. Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады. F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір /– кейіпкер туралы өзінің ойпікірі; L /Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар; A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі .
Дескриптор:- Кейіпкер бейнесін ашатын дерек жинайды;-Кейіпкер туралы өз ойын білдіреді;- Сұрақтар дайындайды;- Автордың қолданған тәсіліЖЖӨлеңнің мазмұны бойынша 2 жұпқа тапсырма беремін1 – жұп«Әдебиет лотосы»2 – жұп«ВЕНН диаграммасы»Есім хан мен Жиембет жырауды салыстыруДескриптор:- Шығарма кейіпкерлері туралы кесте толтырады;- Шығарма кейіпкерлерін салыстырадыҚБ Бағалау парағы «Жетістік баспалдағы»Кері байланыс: |
Кесте
|
Сабақтың соңы5 мин | Кері байланыс «Плюс, минус қызықты» әдісі. |
|
Қосымша мәлімет |
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
| Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Қ.Б.
| Пәнаралық байланыс :
|
Ж.РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.Уақыт тиімді пайдаланылады.
|
|
|