ЖАҢАӨЗЕН ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ
ЖӘНЕ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАР КОЛЛЕДЖІ
Бекітемін
Басшының ОӘІ жөніндегі
орынбасары
Шамырханова
О.К____________
20___ж. "____" ___________
Ашық
сабақ
Тақырыбы:
« Кәжекейдің артқы бойын
өңдеу»
Мамандық: «Тігін өндірісі және киімдерді
үлгілеу»
Біліктілік: 1211032 -
«Тігінші»
Арнайы пән
оқытушысы: Бохаева Қ
У.
Топ: 147-топ
2023-2024 оқу
жылы
Жаңаөзен қызмет көрсету және жаңа технологиялар
колледжі
(білім беру ұйымының
атауы)
Сабақ
жоспары
Сабақ
тақырыбы: «
Кәжекейдің артқы бойын
өңдеу»
Дайындаған
педагог: Бохаева. Қ.У.
2024 жылғы "
"
1.Жалпы
мәліметтер
Курс, оқу жылы, топ: 3 курс,
2024, 147
Сабақ
типі: Тәжірибелік
2. Мақсаты,
міндеттер
Мақсаты: Тігін бұйымдарының
есептеу тәсілдері мен сызбасының құрылысын оқушыларға
таныстыру.
Білімділік: Қыз балалар
көйлегінің есептеу жұмыстары мен тор , артқы бойының
сызбасының құрылысын орындауға
үйрету.
Дамытушылық: Сызба құрылысы мен
есептеу жұмыстарын орындау кезінде дәлдікке, ұқыптылыққа
дағдыландыру, кеңестік туралы ұғымдарын кеңейту. Сызбаларды
орындауға арналған альбом парақтарын толтыруға
үйрету.
.
2.1 Оқу
сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің
тізбесі
3. Сабақты
жабдықтау
3.1 Оқу-әдістемелік
құрал-жабдықтар, анықтамалық
әдебиеттер: Нұсқаулық
карта, Тігін машинасын пайдаланып,
қауіпсіздік ережесі , қажетті
құрал-жабдықтар.
3.2
Техникалық құралдар, материалдар: жағаны өңдеу түрлерінің технологиялық нұсқау картасы,
плакат(өңірді өңдеу тәсілдері), тігін машинасы,үтік. Ине, жіп,
қайшы, мата.
4. Сабақтың
барысы
Ұйымдастыру
кезеңі
(Студенттерді түгендеу және
оларды дайындау)
Қауіпсіздік
ережесі:
Тігін
машинасы:
1. Машинаның айналатын бөлшектеріне шам
ілініп кетпеуі үшін шашыңды жинақы ұстау немесе басты орамалмен
байлап алу керек
2. Тігу кезінде матаны қолмен тартуға
болмайды ине сынып кетуі
мүмкін
3. Жұмыс кезінде машина табанының астында
бөгде заттар қайшы, оймақ және т. б. болмауы
керек.
Қайшымен
жұмыс:
1. Қайшыны арнаулы қобдишада сақтау
керек.
2. Қайшыны жолдасына үшкір ұшымен
берме.
3. Қайшыны ашық қалдыруға
болмайды.
4. Жолдасың қайшымен жұмыс істеп жатқан кезде
көңілін бөлуге
болмайды
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ қою арқылы тексеру.
1. Киімді конструкциялау дегеніміз
не?
2. Көйлек сызбасын сызу үшін дене бітімінен
қандай өлшемдер
аламыз?
3. Кеуде биіктігін қандай өлшем
анықтайды?
4. Еркін қонымдылық қосымшаның қандай түрлері
бар?
5. Жартылай бел айналымы қалай
өлшенеді?
6. Киімді конструкциялауда негізгі өлшемнің
бірі?
-
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
1. Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
2. Күннің берілгенін
жазу
3. Практикалық
жұмыс
4. Алдыңғы бойдың сызбасын
жасаймыз.
5. Алдыңғы бойды
жасау
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1
|
ЖЖ4
|
Ені
|
МЖо : 3 +
Қме
|
17,6 : 3 +
0,7 =
6,5
|
2
|
ЖЖ5
|
Тереңдігі
|
|
6,5 : 3
= 2,25
|
3
|
Ж4Ж5
|
Ж4 нүктесінен
Ж5 нүктесіне қисық сызық жүргізу
|
|
Иық
сызығы
|
4
|
Ж4Ж6
|
Иық
сызығы
|
R¹ И ұ + бүкпе
ашасы( Ж нүктесінен)
|
13, 4+
1,5 =
14,9
|
5
|
БЖ6
|
Иық сызығының
ылдиы
|
R² И Қ б + 0,5 ( Б
нүктесінен)
|
40,2 + 0,5 = 40,7
|
Бүкпе
|
6
|
Ж4С
|
Бүкпе
жағдайы
|
4,5
|
4,5
|
7
|
СС1
|
Бүкпе
ашасы
|
1,5
|
1,5
|
8
|
СС2
|
Бүкпені аса
көтеру
|
0,3
|
0,3
|
9
|
С1С4
|
Бүкпе
тереңдігі
|
7-8
|
8
|
10
|
С2С4
|
Бүкпе оң
жағы
|
С2
С4= С3 С4
|
8+0,3=8,3
|
11
|
СС1С2С4
|
|
Нүктелерді
қосу
|
|
12
|
Ж4СС3Ж6
|
Иық сызығының
ылдиы
|
Нүктелерді
қосу
|
Жасау
|
Алдыңғы бой
қолтық ойындысы
|
13
|
Ж6Ж7
|
Ойықтағы
нүкте
|
Ж2 Ж2 ойық сызыққа Ж
6- дан
|
Жасау
|
14
|
К2К4
|
Сызбадан
өлшеу
|
Ж7 К2 : 3
+2
|
16,5 :
3+2
= 7,5
|
15
|
К2о Бүйір
сызығы
|
Көмекші
нүкте
|
К 2 К3 · 0,2 +
0,7
|
11,5 · 0,2 +0,7 =
3
|
16
|
К2Ко
|
Ойықтың төменгі
нүктесі
|
К 2 К3 :
2
|
11,5
: 2= 5,75
|
17
|
Алдыңғы бой қолтық
ойындысы сызығын Ж7, К4, О, Ко нүктелерінің көмегін
жасау
|
Бүйір
сызығы
|
18
|
К2К6
|
Бүйір тігісінің
жағдайы
|
0,3 · К 2
К3 немесе 0,5 · К 2 К3
|
11,5 ·
0,3 =
3,4
|
Ү. Сабақты
бекіту.
1. Оқушылар
жұмыстарын бір – біріне алмастырып тексереді. Бір – бірін
бағалайды.
2. Бүгінгі сабақтың
мақсатын орындадық па?
ҮІ.
Бағалау
ҮІІ. Үй тапсырмасы:
нұсқаулық картаны пайдаланып, М1:4 сызбаны өз беттерінше
орындау.