Материалдар / Калькулятор. Блокнот.

Калькулятор. Блокнот.

Материал туралы қысқаша түсінік
категорияға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
504
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит Сыныбы: 5 А Мерзімі: __________.2015ж Уақыты: 5А- 09:00- 09:45 Пәні: информатика Тақырыбы: Калькулятор. Блокнот.Мақсаты: Windows жүйесінде сандық ақпараттарды өңдеу, калькулятор және блокнот бағдарламаларының қызметі туралы жалпы білім беру
УақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстар
3 минут







1. Кіріспе.2.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топтастыру «Ән мен әнші»ойыны арқылы кеспе қағазға 2 түрлі өлең жазып, 2 топқа бөлу

Мұғаліммен сәлемдесу.

Шаттық шеңберін жасап, ұялы телефон арқылы өлең естіртіп, ортадағы орындық үстінен кеспе қағаздарын алып, қолындағы өлең шумағы мен топтарға бөлінеді..







Кеспе қағаздар,Ұялы телефон






6 минут







Үй тапсырмасын пысықтау.«Кім жылдам» ойыны арқылы викториналық сұрақтар бермін.
  • Суретті мәтінге қосудың тәсілдерін атаңдар.
  • Суретті алмастыру буферінен мәтінге кірістіруді сипаттаңдар.
  • Кірістіру→Кескін және Кірістіру→Paint суреті бұйрықтары арасындағы айырмашылық неде?
  • .














    Оқушылар жекелей сұрақтарға жауап береді.



















    Слайд











    4 минут











    10 минут

















    4 минут

























    13 минут

    Негізгі бөлім. Жаңа тақырыпты ашу мақсатында презентация арқылы көрсетілім көрсетемін.

    «Ойлан, жұптас, пікірлес» Жаңа сабақтың тақырыбы айтылып, 2 топ оқушыларына оқулықтан тапсырма беремін. таратамын.



    Әр топқа флипчарт тарқатып беремін.1 топқа «Қарапайым калькулятордың батырмаларының қызметтері?», 2 топқа «Инженерлік калькулятордың қарапайым калькулятордан айырмашылығы деген сауал тастадым. Өз ойларын флипчартқа түсіруге нұсқау беру.

    Топты, бірін- бірі бағалауға нұсқау беру

    Жаңа сабақты бекіту: Компьютерде оқулықтағы калькулятор бағдарламасында арналған практикалық жұмысын орындауға нұсқау беремін.
    Оқушылар презентациядағы материалды көріп бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын өздері ашып береді.





    Ойлан, жұптас, пікірлес» тапсырмасына сүйене отырып, оқушылар жұпта ой бөлісіп, топта талқылайды.

    Аталған сұрақтар бойынша өз ойларын флипчарт бетіне түсіреді, топта жұмыс жасайды.Баяндамашы топ жұмысын қорғайды













    Топты бағалайды смайликтер арқылы. Өзара бірін- бірі бағалау.





    Оқулықтағы берілген практикалық жұмысты компьютерде отырып, жекелей жұмыс істейді..


    Слайд.











    Оқулық









    Оқулық, Флипчарт, маркер,















    Смайликтер, стикер







    Компьютер, оқулық




    3 минут









    2 минут

    Қорытынды.Блиц- кездесу. Негізгі сөздеріне түсінік беру.





    БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін , стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру.

    Үйге тапсырма: § 27,28 Жиынтық бағаны өзім қоямын.
    Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екіншіңіз қарама-қарсы жаққа қарап отырып, бір- біріне негізгі сөз айтып, сол сөзге түсінік береді.

    Білемін, Білдім,Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады.



    Үйге берілген тапсырманы оқып келеді.Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді.




    Слайд







    Стикер.







    Бағалау парағы



































    Қысқа мерзімді жоспар

    Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит Сыныбы: 5 А Мерзімі: __________.2015ж Уақыты: 5А- 09:00- 09:45 Пәні: информатика Тақырыбы: Дыбыстық ақпаратты өңдеу. Мақсаты: Windows жүйесінде дыбыстық ақпаратты өңдеу туралы жалпы білім беру.
    УақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстар
    3минут







    1.Кіріспе.2.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қызыл өрік» би - жаттығуыТопқа бөлу . «Мозайка». 2 топқа топтастыру Мұғаліммен сәлемдесу.





    «Қызыл өрік» би – жаттығуын жасайды.

    «Сканер, принтер» сурет қиындыларын құрастыру арқылы 2 топқа бөлінеді.






    монитор, колонка



    сурет қиындылары
















    7 минут







    Үй тапсырмасын пысықтау.«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы сұрақтар беремін.
  • Блокнот қандай программа?
  • Калькулятордың қандай режимдері бар?
  • Калькулятор қандай программа?
  • Сандық мәндерді қандай қосымша пернетақтадан енгізген ыңғайлы?
  • Есептеулер нәтижесін мәтіндік құжатқа қалай көшіреміз?
  • Жұмыс үстелінде Калькулятор программасының жарлығын қандай тәсілдермен құруға болады?


















  • Қойылған сұрақтарға өз ойларын айтады.























    слайд





    5 минут













    13 минут















    1 минут







    12 минут
    Негізгі бөлім.Сабақтың мақсатын түсіндіремін. Презентация арқылы жаңа сабақтың материалымен таныстырамын.

    «Топтық зерттеу» әдісін қолдана отырып, оқушылардың жаңа тақырыпқа қатысты көрсетілген слайдтан түйгендерін және ресурстан пайдалана отырып, сұрақтарды флипчартқа түсірулеріне нұсқау беремін.

    Топты, бірін- бірі бағалауға нұсқау беру.

    Сергіту сәті. «Қара жорға» биі

    Жаңа сабақты бекітуКомпьютердегі тәжірибелік жұмысты орындауға нұсқау беру. Жекелей жұмыс. 203 бет.


    Оқушылар оқушы мониторы арқылы жаңа сабақтың материалын көріп бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын өздері ашып береді.

    Әр топ тақырыпты талқылап, түйінді идеяларын маркер арқылы флипчартқа түсіреді. Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, ақпарат жинастырады, оларды талдап, бағалайды. Топтар бір-біріне сұрақ қояды. Топты бағалайды бағдаршам арқылы. Өзара бірін- бірі бағалау.

    Монитордан көрген «Қара жорға» биіне билейді

    Компьютердегі тәжірибелік жұмысты орындайды.




    слайд







    Оқулық,флипчарт, маркер









    бағдаршам түстері, стикер



    бейнеролик



    компьютер, оқулық


    2 минут









    2 минут

    Қорытынды.Семантикалық картаны оқушыларға тарқатып, толтыруға нұсқау беремін.

    Бір-бірін бағалауға нұсқау беру.

    БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін , стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру.Үйге тапсырма: §29

    Жиынтық бағаны өзім қоямын.


    Семантикалық картаны сабақты түсінгеніне байланысты, тиісті белгіні қойып, толтырады.

    Өзара бірін-бірі бағалау.



    Білемін, Білдім,Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады.

    Үй тапсырмасын белгілеп алады.

    Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді.


    Кеспе қағаз











    Стикер.







    Бағалау парағы

























    Қысқа мерзімді жоспар

    Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит Сыныбы: 5 А Мерзімі: __________.2015ж Уақыты: 5А- 09:00- 09:45 Пәні: информатика Тақырыбы: Фонограф. Ойнатқыш.Мақсаты: Фонограф бағдарламасының қызметі мен лазерлік, әмбебеп ойнатқыштары туралы білім беру.
    УақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстар
    3 минут







    1.Кіріспе.2.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын орнату. «Ән мен әнші»ойыны арқылы кеспе қағазға 2 түрлі өлең жазып- 2 топқа бөлу

    Мұғаліммен сәлемдесу.

    Шаттық шеңберін жасап, ұялы телефон арқылы өлең естіртіп, ортадағы орындық үстінен кеспе қағаздарын алып, қолындағы өлең шумағы мен топтарға бөлінеді.







    Кеспе қағаздар,Ұялы телефон






    6 минут







    Үй тапсырмасын пысықтау, сұрау.

    Тест тапсырмаларын орындатуТест тапсырмаларын компьютерде орнатылған My TestX көмегімен орындату..






    Компьютерде My TestX бағдарламасы арқылы тест тапсырады.










    компьютер


    4 минут









    8 минут







    4 минут











    1 минут





    14 минут

    Негізгі бөлім. Жаңа тақырыптың материалы н презентация арқылы интербелсенді тақта арқылы көрсетемін.

    Әр топқа «Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі арқылы жаңа сабақтың материалдарын үлестіремін.

    Жаңа тақырып бойынша оқушылар келесі топқа сұрақтар дайындау керек

    Топты, бірін- бірі бағалауға нұсқау беру.



    Сергіту сәті. Бейнеролик

    Жаңа сабақты бекіту: Компьютерде фонограф және лазерлік, әмбебеп ойнатқыш бағдарламаларымен практикалық тапсырманы орындауға нұсқау беремін.


    Оқушылар презентациядағы материалды көріп бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын өздері ашып береді.

    Әр топ берілген тапсырманы оқушы өзіндік жұмыс жасап, жұпта ой бөлісіп, топта талқылап, ұжымға жариялайды.

    Бір топ келесі топқа сұрақ қояды





    Топты бағалайды бағдаршам арқылы. Өзара бірін- бірі бағалау.



    Бейнеролик көреді



    Оқушылар фонограф және лазерлік, әмбебеп ойнатқыш бағдарламаларымен практикалық тапсырманы орындайды .


    слайд









    Оқулық





    Флипчарт, маркер,



    Бағдаршам түстері, стикер



    бейнеролик



    компьютер, оқулық









    3 минут









    2 минут

    Қорытынды.конверт-сұрақбасқару элементерін жазып, конвертке саламын. Әрбір топтың өзінікі болатындай етіп, 2 конверт дайындаймы
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ