Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың
тақырыбы:Геоинформатика
негіздері
Бөлімі:
Картография және
геоинформатика
Педагогтің
аты-жөні:
Құдайбергенова
Н.С.
Күні:
Сыныбы:11
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Геоинформатика
негіздері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
11.2.2.1 геоақпараттық әдістер
мен ГАЖ технологияларының ерекшеліктерін, басқа ғылымдар мен
өндіріс салаларымен байланыстарын
түсіндіру;
Сабақтың
мақсаты:
АКТ қолдана отырып, талдау,
зерттеу жұмыстарын жүргізу
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру
кезеңі
Фотосуреттермен
жұмыс.
Миға шабуыл
сұрақтары:
Мұғалім тақтадан күнделікті
өмірде пайдаланылатын қондырмалардың атын көрсетеді. Төменде
келтірілген бағдарламаның қайсысы ГАЖ-ға жатады? Жауабыңызды
түсіндіріңіз.
Google Map/Google
Earth
Uber
InDriver
MapInfo
PokemonGo
Find Iphone
Оқушылар бір-біріне жылы лебіз
айтады.
Миға шабуыл сұрақтарына жауап
беру арқылы бүгінгі оқу мақсатына болжам жасайды. Күтілетін
нәтижелерді анықтайды. .
Мадақтау
әдісі
Сұрақтар экранда презентация
арқылы көрсетіледі.Электорнды
суреттер.
Сабақтың ортасы
Бұл қондырмалардың барлығы
ГАЖ-ға жатқызуға болады.
Мысалы:
MapInfoгеоақпараттық деректерді
талдау үшін кәсіпқойлар пайдаланатын
бағдарлама.
Google Map / Google
Earthбұл негізінен ГАЖ жұмысының
нәтижиесі.
InDriver, Uber и Pokemon
GOГАЖ функцияларын пайдаланатын,
геоорналасуы (геопозиция) мен қажетті, қызықты орындарды көрсетуге
бағытталған сервистер.
Географиялық ақпараттық
жүйе (ГАЖ)- кеңістік базасының
құрастырушысы және әр келкі мәліметтер мен ақпараттарды
біріктірудің негізі ретінде аумақтық басқармалардағы шешімдерді
қабылдаудың басты элементі болып
саналады.
ГАЖ жиі қолданылатын карталар
туралы мәліметті тыңдай отырып, дәптерге атауларын жазып
алада.
1
тапсырма.Google Earth (Google Жер)
үшөлшемді глобусын ұлғайтып,
анықта:
а)Нұр-Сұлтан қаласының
географиялық координаттарын;
ә) «Бәйтерек», «Қазақстан
Республикасының ұлттық музейі», «ЭКСПО-2017 нысандары» туралы
мәліметтерді анықта.
Берілген электорнды
карталармен критерилер бойынша жұмыс
жасайды.
Өзін-өзі
бағалау
Электорнды карта,
телефон
2
тапсырма.Оқушылар жұптарға бөлінеді.
Ресурста көрсетілген ақпараттармен танысып, ГАЖ әдістері,
технологиялардың ерекшеліктері, басқа ғылымдармен байланысы,
шаруашылық салаларымен байланысы тақырыптарына АКТ қолданып,
интеллект карта құрастырады.
Дескрипторлары:
ГАЖ технологиясының түріне
анықтама береді;
Ол технологияның
ерекшеліктерін атайды;
Басқа ғылымдармен байланысын
талдайды;
Шаруашылық салаларымен
байланысын талдайды.
Артықшылықтарына мысал
келтіреді;
Кемшіліктеріне мысал
келтіреді
Қолданылу аясына
тоқталады.
Алдағы уақытта дамыту
алғышарттарын ұсынады.
Жұптар
өзара«жәрмеңке»
әдісіарқылы тапсырманы қорғайды. Әр
жұп жұмысы жәрмеңкеге шығарылып, өзге жұптарға
таныстырылады.
Өзге жұптар бағалау
критерийлері арқылы бір-бірін «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы
бағалайды.
Бағалау
критерийі:ГАЖ әдістері, технологиялардың
ерекшеліктері, басқа ғылымдармен байланысы, шаруашылық салаларымен
байланысы тақырыптарына АКТ қолданып, интеллект карта құрастыра
алады.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз