Материалдар / Картография және геоинформатика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Картография және геоинформатика

Материал туралы қысқаша түсінік
Картография және геоинформатика тақырыбы бойынша қысқа мерзімді жоспар. жаңа ҚМЖ үлгісі негізінде құрастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2022
633
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Геоинформатика негіздері

Бөлімі:

Картография және геоинформатика

Педагогтің аты-жөні:

Құдайбергенова Н.С.

Күні:


Сыныбы:11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Геоинформатика негіздері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.2.2.1 геоақпараттық әдістер мен ГАЖ технологияларының ерекшеліктерін, басқа ғылымдар мен өндіріс салаларымен байланыстарын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

АКТ қолдана отырып, талдау, зерттеу жұмыстарын жүргізу

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


  • Ұйымдастыру кезеңі

  • Фотосуреттермен жұмыс.

  • Миға шабуыл сұрақтары:

  • Мұғалім тақтадан күнделікті өмірде пайдаланылатын қондырмалардың атын көрсетеді. Төменде келтірілген бағдарламаның қайсысы ГАЖ-ға жатады? Жауабыңызды түсіндіріңіз.

  • Google Map/Google Earth

  • Uber

  • InDriver

  • MapInfo

  • PokemonGo

  • Find Iphone ​

Оқушылар бір-біріне жылы лебіз айтады.

Миға шабуыл сұрақтарына жауап беру арқылы бүгінгі оқу мақсатына болжам жасайды. Күтілетін нәтижелерді анықтайды. .

Мадақтау әдісі

Сұрақтар экранда презентация арқылы көрсетіледі. Электорнды суреттер.

Сабақтың ортасы

  • Бұл қондырмалардың барлығы ГАЖ-ға жатқызуға болады. Мысалы:

  • MapInfo геоақпараттық деректерді талдау үшін кәсіпқойлар пайдаланатын бағдарлама.

  • Google Map / Google Earth бұл негізінен ГАЖ жұмысының нәтижиесі.

  • InDriver, Uber и Pokemon GO ГАЖ функцияларын пайдаланатын, геоорналасуы (геопозиция) мен қажетті, қызықты орындарды көрсетуге бағытталған сервистер.

  • Географиялық ақпараттық жүйе (ГАЖ) - кеңістік базасының құрастырушысы және әр келкі мәліметтер мен ақпараттарды біріктірудің негізі ретінде аумақтық басқармалардағы шешімдерді қабылдаудың басты элементі болып саналады.

ГАЖ жиі қолданылатын карталар туралы мәліметті тыңдай отырып, дәптерге атауларын жазып алада.




  • 1 тапсырма. Google Earth (Google Жер) үшөлшемді глобусын ұлғайтып, анықта:

а)Нұр-Сұлтан қаласының географиялық координаттарын;

ә) «Бәйтерек», «Қазақстан Республикасының ұлттық музейі», «ЭКСПО-2017 нысандары» туралы мәліметтерді анықта.


Берілген электорнды карталармен критерилер бойынша жұмыс жасайды.

Өзін-өзі бағалау

Электорнды карта, телефон


  • 2 тапсырма. Оқушылар жұптарға бөлінеді. Ресурста көрсетілген ақпараттармен танысып, ГАЖ әдістері, технологиялардың ерекшеліктері, басқа ғылымдармен байланысы, шаруашылық салаларымен байланысы тақырыптарына АКТ қолданып, интеллект карта құрастырады.

  • Дескрипторлары:

  • ГАЖ технологиясының түріне анықтама береді;

  • Ол технологияның ерекшеліктерін атайды;

  • Басқа ғылымдармен байланысын талдайды;

  • Шаруашылық салаларымен байланысын талдайды.

  • Артықшылықтарына мысал келтіреді;

  • Кемшіліктеріне мысал келтіреді

  • Қолданылу аясына тоқталады.

  • Алдағы уақытта дамыту алғышарттарын ұсынады.

Жұптар өзара «жәрмеңке» әдісі арқылы тапсырманы қорғайды. Әр жұп жұмысы жәрмеңкеге шығарылып, өзге жұптарға таныстырылады.

Өзге жұптар бағалау критерийлері арқылы бір-бірін «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалайды.

  • Бағалау критерийі: ГАЖ әдістері, технологиялардың ерекшеліктері, басқа ғылымдармен байланысы, шаруашылық салаларымен байланысы тақырыптарына АКТ қолданып, интеллект карта құрастыра алады.

АКТ, интернет көздері

Сабақтың соңы


Рефлексия жүргізіледі. БББ кестесі (Білмеймін, Білдім, Білгім келеді)


Сабаққа кері байланыс береді.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!