Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Кавказ елдері.
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Қаңтар 2018
1380
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сынып: 10 А Күні: 03.05.2017ж.
Сабақтың тақырыбы: Кавказ елдері.
Сабақтың мақсаты:
1.Кавказ елдеріне қысқаша физикалық – географиялық сипаттама беру, геосаяси жағдайына баға беру, саяси картасының қалыптасу кезеңдері мен тарихы жайлы мағлұмат беру.
2. Картамен жұмыс жасау, өздігінен білімді меңгерудағдыларныарттыру, дүниетанымдарын кеңейту. Ақпаратпен жұмыс істеу, ішінен қажеттісін бөліп алуға дағдыландыру.
3. Ұқыптылыққа баулу.
Құрал-жабдықтар: атлас, кескін карта, стикерлер, плакаттар, оқулық, презентация.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, көрнекілік, практикалық, ізденіс.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі 3 мин.
А) сәлемдесу
Ә) ай-күнін, тақырыпты жазу
Б) сабақтың мақсат-міндеттерімен таныстыру
В) бағалау парағының критерийімен таныстыру.
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Ізденіс бөлімі
Практикалық бөлім
Бекіту бөлімі
Қорытынды баға
3 түс арқылы 3 топқа бөліну.
ІІ. Үй жұмысын тексеру. 15 мин.
- Өткен сабақта біз ТМД-ң құрамындағы Молдова мемлекетіне жалпы шолу жасаған едік. Жаңа сабақты бастамас бұрын өткен тақырыпты есімізге түсіріп алайық.
1. ТМД дегеніміз не? Ол қандай жағдайда, қашан құрылды?
2. Молдова жерінің экономикалық –географиялық жағдайына сипаттама беріңдер?
3. Халқы туралы не білесіңдер?
4. Шаруашылығында қандай салалар басым?
5. Ауыл шаруашылығы қандай дәрежеде дамыған? Басты салаларын атаңдар?
ІІІ. Жаңа сабақ 20 мин.
-Бүгін сабақты ТМД қрамына енетін Кавказ елдері жайлы өтеміз. Жаңа сабақты оқып-үйренуді бастамас бұрын жұмыстың орындалу барысымен түсіндіріп кетемін. Жаңа сабақты коллаж – сабақ түрінде өткіземіз. Әр оқуша жеке жұмыс істейді. Сендердің міндеттерің ойланып, толық әрі нақты жауап беру, дәлелдеу, қорытынды жасау. Әр оқушы өзінің жауапкершілігін түсінуі керек.
Маған сендердің оқылықта берілген ақпаратпен жұмыс істеп, ішінен қажеттісін, маңыздысын бөліп алып, бір-біріңе жеткізіп қорытынды жасай алғандарың керек.
Істеген жұмыстарың түрлі-түсті текшелермен бағаланады. Жұмысты арнайы дайындалған қағаздарға (плакаттарға) стикерлерді жапсыру арқылы орындайсыңдар. Әр стикерге қағазда берілген жоспарға сәйкес жауап жазылады. (әр оқушыға стикерлер, плакаттар таратылып беріледі)
- Жұмысты бастамас бұрын коллаж туралы не білесіңдер? Өз ойларыңды айтып көріңдер.
Коллаж(франц. collage – жапсыру, желімдеу) – бейнелеу өнеріндегі техникалық әдіс. Бұл өнер ағымдары суретшілері қиялына байланысты кез келген өзіне ұнаған заттарды кескіндемесіне пайдаланған. Мысалы, суретшілер түрлі матаның, қағаз, газеттің қиындыларын, әйнек, түйме,фольга , ағаш қалдықтарын, т.б. пайдаланып (жапсырып, желімдеп), шығармшылық жетістіктерге жеткен. Кейіннен Коллаж көркемдеу-безендіру саласында қолданылатын болды. Сонымен қатар коллаж қазақтың қолөнері- құрақ көрпелерде көп кездеседі.
полиграфиялық безендіру ісінде әр түрлі фотосуреттерді біріктіріп, қажетті мазмұндағы әсерлі сурет жасау тәсілі .
1-топқа: Қысқаша тарихи анықтама
Кезеңдер
Б.з.д. тарихы
Кавказ жері үшін болған шайқастар
Ресей империясына қосылу кезеңі
Қазан революциясынан кейінгі кезең.
Тәуелсіздік алғаннан кейінгі кезең.
2-топқа: Геосаяси, экономикалық-географиялық жағдайы.
Елдер
Әзірбайжан Республикасы
Армения Республикасы
Грузия
Республикасы
Жерінің ауданы
Халқы
Астанасы
Мемлекеттік құрылымы
Мемлекет басшысы
Заң шығарушы органы
Мемлекеттік тілі, валютасы
3-топқа: Табиғат жағдайлары мен ресурстары
Жер бедерінің басым бөліктері
Пайдалы қазбалары
Климат жағдайлары
Ішкі сулары
Топырақ және өсімдік жамылғысы
ІV. Практикалық бөлім. (кескін картамен жұмыс)
Елдердің шекараларын белгілеңдер.
Елдердің астаналарын белгілеңдер.
Әр мемлекет шекараласатын елдер мен теңіздердің атауларын жазыңдар.
V. Бекіту бөлімі. 3 топ бір-біріне сұрақтар дайындайды.
VІ. Бағалау. 5 мин.
(бағалау парағындағы бағалары бойынша қорытынды бағаларын қою)
VІІ. Үйге тапсырма. 2 мин.
54 оқу, Кавказ курорттары жайлы қосымша мәлімет дайындау.
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Ізденіс бөлімі
Практикалық бөлім
Бекіту бөлімі
Қорытынды баға
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Ізденіс бөлімі
Практикалық бөлім
Бекіту бөлімі
Қорытынды баға
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Ізденіс бөлімі
Практикалық бөлім
Бекіту бөлімі
Қорытынды баға
1-топқа: Қысқаша тарихи анықтама
Кезеңдер
Б.з.д. тарихы
Кавказ жері үшін болған шайқастар
Ресей империясына қосылу кезеңі
Қазан революциясынан кейінгі кезең.
Тәуелсіздік алғаннан кейінгі кезең.
2-топқа: Геосаяси, экономикалық-географиялық жағдайы.
Елдер
Әзірбайжан Республикасы
Армения Республикасы
Жерінің ауданы
Халқы
Астанасы
Мемлекеттік құрылымы
Мемлекет басшысы
Заң шығарушы органы
Мемлекеттік тілі, валютасы
ІV. Практикалық бөлім. (кескін картамен жұмыс)
Елдердің шекараларын белгілеңдер.
Елдердің астаналарын белгілеңдер.
Әр мемлекет шекараласатын елдер мен теңіздердің атауларын жазыңдар.
ІV. Практикалық бөлім. (кескін картамен жұмыс)
Елдердің шекараларын белгілеңдер.
Елдердің астаналарын белгілеңдер.
Әр мемлекет шекараласатын елдер мен теңіздердің атауларын жазыңдар.
ІV. Практикалық бөлім. (кескін картамен жұмыс)
Елдердің шекараларын белгілеңдер.
Елдердің астаналарын белгілеңдер.
Әр мемлекет шекараласатын елдер мен теңіздердің атауларын жазыңдар.
3-топқа: Табиғат жағдайлары мен ресурстары
Жер бедерінің басым бөліктері
Пайдалы қазбалары
Климат жағдайлары
Ішкі сулары
Топырақ және өсімдік жамылғысы
жасыл
көк
қызыл
Сабақтың тақырыбы: Кавказ елдері.
Сабақтың мақсаты:
1.Кавказ елдеріне қысқаша физикалық – географиялық сипаттама беру, геосаяси жағдайына баға беру, саяси картасының қалыптасу кезеңдері мен тарихы жайлы мағлұмат беру.
2. Картамен жұмыс жасау, өздігінен білімді меңгерудағдыларныарттыру, дүниетанымдарын кеңейту. Ақпаратпен жұмыс істеу, ішінен қажеттісін бөліп алуға дағдыландыру.
3. Ұқыптылыққа баулу.
Құрал-жабдықтар: атлас, кескін карта, стикерлер, плакаттар, оқулық, презентация.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, көрнекілік, практикалық, ізденіс.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі 3 мин.
А) сәлемдесу
Ә) ай-күнін, тақырыпты жазу
Б) сабақтың мақсат-міндеттерімен таныстыру
В) бағалау парағының критерийімен таныстыру.
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Ізденіс бөлімі
Практикалық бөлім
Бекіту бөлімі
Қорытынды баға
3 түс арқылы 3 топқа бөліну.
ІІ. Үй жұмысын тексеру. 15 мин.
- Өткен сабақта біз ТМД-ң құрамындағы Молдова мемлекетіне жалпы шолу жасаған едік. Жаңа сабақты бастамас бұрын өткен тақырыпты есімізге түсіріп алайық.
1. ТМД дегеніміз не? Ол қандай жағдайда, қашан құрылды?
2. Молдова жерінің экономикалық –географиялық жағдайына сипаттама беріңдер?
3. Халқы туралы не білесіңдер?
4. Шаруашылығында қандай салалар басым?
5. Ауыл шаруашылығы қандай дәрежеде дамыған? Басты салаларын атаңдар?
ІІІ. Жаңа сабақ 20 мин.
-Бүгін сабақты ТМД қрамына енетін Кавказ елдері жайлы өтеміз. Жаңа сабақты оқып-үйренуді бастамас бұрын жұмыстың орындалу барысымен түсіндіріп кетемін. Жаңа сабақты коллаж – сабақ түрінде өткіземіз. Әр оқуша жеке жұмыс істейді. Сендердің міндеттерің ойланып, толық әрі нақты жауап беру, дәлелдеу, қорытынды жасау. Әр оқушы өзінің жауапкершілігін түсінуі керек.
Маған сендердің оқылықта берілген ақпаратпен жұмыс істеп, ішінен қажеттісін, маңыздысын бөліп алып, бір-біріңе жеткізіп қорытынды жасай алғандарың керек.
Істеген жұмыстарың түрлі-түсті текшелермен бағаланады. Жұмысты арнайы дайындалған қағаздарға (плакаттарға) стикерлерді жапсыру арқылы орындайсыңдар. Әр стикерге қағазда берілген жоспарға сәйкес жауап жазылады. (әр оқушыға стикерлер, плакаттар таратылып беріледі)
- Жұмысты бастамас бұрын коллаж туралы не білесіңдер? Өз ойларыңды айтып көріңдер.
Коллаж(франц. collage – жапсыру, желімдеу) – бейнелеу өнеріндегі техникалық әдіс. Бұл өнер ағымдары суретшілері қиялына байланысты кез келген өзіне ұнаған заттарды кескіндемесіне пайдаланған. Мысалы, суретшілер түрлі матаның, қағаз, газеттің қиындыларын, әйнек, түйме,фольга , ағаш қалдықтарын, т.б. пайдаланып (жапсырып, желімдеп), шығармшылық жетістіктерге жеткен. Кейіннен Коллаж көркемдеу-безендіру саласында қолданылатын болды. Сонымен қатар коллаж қазақтың қолөнері- құрақ көрпелерде көп кездеседі.
полиграфиялық безендіру ісінде әр түрлі фотосуреттерді біріктіріп, қажетті мазмұндағы әсерлі сурет жасау тәсілі .
1-топқа: Қысқаша тарихи анықтама
Кезеңдер
Б.з.д. тарихы
Кавказ жері үшін болған шайқастар
Ресей империясына қосылу кезеңі
Қазан революциясынан кейінгі кезең.
Тәуелсіздік алғаннан кейінгі кезең.
2-топқа: Геосаяси, экономикалық-географиялық жағдайы.
Елдер
Әзірбайжан Республикасы
Армения Республикасы
Грузия
Республикасы
Жерінің ауданы
Халқы
Астанасы
Мемлекеттік құрылымы
Мемлекет басшысы
Заң шығарушы органы
Мемлекеттік тілі, валютасы
3-топқа: Табиғат жағдайлары мен ресурстары
Жер бедерінің басым бөліктері
Пайдалы қазбалары
Климат жағдайлары
Ішкі сулары
Топырақ және өсімдік жамылғысы
ІV. Практикалық бөлім. (кескін картамен жұмыс)
Елдердің шекараларын белгілеңдер.
Елдердің астаналарын белгілеңдер.
Әр мемлекет шекараласатын елдер мен теңіздердің атауларын жазыңдар.
V. Бекіту бөлімі. 3 топ бір-біріне сұрақтар дайындайды.
VІ. Бағалау. 5 мин.
(бағалау парағындағы бағалары бойынша қорытынды бағаларын қою)
VІІ. Үйге тапсырма. 2 мин.
54 оқу, Кавказ курорттары жайлы қосымша мәлімет дайындау.
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Ізденіс бөлімі
Практикалық бөлім
Бекіту бөлімі
Қорытынды баға
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Ізденіс бөлімі
Практикалық бөлім
Бекіту бөлімі
Қорытынды баға
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Ізденіс бөлімі
Практикалық бөлім
Бекіту бөлімі
Қорытынды баға
1-топқа: Қысқаша тарихи анықтама
Кезеңдер
Б.з.д. тарихы
Кавказ жері үшін болған шайқастар
Ресей империясына қосылу кезеңі
Қазан революциясынан кейінгі кезең.
Тәуелсіздік алғаннан кейінгі кезең.
2-топқа: Геосаяси, экономикалық-географиялық жағдайы.
Елдер
Әзірбайжан Республикасы
Армения Республикасы
Жерінің ауданы
Халқы
Астанасы
Мемлекеттік құрылымы
Мемлекет басшысы
Заң шығарушы органы
Мемлекеттік тілі, валютасы
ІV. Практикалық бөлім. (кескін картамен жұмыс)
Елдердің шекараларын белгілеңдер.
Елдердің астаналарын белгілеңдер.
Әр мемлекет шекараласатын елдер мен теңіздердің атауларын жазыңдар.
ІV. Практикалық бөлім. (кескін картамен жұмыс)
Елдердің шекараларын белгілеңдер.
Елдердің астаналарын белгілеңдер.
Әр мемлекет шекараласатын елдер мен теңіздердің атауларын жазыңдар.
ІV. Практикалық бөлім. (кескін картамен жұмыс)
Елдердің шекараларын белгілеңдер.
Елдердің астаналарын белгілеңдер.
Әр мемлекет шекараласатын елдер мен теңіздердің атауларын жазыңдар.
3-топқа: Табиғат жағдайлары мен ресурстары
Жер бедерінің басым бөліктері
Пайдалы қазбалары
Климат жағдайлары
Ішкі сулары
Топырақ және өсімдік жамылғысы
жасыл
көк
қызыл
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)