Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КӘУСАР БҰЛАҚ Насихат Ш.Құдайбердіұлы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
1-сабақ Оқу ісінің меңгерушісі:
Әдебиет |
Уақыты |
Сынып |
Мұғалімнің аты-жөні |
|||||||||||||||||
Сабақтың атауы |
КӘУСАР
БҰЛАҚ |
|||||||||||||||||||
Сілтеме |
Әдебиет оқулығының әдістемесі |
|||||||||||||||||||
Сабақтың жабдығы |
Үлестірмелі парақшалар |
|||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар |
Ш Құдайбердіұлының «Насихат» өлеңімен таныстыру |
|||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі |
||||||||||||||||||||
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
|||||||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Сәлеметсің бе,Көк Аспан |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады |
||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту |
« Әдебиеттік оқу» кітабын
қолға алып, оқушылардың жаңа оқулықпен дос бала білулерін, оны
ренжітпей ұстауларын сұрау. Оқулықтың бірінші бетін ашып, оның ең
алғашқы тарауымен
таныстыру. |
|||||||||||||||||||
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
Өлеңді мәнерлеп оқыту. Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931) – ақын, жазушы, философ, тарихшы, композитор. Абаймен замандас әрі інісі, әрі ол негізін салған реалистік әдебиет дәстүрлерін алға апарушы ізбасары. Өзі өмір сүрген ортаның қоғамдық-саяси және әлеуметтік сыр-сипаттарын керебілуде, қоғам мен адам табиғатындағы кемшіліктерді зерделеуде, туған халқына түзу жол көрсетуде Құдайбердіұлы Абай бағытын ұстанды. Шәкәрімнің әкесі Құдайберді Құнанбайдың Күңке деген бәйбішесінен туған, яғни Абайдың туған ағасы. Шәкәрім бес жасында ауыл молдасына оқуға беріледі де онда жеті жасына дейін оқиды. Жеті жасында өкеден жетім қалған ол бұдан былайғы кезде Абайдың тікелей тәрбиесінде болады. Өскен ортасының аса бай дәстүрлері мен Абай ағасының төрбиесі табиғатынан зерек Шәкәрімнің жетімдік көрмей өсуіне ғана емес, оның таланты ақын, парасатты ой иесі болуына да зор ықпал жасады. Шәкәрімнің өзі кейінірек былай деп жазады: «Әкеміздің бір шешесінен туған Ибраһим мырза, қазақ ішінде Абай деп атайды, сол кісі мұсылманша Һәм орысша ғылымға жүйрік Һәм алланың берген ақылы да бүл қазақтан белек дана кісі еді, ержеткен соң сол кісіден тағлым алып, әр түрлі кітаптарыноқып, насихатынтыңдап, азғанағылымның сәулесін сездім». Кезінде арнайы оқу орындарында оқып білім алмаса да, ез бетінше ізденіп және Абай ағасының жетекшілігімен жан сарайын байытқан Құдайбердіұлы заманында қазақ арасындағы аса білімдар адамдардың бірі болды. Араб, парсы, түрік, орыс тілдерін жетік білді. Ол адамдар өмірін жақсартуға тырысқан ғалымдарды мысалға келтіреді. Олардың кейбіреулері адам өмірі жаратқан иесін танумен түзеледі десе, кейбіреулері үкімет жойылса, әркім өз бетімен өмір сүрсе түзеледі деді. Ал, біреулер оку-біліммен, халықты ағартумен адам өмірі түзеледі деді. Біреулері бай, кедейді теңеумен түзеледі десе, біреулері тәрбиемен түзеуге болады деді. Өмірдің өзі — тіршілік таласы. Сондықтан адам өмірін жаратылыстың өзі солай жаратқан, бірін-бірі жеп, талап, таласып өмір сүрмек дегендер де болған. Шәкәрімнің өзі бұл идеялардың ешқайсысы адам жаратылысын өзгерте алмайтынына сенімді болды.
|
|||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ.
|
Оқушылар денелерін жатықтырады |
||||||||||||||||||
Ой толғаныс
|
а) «Венн» диаграммасы арқылы немесе сызба арқылы өлеңдерді салыстыру. Кестемен жұмыс
|
|||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
Ұнаған шумақтарды жаттап ал |
Күнделіктеріне жазады |
||||||||||||||||||
Бағалау |
Бағалау парақшаларын тарату |
Парақшаларды толтырады |
||||||||||||||||||
Кері байланыс |
2-сабақ Оқу ісінің меңгерушісі:
Әдебиет |
|
|
|
|||||||
Сабақтың атауы |
Қартқожа Ж.Аймауытов |
|||||||||
Сілтеме |
Әдебиет оқулығының әдістемесі |
|||||||||
Сабақтың жабдығы |
Оқулық, жұмыс дәптері, Компьютер, слайдтар, карточкалар, кестелер. |
|||||||||
Жалпы мақсаттар |
Жүсіпбек Аймауытұлының «Қартқожа» романы Мақсаты «Қартқожа» романының мазмұнына талдау жасай отырып, тақырыбы мен идеясын ашу. Романдағы әлеуметтік теңсіздік мәселесі кейіп -кердің өзінің дәуіріне сай тип ретінде қалыптасу жолын көрсету, романның көркемдік ерекшелігіне талдау. Оқыту нәтижесі -көркем шығарманы талдай білуге төселеді, сын тұрғысынан ойлап,өз пікірін қорғауға дағдыланады. – топпен жұмыс жасауға үйренеді. – сабақта белсенділігі артады. – шығармашылық қабілеті танылады. |
|||||||||
Оқыту нәтижесі |
||||||||||
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
|||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Сәлеметсің бе,Көк Аспан |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады |
||||||||
Үй тапсырмасын сұрау |
v Кестенің «Білемін», «Білгім келеді», «Үйрендім» бөлігін толтыру.
|
|||||||||
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
Сабақ тақырыбы тақтаға жазылып, автормен қысқаша таныстыру. Жүсіпбек Аймауытовтың өскен ортасы,ата – анасы, алғашқы білім алған орындары. Жүсіпбек Аймауытовтың поэзиялық туындылары. Прозалық жанрдағы шығармалары. Қазақ драматургиясының дамытудағы сүбелі үлесі. Ғылыми еңбектері, аудармалары. «Қартқожа» романы туралы қысқаша түсінік беру. 1.Оқиға қай кезеңді суреттейді? 2.Романдағы бала Қартқожаның портретін тауып оқы. 3.Қартқожаның жәбір көріп, әділетіздіктен жапа шеккен кездері болды ма? («Ұядағы зорлық » бөліміне талдау жаса.) 4.Қартқожаның білім алу жолындағы әрекеттерін әңгімеле. 5.Әкесі Жұман шаңырағының құт-берекесі болған, көк биесі өлген соң –ақ бірінен соң бірі қырсық шала береді. «Әкесі төмен қарап: «Қол-аяғымызды кестің бе?» деп еңкілдеп қоя беріп еді… «таңдайды бір жола ағартайын дегені ғой» деп, тағы да егіліп, зарланып жылап жіберді. Кімге айтылған? Аллаға ма? Өліп бара жатқан жануарға ма, болысқа ма? Өсіп келе жатқан Қартқожа көз жасын көрсеткісі келмейді, үйді айнала барып жылайды… (Қартқожаға мінездеме беру) 6.Қартқожаның ой-өрісінің толысуына Андрейдің қандай әсері болды? 7.«Туған жер» тарауы. (Монолог) 8.Уақыт пен заман Қартқожаның өмірі мен тағдырына қандай өзгеріс жасады? |
|||||||||
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ.
|
Оқушылар денелерін жатықтырады |
||||||||
Ой толғаныс
|
1-топ: Қартқожа бейнесі бойынша тест-интервью Қартқожаның өзіне тән ерекшелігі (ескерту: астын сызу керек; өзің жауап қосуға болады.) Қартқожа бейнесі өзіңе ұнады ма, жоқ па? Неліктен? Қартқожа бейнесі арқылы өзіңнің болашаққа түйген түйінің. 2-топ: Шығарманы талдау. І бөлім. Шығарма тақырыбы: ІІ бөлім. Шығарманың идеясы: ІІІ бөлім. Шығармадағы негізгі кейіпкерлер: ІV бөлім. Шығармадағы қосалқы кейіпкерлер: Vбөлім. Шығарма жазылған әдеби бағыт: VІ бөлім. Шығармада суреттелетін салт дәстүр: VІІ бөлім. Қолданылған мақал-мәтелдер: VІІІ бөлім. Басқа тілден енген сөздер: 3-топ: Шығарма құрылысы: 1.Басталуы 2.Байланысуы 3.Дамуы 4.Шиеленісуі 5.Шарықтау шегі 6.Шешімі. «Менің мақсатым…» (ойтолғау) «…Әсіресе, өз елі, өз ауылы қандай болды екен? Соларды көрсем, көмегімді берсем, сонда менің жетілгендігім, жетілгендігімнің пайдасын көргенім.Әйтпесе мен не үшін, кім үшін оқып жүрмін? Өз басымның қамымен кетсем, менің оқығанымнан елге не пайда? » (Қартқожа пікірін негізге алу) |
|||||||||
Үй тапсырмасы |
«Қартқожа» романын оқу. Қартқожаға мінездеме жазу. «Түсініктеме күнделігін» толтыру. |
Күнделіктеріне жазады |
||||||||
Бағалау |
Бағалау парақшаларын тарату |
Парақшаларды толтырады |
||||||||
Кері байланыс |
3-сабақ Оқу ісінің меңгерушісі:
Әдебиет |
|
|
|
||
Сабақтың атауы |
Ересек оқушы Ә.Бөриев |
||||
Сілтеме |
Әдебиет оқулығының әдістемесі |
||||
Сабақтың жабдығы |
Үлестірмелі парақшалар, бағалау кестелері,смайликтер |
||||
Жалпы мақсаттар |
Мақсаты: Оқушылардың қазақтың тұңғыш суретшісі Әбілхан Қастеевтің өмірі мен еңбектері туралы білімдерін толықтыру. Ойын, есте сақтау қабілетін, сөздік қорларын, шығармашылық дағдыларын дамыту. Мәтіннің идеясын түсінуге өмірге деген құштарлығы, өнерге сүйіспеншілігі арқылы ұлттық құндылықтарды бағалауға құрметтеуге баулу. Эстетикалық тәрбие беру. Көрнекілігі: Ә. Қастеев кітабы, суреттер, слайдтар. Әдісі: сұрақ – жауап, талдау, түсіндіру. ББҮ әдісі. INSERT. Түрі: дәстүрлі. Типі: жаңа білім беру. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, дүниетану, бейнелеу өнері. |
||||
Оқыту нәтижесі |
|||||
Топқа бөлу |
Пазл арқылы топқа бөлу |
||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Психологиялық дайындық. Күн жарығын алақанға саламын Жүрегіме басып ұстай қаламын. Ізгі, әрі нәзік, жарық, мейірімді. Болып кетер сонда дереу жан – жағым. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады |
|||
Қызығушылықты ояту |
Әміртай Бөриев 1946 жылы Жамбыл облысы, Жуалы ауданы, Қызтоған ауылында дүниеге келген. Жазушы. Тұңғыш повесі "Ақбидай" 1976 жылы жарық көрген. Оның "Алматы хикаялары", "Арманына жолыққан адам" әңгімелер мен повестер жинақтары жарық көрген. "Кел біздің ауылға", "Ештен кеш емес", "Кіндік шеше", т.б. пьесалар, М.Әуезов, Ж.Жабаев, С.Мұқанов, М.Жолдасбеков туралы деректі фильмдердің сценарийін жазған. Орыс жазушылары А.П. Чеховтың "Дұшпандар", В.Бубнистің "Шалғы шыңылы" әңгімелерін, моңғол жазушысы Г.Тарманның "Аққайнар" романын қазақ тіліне аударған. |
||||
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
Бүгінгі сабағымызда Әміртай Бөрелиевтің «Ересек оқушы» тақырыбындағы әңгімесімен танысамыз. Автор туралы мағлұмат. Әміртай Бөриев – 1946 жылы 16 қарашада туған. Жзушы Жамбыл облысы Жуалы ауданы Қызтуған ауылында туған. 1968 жылы Қазақ ұлттық университетін аяқтаған. 1968 – 75 жылдарда Қазіргі «Ұлан» газеті редакциясында бөлім меңгерушісі қызметін атқарған. 1975 – 76 жылдарда Қазақ телерадио комитетінде редактор 1976 жылы Қазақфильм киностудиясында редактор болды. «Арманына жолыққан адам», «Доңыз деген не?» т.б. шығармалары бар. Әбілхан Қастеев – 1904 – 1973 жылы Талдықорған облысы Жаркентауданы Шежін ауылында дүниеге келген. Мәскеуде Хлудовтың өнер студиясында оқыған. 25 жасында мектеп табалдырығын аттаған. «Ана», «Амангельді сарбаздары», «Турксибтегі жиын» т.б. туындылары бар. Қазақстанның халық суретшісі атағын 197 жылы алды. Америка, Венгрия, Франция, Бразилияның мұражайларында туындылары бар. Биыл туғанына 110 жыл туады. Слайдтардағы суреттерінен үзінділер көрсете отырып түсіндіріледі. Оқушылар мәтіннің мазмұнын кезектесіп оқиды. |
||||
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ. |
Оқушылар денелерін жатықтырады |
|||
Ой толғаныс |
Түсіндірме күнделігі. Берілген сөз Мағынасы Сырттан тон пішу
Шымбайына бату Н.Г. Хлудов Сыртынан жобалау Ұйғырларша аға деген сөз Аудармашы Намыстану Белгілі Қазақстандық жазушы, суретші (1850 – 1935) Сұрақ бізден жауап сізден.
Галереяда ой шарлау. (түсіндіру) 1 – топ. Қастеевтің өнер туындысын алып өз ойларын, көзқарасын айтады. 2 – топ. Әбілхан Қастеевтің өмірі, отбасы, шығармашылығы туралы әңгімелеу. 3 – топ. Мәтіннің мазмұны бойынша жоспар құру. Жоспар.
- Өнер туралы мақал – мәтелдер айту. Өнерлі өрге жүзер. Жігітке жетпіс өнер де аз. Білемін Білдім Білгім келеді Суретші кітабы барын Өмірі, отбасы, шығармашылығы, ұстазы, туындылары Туындылары туралы тереңірек білгім келеді. Үйге. Қастеев туралы деректер жинау. (кітаптан, ғаламтордан, қариялардан) Мәтінді оқып мазмұнын айту. |
||||
Үй тапсырмасы |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазады |
|||
Бағалау |
5-6 жауап – «5» 3-4 жауап – «4» 3 – жауап – «3» |
Парақшаларды толтырады |
|||
Кері байланыс |
4-сабақ Оқу ісінің меңгерушісі:
Әдебиет |
|
|
|
|
Сабақтың атауы |
Күз А.Құнанбайұлы |
|||
Сілтеме |
Әдебиет оқулығының әдістемесі |
|||
Сабақтың жабдығы |
Көрнекілігі: Жыл мезгілдерінің
суреті, А. Құнанбаевтың суреті. |
|||
Жалпы мақсаттар |
Ұлы
ақын А. Құнанбаев туралы мағлұматтар беру, өлеңнің негізгі идеясын
ашу. Оқушының оқу дағдысын қалыптастыру, оқушыға күздің
ерекшеліктерін түсіндіру. |
|||
Оқыту нәтижесі |
||||
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу |
|||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Сәлеметсің бе,Көк Аспан |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады |
||
Қызығушылықты ояту |
Бұлттар төніп, |
|||
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
Бүгінгі тақырыппен таныстыру. Оқулықпен жұмыс «Түртіп алу» стратегиясы. v Мұғалімнің өлеңді мәнерлеп оқуы. Мәнерлеп оқу, тыныс белгілерін қойып шығу. v Оқушылардың мәнерлеп оқуы. (қойылған тыныс белгілері бойынша) Өлеңді үш бөлікке бөліп оқу. Өлеңнің мазмұнымен жұмыс - Олай болса, бүгін А.
Құнанбаевтың « Күз» өлеңімен танысамыз. |
|||
Сергіту сәті |
« Шырша». |
Оқушылар жауап береді |
||
Ой толғаныс |
- Күз жыл мезгілінің сүреңсіз
суық мезгілі болса да, байлық, молшылық мезгілі. Күздің бізге
берері мол. Сондықтан Абай атамыздан басқа да Сұрақ - жауап. 2 - сайыс |
|||
Үй тапсырмасы |
Мәнерлеп оқу |
Күнделіктеріне жазады |
||
Бағалау |
Бүгінгі сабаққа белсене араласқан оқушылардың жұмыс нәтижесіне қарай бағалайық. |
Парақшаларды толтырады |
||
Кері байланыс |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
ӘЛЕМ ӘДЕБИЕТІ ҮЛГІЛЕРІ |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыпты түсініп оқу арқылы біледі, тапсырманы оындай білуге үйренеді, тамаша ерекшеліктерге баға беруге топпен үйренеді, сөздік қорын байыту, қиялын дамытады |
||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік! Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің? Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс Тест құрастыру Практикалық жұмыс. |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
Берілген тапсырманы түсіндіру |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Айға алғашқы сапар Рудольф Эрих Распе |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыпты түсініп оқу арқылы біледі, тапсырманы оындай білуге үйренеді, тамаша ерекшеліктерге баға беруге топпен үйренеді, сөздік қорын байыту, қиялын дамытады |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Топқа тапсырма Сөзжұмбақ құрастыру Постер қорғау Ребус |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс Тест құрастыру Сөздік жұмысы Өзің де таңғажайып хикая құрастыр. |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
Берілген тапсырманы түсіндіру |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Гонзик латын тілін қалай үйренді Божена Немцова |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Білімділік: Мәтінді ойды
білуге, мазмұнын ашып, оқушылардың өз беттерінше негізгі идеясын
ұғынуға көмектесу; |
||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік! Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
«Ұлт қасиеті
тілінде, Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс Тест құрастыру Практикалық жұмыс. |
||||||
Жаңа сабақ |
|||||||
Рефлексия |
1 - бөлім. Гонзиктің қарапайым
шаруа болғысы келмеуі. Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
Кестені аяқтау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Бір шелек алма. Қоқыс. В.А Сухомлинский |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыпты түсініп оқу арқылы біледі, тапсырманы оындай білуге үйренеді, тамаша ерекшеліктерге баға беруге топпен үйренеді, сөздік қорын байыту, қиялын дамытады |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Топқа тапсырма Сөзжұмбақ құрастыру Постер қорғау Ребус |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс Тест құрастыру Практикалық жұмыс. |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
Берілген тапсырманы түсіндіру |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Екі бала И.А .Крылов |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Мысалмен таныстыру арқылы
негізгі ойды, негізгі идеяны анықтай білуге мүмкіндік туғызу. |
||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік! Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
«Топтастыру» |
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 3. Зерттеу жұмысы Жазушы
туралы қысқаша мәлімет беру. |
||||||
Рефлексия |
«Сыр сандық» стратегиясы
-Жағдайды жан-жақты қарастырып көрелік. Ойқозғау. РАФТ стратегиясы
бойынша. Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
Берілген тапсырманы түсіндіру |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Балықшы мен балық туралы ертегі А.С Пушкин |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыпты түсініп оқу арқылы біледі, тапсырманы оындай білуге үйренеді, тамаша ерекшеліктерге баға беруге топпен үйренеді, сөздік қорын байыту, қиялын дамытады |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Топқа тапсырма Сөзжұмбақ құрастыру Постер қорғау Ребус |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс Тест құрастыру Практикалық жұмыс. |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
Берілген тапсырманы түсіндіру |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Түймедақ Х.К Андерсен |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Х.К.Андерсен туралы,түймедақ гүлі туралы мағлұмат алады.Түймедақ ертегісінің мазмұнын түсініп ,негізгі идеясымен мазмұнын ашады. Міндеттері:1) Оқушыларды өз ойын жинақтай алуын, еркін жеткізуін, белсенділігі мен іздемпаздығын дамыту, сабақта алған білімдерін, тиімді қолдана білуін дамыту. |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Топқа тапсырма Сөзжұмбақ құрастыру Жұппен түймедақты топтастырыады.Пікір алмасады . Қорғайды Толықтырады. Бір жұп жауаптарын бергенде келесі топтар қысқаша түрде өздерінің дәптерлеріне жазып отырады. Бірін-бірі бағалайды. |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Мәтінді 4-топқа бөліп беру. 1) мәтінді үй тобында оқиды,мазмұнтайды, талдайды. 2) басқа топтарға барып түсіндіреді,талдайды,мағлұмат алады. 3) бастапқы топқа қайтып келеді,толықтырады, қорғайды. бағалау парақтары беріледі. |
||||||||
Ой толғаныс |
"гүлдер"туралы эссе жазу БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
Берілген тапсырманы түсіндіру |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Филипок Л.Н.Толстой |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыпты түсініп оқу арқылы біледі, тапсырманы оындай білуге үйренеді, тамаша ерекшеліктерге баға беруге топпен үйренеді, сөздік қорын байыту, қиялын дамытады |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Топқа тапсырма Сөзжұмбақ құрастыру Постер қорғау Ребус |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс Тест құрастыру Практикалық жұмыс. |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
Берілген тапсырманы түсіндіру |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Өз бiлiмiңдi тексер. Мазмұндама жаз немесе бөлiмге байланысты сурет сал |
||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Шығарма жазуға баулу. Ой белсенділігін дамыту,сауаттылыққа,білімділікке тәрбиелеу. |
||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту |
Жер көгерді дегдіді, |
||
Сергіту сәті |
Мақал-мәтелдер жаттап
үйренейік. |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
Ой толғаныс |
«Көктем» тақырыбында мазмұндама жазу Әңгімелесу Шығармашылыққа тапсырмалар 1-топ «Көктем гүлдері» суреттер салу 2-топ «Көктем сәні неде?» сурет салу |
||
Үйге тапсырма |
Қайталау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |