Сабақтың тақырыбы: Қазтуған жыраудың « Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» толғауы | Мұғалімнің аты-жөні:Б.МырзахметКүні: 19.10.2017ж. |
СЫНЫП: 7 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4); шығар- мадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3). |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қазтуған жырау,ақын өмір сүрген заман туралы мәлімет алады. « Қазтуған- ның қонысымен қоштасуы» толғауымен танысады,мазмұнын ашады.Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазбаша жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әр түрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы оқу | «Әмірің қатты Есім хан...» |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут
7 минут | Ұйымдастыру кезеңі /2 минут/.Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.Психологиялық ахуал қалыптастыру:3 минут.«Өзі туралы кластер» тренинг . Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б«Ой қозғау» әдісі оқушылардың алдыңғы білімдерін еске түсіріп жинақтау.
«Сұрақ-жауап алаңы» әдісі арқылы өтілген тақырыппен байланыстыру |
|
Жаңа білім10 минут | Білу және түсіну. Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісі.(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) | Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 5 минут
| Қолдану. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Қазтуған жыраудың «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» толғауыҚазтуған Сүйінішұлы (XVII ғасыр) - мырза, батыр, жырау. Халық арасында Қарға бойлы Қазтуған атанып кеткен айтулы жорық жырауы.«Ойлан-Жұптас-Бөліс» әдісі . Мәтінді топта оқып талдайды. Ойланып жеке жұмыс жасайды.Жұптаса отырып, топта кейіпкер іс-әрекетіне баға бередіДескриптор-суретке мұқият зер салып, кейіпкердің портретін (бет әлпеті, киімі) сөзбен сипаттайды;-кейіпкердің іс-әркетіне 1 дәлел келтіреді;-іс-әрекет негізінде кейіпкер образына 2 сөйлеммен талдау жасайды. Бағалау | Оқулық,Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
Аяқталуы Сабақты бекіту5 минут | Ой қорыту БББ кестесі
| Тақырып бо-йынша түйген білімдерін жазады. |
Бағалау 5 минутКері байланыс3 минут | «Білім қоржыны» кері байланыс | Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады. |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көр-сетуді қалай жоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғары оқушыларға тап-сырманы күрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланыс.Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері . АКТ-мен байланыс. Құндылық-тардағы байланыс |
|
|
|
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бү-гін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдау.Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|