Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, С. Қожанов атындағы №55 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ертаева Аймкүл Бауыржанқызы Ашық сабақ . Сауат ашу .Сынып 1
|
Сабақтың тақырыбы | Кейіпкерлерді сипаттаймын. Жеңімпаз аю.Ю әрпі мен дыбысы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.9.2.Дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну және дұрыс оқу.1.2.1.2.Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу) қолдану1.2.5.1. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру. |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: ю дыбысына қатысты сөздерді буындап, тұтас оқи алады.Көбі:Тыңдау арқылы және суреттің көмегімен мәтінді баяндайды.Кейбірі:Мәтін мазмұны бойынша пікірін білдіреді, дәлел келтіре алады. |
Бағалау критерийлері | Сюжетті суреттен көргендерін атай алады.Сөздердегі буындардың санын көрсете алады.Мәтіндегі сөйлемдерді сызбамен көрсетеді. |
Құндылықтарды дарыту | Өзгенің пікірімен санасу, ынтымақтастықта болу,бір-бірін құрметтеу, білім алуға дайын болу. |
Пәнаралық байланыс | Дүниетану. 2016ж (Орманға саяхат 1.2) |
АКТ қолдану дағдылары | Жаңа сабақты ашу мен сабақ ортасы кезіндегі бейнежазба, суретпен жұмыс. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:Ю дыбысына қатысты сөздерді атайды,буынға бөліп оқиды.Негізгі сөздер мен тіркестер:Аю,түлкі,қасқыр,оюСыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Аю .......мен ...........озып кетті.Аю сөзінде........дыбыс.......әріп бар.Ою сөзінде ......дыбысы соңында кездеседі. |
Алдыңғы оқу | Кейіпкер деген ұғымды түсінеді. Ю дыбысына қатысты сөздер туралы түсініктері бар.Суреттер бойынша әңгімелей алады. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру10 минут | – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Әрбір адам ?– Туысым,досым,бауырым.– Әрбір сабақ? – Үйрену,ұғу, ұлағат.–Әрбір ісің? – Тірлік,тірек,адамдық– Әрбір сөзің? – Шындық,бірлік,адалдық. Алдыңғы оқуды еске түсірейікші.Қандай дыбыс,әріппен таныс болғанедіңіздер?Фф қандай дыбысҚай түспен белгілейміз?Фф дыбысына сөз ойлап айтайық.Аю,түлкі,қасқыржұмсақ ойыншықтарымен сыныпты 3 топқа бөлемін.-Енді осы сөздер туралы не айта аласыңдар?- Бұл аталған атауларды бір сөзбенен қалай атауға болады?-Демек бүгінгі сабағымыз не жайында болады деп ойлайсыңдар?-Дұрыс айтасыңдар, бүгін біз «Жеңімпаз аю» мәтінімен танысамыз. Және де ю дыбысының сөздерде кездесуін табамыз.
|
Аю,түлкі,қасқырЖұмсақ ойыншықтар
доп
|
Сабақтың ортасы8 минут
|
Тыңдалым.Сюжетті суретке қараймыз. -Суреттен қандай аңдарды көріп тұрсыңдар?-Кейіпкерлердің іс- әрекетіне қарап не айта аласыздар?-Суретте жылдың қай мезгілі деп ойлайсыздар? Неге?«Жеңімпаз аю» мәтінін тыңдайды. -Саған мәтін ұнады ма? Неліктен?-Әсіресе саған не ұнады немесе не ұнамады?-Аюқалай озып кетті?-Аю деген сөзден қай дыбыс таныс емес?Тыңдалым«Сауат ашу» электрондық оқулықтан ю дыбысын ашамыз.-Қандайдыбыстармен, сөздермен таныстық. Олай болса осы бейнелердің атын пайдаланып, тапсырмалар орындаймыз.ОқылымБағандағы сөздерді хормен тізбектей оқимыз, ою сөзінбуындық,дыбыстық талдау жұмысын жүргіземіз.Бұл сөздердің мағынасын түсіндір.Жазылым. Дәптермен жұмысЮ әрпін жазамыз.29-бет 1-тапсырмаТоппен жұмыс 1 – топ.Дыбыстық талдау жасаңыз. аю есею тою
2 – топ. Буынды сызбамен бөліңіз.аю есеютою 3 – топ.Әріптерден сөздер құрастырыңыз.
аю есею қою «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау
Жұппен жұмыс
Ю дыбысы бар суреттерді қорша«Смайлник» әдісі арқылы бағалау |
Электронды оқулық
ОқимынОйланамынсмайлниктерінкөрсетеді
Әр топ бір – бірін «бағдаршам» әдісі арқылы бағалайдыПарақшаларСуреттер, Аю,ою,қасқыр, түлкі, суреті салынған А-4 парағыӘр жұп бір – бірін «смайлник»әдісі арқылы бағалайды |
Сергіту сәті1 минут | «Жұмыр қылыш» биі | бейнежазба |
Қызықты тапсырма8 минут
Аяқталуы
16 минут
| Жеке жұмыс
1.Мәтіннен «ю»дыбысы кездесетін сөздің атын жазыңыз.
2.Буынға бөліңіз. Буын санын жазыңыз.ою қиюкөбею
3. Сөйлемдерді сызбамен көрсетіңіз.Аңдар жарыстыАралар аюды шаға бастады.Аю озып кетті. . . .
|
Оқулық, дәптерлер.
|
Сабақтың соңы2 минут
| Кері байланысБүгінгі сабақ ұнады ма? |
Смайликтер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Топтық,жұптық жұмыстарда қолдау көрсетіп,бағыт беріп отыру.Қабілеті жоғары оқушылардың тапсырмаларды дәлелмен ойын ашық жеткізе білуі |
«Бағдаршам» әдісімен бағалау.«Смайлник» әдісін қолдану.Бағалау критерийі мен дескриптор құру.
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |