Материалдар / Кейіпкерлерді сипаттаймын. Жеңімпаз аю. Ю әрпі мен дыбысы 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кейіпкерлерді сипаттаймын. Жеңімпаз аю. Ю әрпі мен дыбысы 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып жас мамандарға көмегі зор
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қазан 2018
1074
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, С. Қожанов атындағы №55 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ертаева Аймкүл Бауыржанқызы

Ашық сабақ . Сауат ашу .Сынып 1



Сабақтың тақырыбы

Кейіпкерлерді сипаттаймын. Жеңімпаз аю.Ю әрпі мен дыбысы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.9.2.Дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну және дұрыс оқу.

1.2.1.2.Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу) қолдану

1.2.5.1. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру.

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: ю дыбысына қатысты сөздерді буындап, тұтас оқи алады.

Көбі:Тыңдау арқылы және суреттің көмегімен мәтінді баяндайды.

Кейбірі:Мәтін мазмұны бойынша пікірін білдіреді, дәлел келтіре алады.

Бағалау критерийлері

Сюжетті суреттен көргендерін атай алады.

Сөздердегі буындардың санын көрсете алады.

Мәтіндегі сөйлемдерді сызбамен көрсетеді.

Құнд

ылықтарды дарыту

Өзгенің пікірімен санасу, ынтымақтастықта болу,бір-бірін құрметтеу, білім алуға дайын болу.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану. 2016ж (Орманға саяхат 1.2)

АКТ қолдану дағдылары

Жаңа сабақты ашу мен сабақ ортасы кезіндегі бейнежазба, суретпен жұмыс.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Ю дыбысына қатысты сөздерді атайды,буынға бөліп оқиды.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Аю,түлкі,қасқыр,ою

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Аю .......мен ...........озып кетті.

Аю сөзінде........дыбыс.......әріп бар.

Ою сөзінде ......дыбысы соңында кездеседі.

Алдыңғы оқу

Кейіпкер деген ұғымды түсінеді. Ю дыбысына қатысты сөздер туралы түсініктері бар.Суреттер бойынша әңгімелей алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

10 минут

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Әрбір адам ?– Туысым,досым,бауырым.

Әрбір сабақ? – Үйрену,ұғу, ұлағат.

Әрбір ісің? – Тірлік,тірек,адамдық

Әрбір сөзің? – Шындық,бірлік,адалдық.

Алдыңғы оқуды еске түсірейікші.Қандай дыбыс,әріппен таныс болғанедіңіздер?Фф қандай дыбысҚай түспен белгілейміз?Фф дыбысына сөз ойлап айтайық.

Аю,түлкі,қасқыржұмсақ ойыншықтарымен сыныпты 3 топқа бөлемін.

-Енді осы сөздер туралы не айта аласыңдар?

- Бұл аталған атауларды бір сөзбенен қалай атауға болады?

-Демек бүгінгі сабағымыз не жайында болады деп ойлайсыңдар?

-Дұрыс айтасыңдар, бүгін біз «Жеңімпаз аю» мәтінімен танысамыз. Және де ю дыбысының сөздерде кездесуін табамыз.




Аю,түлкі,

қасқыр

Жұмсақ ойыншықтар




доп





Сабақтың ортасы

8 минут




Тыңдалым.

Сюжетті суретке қараймыз.

-Суреттен қандай аңдарды көріп тұрсыңдар?

-Кейіпкерлердің іс- әрекетіне қарап не айта аласыздар?

-Суретте жылдың қай мезгілі деп ойлайсыздар? Неге?

«Жеңімпаз аю» мәтінін тыңдайды.

-Саған мәтін ұнады ма? Неліктен?

-Әсіресе саған не ұнады немесе не ұнамады?

-Аюқалай озып кетті?

-Аю деген сөзден қай дыбыс таныс емес?

Тыңдалым

«Сауат ашу» электрондық оқулықтан ю дыбысын ашамыз.

-Қандайдыбыстармен, сөздермен таныстық. Олай болса осы бейнелердің атын пайдаланып, тапсырмалар орындаймыз.

Оқылым

Бағандағы сөздерді хормен тізбектей оқимыз, ою сөзін

буындық,дыбыстық талдау жұмысын жүргіземіз.

Бұл сөздердің мағынасын түсіндір.

Жазылым. Дәптермен жұмыс

Ю әрпін жазамыз.29-бет 1-тапсырма

Топпен жұмыс

1 – топ.Дыбыстық талдау жасаңыз.

аю есею тою


2 – топ. Буынды сызбамен бөліңіз.

аю есеютою

Скругленный прямоугольник 1 Скругленный прямоугольник 2 Скругленный прямоугольник 3

 

3 – топ.Әріптерден сөздер құрастырыңыз.


аю есею қою 

             

 «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау


Жұппен жұмыс


Ю дыбысы бар суреттерді қорша

«Смайлник» әдісі арқылы бағалау     












Электронды оқулық



Оқимын

Ойланамын

смайлниктерін

көрсетеді





Әр топ бір – бірін «бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды

Парақшалар

Суреттер,

Аю,ою,қасқыр, түлкі, суреті салынған А-4 парағы

Әр жұп бір – бірін «смайлник»

әдісі арқылы бағалайды

Сергіту сәті

1 минут

«Жұмыр қылыш» биі

бейнежазба

Қызықты тапсырма

8 минут


Аяқталуы


16 минут



Жеке жұмыс


1.Мәтіннен «ю»дыбысы кездесетін сөздің атын жазыңыз.

Прямоугольник 1 Прямоугольник 2 Прямоугольник 3 Прямоугольник 4


2.Буынға бөліңіз. Буын санын жазыңыз.

ою қиюкөбею

Прямоугольник 5 Прямоугольник 6 Прямоугольник 7





3. Сөйлемдерді сызбамен көрсетіңіз.

Аңдар жарысты

Аралар аюды шаға бастады.

Аю озып кетті.

.

.


.

Бағалау критерийі

Дескриптор

«ю»дыбысы кездесетін сөздерді атай алады.


Сөйлем ішінен «ю»дыбысы кездесетін сөздерді табады, жазады

Сөздердегі буындардың санын көрсете алады.


«ю»дыбысы кездесетін сөздерді буынға бөліп, неше буыннан тұратынын табады

Сөйлемдерді сызбамен көрсетеді.

Сызба арқылы сөйлем айта алады.






Оқулық, дәптерлер.


Сабақтың соңы

2 минут


Кері байланыс

Бүгінгі сабақ ұнады ма?


Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Топтық,жұптық жұмыстарда қолдау көрсетіп,бағыт беріп отыру.Қабілеті жоғары оқушылардың тапсырмаларды дәлелмен ойын ашық жеткізе білуі


«Бағдаршам» әдісімен бағалау.

«Смайлник» әдісін қолдану.Бағалау критерийі мен дескриптор құру.





Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!