Материалдар / Кейіпкерлерді сипаттаймын. Жеңімпаз аю. Ю әрпі мен дыбысы 1 сынып

Кейіпкерлерді сипаттаймын. Жеңімпаз аю. Ю әрпі мен дыбысы 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып жас мамандарға көмегі зор
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қазан 2018
1041
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, С. Қожанов атындағы №55 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ертаева Аймкүл Бауыржанқызы Ашық сабақ . Сауат ашу .Сынып 1



Сабақтың тақырыбыКейіпкерлерді сипаттаймын. Жеңімпаз аю.Ю әрпі мен дыбысы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.9.2.Дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну және дұрыс оқу.1.2.1.2.Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу) қолдану1.2.5.1. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру.
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: ю дыбысына қатысты сөздерді буындап, тұтас оқи алады.Көбі:Тыңдау арқылы және суреттің көмегімен мәтінді баяндайды.Кейбірі:Мәтін мазмұны бойынша пікірін білдіреді, дәлел келтіре алады.
Бағалау критерийлеріСюжетті суреттен көргендерін атай алады.Сөздердегі буындардың санын көрсете алады.Мәтіндегі сөйлемдерді сызбамен көрсетеді.
Құндылықтарды дарытуӨзгенің пікірімен санасу, ынтымақтастықта болу,бір-бірін құрметтеу, білім алуға дайын болу.
Пәнаралық байланысДүниетану. 2016ж (Орманға саяхат 1.2)
АКТ қолдану дағдыларыЖаңа сабақты ашу мен сабақ ортасы кезіндегі бейнежазба, суретпен жұмыс.
Тілдік мақсаттарОқушылар:Ю дыбысына қатысты сөздерді атайды,буынға бөліп оқиды.Негізгі сөздер мен тіркестер:Аю,түлкі,қасқыр,оюСыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Аю .......мен ...........озып кетті.Аю сөзінде........дыбыс.......әріп бар.Ою сөзінде ......дыбысы соңында кездеседі.
Алдыңғы оқуКейіпкер деген ұғымды түсінеді. Ю дыбысына қатысты сөздер туралы түсініктері бар.Суреттер бойынша әңгімелей алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру10 минут– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Әрбір адам ?– Туысым,досым,бауырым.– Әрбір сабақ? – Үйрену,ұғу, ұлағат.–Әрбір ісің? – Тірлік,тірек,адамдық– Әрбір сөзің? – Шындық,бірлік,адалдық. Алдыңғы оқуды еске түсірейікші.Қандай дыбыс,әріппен таныс болғанедіңіздер?Фф қандай дыбысҚай түспен белгілейміз?Фф дыбысына сөз ойлап айтайық.Аю,түлкі,қасқыржұмсақ ойыншықтарымен сыныпты 3 топқа бөлемін.-Енді осы сөздер туралы не айта аласыңдар?- Бұл аталған атауларды бір сөзбенен қалай атауға болады?-Демек бүгінгі сабағымыз не жайында болады деп ойлайсыңдар?-Дұрыс айтасыңдар, бүгін біз «Жеңімпаз аю» мәтінімен танысамыз. Және де ю дыбысының сөздерде кездесуін табамыз.





Аю,түлкі,қасқырЖұмсақ ойыншықтар





доп







Сабақтың ортасы8 минут





Тыңдалым.Сюжетті суретке қараймыз. -Суреттен қандай аңдарды көріп тұрсыңдар?-Кейіпкерлердің іс- әрекетіне қарап не айта аласыздар?-Суретте жылдың қай мезгілі деп ойлайсыздар? Неге?«Жеңімпаз аю» мәтінін тыңдайды. -Саған мәтін ұнады ма? Неліктен?-Әсіресе саған не ұнады немесе не ұнамады?-Аюқалай озып кетті?-Аю деген сөзден қай дыбыс таныс емес?Тыңдалым«Сауат ашу» электрондық оқулықтан ю дыбысын ашамыз.-Қандайдыбыстармен, сөздермен таныстық. Олай болса осы бейнелердің атын пайдаланып, тапсырмалар орындаймыз.ОқылымБағандағы сөздерді хормен тізбектей оқимыз, ою сөзінбуындық,дыбыстық талдау жұмысын жүргіземіз.Бұл сөздердің мағынасын түсіндір.Жазылым. Дәптермен жұмысЮ әрпін жазамыз.29-бет 1-тапсырмаТоппен жұмыс 1 топ.Дыбыстық талдау жасаңыз. аю есею тою

2 – топ. Буынды сызбамен бөліңіз.аю есеютою  3 – топ.Әріптерден сөздер құрастырыңыз.

аю есею қою                 «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

Жұппен жұмыс

Ю дыбысы бар суреттерді қорша«Смайлник» әдісі арқылы бағалау     






















Электронды оқулық



ОқимынОйланамынсмайлниктерінкөрсетеді







Әр топ бір – бірін «бағдаршам» әдісі арқылы бағалайдыПарақшаларСуреттер, Аю,ою,қасқыр, түлкі, суреті салынған А-4 парағыӘр жұп бір – бірін «смайлник»әдісі арқылы бағалайды
Сергіту сәті1 минут«Жұмыр қылыш» биібейнежазба
Қызықты тапсырма8 минут

Аяқталуы

16 минут



Жеке жұмыс

1.Мәтіннен «ю»дыбысы кездесетін сөздің атын жазыңыз.

2.Буынға бөліңіз. Буын санын жазыңыз.ою қиюкөбею







3. Сөйлемдерді сызбамен көрсетіңіз.Аңдар жарыстыАралар аюды шаға бастады.Аю озып кетті. . . .









Оқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы2 минут

Кері байланысБүгінгі сабақ ұнады ма?

Смайликтер
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Топтық,жұптық жұмыстарда қолдау көрсетіп,бағыт беріп отыру.Қабілеті жоғары оқушылардың тапсырмаларды дәлелмен ойын ашық жеткізе білуі

«Бағдаршам» әдісімен бағалау.«Смайлник» әдісін қолдану.Бағалау критерийі мен дескриптор құру.



Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ