Материалдар / Келтіру формуласы.

Келтіру формуласы.

Материал туралы қысқаша түсінік
күнделікті сабақта пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Тамыз 2018
490
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алгебра9-сынып



Сабақ тақырыбы:Келтіру формуласы. Есеп шығару
Жалпы мақсат:Келтіру формулаларын есеп шығаруда қолдана отыра білімдерін дамыта, бекіте түсу.
Міндеті1.Келтіру формуласын біледі.2. Есеп шығаруда формуланы қолдана алады.3. Келтіру формуласына берілген есептерді шығара алады.
Сілтеме:
  • Оқыту әдістемесі
  • Оқулық Алгебра, 9 сынып, А.Әбілқасымова
  • Интернет желісі
  • Оқушылар үшін оқу нәтижелері:Келтіру формуласын есеп щығаруда қолдана алады.
    Негізгі идеялар:Тригонометриялық функцияның қасиеті,келтіру формуласы
    Дерек көздері:Оқулықтағы материалдар, дидактикалық таратпа материалдар
    Сабақтың барысы:Сабақтың кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауПсихологиялық ахуал (2 мин)Оқушылар бір-біріне сабаққа көтеріңкі көңіл күй тілейді.Сыныпты тригонометриялық функциялар арқылы 4 топқа бөліп аламын.Топ басшыларын тағайындап, бағалау парағын таратамын. Сабақ бойында жауап берген әрбір дұрыс жауап, әрбір дұрыс шығарылған есептерге 1 ұпайдан беріп отырамыз.Оқушылар тыңдайды

    Қызығушылығын ояту5 мин1) Әрбір топ өзінің атына байланысты функцияның қасиетін ассоциация жасап қорғайды.Оқушылар еске түсіреді, постерге жазады, қорғайдыСмайликтермен бағалайдыАуызша есеп.1. Ширекті анықта, егер:а) б)2. Есепте::а)  б в) г) 3. Өрнекті ықшамда.а)в) б) г)4.Өрнекті ықшамда:а)  в)д)  б

    Оқушылар ауызша орындайдыӨзін-өзі бағалауӘрбір дұрыс жауапқа бір ұпайМағынаны ажырату.Топпен жұмысІ топ1.Келтіру формуласы арқылы есепте2.Өрнекті ықшамда:3.Есептеегер  және ІІ топ1.Келтіру формуласы арқылы есепте:а) 2.Өрнекті ықшамда:3.Есепте:егер  және ІІІ топ1.Келтіру формуласы арқылы есепте:а) 2.Өрнекті ықшамда:3.Есепте:егер  және IV топ1.Келтіру формуласы арқылы есепте:а) 2.Өрнекті ықшамда:3.Есепте:егер  және Оқушылар топ ішінде орындап, бір-біріне түсіндіреді.Топ ішінде бірін-бірі бағалайды.«3»-еуі де дұрыс 5 ұпай,«2»-еуі дұрыс 4 ұпай,«1»-еуі дұрыс 3 ұпай.Сергіту сәтіФиз минутка





    Деңгейлік тапсырмалар:А деңгейЫқшамдаңдар.а) б) в) В деңгейӨрнекті ықшамдаС деңгейӨрнектің мәнін тап:мұндағыОқушылар өздері таңдаған деңгейдің есебін шығарады, нәтижесін экранмен тексереді. Дәптермен жұмыс

    өзін- өзі тексереді.А деңгейін–«ұпай,В деңгейін4»ұпайС деңгейінұпайОй толғаныс.БекітуТест тапсырмасыТапсырмалар жүйесіАВСД10,501-10-0.50,523tg150o014tg--1150-1Оқушылар орындарында дәптерге орындайдыДәптерлерін сағат тілінің бағытымен бір-біріне ауыстырып, бірін-бірі экрандағы жауап арқылы бағалайды.5дұрыс -5 ұпай,4дұрыс-4 ұпай,3 дұрыс-3 ұпай,2 дұрыс-2 үпай,1 дұрыс-1 ұпайҮй тапсырмасыҮй жұмысы: п.21 №337,338 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ