Алгебра
|
9-сынып
|
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Келтіру формуласы. Есеп
шығару
|
Жалпы
мақсат:
|
Келтіру формулаларын есеп шығаруда қолдана отыра
білімдерін дамыта, бекіте түсу.
|
Міндеті
|
1.Келтіру формуласын
біледі.
2. Есеп шығаруда формуланы қолдана
алады.
3. Келтіру формуласына берілген есептерді шығара
алады.
|
Сілтеме:
|
-
Оқыту әдістемесі
-
Оқулық Алгебра, 9 сынып,
А.Әбілқасымова
-
Интернет желісі
|
Оқушылар үшін оқу
нәтижелері:
|
Келтіру формуласын есеп щығаруда қолдана
алады.
|
Негізгі
идеялар:
|
Тригонометриялық функцияның қасиеті,келтіру
формуласы
|
Дерек
көздері:
|
Оқулықтағы материалдар, дидактикалық таратпа
материалдар
|
Сабақтың барысы:
Сабақтың
кезеңдері
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Психологиялық ахуал (2
мин)
Оқушылар бір-біріне сабаққа көтеріңкі көңіл күй
тілейді.
Сыныпты тригонометриялық функциялар арқылы 4
топқа бөліп аламын.
Топ
басшыларын тағайындап, бағалау парағын таратамын. Сабақ бойында
жауап берген әрбір дұрыс жауап, әрбір дұрыс шығарылған есептерге 1
ұпайдан беріп отырамыз.
Оқушылар тыңдайды
Қызығушылығын
ояту
5 мин
1)
Әрбір топ өзінің атына байланысты функцияның қасиетін ассоциация
жасап қорғайды.
Оқушылар еске түсіреді, постерге жазады,
қорғайды
Смайликтермен бағалайды
Ауызша есеп.
1.
Ширекті анықта, егер:
а)
б)
2.
Есепте::
а) б) в)
г)
3.
Өрнекті ықшамда.
а)
в)
б)
г)
4.Өрнекті ықшамда:
а) в)
д) б)
Оқушылар ауызша
орындайды
Өзін-өзі бағалау
Әрбір дұрыс жауапқа бір
ұпай
Мағынаны ажырату.
Топпен жұмыс
І
топ
1.Келтіру формуласы арқылы
есепте
2.Өрнекті ықшамда:
3.Есепте
егер және
ІІ
топ
1.Келтіру формуласы арқылы
есепте:
а)
2.Өрнекті ықшамда:
3.Есепте:
егер және
ІІІ
топ
1.Келтіру формуласы арқылы
есепте:
а)
2.Өрнекті ықшамда:
3.Есепте:
егер және
IV топ
1.Келтіру формуласы арқылы
есепте:
а)
2.Өрнекті ықшамда:
3.Есепте:
егер және
Оқушылар топ ішінде орындап, бір-біріне
түсіндіреді.
Топ
ішінде бірін-бірі бағалайды.
«3»-еуі де дұрыс 5 ұпай,
«2»-еуі дұрыс 4 ұпай,
«1»-еуі дұрыс 3 ұпай.
Сергіту сәті
Физ
минутка
Деңгейлік тапсырмалар:
А
деңгей
Ықшамдаңдар.
а)
б)
в)
В
деңгей
Өрнекті ықшамда
С
деңгей
Өрнектің мәнін тап:
мұндағы
Оқушылар өздері таңдаған деңгейдің есебін
шығарады, нәтижесін экранмен тексереді. Дәптермен
жұмыс
өзін- өзі тексереді.
А
деңгейін–«3» ұпай,
В
деңгейін-«4»ұпай
С
деңгейін-«5» ұпай
Ой толғаныс.
Бекіту
Тест
тапсырмасы
№
Тапсырмалар жүйесі
А
В
С
Д
1
0,5
0
1
-1
2
0
-0.5
0,5
2
3
tg150o
0
1
4
tg
-
-1
1
5
0
-1
Оқушылар орындарын
да
дәптерге орындайды
Дәптерлерін сағат тілінің бағытымен бір-біріне
ауыстырып, бірін-бірі экрандағы жауап арқылы
бағалайды.
5дұрыс -5 ұпай,
4дұрыс-4 ұпай,
3
дұрыс-3 ұпай,
2
дұрыс-2 үпай,
1
дұрыс-1 ұпай
Үй тапсырмасы
Үй
жұмысы: п.21 №337,338
Бағалау
Топ
жетекшілері, топ мүшелерінің жинаған ұпай сандары бойынша жиынтық
бағаны шығарып, нәтижесін айтады.
Қорытынды баға
20
және одан жоғары ұпай –«5»
15-19 ұпай- «4»
10-15 ұпай «3»
9
және одан төмен «2»
Рефлексия
Маған ұнады...
Бүгін сабақта білдім...
Ұсыныс жасаймын....
Мен
сабақта үйрендім...
Мен
бүгін сабақта қайталадым....
Мен
бүгін сабақта бекіттім...
Ұнады, Ұнамады тақтасына ұсыныстарын жазып
іледі.
Сабақта қызығушылықты ояту үшін «Ой қозғау»
кезеңінде әрбір топ өздеріне берілген функциялардың қасиеттерін
ассоциация құру арқылы қорғады. Ауызша есептер
шығарды.
Мағынаны ажырату кезеңінде топтық есептер,
деңгейлік есептер берілді. Топ ішінде әркім өздері шығарып,
бір-біріне шығарылу жолын түсіндірді. Ұққандарын ұжымға шығарып,
тақтада көрсетті. Деңгейлік тапсырмалар орындады. Ой толғаныс
кезеңінде тестік тапсырма арқылы сабақты
қорытындыладым.
Оқушылардың сабақта есеп шығаруы,деңгейлік,
тестік тапсырмаларды орындап , өзін-өзі бағалауы сәтті
болды.
Сабақтың сәтсіз жақтары болған жоқ.Кездескен
қиындықтар болған жоқ. Оқушылардың жас ерекшеліктері ескеріліп
сабақтың жоспары құрылды. Мұғалім көшбасшы бола білді.Оқушы білімі
бағаланды. Өзін-өзі бағалады, Бірін-бірі бағалады.Нәтижесін топ
жетекшісі айтып шықты. Сабақты рефлексия арқылы ұнады, ұнамады
тақтасына өз ұсыныс, тілектерін іліп бағалады. «5»- 10 «4»- 8 «3»
-3 Білім сапасы 85 %