тапсырмалар | Сабақтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Топқа бөліну.
«Миға шабуыл» | «Кездесу» жұптық оқыту әдісі арқылы топқа бөліну. І топ: Кездесу уақыты: сағат 6. 00Талқылайтын сауал: Кері байланыс дегеніміз не? Кері байланыстың қандай түрлері бар?ІІ топ: Кездесу уақыты: сағат 12. 00Талқылайтын сауал: Кері байланыс не мақсатпен жүргізіледі? Кері байланыс сабақтың қай кезеңінде жүргізіледі? | «Кездесу» жұптық оқыту әдісі арқылы топқа бөлінеді және әуелі өз жұптарымен, соңынан топпен ақылдаса отырып сұрақтарға жауап береді. Кімнің орындығының артында стикер жапсырулы болса, топтың ортақ шешімін сол баяндайды.
|
Шағын дәріс | Слайд бойынша кері байланыс түрлері, әдістері туралы қысқаша мәлімет беру. | Мұғалімдер түртіп алады. |
«Ой шақыру» Фильмнен үзінді көрсету | «Қыз Жібек» фильмінен үзінді көрсету. 1. Қай фильмнен үзінді көрдіңіздер?2. Осы фильм ұнай ма сіздерге? | Фильмнен үзінді көріп, сұрақтарға жауап береді.
|
Кері байланыс. | -Фильм туралы көңіл күйлеріңізді смайлик арқылы білдірсеңіздер.
| көңіл күйлерін смайлик арқылы білдіреді. |
Топтық жұмыс | І топ: 1. Бұл фильмді кім түсірген? Қай жылдары?
2. Бұл киноны түсіруге негіз болған қандай жанр?
ІІ топ: 1. «Қыз Жібек» жырында қазақ халқының қай кездегі тарихы суреттелген?
2. Бұл жырдың туған жері, оқиға өткен жер Қазақстанның қай аймағы? | Топтар бірлесе отырып сұрақтарға жауап береді. |
Шағын дәріс | Слайд арқылы сұрақтардың толық, дұрыс нұсқасы көрсетіледі.1. (1970ж. режиссер Сұлтанахмет Қожықов түсірген. Сценарий авторы Ғабит Мүсірепов)2. (Бұл киноны түсіруге негіз болған -лиро-эпостық жанр)3. («Қыз Жібек» жырында қазақ халқының ХV- ХVІ ғ.тарихы суреттелген)4.( Бұл жырдың туған жері, оқиға өткен жер - Батыс Қазақстан. Қособа, Жайық, Еділ деген жер-су аттары тарихи шындықпен сәйкес келеді. Сонымен бірге, жырдағы ру, тайпа аттары күні бүгін де дәл солай аталады. Мыс: жағалбайлы, тама, шекті, адай, жаппас, т.б.) | Мұғалімдер түртіп алады. |
Кері байланыс | «Бес саусақ» әдісі
Бас бармақ – білетінім.Сұқ саусақ – білгенім.Ортаңғы саусақ – әлі де білгім келедіАты жоқ саусақ – мен үшін жаңа ақпаратШынашақ – мені таңғалдырады. | «Бес саусақ» әдісі арқылы алған білімдерін өздері бағалайды.
|
Жыр нұсқасын оқу. «Елші» әдісі | І топ: жырдың 1-бөлімін оқиды.ІІ топ: жырдың 2-бөлімін оқиды.(«Елші» әдісі арқылы өздері оқыған бөлімді бір-біріне түсіндіреді)
| Екі топтан елшілер шығып, өз мәтіндерін басқа топқа түсіндіреді. Топтар бірігіп елші жұмысына «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен стикерге жазып баға береді. |
Постер жасау | Біз оқыған жыр мен фильм арасында ұқсастықтар мен өзгешеліктер бар ма?
| Бірлесе отырып өз пікірлерін постерге түсіреді. |
Кері байланыс | «Бір сөйлеммен тұжырымдаңыз» әдісіМұнда қатысушылар жаңа тақырыпты қалай түсінгенін бір сөйлеммен тұжырымдайды. Мыс: Мен бүгін «Қыз Жібек» жырын жақсы түсіндім. | Кері байланыс береді |
Кластер жасау | -Жырдың бір нұсқасында Жібек Сансызбайға қосылады? Ал бұл әмеңгерлік салтқа байланысты ма? Әмеңгерлік дегенге қалай қарайсыз?
|
Топта ақылдасып, кластерге салады. |
Бағалау | Топтар бір-бірінің жұмысын бағалайды, бір-бірінің бағалауына көзқарастарын білдіреді. |
Кері байланыс | «Бір сөзбен» әдісіБерілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын 1 сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік, сенімділік, рахаттану, алаңдау, қызығу, ренжу, т.б.) |
Оқу материалының мазмұнына берілетін кері байланыс | «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылы кері байланыс береді.Мен бүгін ......................... білдім.Мен бүгін .......................... сезіндім.Мен келесі сабақта ...................білгім келеді. |
Топтағы кері байланыс | Топтық кері байланыс сұрақтары:Жұмыс барысында топтағы қарым-қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер етті?-жұмыстың тиімділігін одан әрі арттыруға көмектесті;- жұмыстың жақсы жүруіне кедергі болды;- біздің қарым-қатынасымыз тапсырманы нақты орындауға мүмкіндік бермеді.Топтағы қарым-қатынас қай дәрежеде көбірек іске асты?- ақпарат алмасуда;-өзара қарым-қатынаста;-осы дәрежелердің бәрінде іске асты.Топта ауызбіршілік сақталды ма?- топта ауызбіршілік пен серіктестік қарым-қатынас сақталды;-топтағы серіктестік бұзылғаны байқалды. |