Коучинг
тақырыбы:
|
Кері байланыс – сапалы білім
кілті
|
Жалпы
мақсат:
|
Жас мұғалімдерге сабақтағы
кері байланыс жайлы, оның түрлері, әдістері жайлы мәліметтер алуға
жағдай жасау. Оқушылардың көңіл күйіне, сабақтағы іс-әрекетке, оқу
материалдарына рефлексия жасау жолдарын жоспарлауды бірлесіп
қарастыру.
|
Сілтеме:
|
Мұғалімдерге арналған
нұсқаулық. Үлестірмелі
нұсқаулық
|
Оқу
нәтижесі:
|
Мұғалімдер сабақтағы кері
байланыс жайлы, оның түрлері, әдістері жайлы мәліметтермен таныс
болады. Кері байланыстың мәнін, оның түрлерін түсінеді. Оқушылардың
көңіл күйіне, оқу материалдарына қалай кері байланыс жасау
керектігін біледі.
|
Түйінді
идеялар:
|
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
арқылы табысты оқытуға қол жеткізу. Сабақтағы кері байланыс, оның
түрлері, әдістері
|
Қолданылатын
материалдар:
|
А-3 парақтары, стикер,
интерактивті тақта, флипчарт, маркер,
т.б.
|
Оқыту
әдістері:
|
Диалог, жеке жұмыс, топтық
және жұптық жұмыс
|
Дереккөздері:
|
Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдерді оқыту жөніндегі нұсқаулық. Мұғалімдерге арналған
нұсқаулық Power
Point
|
Тапсырмалар:
|
«Кері байланыс ұйымдастыр»
топтық жұмыс, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау, топтық тапсырма
және қорғау, рефлексия.
|
тапсырмалар
|
Сабақтың
іс-әрекеті
|
Мұғалімдердің
іс-әрекеті
|
Топқа
бөліну.
«Миға
шабуыл»
|
«Кездесу» жұптық
оқыту әдісі арқылы топқа
бөліну.
І
топ: Кездесу уақыты: сағат 6.
00
Талқылайтын
сауал: Кері байланыс дегеніміз не?
Кері байланыстың қандай түрлері
бар?
ІІ
топ: Кездесу уақыты: сағат 12.
00
Талқылайтын
сауал: Кері байланыс не мақсатпен
жүргізіледі? Кері байланыс сабақтың қай кезеңінде
жүргізіледі?
|
«Кездесу» жұптық
оқыту әдісі арқылы топқа бөлінеді және әуелі өз жұптарымен, соңынан
топпен ақылдаса отырып сұрақтарға жауап береді. Кімнің орындығының
артында стикер жапсырулы болса, топтың ортақ шешімін сол
баяндайды.
|
Шағын
дәріс
|
Слайд бойынша кері байланыс
түрлері, әдістері туралы қысқаша мәлімет
беру.
|
Мұғалімдер түртіп
алады.
|
«Ой
шақыру» Фильмнен үзінді
көрсету
|
«Қыз Жібек»
фильмінен үзінді көрсету.
1. Қай фильмнен
үзінді көрдіңіздер?
2. Осы фильм ұнай ма
сіздерге?
|
Фильмнен үзінді
көріп,
сұрақтарға жауап
береді.
|
Кері
байланыс.
|
-Фильм туралы көңіл
күйлеріңізді смайлик арқылы
білдірсеңіздер.
|
көңіл күйлерін смайлик арқылы
білдіреді.
|
Топтық
жұмыс
|
І
топ: 1. Бұл фильмді кім түсірген?
Қай жылдары?
2. Бұл киноны
түсіруге негіз болған қандай
жанр?
ІІ топ:
1. «Қыз Жібек» жырында қазақ
халқының қай кездегі тарихы
суреттелген?
2. Бұл жырдың туған жері,
оқиға өткен жер Қазақстанның қай
аймағы?
|
Топтар бірлесе отырып
сұрақтарға жауап береді.
|
Шағын
дәріс
|
Слайд арқылы
сұрақтардың толық, дұрыс нұсқасы
көрсетіледі.
1. (1970ж. режиссер
Сұлтанахмет Қожықов түсірген. Сценарий авторы Ғабит
Мүсірепов)
2.
(Бұл киноны түсіруге негіз
болған -лиро-эпостық
жанр)
3.
(«Қыз Жібек» жырында қазақ
халқының ХV- ХVІ ғ.тарихы
суреттелген)
4.( Бұл жырдың туған жері,
оқиға өткен жер -
Батыс Қазақстан. Қособа,
Жайық, Еділ деген жер-су аттары тарихи шындықпен сәйкес келеді.
Сонымен бірге, жырдағы ру, тайпа аттары күні бүгін де дәл солай
аталады. Мыс: жағалбайлы, тама, шекті, адай, жаппас,
т.б.)
|
Мұғалімдер түртіп
алады.
|
Кері
байланыс
|
«Бес саусақ»
әдісі
Бас бармақ
– білетінім.
Сұқ саусақ
– білгенім.
Ортаңғы саусақ
– әлі де білгім
келеді
Аты жоқ саусақ
– мен үшін жаңа
ақпарат
Шынашақ
– мені
таңғалдырады.
|
«Бес саусақ» әдісі
арқылы алған білімдерін өздері
бағалайды.
|
Жыр нұсқасын оқу. «Елші»
әдісі
|
І
топ: жырдың 1-бөлімін
оқиды.
ІІ
топ: жырдың 2-бөлімін
оқиды.
(«Елші» әдісі
арқылы өздері оқыған бөлімді бір-біріне
түсіндіреді)
|
Екі топтан елшілер шығып, өз
мәтіндерін басқа топқа түсіндіреді. Топтар бірігіп елші жұмысына
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен стикерге жазып баға
береді.
|
Постер
жасау
|
Біз оқыған жыр мен
фильм арасында ұқсастықтар мен өзгешеліктер бар
ма?
«Қыз Жібек»
жыры
|
«Қыз Жібек»
фильмі
|
|
Бірлесе отырып өз
пікірлерін постерге
түсіреді.
|
Кері
байланыс
|
«Бір сөйлеммен
тұжырымдаңыз» әдісі
Мұнда қатысушылар
жаңа тақырыпты қалай түсінгенін бір сөйлеммен тұжырымдайды. Мыс:
Мен бүгін «Қыз Жібек» жырын жақсы
түсіндім.
|
Кері байланыс
береді
|
Кластер
жасау
|
-Жырдың бір
нұсқасында Жібек Сансызбайға қосылады? Ал бұл әмеңгерлік салтқа
байланысты ма? Әмеңгерлік дегенге қалай
қарайсыз?
әмеңгерлік
|
Топта ақылдасып,
кластерге салады.
|
Бағалау
|
Топтар бір-бірінің
жұмысын бағалайды, бір-бірінің бағалауына көзқарастарын
білдіреді.
|
Кері
байланыс
|
«Бір сөзбен»
әдісі
Берілген сөздердің
ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын 1 сөзді таңдайды.
(қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік, сенімділік,
рахаттану, алаңдау, қызығу, ренжу,
т.б.)
|
Оқу материалының
мазмұнына берілетін кері
байланыс
|
«Аяқталмаған
сөйлемдер» әдісі арқылы кері байланыс
береді.
Мен бүгін
.........................
білдім.
Мен бүгін
..........................
сезіндім.
Мен келесі сабақта
...................білгім
келеді.
|
Топтағы кері
байланыс
|
Топтық кері байланыс
сұрақтары:
-
Жұмыс барысында
топтағы қарым-қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер
етті?
-жұмыстың
тиімділігін одан әрі арттыруға
көмектесті;
- жұмыстың жақсы
жүруіне кедергі болды;
- біздің
қарым-қатынасымыз тапсырманы нақты орындауға мүмкіндік
бермеді.
-
Топтағы
қарым-қатынас қай дәрежеде көбірек іске
асты?
- ақпарат
алмасуда;
-өзара
қарым-қатынаста;
-осы дәрежелердің
бәрінде іске асты.
-
Топта
ауызбіршілік сақталды
ма?
- топта ауызбіршілік пен
серіктестік қарым-қатынас
сақталды;
-топтағы
серіктестік бұзылғаны
байқалды.
|