Мотивациялық-қозғаушылық
|
Тәрбиеші балалармен қол
ұстасып шеңбер құрайды:
Кел, балалар,
күлейік,
Күлкіменен
түлейік!
Қабақ түйген не
керек,
Көңілді боп
жүрейік!
Кел, балалар,
күлейік,
Күлкіменен
түлейік!
Күлкі көңіл
ашады,
Күліп
өмір сүрейік!
- Өте
жақсы.Балалар, бір-біріміздің алақанымыздан не сезініп
тұрмыз?
-Жылулық.
-Тәрбиеші:
Балалар,қарандаршы,мына жерден сендер қандай заттарды көріп
тұрсындар?
-Дұрыс айтасындар,
балалар.
Бұл-қазақ халқының ертеден
келе жатқан ұлттық ыдыс-аяқтары.Біз бүгінгі бейнелеу сабағында осы
ұлттық ыдыс-аяқтармен танысып,оларды әшекелейміз.
-Балалар,мына менің қолымдағы-кесе,шынаяқ,аққұман,ағаш
қасық,табақ...-бұл)қазақ
ұлттық ыдыстары-
деп
аталады.
-Балалар,қарандаршы ыдыстар
әр-түрлі оюлармен әшекейленген.
Балалар
біз бүгін сол ыдыстардын
ішінен кесе жайлы әнгіме қозгаймыз.
-Балалар,кім айтады кесе
бізге не үшін керек?
-Дұрыс
айтасындар.
-Кім айтады,кесені неден
жасайды?
-Жарайсындар!
Тәрбиеші:
Қазақ халқының әр затты
ою-өрнекпен әшйкиленіп отырған.
-Біз бүгінгі сабағымызда
қазақтын ұлттық ыдыстарының ішіндегі кесені алып
әшекейлейміз.
Қызықты
сәт:
Есік қағылады
Қонақа Қуыршақ бала
келеді.
Сәлеметсіздерме?
балалар
-Балалар,сәлеметсіз
бе?
-Қуыршақ бала:
-Мен сіздердің ою-өрнек
туралы айтып жатқандарыңызды естіп қалып келдім.Менің қоржынымда
мынадай
ою-өрнектер бар.
Мен бұл ою-өрнектердің қалай
аталатының білмеймін.
Тәрбиеші:
Қане,
балалар, біз Қуыршақ балаға көмектесейкші.
Ал мынау қандай ою
түрі?
МҮЙІЗ» - қазақ оюының ең
көне мәнері. Ою-өрнектің бұл элементі мүйізді мегзеуден шыққан.
«Мұйіз» ою-өрнек кейде ұсақ, кейде ірі болып келеді. Ұсақ түрлері
ағаш, сүйек, мүйіз сияқты нәзік қолөнер саласында
қолданады
Ал мынау
қандай ою түрлері?
-Гүл оюы.
-Тарақ оюы.
-Ирек су оюы
Балалар байқасаңдар біздің
барлық заттарымыз ою-өрнекпен әшекейленген мысалы: сандық,көрпелер
мен жастықтар,ыдыстар мен киім кешектер т.б. Әр оюдың өзіндік
ерекшелігі мен құпиясы бар.
|
Балалар бір-бірімен
күлімсіреп, сәлемдеседі
ыдыстар.
Балалар мұқиат
тындайды.
-Шәй ішуге.
-Ағаштан,Қыштан,
Балалар қошқар мүйіздеп
жауап береді.
-Гүл оюы.
-Тарақ оюы.
-Ирек су оюы
Балалар мұқйат тындайды.
|
Ұйымдастыру-іздестіру
|
Балалар
айтыңдаршы әдемі ою-өрнегі бар бұйымдарды жасайтын адамды кім деп
атаймыз?
Балалар
енді кесені Ирек су оюымен әшекейлеиік
-Ирек су
оюы балалар,толқын
сияқты иректеліп
келеді.
Сондықтан ирек су өрнегі деп
аталады.
Ирек су оюының түсі
көк,көгілдір,сия көк болады.
Ою заттың шетінде, жиегінде
орналасады.Бұл әсемділікті білдіреді.
Бояумен жұмыс жасамас
бұрын,жұмыс кезендегі ережелерді есімізге түсірейік.
Балалар:
Бояуды
ағызуға, көзге жақындатуға,Киімге жағуға болмайды, бояумен ұқыпты
жұмыс істеу керек.
-Ал енді, балалар, қазір мен
сендерге кесені қалай әшекейлеу керектігін көрсетемін.
біз бүгін
қылқаламды саусақтын көмегімен кесеміздің
сыртын Ирек су оюымен
әшекейлиміз.
(тәрбиеші
жұмыстың орналасу тәртібін көрсетеді).Ал бояуды әркім қалауы
бойынша пайдалануға болады.(тәрбиеші балаларды бояумен,бояғышпен
дұрыс жұмыс жасауды үйретеді).Тәрбиеші жұмыс жасай алмай жатқан
балаларға көмектеседі.
|
- Шебер
Балалар жұмыс жасауға
кіріседі
|