Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеі, сабаққа дайындығын тескеру.
«Ой
шақыру» сұрақтары
Географиялық аудандастыру дегеніміз
не?
Қандай тарихи аудандардық білесіңдер? Және
т.б.
Сабақтың тақырыбы анықталады.Сабақтың мақсаты
анықталып, бағалау критерийлерімен танысады
|
Сұрақтарға жауап береді, өзгенің пікірін тыңдай
біледі
|
Дескриптор
Сұрақтарға жауап береді
Жалпы 1 балл
|
Ашық сұрақ-жауаптар
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа білім. Бүгінгі тақырып жайлы түсінік беріп,
оқулық мәтінмен танысуды ұсынамын. Негізгі түсінік пен терминдерді
дәптерге жаздырамын.
Континент – субаймақ –
мемлекет
Тарихи –географиялық аймақтың континенттік
деңгейі 4 өмір сүру аймағынан тұрады
: Евразия, Африка, Америка, Австралия және Мұхиттық
аралдар
Субконтинентальді деңгейі макроаймақтардан
тұрады: Шетелдік Европа, Оңтүстік Азия, Оңтүстік –Шығыс
Азия, Орталық Африка, Солтүстік Америка және т.б.
Субаймақтар –
бұл макроаймақтардың ірі бөліктері. Мысалы
Латын Америкасын мынадай субаймақтарға бөлеміз:
Мезоамерика немесе Орталық
Америка (құрамында Мексика, Орталық Америка мен
Вест-Индия аралдарының елдері), Анд елдері (Венесуэла, Колумбия, Эквадор, Перу, Боливия,
Чили), Ла-плато елдері немесе Атлант жағалауы елдері
(Аргентина, Уругвай, Парагвай,
Бразилия). Соңғы кезде жаңа атау да пайда
болған: Оңтүстік конус елдері
(Аргентина, Уругвай, Парагвай,
Чили).
Ал Латын Америка атауы осы аймақта тарихи орын тепкен роман тіл
әулетінің (латын тілді) халқы – испандар мен португалдардың
орналасуымен таралған. Қазіргі терминологияда Кариб елдері деген
атауды да кездестіруге болады, себебі ол мемлекеттер латын тілді
емес .
Тапсырма 1. Әрбір жұп өздерінің таңдауы бойынша 1 тарихи –
географиялық аймақты таңдап, оның ерекшелігіне сипаттама
береді.
-
Географиялық орнына сипаттама
жасаңыз
-
Тарихи – географиялық облыстың құрамына қандай
ірі мемлекеттер кіреді анықтаңыз.
-
Этникалық және діни ерекшеліктері бойынша
(халқына сипаттама беріледі) Мәдениет және тұрмыс салтына шағын
сипаттама беріңіз.
-
Әлеуметтік-экономикалық, саяси жағдайына баға
беріңіз
Ескерту: Оқушыларға көмек ретінде мәтіндер немесе
ноутбуктерді/ғаламторды пайдалануға мүмкіндік
жасау
Тапсырма №2.Саяси карта бойынша геосаяси жағдайы өте қолайлы
немесе қолайсыз елдерді анықтап, олардың себептерін
жазу.
|
Оқушылар мәтінмен танысады, тарихи-географиялық
аудандастыру принциптерін анықтайды.
Оқушылар жұппен тарихи-географиялық аймаққа
сипаттама береді, өзара пікір алмасып, картамен жұмыс
істейді.
Сасяи картаны пайдалана отырып, елдердің
орналасқан орны бойынша жіктейді
|
Дескриптор:
Тарихи-географиялық аймақтың географиялық орнын
сипаттайды; 1 б
Тарихи-географиялық аймаққа кіретін мемлекеттерді
анықтайды; 1 б
Аймақтың этиникалық және діни ерекшеліктерін
сипаттайды; 2 б
Әлеуметтік-экономикалық, саяси жағдайына баға
береді; 1б
Жалпы 5 балл
Дескриптор:
Геосасяи жағдайы қолайлы елдерді анықтайды;
1б
Геосасяи жағдайы қолайсыз елдерді анықтайды; 1
б
Себептерін анықтайды; 2 б
Жалпы 4 балл
|
Оқулық
Дәптер
Дәптер
Оқулық
Интернет желісі
Сасяи карта
Саяси карта
Дәптер
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты қорытындылау. Сабақта оқушылардың жинаған
зерттеулеріне қарай тезірек сабақты түсінгендеріне байланысты
ерекше мадақтау жасап,әрқайсысына жеке- жеке кері байланыс
жасау.
Кері байланыс «3-2-1»
Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды
ақпарат;
Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2
аспекті;
Бүгінгі сабақта ұнаған 1
іс-әрекет
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
Дескрипторды
назарға ала отырып Оқушылар өздерін
бағалайды
|
Кері байланыс
|