Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.
Оқу
мақсаттарымен таныстыру.
Ұйымдастыру кезеңі.
Үй
жұмысын тексеру.
|
Жинақтала
ды,сабаққа
ынталанады.
|
|
Оқулық.
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен сабақты
пысықтау.
Тапсырмалар орындау. Топтық
жұмыс
1. АВ кесіндісінің
ортасы Ох
осінде
жатыр. m
және n
табыңыз,
егер:
а) А(0;
m; n+1), В(1;
n; - m+1);
б) А(7;
2m+n; -
n), В(- 5; -
3; m-3);
в) А(0;
m; n+1), В(1;
n;
1-m).
2. АВС үшбұрышының
төбелері
В(1; 0; 4), С(3; -2; 1).
АМ- медиана. векорының координатасын табыңыз.
Жұптық жұмыс. Қиындығы
жоғары тапсырмалар:
1. А(2; 5; 8), В(6; 1; 0)
нүктелері берілген және нүктесі ордината осіндегі С нүктесі А және
В нүктелерінен бірдей қашықтықта жатыр. АВС үшбұрышының ауданын
табыңыз.
2. В(2; 2; -3), С(2; 0; -1) нүктелері берілген. Табу
керек:
а) АВС үшбұрышының
периметрін;
б) АВС үшбұрышының
медианасын.
Жеке жұмыс
(қосымша)
текшесі тіктөртбұрышты
координаталар жүйесінде орналасқан. А төбесінің координатасы (- 2;
2; 0). , төбелерінің координатасын және
БЖБ
орындау
|
Алдыңғы сабақта алған
білімдерін еске түсіреді.
Тапсырманы топтасып
орындайды
Дескрипторды
пайдаланады
Тез орындап болған оқушылар
қосымша тапсырма орындайды.
|
Балл дескриптор бойынша
беріледі.
Дұрыс жауапқа 2 балл
беріледі
|
bilimland.kz
|