Материалдар / Кесінділерді өлшеу. Фигураны салу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кесінділерді өлшеу. Фигураны салу

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Берілген ұзындығы бойынша кесінді сызады, өлшем бірлігін көрсетеді, әріппен белгілейді. 2. Берілген фигураларды салады,қабырғаларын өлшейді. 3. Өз бетімен фигураны салады, салыстырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
1386
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс Қазақстан облысыОрал қаласыМектеп: Х.Доспанова атындағы №30 жалпы орта білім беретін мектепМұғалім: Амантаева Данагул Сарсенбаевна
Пәні: математика Сыныбы: 1 Б

Сабақтың тақырыбы:Кесінділерді өлшеу. Фигураны салу
Оқу мақсаты:1.3.2.2 берілген ұзындықта кесінді сызу

Сабақ мақсаттары:
  • Берілген ұзындығы бойынша кесінді сызады, өлшем бірлігін көрсетеді, әріппен белгілейді.
  • Берілген фигураларды салады,қабырғаларын өлшейді.
  • Өз бетімен фигураны салады, салыстырады.
  • Тілдік мақсаттар:1.Пәнге тән лексика мен терминология: Түзу, кесінді, «ұзын», «қысқа», ұзындық өлшем бірлігі (см).2.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: 1. -Ал енді кесіндінің нақты ұзындығын білгілерің келе ме? 2. Тышқанға қай топ бірінші жетеді?3. Неше см ұзын?4. Неше см қысқа?
    Құндылықтарды дарыту:- Азаматтық жауапкершілік (саралау:ұжымдық, жұптық жұмыс барысында)- Еңбек пен шығармашылық (белсенді оқу:практикалық жұмыс және нұсқау беру, саралау:тапсырма беру аясында)- Ашықтық (саралау:қалыптастырушы бақалау барысында тапсырма аясында)
    Пәнаралық байланыс:Көркем еңбек(өлшейді, сызады) Сауат ашу (жұмбақ шешу)Дене шынықтыру (сергіту сәті барысында)
    Бастапқы білім: Қарапайым және жазықтықтағы фигуралар, ұзындық өлшем бірліктер, «ұзын», «қысқа» ұғымдарын, бағыттарды айыруды біледі. Өткен сабақты еске түсіру арқылы (фигураларды ауада салу, жұмбақ шешу)


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:Сабақтағы жоспарланған іс- әрекетРесурстар
    Сабақтың басы: 2мин



























    2мин

















    2мин



































    Сабақтың ортасы:

    6мин















    4мин





















    3мин

















    8мин











    4мин





























    5мин























    Сабақтың соңы:4мин

















    Ұ. Ширату « Өлең» әдісіКәне түзу тұрайық,Көзімізбен түзу сызайықСаусақпенен екі нүктені белгілеп,Араларын түзуменен қосайық.Қандай фигура шықты ?Жауап: кесіндіАл енді төрт нүкте белгілеп, Оны да түзумен қосайық. Қандай фигура шықты?Жауап: төртбұрышҚБ мұғалімнің мадақтауы Бүгінгі сабағымыз өлең мазмұнына байланысты фигуралар туралы болмақ. Сондықтан сабаққа қандай құралдар керек екенін жұмбақты шешу арқылы анықтап алайық. Жұмбақ: 1.Қысқа таяқ дiңi бар,Шиырлаған iзiндеСайрап тұрар тiлi бар.   (Қарындаш)2.Жұқа тақтай бөлшегi,Ұзындықтың өлшемi.   (Сызғыш)3. Тазалап ақ қағаз жүзін,Жоқ етер қарындаш ізін. (өшіргіш) ҚБ мұғалімнің мадақтауы -Енді осы құралдарды пайдаланып графикалық диктант жазайық
  • Нүкте белгілеп оңға 4 торкөз сызамыз да нүктемен шектейміз.
  • Тағы нүкте белгілеп оңға қарай 8 торкөз сызамыз да нүктемен шектейміз.
  • Тағы нүкте белгілеп оңға қарай 6 торкөз сызамыз да нүктемен шектейміз.
  • ҚБ жұптық «Жасыл қалам» әдісі(өзара бағалау көршілерімен дәптер ауыстыру арқылы) -Біз кесінділерді сызғанда дәптердің торкөзін пайдаланып, салыстырғанда көзбен салыстырдық.-Ал енді кесіндінің нақты ұзындығын білгілерің келе ме?-ИәСабақтың мақсатымен таныстыру: - Олай болса біздің бүгінгі сабағымыздың мақсаты кесіндіні өлшеу, фигураларды салу. Жаңа сабақПрактикалық жұмыс Түсіндіре отырып, оқушылармен бірге істеу( қалыс қалған бала болмау керек) Кесіндіні сызу алгоритмі:
  • Нүкте белгілейміз
  • Сызғыштағы 0 санын белгілеген нүктеге дәл сәйкестендіреміз
  • Керекті ұзындықты(4см) сызғыштың бойынан тауып, нүкте коямыз
  • Екі нүктені түзумен қосамыз
  • Әріппен белгілейміз
  • ҚБ мұғалімнің марапатыГрафикалық диктант. Дерек көзі арқылы саралау графикалық диктантта сызған кесіндінің нақты ұзындығын анықтайық.І-топ бірінші кесіндінің ұзындығын анықтайды,өлшем бірлігін жазады, әріппен белгілейді.ІІ-топ екінші кесіндінің ұзындығын анықтайды,өлшем бірлігін жазады, әріппен белгілейді.ІІІ-топ үшінші кесіндінің ұзындығын анықтайды,өлшем бірлігін жазады, әріппен белгілейді.ҚБ жұптық «смайлик жапсыру» арқылы өзара бағалауОқулықпен жұмыс: Тапсырма Бағалау критерийі:
  • Сызғышты пайдаланып тышқанның жолының неше см екенін анықта (128 бет)
  • Тышқанның ініне кіретін жолдардың ұзындығын өлшейік.( үш топ 3 жолды өлшейді, ауызша айтады)Тышқанға қай жолмен бірінші жетеді деп ойлайсыңдар?Жауап: - Неге? ( басқаларына қарағанда қысқа, неше см қысқа?)-Неше см қысқа?-Неше см ұзын?ҚБ топтық «От шашу» әдісіДәптермен жеке жұмыс .Тапсырма арқылы саралау.:«Сиқырлы карточка» әдісі (әр оқушыға беру)А. 3см кесінді сыз, әріппен белгіле, өлшем бірлігін жаз.В. Берілген үшбұрышты дәптерге сал,әріппен белгіле, бір қабырғасын өлше,өлшем бірлігін жаз.С. 2см және 4см кесінді сызріппен белгіле. Салыстыр. *

    ҚБ өзін- өзі бағалау «Смайлик» әдісі экранда жауап жазулы

    Сергіту: Гендерлік топ Ойын: «Бинго»(ойын шартын түсіндіру)Әр топқа фигуралар беріледі композиция құрастырыды. Кыздар: қуыршақ т/бҰлдар: машина т/бКБ.: бір- біріне қонаққа келіп композицияны көреді қошемет көрсетеді « Ке- ре- мет» БекітуДәптермен жеке жұмыс Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаБағалау критерийі: * Өлшем жасауда тиісті өлшем бірлікті қолданады, әріппен белгілейдіТапсырма 5см кесінді сыз, өлшем бірлігін жаз және әріппен белгіле.Дескриптор:
  • 5см кесінді сызады;
  • См өлшем бірлігімен жазады;
  • Әріппен белгілейді;
  • ҚБ жұптық бағалау «Цукерман таяқшалары» әдісі арқылы .



    Қорытынды Ойын: «Бес саусақ»(шартын түсіндіру)«Ақиқат пен жалған» әдісі
  • екі нүктемен бір кесінді сызады
  • Сызғыштағы 0 санын дәптерде белгілеген нүктеге сәйкестендірмейміз
  • Кесіндінінің ұзындығын сызғышпен өлшегенде нақты болмайды
  • Сантиметр ұзындық өлшем бірлігі
  • ҚБ Мұғалімнің марапаты -Сонымен оқушылар сабағымыздың мақсаттына жеттік деп пе?(мақсатты естеріне түсіру) Рефлексия: «Ұзындықты таңда» әдісі Сабақты мүлдем түсінбедім деген оқушылар о-дің тұсына; Сұрағым бар деген оқушылар 5см- дің тұсына; Барлығы түсінікті деген оқушылар 10 см-дің қасына келіп тұра қалады.

















    кесіндітөртбұрыш













    Жұмбақ жауабы экранда:Сызғыш, қарындаш,өшіргіш суреттері













    графикалық диктант жауабы экранда:





























    Кесіндіні сызу алгоритмі:





























    графикалық диктант жауабы экранда



    Мазмұнды сурет





















    Тапсырма жазылған сары , қызыл, жасыл түсті карточкалар















































    экранда жауап жазулы



















    «Бес саусақ»Қызыл, жасыл ложь правдажалған ақиқатzhalgan akikat















    Тақтада үлкен сызғыш ілулі тұрады0 5см 10см
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғарыоқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Топтық жұмыс гендерлікДерек көзі арқылы саралау

  • Мұғалімнің мадақтаулары
  • «От шашу» әдісі
  • «Самайлик жапсыру» әдісі
  • Қошемет көрсету
  • «Жасыл қалам» әдісі
  • Дескриптор арқылы
  • «Цукерман таяқшалары» әдісі
  • Сергіту сәті
  • Практикалық жұмыс
  • Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1. ҚБ Өзін-өзі бағалау «Цукерман таяқшалары» әдісі 2. Саралау тапсырма арқылы: «Сиқырлы карточка» әді
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!