Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Кесінділерді өлшеу. Фигураны салу
Материал туралы қысқаша түсінік
1. Берілген ұзындығы бойынша кесінді сызады, өлшем бірлігін көрсетеді, әріппен белгілейді.
2. Берілген фигураларды салады,қабырғаларын өлшейді.
3. Өз бетімен фигураны салады, салыстырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қараша 2018
1544
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Батыс Қазақстан облысыОрал қаласыМектеп: Х.Доспанова атындағы №30 жалпы орта білім беретін мектепМұғалім: Амантаева Данагул Сарсенбаевна | |
Пәні: математика Сыныбы: 1 Б | |
Сабақтың тақырыбы: | Кесінділерді өлшеу. Фигураны салу |
Оқу мақсаты: | 1.3.2.2 берілген ұзындықта кесінді сызу |
Сабақ мақсаттары: | |
Тілдік мақсаттар: | 1.Пәнге тән лексика мен терминология: Түзу, кесінді, «ұзын», «қысқа», ұзындық өлшем бірлігі (см).2.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: 1. -Ал енді кесіндінің нақты ұзындығын білгілерің келе ме? 2. Тышқанға қай топ бірінші жетеді?3. Неше см ұзын?4. Неше см қысқа? |
Құндылықтарды дарыту: | - Азаматтық жауапкершілік (саралау:ұжымдық, жұптық жұмыс барысында)- Еңбек пен шығармашылық (белсенді оқу:практикалық жұмыс және нұсқау беру, саралау:тапсырма беру аясында)- Ашықтық (саралау:қалыптастырушы бақалау барысында тапсырма аясында) |
Пәнаралық байланыс: | Көркем еңбек(өлшейді, сызады) Сауат ашу (жұмбақ шешу)Дене шынықтыру (сергіту сәті барысында) |
Бастапқы білім: | Қарапайым және жазықтықтағы фигуралар, ұзындық өлшем бірліктер, «ұзын», «қысқа» ұғымдарын, бағыттарды айыруды біледі. Өткен сабақты еске түсіру арқылы (фигураларды ауада салу, жұмбақ шешу) |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: | Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы: 2мин 2мин 2мин Сабақтың ортасы: 6мин 4мин 3мин 8мин 4мин 5мин Сабақтың соңы:4мин | Ұ. Ширату « Өлең» әдісіКәне түзу тұрайық,Көзімізбен түзу сызайықСаусақпенен екі нүктені белгілеп,Араларын түзуменен қосайық.Қандай фигура шықты ?Жауап: кесіндіАл енді төрт нүкте белгілеп, Оны да түзумен қосайық. Қандай фигура шықты?Жауап: төртбұрышҚБ мұғалімнің мадақтауы Бүгінгі сабағымыз өлең мазмұнына байланысты фигуралар туралы болмақ. Сондықтан сабаққа қандай құралдар керек екенін жұмбақты шешу арқылы анықтап алайық. Жұмбақ: 1.Қысқа таяқ дiңi бар,Шиырлаған iзiндеСайрап тұрар тiлi бар. (Қарындаш)2.Жұқа тақтай бөлшегi,Ұзындықтың өлшемi. (Сызғыш)3. Тазалап ақ қағаз жүзін,Жоқ етер қарындаш ізін. (өшіргіш) ҚБ мұғалімнің мадақтауы -Енді осы құралдарды пайдаланып графикалық диктант жазайық ҚБ өзін- өзі бағалау «Смайлик» әдісі экранда жауап жазулы Сергіту: Гендерлік топ Ойын: «Бинго»(ойын шартын түсіндіру)Әр топқа фигуралар беріледі композиция құрастырыды. Кыздар: қуыршақ т/бҰлдар: машина т/бКБ.: бір- біріне қонаққа келіп композицияны көреді қошемет көрсетеді « Ке- ре- мет» БекітуДәптермен жеке жұмыс Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаБағалау критерийі: * Өлшем жасауда тиісті өлшем бірлікті қолданады, әріппен белгілейдіТапсырма 5см кесінді сыз, өлшем бірлігін жаз және әріппен белгіле.Дескриптор: Қорытынды Ойын: «Бес саусақ»(шартын түсіндіру)«Ақиқат пен жалған» әдісі | кесіндітөртбұрыш Жұмбақ жауабы экранда:Сызғыш, қарындаш,өшіргіш суреттері графикалық диктант жауабы экранда: Кесіндіні сызу алгоритмі: графикалық диктант жауабы экранда Мазмұнды сурет Тапсырма жазылған сары , қызыл, жасыл түсті карточкалар экранда жауап жазулы «Бес саусақ»Қызыл, жасыл ложь правдажалған ақиқатzhalgan akikat Тақтада үлкен сызғыш ілулі тұрады0 5см 10см |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғарыоқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Топтық жұмыс гендерлікДерек көзі арқылы саралау | ||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1. ҚБ Өзін-өзі бағалау «Цукерман таяқшалары» әдісі 2. Саралау тапсырма арқылы: «Сиқырлы карточка» әді
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |