Сабақтың басы: 2мин
2мин
2мин
Сабақтың ортасы:
6мин
4мин
3мин
8мин
4мин
5мин
Сабақтың соңы:4мин
| Ұ. Ширату « Өлең» әдісіКәне түзу тұрайық,Көзімізбен түзу сызайықСаусақпенен екі нүктені белгілеп,Араларын түзуменен қосайық.Қандай фигура шықты ?Жауап: кесіндіАл енді төрт нүкте белгілеп, Оны да түзумен қосайық. Қандай фигура шықты?Жауап: төртбұрышҚБ мұғалімнің мадақтауы Бүгінгі сабағымыз өлең мазмұнына байланысты фигуралар туралы болмақ. Сондықтан сабаққа қандай құралдар керек екенін жұмбақты шешу арқылы анықтап алайық. Жұмбақ: 1.Қысқа таяқ дiңi бар,Шиырлаған iзiндеСайрап тұрар тiлi бар. (Қарындаш)2.Жұқа тақтай бөлшегi,Ұзындықтың өлшемi. (Сызғыш)3. Тазалап ақ қағаз жүзін,Жоқ етер қарындаш ізін. (өшіргіш) ҚБ мұғалімнің мадақтауы -Енді осы құралдарды пайдаланып графикалық диктант жазайық Нүкте белгілеп оңға 4 торкөз сызамыз да нүктемен шектейміз.Тағы нүкте белгілеп оңға қарай 8 торкөз сызамыз да нүктемен шектейміз.Тағы нүкте белгілеп оңға қарай 6 торкөз сызамыз да нүктемен шектейміз.ҚБ жұптық «Жасыл қалам» әдісі(өзара бағалау көршілерімен дәптер ауыстыру арқылы) -Біз кесінділерді сызғанда дәптердің торкөзін пайдаланып, салыстырғанда көзбен салыстырдық.-Ал енді кесіндінің нақты ұзындығын білгілерің келе ме?-ИәСабақтың мақсатымен таныстыру: - Олай болса біздің бүгінгі сабағымыздың мақсаты кесіндіні өлшеу, фигураларды салу. Жаңа сабақПрактикалық жұмыс Түсіндіре отырып, оқушылармен бірге істеу( қалыс қалған бала болмау керек) Кесіндіні сызу алгоритмі: Нүкте белгілеймізСызғыштағы 0 санын белгілеген нүктеге дәл сәйкестендіремізКеректі ұзындықты(4см) сызғыштың бойынан тауып, нүкте коямызЕкі нүктені түзумен қосамызӘріппен белгілеймізҚБ мұғалімнің марапатыГрафикалық диктант. Дерек көзі арқылы саралау графикалық диктантта сызған кесіндінің нақты ұзындығын анықтайық.І-топ бірінші кесіндінің ұзындығын анықтайды,өлшем бірлігін жазады, әріппен белгілейді.ІІ-топ екінші кесіндінің ұзындығын анықтайды,өлшем бірлігін жазады, әріппен белгілейді.ІІІ-топ үшінші кесіндінің ұзындығын анықтайды,өлшем бірлігін жазады, әріппен белгілейді.ҚБ жұптық «смайлик жапсыру» арқылы өзара бағалауОқулықпен жұмыс: Тапсырма Бағалау критерийі: Сызғышты пайдаланып тышқанның жолының неше см екенін анықта (128 бет)Тышқанның ініне кіретін жолдардың ұзындығын өлшейік.( үш топ 3 жолды өлшейді, ауызша айтады)Тышқанға қай жолмен бірінші жетеді деп ойлайсыңдар?Жауап: - Неге? ( басқаларына қарағанда қысқа, неше см қысқа?)-Неше см қысқа?-Неше см ұзын?ҚБ топтық «От шашу» әдісіДәптермен жеке жұмыс .Тапсырма арқылы саралау.:«Сиқырлы карточка» әдісі (әр оқушыға беру)А. 3см кесінді сыз, әріппен белгіле, өлшем бірлігін жаз.В. Берілген үшбұрышты дәптерге сал,әріппен белгіле, бір қабырғасын өлше,өлшем бірлігін жаз.С. 2см және 4см кесінді сыз,әріппен белгіле. Салыстыр. *
ҚБ өзін- өзі бағалау «Смайлик» әдісі экранда жауап жазулы
Сергіту: Гендерлік топ Ойын: «Бинго»(ойын шартын түсіндіру)Әр топқа фигуралар беріледі композиция құрастырыды. Кыздар: қуыршақ т/бҰлдар: машина т/бКБ.: бір- біріне қонаққа келіп композицияны көреді қошемет көрсетеді « Ке- ре- мет» БекітуДәптермен жеке жұмыс Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаБағалау критерийі: * Өлшем жасауда тиісті өлшем бірлікті қолданады, әріппен белгілейдіТапсырма 5см кесінді сыз, өлшем бірлігін жаз және әріппен белгіле.Дескриптор: 5см кесінді сызады; См өлшем бірлігімен жазады;Әріппен белгілейді;ҚБ жұптық бағалау «Цукерман таяқшалары» әдісі арқылы .
Қорытынды Ойын: «Бес саусақ»(шартын түсіндіру)«Ақиқат пен жалған» әдісі екі нүктемен бір кесінді сызадыСызғыштағы 0 санын дәптерде белгілеген нүктеге сәйкестендірмеймізКесіндінінің ұзындығын сызғышпен өлшегенде нақты болмайдыСантиметр ұзындық өлшем бірлігіҚБ Мұғалімнің марапаты -Сонымен оқушылар сабағымыздың мақсаттына жеттік деп пе?(мақсатты естеріне түсіру) Рефлексия: «Ұзындықты таңда» әдісі Сабақты мүлдем түсінбедім деген оқушылар о-дің тұсына; Сұрағым бар деген оқушылар 5см- дің тұсына; Барлығы түсінікті деген оқушылар 10 см-дің қасына келіп тұра қалады.
|
кесіндітөртбұрыш
Жұмбақ жауабы экранда:Сызғыш, қарындаш,өшіргіш суреттері
графикалық диктант жауабы экранда:
Кесіндіні сызу алгоритмі:
графикалық диктант жауабы экранда
Мазмұнды сурет
Тапсырма жазылған сары , қызыл, жасыл түсті карточкалар
экранда жауап жазулы
«Бес саусақ»Қызыл, жасыл ложь правдажалған ақиқатzhalgan akikat
Тақтада үлкен сызғыш ілулі тұрады0 5см 10см |