Сыныптағы диалог үшін пайдалы
тілдік бірліктер:
1.Кестемен қандай режімдерде жұмыс
жасауға болады?
2.Көрсеткіштердің мәліметтер қорын
атап шығыңдар?
3.Есептеуге болатын мәліметтер типін
атаңдар.
4.Көрсеткіштің есептеуіш типін
түсіндіріңдер.
5.МЕМО типінің мәтіндік көрсеткіштен
айырмашылығын атаңдар.
6.Код
көрсеткіші не ұшін енгізіледі?
|
|
|
Басталуы
5 мин
5 минут
«ВЕЕР»
әдісі
|
Шаттық шеңберін құру
«ВЕЕР» әдісі
АКТ-да деңгейлік
тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
Жаңа тақырыпты
қорытындылау.
Ұйымдастыру
Молекула арқылы 2 топқа
бірігу.
Өткенді қайталау үшін «Веер» әдісі
арқылы қорытындылаймын
1.МҚБЖ не үшін
қолданылады?
2.МҚБЖ-ның мүмкіндіктерін атап
шығыңдар.
3.МҚБЖ-да қандай негізгі функционалдық
мүмкіндіктер іске асады?
4.МҚБЖ-да дұрыс емес енгізілген
мәліметтерден қолданушы қалай қорғанады?
5.Мәліметтер қорымен жұмыс істеу
басында оны сақтау үшін неге атауын көрсету
қажет?
6.МҚБЖ терезесінің элементтерін
сипаттаңдар.
7.Мәліметтер қорының нысандарына не
жатады?
8.Өту аймағы не үшін
қолданылады?
9.Өту аймағының бейнесін қалай жоюға
болады?
10.Мәліметтер қорын жасау
үшін МҚБЖ қандай шаблондар ұсынады?
11.Мәліметтер қорымен жұмыс істеу үшін
бұрын қандай программалық жабдықтамаларды
қолданыңдар?
12.МҚБЖ-ның негізгі қызметтерін атап
шығыңдар
13.Қалай ойлайсыңдар, мәтіндік немесе
кестелік процессорда мәліметтер құрылымын беру кезеңі жоқ, ал
МҚБЖ-да бар ма?
14.Сендер мәліметтердің
қандай типтерімен таныссыңдар?
|
Үлестірмелер, оқулық,
жұмыс дәптері
|
|
|
Ортасы
15 минут
практикалық
жұмыс
10 минут
|
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа
сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа
сабағымыз
« Кестелерді
құру».
Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар
беріледі.
1-топ. Кестелерді құру,
мәліметтер типтері, кесте көрсеткіштерінің қасиеті
2-топ: кестені толтыру,
кестедегі мәліметтерді енгізуді автоматтандыру, енгзу бетпердесі,
мәндердің тізімін пайдалану
2 топқа берілген
тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.
Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.
Оқушылар берілген тақырыпты
оқиды.Постер қорғайды
Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін
толықтырады.
Оқушыларға оқулықтағы практикалық тапсырманы компьютерде
орындауға беремін.
Менің сыныбым мәліметтер
қорымен жұмыс
Оқушылар көрсеткіші бар
кесте құрыңдар.
Кестені 8 жазбамен
толтырыңдар.
Аты, жөні,Тегі, электронды пошта
адресі, сыныбы, туған күні, үй телефоны, мекен жайы, қатысатын
жарыстары
|
Оқулық,
маркерлер,
плакаттар,
стикерлер,
үлестірме
қағаздар,
интерактивті
тақта
Компьютер, оқулық
|
|
|
Сабақты
қорытындылау
5 мин
|
Оқушылардың
өтілген тақырып бойынша алған білімдерін «Ортақ тұжырым» әдісі
арқылы пысықтау
Топ ішіндегі оқушылар
өтілген тақырып бойынша бір мәселені таңдап алып, оны талқылап,
ортақ тұжырымды А4 парағына жазады
|
А4 парағы
|
|
|