Материалдар / Кестелерді құру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кестелерді құру

Материал туралы қысқаша түсінік
материал ұстаздарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
594
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: №26

Мектеп: №127 ЖОМ



Пәні: информатика



Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кебекбаева Меруерт



Сынып: 9 А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:



Сабақ тақырыбы:

Кестелерді құру



Сабақ негізделген оқу мақсаты

Конструктор және кесте режімдерінде кестелерді құруды үйрету

Енгізу бетпердесін анықтау және ауыстыру бағанын құру жолымен кестеге мәліметтер енгізуді автоматтандыру




Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:



  • Кестемен жұмыс істеу режімдерінің қолдану аймағын, кестені жасау әдістерін біледі



Оқушылардың басым бөлігі:



  • Access-тің қолданушы интерфейсін, жаңа мәліметтер қорын жасау әдістерін орындайды



Кейбір оқушылар:



  • Конструктор және кесте режімдерінде кестелерді құруды берілген көрсеткіштің типін анықтай алады және әртүрлі типтегі көрсеткіштердің қасиеттерін баптауды орындай алады





Тілдік мақсат

Оқушылар:

Кестелерді құру туралы түсінік қалыптастырады.



Негізгі сөздер мен тіркестер:



Режим, код, конструктор, енгізу бетпердесі



Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

1.Кестемен қандай режімдерде жұмыс жасауға болады?

2.Көрсеткіштердің мәліметтер қорын атап шығыңдар?

3.Есептеуге болатын мәліметтер типін атаңдар.

4.Көрсеткіштің есептеуіш типін түсіндіріңдер.

5.МЕМО типінің мәтіндік көрсеткіштен айырмашылығын атаңдар.

6.Код көрсеткіші не ұшін енгізіледі?



Талқылауға арналған тармақтар:



1.Сандық пішімдегі датаны немесе уақытты қалай беруге болады?

2.Логикалық тип көрсеткішінің өлшемі қандай болады?

3.Сендер көрсеткіштердің қандай қасиеттерін білесіңдер?



Жазылым бойынша ұсыныстар:



Кесте, конструктор сөзінің үш тілде аталуын білу



Алдыңғы тақырып

Мәліметтер қорын басқару жүйелері



Жоспар




Жоспарлаған

уақыт


Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)



Ресурстар




Басталуы

5 мин


5 минут

«ВЕЕР» әдісі



Шаттық шеңберін құру

«ВЕЕР» әдісі

АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.

Жаңа тақырыпты қорытындылау.



Ұйымдастыру

Молекула арқылы 2 топқа бірігу.


Өткенді қайталау үшін «Веер» әдісі арқылы қорытындылаймын

1.МҚБЖ не үшін қолданылады?

2.МҚБЖ-ның мүмкіндіктерін атап шығыңдар.

3.МҚБЖ-да қандай негізгі функционалдық мүмкіндіктер іске асады?

4.МҚБЖ-да дұрыс емес енгізілген мәліметтерден қолданушы қалай қорғанады?

5.Мәліметтер қорымен жұмыс істеу басында оны сақтау үшін неге атауын көрсету қажет?

6.МҚБЖ терезесінің элементтерін сипаттаңдар.

7.Мәліметтер қорының нысандарына не жатады?

8.Өту аймағы не үшін қолданылады?

9.Өту аймағының бейнесін қалай жоюға болады?

10.Мәліметтер қорын жасау үшін МҚБЖ қандай шаблондар ұсынады?

11.Мәліметтер қорымен жұмыс істеу үшін бұрын қандай программалық жабдықтамаларды қолданыңдар?

12.МҚБЖ-ның негізгі қызметтерін атап шығыңдар

13.Қалай ойлайсыңдар, мәтіндік немесе кестелік процессорда мәліметтер құрылымын беру кезеңі жоқ, ал МҚБЖ-да бар ма?

14.Сендер мәліметтердің қандай типтерімен таныссыңдар?









Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері






Ортасы

15 минут














практикалық жұмыс

10 минут


Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

« Кестелерді құру».


Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.

1-топ. Кестелерді құру, мәліметтер типтері, кесте көрсеткіштерінің қасиеті

2-топ: кестені толтыру, кестедегі мәліметтерді енгізуді автоматтандыру, енгзу бетпердесі, мәндердің тізімін пайдалану

2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.

Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.

Оқушылар берілген тақырыпты оқиды.Постер қорғайды

Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.


Оқушыларға оқулықтағы практикалық тапсырманы компьютерде орындауға беремін.

Менің сыныбым мәліметтер қорымен жұмыс

Оқушылар көрсеткіші бар кесте құрыңдар.

Кестені 8 жазбамен толтырыңдар.

Аты, жөні,Тегі, электронды пошта адресі, сыныбы, туған күні, үй телефоны, мекен жайы, қатысатын жарыстары


Оқулық,

маркерлер,

плакаттар,

стикерлер,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта















Компьютер, оқулық



Сабақты қорытындылау

5 мин

Оқушылардың өтілген тақырып бойынша алған білімдерін «Ортақ тұжырым» әдісі арқылы пысықтау

Топ ішіндегі оқушылар өтілген тақырып бойынша бір мәселені таңдап алып, оны талқылап, ортақ тұжырымды А4 парағына жазады

А4 парағы




Аяқталуы


5 минут



Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.


Үйге тапсырма: §24

Бағалау.

Тілек ағашы арқылы кері байланыс алу.



Жиынтық бағалау парағы

Оқулық,

күнделік

Үлестірме қағаздар



Қосымша ақпарат: интернет материалдары




Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс





Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.











Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!