Материалдар / Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Бұрыш синусының, косинусының, тангенсінің жіне котангенсінің мәнде

Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Бұрыш синусының, косинусының, тангенсінің жіне котангенсінің мәнде

Материал туралы қысқаша түсінік
-тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгіленуін біледі -координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратады. - координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратуға есептер шығарады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Сәуір 2022
1052
2 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Тригонометрия

Мектеп: 5 мектеп-лицей

Педагогтің аты-жөні:

Сальменова Г.Т.

Күні:24.01.22


Сыныбы: 9 В

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Бұрыш синусының, косинусының, тангенсінің жіне котангенсінің мәндері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.4.1 Тригонометриялық функциялардың анықтамаларын білу

9.2.4.2

бірлік шеңбердегі нүктелердің координаталары мен тригонометриялық функциялардың өзара байланысын білу;

Сабақтың мақсаты:

-тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгіленуін біледі

-координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратады.

- координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратуға есептер шығарады


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

8 мин.


Ұйымдастыру:

оқушылармен сәлемдесу, сыныптағы қажеттілікті түгелдеу, топтық және жұптық жұмыс кезінде техника қауіпсіздігін ескертемін. Жәнеде бүгінгі сабақтың мақсатын қысқаша айтып өтемін.

Оқушыларды топка бөлу

синусы, косинусы, тангенсі және котангенс



үй тапсырмасымен жұмыс

«аққу ұшты» әдісі бойынша мұғалім жауапты оқиды.

қайталау сұрақтары.

  • Толық бұрыш жалпы түрде қалай жазылады?

  • Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық өлшемге ауыстыруға бола ма?

  • Радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге ауыстыруға бола ма?

Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

«кілтті сөздер»әдісі бойынша 4-топқа арналған (синусы, косинусы, тангенсі және котангенс) кеспе парақтарын таңдап алады. Парақта жазылған тақырыптарға сәйкес оқушылар топқа бөлінеді.


дұрыс орындаған оқушылар жылдам тұрады.




Ауызша сұрақ-жауапка жауап береді

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Оқушылар дәптерлеріне әр есептің тұсына (-;+) арқылы өзін-өзі бағалайды.


Түрлі түсті кеспе қағаздар





Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.

Ұжымдық жұмыс.


5 мин.

























8мин

Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу;

-Тригонометриялық функцияларды енгізу үшін сан түзуінен басқа жаңа математикалық үлгі—санды шеңбер қажет.

Shape1 Shape2

1



Shape3 Shape4 В ііі

Shape6 Shape5



Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге ашуда әр топқа координаталық жазықтыққа шеңбер салып, оның абсциссасын, ординатасын, радиусын, ширектерін табуға тапсырма беремін. Жәнеде әр оқушы жұптасып санды шеңберге(тақтадағы кестеге сүйене отырып) бұрыш пен радиандық мәнін қойып, қай ширекте екенін жұптық жұмыс жасайды.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.

Жаңа сабақты түсіндіру

В нүктесінің ординатасының ОВ радиусқа қатынасы бұрышының синусы деп аталады.

В нүктесінің абсциссасының ОВ радиусқа қатынасы бұрышының косинусы деп аталады.

В нүктесінің ординатасының абсциссаға қатынасы бұрышының тангенсі деп аталады.

В нүктесінің абсциссасының ординатаға қатынасы бұрышының котангенсі деп аталады.



Сұрақтар:



әр топ координаталық жазықтыққа шеңбер салып, оның абсциссасын, ординатасын, радиусын, ширектерін табады


Мақсаты:
Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.







Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп қорғайды:


Дескриптор:

-шеңбер салады

1-балл

- абсциссасын табады. 1-балл

- ординатасын табады 1-балл

- радиусын табады 1-балл


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 9-сынып.






Shape7










слайд

Сабақтың ортасы


8 мин.


Жеке жұмыс.



«Сағат тілі » әдісі Тапсырма: 4.20

1)0; 2) санының синусы мен косинусын табыңдар

Саралау:

Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.

Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.


Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.


Дескриптор:

-санның синусын табады 1-балл

-санның косинусын табады 1-балл



Бағалау.

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


.



ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2019


Жеке жұмыс.

8 мин.


4.25 есеп

+ =1 теңдігін қолданып,төмендегі өрнектерді ықшамдаңдар:

-1; + +

Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.




Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды


Дескриптор:

- + =1 теңдігін қолданады,

1-балл

-өрнектерді ықшамдайды,

1-балл

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2019

Жеке жұмыс.

5 мин.


Жазылым.

. Кестені толтыр.





300



450



600



900

3000












Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады.

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.


Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жуптык талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.

Дескриптор:

- формуланы тұжырымдайды;

1-балл

-мәнін табады

1-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


.







. ДК экраны

9-сынып оқулығы.


Кесте

.


Жеке жұмыс. «Мамандықты таңдау» әдісі /10 мин/

Абай атамыз «Сен де бір кірпіш дүниеге,кетігін тап та бар қалан....» дегендей , ертең сендер бір-бір мамандықтың иесі боласыңдар.Қазір өздеріңе ұнайтын мамандықты таңдап ,карточканың артында берілген тапсырманы орындайсыңдар.(Тақтаға ілінген қағазға жауаптары бойынша қалташаларға салады.)

Мамандықтың типтерімен танысады :адам-адам,адам-табиғат , адам-техника,адам-белгілер жүйелері,адам-көркем образ

ҚБ: Дайын жауаптар арқылы бағаланады.



Топтық жұмыс. «Қатесін тап» ойыны Берілген есептің қателерін тауып,түсіндіреді

Қосымша тапсырма

Тапсырмалардың әрқайсысын орындау барысында сәйкес торларда «белгі» қойып отырыңдар.


1.750 бұрыш қай ширекке тиісті

2. cos 600 –тың мәнін табыңдар

3.

tg - тің мәнін табыңдар

4. Берілген бұрышты радиан арқылы өрнекте =60<

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!