Материалдар / Киім - мінез айнасы

Киім - мінез айнасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне өте қажет деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2018
534
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ: Бөлім: Киім.Сән.ТалғамТақырыбы: Киім -стильдеріМектеп: Жаңаталап орта мектебі
Күні: 27.09.2017жМұғалімнің аты-жөні: Монтаева Ақерке Мархаббатовна
Сынып: 5Қатысқандар:Қатыспағандар:
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттарыТ/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.Оқушылардың көпшілігі орындай алады:тірек сөздерді пайдалана отырып, әңгіме құрастырады.Кейбір оқушылар орындай алады:анықталған негізгі ойды, өмірмен байланыстыра отырып дәлелдейді
Бағалау критерийіТірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды
Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтап, мазмұнды әңгіме құрастырады


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: мәтін,тірек сөздер, әңгіме


Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Киім кию үлгісі сізге ұнай ма?Сіз қалай киінгенді ұнатасыз? Сіздің ойыңыз?


Талқылауға арналған сұрақтар: «Адам көркі- шүберек» Қазіргі заман киім үлгісі сізге қалай әсер етеді?


Не себепті:Адамдар киімді жыл мезгіліне қарай не үшін таңдайды?


Ишара:


Құндылықтарға баулу


Құндылықтарға баулу шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, ұлттық мәдениеттің жүесін табысты дамыту арқылы іске асырылады
Пәнаралық байланысТарих, технология,әдебиет
Алдыңғы оқу«Шынжыр » әдісі арқылы бүгінгі тақырыппен байланыстыру
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың басыСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар





5 минут

Ынтымақтастық атмосфера орнату. Cуреттер арқылы топқа бөлемін. Бірдей киім үлгісінің астына топ аттары жасырыладыІ топ ТапқырларІІ топ Зеректер







Суреттер
Сабақтың ортасы25 минут

































































































































Акт







































Акт











































оқулықта берілген мәтінhttps//infourok.ruсайтынан











Сабақтың соңы5мин



















«Бір сөйлемдік қорытынды» Тақырып бойынша қорытындылай отырып,бір сөйлем таңдауын және ол сөйлемнің төмендегідей сұрақтарға жауап беруін сұраймын. «кім? не? қайда? не үшін? қалай? » Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»








Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Диалог және қолдау көрсету« Ақпарат жинау», «Серіктестің жауакбы »әдісіҚорытынды тәсіл«Попс» әдісі







Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.АКТ-мен байланыс
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1.2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1.2.








Жалпы бағамдау







Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

1:

2:











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ