Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Кинетикалық энергия
Материал туралы қысқаша түсінік
Энергия туралы түсінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Мамыр 2018
818
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: 7.2.3.2 Энерия | Мектеп: | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 7 | Қатысқан оқушы саны: Қатыспағаны: | |
Сабақтың тақырыбы: | Кинетикалық энергия. | |
Оқу мақсаты: | 7.2.3.2 -механикалық энерияның екі түрін ажырату;7.2.3.3 -кинетикалық энергияның формуласын есеп шығаруда қолдану; | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар:Оқушылар механикалық энергияның екі түрімен танысып, формуласын өрнектей білу;Көптеген оқушылар:Механикалық энергияның түрлерін ажыратып, анықтама мен формулаларды қолданып есептер шығару;Кейбір оқушылар:Кинетикалық энергияның мәнін жете түсініп, эксперименттік тапсырмаларды орындап, мәнін тұрмыспен байланыстыру; | |
Бағалау критерийлері: | - Оқушылар механикалық энергияның түрлерімен танысып, формуласы мен анықтамасының мәнін түсінеді.- Механикалық энергияның түрлерін ажыратып, формулаларды есеп шығарудатиімдіқолданады | |
Тілдік мақсаттар: | Механикалық energy – Mechanical energyЭнергия-energyКинетикалық энергия - kinetic energy | |
Құндылықтаға баулу: | Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсуЭнергия шамасын анықтай отырып, болашаққа негізделген жасыл энергияны қолдану, ғылымға негізделген инновациялық құрылғылардың жұмыс жасау принципін баяндау. | |
Пәнаралық байланыс: | Математика, ағылшын | |
Алдыңғы білім: | Жұмыс және қуат | |
САБАҚ БАРЫСЫ | ||
Сабақ кезендері: | Сабақтағы іс-әрекеттер: | Құрал-жабдықтар (ресурстар) |
Сабақтың басы Минут10 мин | Кіріспе. Таныстырылым (2мин) Үй тапсырмасын тексеру (5мин) Сыныпқа Жұмыс және қуат тақырыптары беріледі.Сол сөздерге тірек сызбаны толтырады Дескриптор:Жұмыс Қуат тақырыптарына байланысты сұрақтарға жауап береді | А3-парақтарыжұлдызшалар |
Сабақтың ортасы25 минут Сабақтың соңы | «Визуалды айғақтар» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа көшу Мақсаты: Оқушылар механикалық энергияның екі түрімен танысып, формуласын өрнектей білу;Бұл суреттерден қандай ерекшеліктерді байқадыңыз? Бұл суреттерден қандай физикалық шаманы сипаттай аласыз? Біз энергияны қайдан аламыз? Энергия дегеніміз не? Тақырыпқа талдау жасауға бағыт беру (топтық жұмыс)1-тапсырма: мәтінмен танысады (жеке жұмыс)2-тапсырма: мәтінді талдайды (жұптық жұмыс)3-тапсырма: Оқушылар тақырыпты оқып шығып, топтасып «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы топтағы оқушылар тақырыпты бөліп оқып танысады, топ ішінде бір баяндаушы толықтырып түсіндіреді. (10 мин) Дескриптор: Механикалық энергия шамасымен танысып,түрлерін ажыратып,формуласын білді. Жеке, жұптық тапсырмалар.Есептер шығару1.Массасы 5кг ұшақ моделі 2м/с жылдамдықпен ұшып келеді.Кинетикалық энергиясы қандай?2.Спортшының массасы 70кг. Жарыс кезінде оның жылдамдығы 12м/с дейін жетеді. Спортшының ең үлкен кинетикалық энергиясы қандай?3.Массасы 200г дене тұрақты 15м/с тұрақты жылдамдықпен горизонталь үстельдің үстімен сырғанайды. Дененің кинетикалық энергиясы неге тең?Дескриптор:Есептің берілгенін жазады. Қажетті формуланы жазады. Формулаларды түрлендіріп,есептеулер жүргізеді Сәйкестендіу кестесі: «Иә» немесе «Жоқ»1.Дененің жылдамдығы артса,онда оның кинетикалық энергиясы азаяды 2.Қозғалыстағы дене кинетикалық энергияға ие болады.3.Дененің жылдамдығы артса,онда оның кинетикалық энергиясы көбейеді 4.Энергияның бір түрі ғана болады 5.Кинетикалық энергия қозғалатыны дененің массасына тәуелді Дескриптор:Кинетикалық энергияның тұжырымдамасын математикалық өрнегін біледі, жаза алады. | Оқулықпен жұмыс Білім лендтен алынған видеоролик Оқулық, қосымша ресурстар |
Сабақтың аяқталуы 10 минут | Парақша беріледі | |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Пәнаралық байланыс; Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақтау; АКТ |
Барынша қолдауды қажет ететін оқушылар үшін: оқушылар сұрақ қою, визуалды айғақтар арқылы тартылады, диалогтық қарым-қатынас орнатылды. Аз қолдауды қажет ететін оқушылар үшін: «деңейлік есеп шығару» арқылы бағалау деңгейіндегі тапсырмалар берілді.Жалпы сынып үшін саралау тапсырмалардан, бағалаудан және жұптық, топтық, эксперименттік жұмыста көрініс табады. | Қалыптастырушы бағалау мадақтау, екі жұлдыз, бір ұсыныс, жұлдызшаны жинау арқылы, бас бармақтың үш түрін көрсету арқылы өзара бағалау арқылы әр тапсырма сайын жүзеге асырылады, қошемет арқылы ынталандырылады. | Қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, эксперименттік тапсырмаларды көрсету, есептерді сатылай баяндап шығару. Басбармағын көрсету,екі жұлдыз бір ұсыныс, эксперимннттерді орындау ақылы қозғалысқа келу.Оқушыларға білім беру бағдарламасының аясында құндылықтарға баулу топтық, жұптық жұмыс кезінде жауапкершілік, ашықтыққа бағыттау арқылы жүзеге асырылады |
Сабақ бойынша рефлексия:1.Сабақ мақсаттары қолжетімді ме?2.Оқушылар бүгін нені үйренді?3. Сабақтағы ахуал қандай болды?4. Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?5. Уақыт есебінен ауытқу болды ма?6. Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді? | ||
Жалпы бағалауСабақтың жақсы екі аспектісі (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)