«Визуалды айғақтар»
әдісі арқылы жаңа тақырыпқа
көшу
Мақсаты:
Оқушылар механикалық
энергияның екі түрімен танысып, формуласын өрнектей
білу;
Бұл суреттерден қандай
ерекшеліктерді байқадыңыз? Бұл суреттерден қандай физикалық шаманы
сипаттай аласыз?
Біз энергияны қайдан аламыз?
Энергия дегеніміз не?
Тақырыпқа талдау
жасауға бағыт беру (топтық
жұмыс)
1-тапсырма: мәтінмен
танысады (жеке жұмыс)
2-тапсырма: мәтінді
талдайды (жұптық жұмыс)
3-тапсырма: Оқушылар тақырыпты оқып шығып,
топтасып «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы топтағы оқушылар
тақырыпты бөліп оқып танысады, топ ішінде бір баяндаушы толықтырып
түсіндіреді. (10
мин)
Дескриптор: Механикалық энергия шамасымен
танысып,түрлерін ажыратып,формуласын
білді.
Жеке, жұптық
тапсырмалар.Есептер
шығару
1.Массасы 5кг ұшақ моделі 2м/с
жылдамдықпен ұшып келеді.Кинетикалық энергиясы
қандай?
2.Спортшының массасы 70кг.
Жарыс кезінде оның жылдамдығы 12м/с дейін жетеді. Спортшының ең
үлкен кинетикалық энергиясы
қандай?
3.Массасы 200г дене тұрақты
15м/с тұрақты жылдамдықпен горизонталь үстельдің үстімен
сырғанайды. Дененің кинетикалық энергиясы неге
тең?
Дескриптор:Есептің берілгенін
жазады.
Қажетті формуланы
жазады.
Формулаларды
түрлендіріп,есептеулер
жүргізеді
Сәйкестендіу кестесі: «Иә»
немесе «Жоқ»
1.Дененің жылдамдығы
артса,онда оның кинетикалық энергиясы
азаяды
2.Қозғалыстағы дене
кинетикалық энергияға ие
болады.
3.Дененің жылдамдығы
артса,онда оның кинетикалық энергиясы
көбейеді
4.Энергияның бір түрі ғана
болады
5.Кинетикалық энергия
қозғалатыны дененің массасына
тәуелді
Дескриптор:Кинетикалық
энергияның тұжырымдамасын математикалық өрнегін біледі, жаза
алады.
- Сабақтың басында анықталған
жетістік өлшемдеріне қол жеткіздік
пе?
-
Бүгінгі сабақ кезіндегі
іс-әрекетіңізге көңіліңіз толды ма?
Неге?
-
Мен санаймын бүгінгі сабақта
алған маңызды
мәліметім_________________________
-
Өйткені ________________________________
-
Мысалы ________________________________
Қорыта
айтсам ___________________________
|