Материалдар / Кіріктірілген сабақ 8 сыныпқа арналған
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кіріктірілген сабақ 8 сыныпқа арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары үш тілде жасалған ағылшын тілі қазақ тілі және тарих пәні
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
512
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады













Кіріктірілген сабақ

(Қазақстан тарихы, қазақ әдебиеті, ағылшын тілі)

Тақырыбы: «Семей өлкесінің этникалық топтардың қалыптасуы»




Тарих пәнінің мұғалімі: Жакупова Н.К.

Қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі: Болсымбаева М.М.

Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Салимбекова Н.Ш.

8 «А» сынып














2017-2018 оқу жылы






Сабақтың мақсаты:

Тақырып төңірегінде кеңінен мәлімет бере отырып, белсенді, білімді азамат тәрбиелеу. Оқушыларға басқа ұлт өкілдерінің Қазақстан аумағына қоныс аудару тарихымен танысып, қоныс аудару себептері олардың олардың шаруашылық өмірдегі өзгерістері мен тұрыс жағдайы туралы әңгімелеу.

  • Логикалық ойлауды, сөйлеу мәдениетін және өз көзқарасын дәлелдеу үшін фактілерді пайдалану біліктілігін дамыту.

  • Қайырымдылыққа, жанашырлыққа, басқа халықтардың тарихына құрметпен қарауға тәрбиелеу.


Міндеті:

Оқушылардың оқу белсенділігін арттыруда мәтінмен жұмыс жасауда бала жауабын қадағаланады және сол мәтіндегі тапсырма арқылы өз ойын еркін жеткізуге дағдыланады.


Күтілетін нәтиже:

Этникалық топтар туралы түсінік қалыптасады, оқушылар өз пікірлерін, ойын ашық айта алады. Тақырыптың мазмұнын меңгеріп, негізгі идеясын түсінеді. Топпен бірігіп жұмыс орындайды.

Қолданылтын әдіс-тәсілдер: Жұптық, топтық жұмыс, СТО стратегиялары, өзін-өзі бағалау. Сыни тұрғыдан ойлау сабақ барысында тиімді.

Негізгі түйіндері:этникалық топтар, ассимилияция, конфедераттар, халықшылдар, жікшілдер, социал-демократтар, патша үкіметінің қоныстарндыру саясатының отаршылдық сипаты, бұратаналар, диаспоралар, «саяси сенімсіз элементтер».

Сабақтың типі: Тарихи сабақ

Ресурстар :Этникалық топтар жайында ресурстар тарату, топтық жұмыстарға арналған құралдар, оқулықтар, суреттер, ғаламтор материалдары және кеспе қағаздары

Өтілетін жері : Халықтар достық үйі .Семей қаласы

Көрнекілік:оқулық; саяси карты, Интернет-ресурсы :презентация (портреты Абая; рисунки; основные даты биографии; имена, связанные с судьбой Абая; иллюстративный материал, рассказывающий о жизни поэта), постеры, маркеры, стикерлерт.б








Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі


Амандасу

Психологиялық атмосфера қалыптастыру.

Оқушыларды «Шаттық шеңберіне» тұрғызу

Сабаққа дайындалу



I. Қызығушылығын ояту


Кіріспе сөз. Сабақтың мақсат – міндеттерімен таныстыру, эпигрофпен жұмыс.

Деңгейлік тапсырма:оқушылар сұрақтарға жауап береді.

«Семей өлкесіндегі этникалық топтарға кімдерді жатқызамыз?».

Стратегия «Сын тұрғысынан ойлау».

Видеоролик көру «Семей қаласындағы басқа ұлт өкілдері туралы». Талқылау. Ой қорыту.

Сабақтың мақсаты мен міндеттерін дәптерлеріне жазады.

Сабақтың кезеңдерімен танысады.

Сұрақтарға жауап береді.

II. Жаңа материалмен танысу

«Мағынаны таныту»

Теориялық материал.Оқушылардың үйден дайындап әкелген презентацияларын талдау. (алдын-ала тапсырмалар):

1-топ «Неміс-украиндар» өзге ұлт өкілдерінің тарихы жайында түсінік.

2-топ «Орыс-татарлар» өзге ұлт өкілдерінде шығармаларын оқиды, хронологиялық кесте толтырады.

3-топ «Қазақ-өзбектер» тарихтағы байланысын анықтау.

Бірін-бірі бағалау «2 жұлдыз – бір тілек»


Тарих пәнінің мұғалімі:

Жаңа тақырыпты оқытудың жоспары:

Орыс халқы, Украиндар, Татарлар, Белорустар, Немістер, Поляктар

Қазақстанға басқа да ұлт өкілдерін қоныстандыру.

ХҮІІІ-ХХ ғғ. Бас кезінде Қазақстанның байырғы халқы өкілдерінің басым көпшілігін құрады. 1897 жылы Қазақстанда барлығы 4147,7 мың адам тұрған болса, соның 80 пайыға жуығы қазақтар еді. Халықтың қалған бөлігін казактар мен қоныс аударған орыс шаруалары, сондай – ақ ұйғыр, дүнген, татар, өзбек, басқа да этностық топтар құрады. Осының ішінде Семей қаласында тұратын басқа ұлт өкілдері жайлы деректер жинау. Бізге белгілісі 1897 жылғы санақ бойынша Семей өлкесінде поляктардың көп тұрғандығы, болгарлар, немістер басым болған. Осыған сүйене отыра оқушылармен ары қарай зерттеу жұмыстары жүргізіледі. Жер аударылып келген поляктар Польшадағы 1830-1831, 1863-1864 жж Ресей империясына қарсы ұлт-азаттық көтерілістерге қатысушылар еді. Олардың едәуір бөлігін поляктардың таңдаулы тобы - дворяндар құрады. Поляктардың қатарында ақын-жазушылар, суретшлер мен дәрігерлер, инженерлер мен заңгерлер көп болды. Мәселен, Адольф Янушкевич қазақ халқының тарихын қызыға зерттеді. Суретші Бронислав Заселенский «Қырғыз даласының тіршілік-тынысы» деген ғажайып картинасын салды. Оның «Қазақсахарасына саяхат» деп аталатын альбом-кітабы 1865 жылы Парижде француз тілінде, 1991 жылы қазақ, орыс тілдерінде басылып шықты. Ақын Густав Зелинский қазақ өмірінен «Қырғыз» және «Дала» деген дастандар жазды. Владимир Недзведский Жетісу мұражайының негізін қалады.

Семейдегі ірі этникалық топтар



Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 Shape2 Shape3 Shape4 Shape1

орыстар

украиндер

татарлар

ұйғырлар

дүнгендер

белорустар

мордварлар

өзбектер





Енді, осы тақырып төңірегінде меңгерген білімімізді қорытындылау үшін мынадай тапсырмалар орындаймыз:

Білу және түсіну:

  1. Бұрыннан тұратын орыс шаруаларын қазақстардан қалай ажыратуға болатын еді?

  2. Украиндықтардың деревнялары өзге халық өкілдерінің тұратын жерлеріне қарағанда қалай ерекшеленді?

  3. Өлкеміздегі басқа ұлт өкілдері жайында не білеміз?

Қолдану:

  1. Қосымша әдеби деректер мен интернет қорларын пайдаланып, Қазақстан халқының ассамблеясы жайында не айта аласың?

  2. Семей жеріне жер аударған Северин, Гросс «Қырғыздардың тұрмысын заңдық тұрғыда зерттеуге арналған материалдар» деген тамаша кітапта не жазды?

Анализ:

  1. Орыс, украин, белорусс диаспораларының қалай қалыптасқаны туралы айтып бер?

  2. Біздің өлкемізде өзге ұлт өкілдерінің «Халықтар достастығы үйі» ненің дәлелінен?

Синтез:

  1. Қосымша материалдарды пайдалана отырып қазіргі Қазақстанда тұратын, оның ішінде Семей өлкесінде тұратын басқа ұлт өкілдерінің санын анықтап, орналасқан аймақтарын көрсет?

  2. Өзге ұлт өкілдерімен біздің қарым-қатынасымыз қандай? Талда.

Бағалау:

Басқа ұлт өкілдерінің біздің жерімізде қоныстануы бізге қалай әсер етті? Жағымды және жағымсыз жақтары.


Ағылшын тілі мұғалімі:


Brainstorming:

You know that we live in a multinational country. At first listen how the word “Hello” sounds in different languages.
Азербайджанский Салам алейкум

Английский Hello, Hi

Белорусский Прывитание

Болгарский Здравейте

Грузинский Гамарджоба

Немецкий Guten Tag

Узбекский Салам алейкум

Украинский Привіт

Let's stand in a circle and say hello to each other in different languages.

Knowing

Listening to the text about :The People of Kazakhstan, Ethnic Groups

The People of Kazakhstan, Ethnic Groups

Kazakhs do not constitute a majority of Kazakhstan's population, but they do constitute a plurality: with 46 percent of the population, they are the single largest ethnic group. The next largest ethnic group in Kazakhstan is Russians, with 35 percent of the population. Russians are concentrated in the north and in large urban areas, whereas Kazakhs are the predominant ethnic group in rural areas. Other ethnic groups in Kazakhstan include Ukrainians, Germans, Uzbeks, Uygurs (Uighurs), Tatars, and Belarusians.

Kazakhstan was the only Soviet republic in which the titular nationality (or ethnic group for which a republic was named) constituted less than 50 percent of the population. Large numbers of Russians and Ukrainians settled in Kazakhstan in the late 19th and early 20th centuries, after Central Asia became part of the Russian Empire. During World War II (1939-1945), the Soviet authorities deported Germans, Crimean Tatars, Koreans, and others to Kazakhstan from other parts of the Soviet Union. Another wave of large-scale immigration of Russians and other Slavs into Kazakhstan began in 1954 as part of a Soviet program to increase the amount of cultivated land in northern Kazakhstan. By 1959 Russians outnumbered Kazakhs in the republic. During the 1980s this demographic trend reversed. Birth rates were higher among Kazakhs, and the immigration of other ethnic groups abated. By 1989, when the last Soviet census was conducted, Kazakhs outnumbered Russians, although only by a slim margin. After Kazakhstan became an independent republic in 1991, the proportion of Kazakhs continued to increase because many Germans, Russians, and members of other ethnic groups left Kazakhstan, while a significant number of Kazakhs moved into the republic from the neighboring Central Asian states and from Mongolia.

Analysis

Answer the questions:

What nationalities live in Kazakhstan?

What traditions do you know of other nationalities?

What traditional holidays do you know of other nationalities?

What national dishes do you know of other nationalities?

Do you have friends or neighbors of other nationalities?

Do you agree that Kazakhstan is a multinational country?

What national musical instruments do you know?

Разминка.


Қазақ әдебиеті пәні мұғалімі

Презентация сұрақ-жауап. (БИС технологиясы бойынша 63 сөзден асатын шығарма жазу)

Қазақстар мен орыс тұрғындары арасында өзара шаруашылық алмасу орын алды. Орыс қызы Мария Рекинаның есімі бүкіл қазақ даласына белгілі болды. «Дударай» әнін орыс қызы өзі ғашық болған қазақ жігітіне арнады.

В. Марченко егістік топырағының құнарлығын арттыру мақсатымен тұқым себудің он танапты әдісін енгізді: «Сельский вестник», «Хлебороб» журналдарын үзбей оқып тұрды. Сол кездегі ең жаңа ауыл аруашылық техникаларын пайдаланды.

1905 жылы Киевте болған шеруге қатысқаны Ақмола облысының Ақмола уезіне жер аударылған Афанаси Латутаны Жоламан деген қазақ өкіл бала етіп асырап алып, оған Жақып Жоламанов деген есім берген. Жақып қазақ тілін меңгеріп алды және өз бетінше ізденіп, исламның негізін де үйреніп, мұсылман дінін қабылдады. Қазақтардың 1916 ж. ұлт-азаттық көтерілісі кезінде ол Қорғалжыңдағы көтерілісшілердің танымал басшыларының бірі болды.

Қазақстардың тілін, әдет – ғұрпы және салт-санасын жақсы білгендіктен де татарлар сауда саттық саласын да делдалдық рөл атқарды. Татар көпестерінің қазақ даласындағы ықпалы мен беделі бірте-бірте күшейе түсті. Татарлардың ауқымды бір тобын Қазақстан аумағына Еділ бойы губернияларының помещиктері жер аударып жіберді. Татарлар өлкенің ірі Петропавл, Семей, Орал, Верный, Ақмола, Павлодар, Зайсан және Өскемен қалаларында тұрды. Олардың негұрлым жиі қоныстанған жерерінде татар слободкалары пайда болды.

Топтық жұмыс.

Сұрақтар дайындайды.Топтар бір-біріне сұрақ қояды.

Жұмыстарын қорғайды.

Мұқият тыңдап, сұрақтар дайындайды.

Видеороликті талдайды.


(Мұғалім оқушыларға кеңес береді, топбасшылары топтарын бақылап отырады, және бағалап отырады. Бағалау бағалау парағы арқылы жүргізіледі.)


Рефлексия

«Рефлексия» кері байланыс

Оқушылар стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазып, тақтаға жабыстырады

IV. Үйге тапсырма

Қазақстан тарихы: «Семейдегі этникалық топтардың қалыптасуы» жайлы дерек жинау

Ағылшын тілі:

Қазақ әдебиеті: эссе жазу «Семейдегі этникалық топтардың қалыптасуы»


Үй жұмысын түсініп, күнделіктеріне жазады.

Қорытынды:


  • Оқушыларды бағалау

  • Жіберілген қателерге анализ жасау

  • Сабақты қорытып, білімді тиянақтау
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!