Пәні: Математика
Сынып:
2
«Ә»
Тақырыбы:
Өткенді
қайталау
Мақсаты:Оқушылардың өткен
сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер
шығару.
Міндеттері:
Білімділік:
Оқушылардың білім деңгейін
тексеру, алған білімдерін
тиянақтау.
Дамытушылық:
Оқушылардың ой-өрістерін,есте
сақтау қабілеттерін дамыту..
Тәрбиелік:
Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам
ойлауға, ойын қорыта білуге
тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: Аралас
Сабақтың
әдісі: Сұрақ - жауап, ойын,
түсіндіру, қайталау.
Сабақтың
көрнекілігі:
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
-Оқушыларды
ұйымдастырды.
-Сабаққа дайындықтарын
тексерді.
-Балалар,математика сабағына
қажетті құрал-жабдықтарымызды алып партаның шетіне қойып
қойыңдар.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
кезеңі.
-Балалар, үйге қандай тапсырма
берілді?
№5тапсырма
64+16+8+12 = 100 100 – (25+25)
= 50 67+14+3+16 = 100
52 – (30+12) = 10 100 –
(37+20) = 43 (41+9) – 30 = 20
-Дәптерімізге жаздық па
?
-Дәптерімізді ашып қоямыз,мен
тексеріп шығам.
ІІІ. Өткен сабақ бойынша
білімдерін тексеру.
-Балалар алдыңғы сабақта
қандай тақырып өттіңдер?
-Балалар ондықтар мен
бірліктерді қалай жазасыңдар?(ондықтарды ондықтардың астына,
бірліктерді бірліктердің астына
жазамыз.)
IV.Мақсат қою
кезеңі.
-Балалар, бүгін біз сендермен
алдыңғы тақырыптарды пысықтауға арналған есептерді
шығарамыз.
Көркем
жазу
68
86
V.Жаңа білімді меңгерту
кезеңі.
-Балалар №1 – тапсырманы
орындайық. Баған бойынша шығару.Дұрыстығын
тексеру.
-№2 есепті
шығарайық.
-Есепте не туралы айтылған?
(Есепте фотосурет туралы айтылған.)
Үш альбомда неше сурет бар?
(96)
-Бірінші албомда неше сурет
бар? (32)
-Ал,екінші ше?
(40)
-Есепте бізден нені сұрап тұр?
(Үшінші альбомда неше фотосурет бар
екенін)
1 -ші альбомда –
32с
2 -ші альбомда – 40с
96 фотосурет
3-ші альбомда - ?
с
Шешуі: 96 – (32+40) = 96-72 =
24 (фотосурет)
Жауабы: 3-ші альбомда 24
фотосурет бар.
Ә) 1а – 36
с.
2а – 24
с.
К –
12с.
Альб - ?
с
Шешуі: (36+24)-12 = 60-12=48
(фотосурет)
Жауабы: Альбомда 48 фото сурет
калды.
-№3 тапсырманы
орындайық.
2см
4 см неше см
кем?
Шешуі: 4-2=2
(см)
Жауабы: 2 см
кем.
№5
а
|
12
|
9
|
11
|
40
|
31
|
а+15
|
27
|
24
|
26
|
55
|
46
|
52-а
|
40
|
43
|
41
|
12
|
21
|
d
|
10
|
8
|
6
|
20
|
7
|
7
|
10
|
(23+9)-d
|
22
|
24
|
26
|
12
|
25
|
25
|
22
|
52 -
d
|
42
|
44
|
46
|
32
|
45
|
45
|
42
|
VІ.Жаңа білімді бекіту
кезеңі.
-Ойын
ойнату.
Алматта үш
асық,
Санатта екі
асық.
Қанатта бір
асық,
Ал менде төрт
асық,
Барлығы неше
асық?
2.Бір үйдің жеті ұлы бар.
Олардың әрқайсысының бір - бірден қарындасы бар. Осы үйдің барлығы
неше баласы бар?
6. Қорада 7 қой және одан 6 - уы артық ешкі тұр. Қорада барлығы
неше мал тұр?
VІІ.Қорытынды:
-Балалар ойын ойнайық.
Ойынымыздың аты «Алма жинау» деп аталады.Әр алманың артында
тапсырма берілген.Сол тапсырманы кім дұрыс шешсе сол алманы алып
себетке салады.
90-10= 80-50=
24+2= 35+2=
38-8= 56+1
72+2= 40-10
VІІІ.Үй тапсырмасын беру
кезеңі.Бағалау
-Балалар,үйге №4 тапсырманы
аламыз.
-Бүгін бәрің жақсы
қатыстыңдар
-Бүгінгі сабақ ұнады
ма?
-Өткізген сабақ үшін
рахмет!
-Сау
болыңдар!
Пән: Математика
Сынып:
2
«А»
Тақырыбы:
Өткенді
қайталау
Мақсаты:Оқушылардың өткен
сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер
шығару.
Міндеттері:
Білімділік:
Оқушылардың өткен сабақтардан
алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару.
Оқушылардың білім деңгейін тексеру, алған білімдерін
тиянақтау.
Дамытушылық:
Ойын арқылы оқушылардың
логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін, танымдық қызығушылығын
арттырып, ой өрісін кеңейту.
Тәрбиелік:
Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам
ойлауға, ойын қорыта білуге
тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: Аралас
Сабақтың
әдісі: Сұрақ - жауап, ойын,
түсіндіру, қайталау.
Сабақтың
көрнекілігі:
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
-Оқушыларды
ұйымдастырды.
-Сабаққа дайындықтарын
тексерді.
-Балалар,математика сабағына
қажетті құрал-жабдықтарымызды алып партаның шетіне қойып
қойыңдар.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
кезеңі.
-Балалар, үйге қандай тапсырма
берілді?
№4 тапсырма.Амалдардың орындалу
тәртібін анықта және оларды шығар.
(540-80)+(930-820) = 460+110 =
570
(650+350)-(450+50) = 1000 - 500 =
500
320+(860-660)+120 =320+320=640
1000-(210-110)+30 =870
-Дәптерімізге жаздық па ?
-Дәптерімізді ашып қоямыз,мен
тексеріп шығам.
ІІІ. Өткен сабақ бойынша
білімдерін тексеру.
-Балалар алдыңғы сабақта
қандай тақырып өттіңдер?
-Үш сағатта неше минут
бар?
IV.Мақсат қою
кезеңі.
-Балалар, бүгін біз сендермен
алдыңғы тақырыптарды пысықтауға арналған есептерді
шығарамыз.
Көркем
жазу
79
97
V.Жаңа білімді меңгерту
кезеңі.
-
640
380
530
Балалар №1 тапсырманы орындайық.
200
|
180
|
150
|
190
|
130
|
180
|
310
|
20
|
200
|
5
|
500
|
25
|
380
|
60
|
200
|
170
|
200
|
270
|
150
|
330
|
160
|
490
|
50
|
100
|
840
|
460
|
830
|
450
|
910
|
530
|
720
|
340
|
№2 есепті
шығарайық.
-Есепте не туралы айтылған?
(Сауықтыру лагеріндегі кереуеттер туралы
айтылған.)
-16 жаңа кереуетті қаншадан
неше бөлмеге қойдың?
-Есепте бізден нені сұрап тұр?
(Жаңа кереует неше бөлмеге
қойылғанын)
4 төсек –
1бөлме
16 төсек - ?
бөлме
Шешуі: 16-4-4-4-4= 0
(б)
Жауабы: 4 бөлмеге
қойылады..
Ә) -Есепте не туралы айтылған?
(Саптаяқ туралы айтылған.)
-1 қорапта неше саптаяқ бар?
(6)
-Есепте бізден нені сұрап тұр?
(3 қорапта неше саптаяқбар екенін)
1
қорап-6с
3
қорап-?с
Шешуі: 6+6+6=18
(саптаяқ)
Жауабы: 3қорапта 18 саптаяқ
бар.
-№3 есепті
шығарайық.
-Есепте не туралы айтылған?
(үйдегі тұрғындар туралы айтылған.)
-1-ші үйде неше тұрғын бар?
(240)
2-ші үйде ше?
(130)
-Есепте бізден нені сұрап тұр?
(2 үйде барлығы неше тұрғын екенін)
1 үйде – 240 т ?
т
2 үйде -130
т
Шешуі: 240+130=370
(тұрғын)
Жауабы: 2 үйде барлығы 370
тұрғын тұрады.
Ә ) Цемент –700 кг
?кг
Құм - ? 260кг
кем
Шешуі: 700-260= 440
(кг)
Жауабы: 440 кг
құм
VІ.Жаңа білімді бекіту
кезеңі.
-Ойын
ойнату.
Алматта үш
асық,
Санатта екі
асық.
Қанатта бір
асық,
Ал менде төрт
асық,
Барлығы неше
асық?
.Бір үйдің жеті ұлы бар.
Олардың әрқайсысының бір - бірден қарындасы бар. Осы үйдің барлығы
неше баласы бар?
Қорада 7 қой және одан 6 - уы артық ешкі тұр. Қорада барлығы неше
мал тұр?
Ойын ойнайық. Балалар ағаштың
жапырақтары түсіп қалыпты. Табиғатымызды таза ұстау үшін
жапырақтарды жинап себеттерге салайық.
(3+2)+60 =
5+60=65
(5+4)+30 =9+30=39
60+(70-50) =60+20=80
80-(30+40) =80-70=10
VІІ.Қорытынды:
Ойын ойнайық. Балалар ағаштың
жапырақтары түсіп қалыпты. Табиғатымызды таза ұстау үшін
жапырақтарды жинап себеттерге салайық.
(3+2)+60 =
5+60=65
(5+4)+30 =9+30=39
60+(70-50) =60+20=80
80-(30+40) =80-70=10
VІІІ.Үй тапсырмасын беру
кезеңі.Бағалау
-Балалар,үйге №4 тапсырманы
аламыз.
-Бүгін бәрің жақсы
қатыстыңдар
-Бүгінгі сабақ ұнады
ма?
-Өткізген сабақ үшін
рахмет!
-Сау
болыңдар!