Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Климат түзуші факторлар
Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар мұғалімге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Қараша 2018
15216
15 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 8Сабақ | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Климат түзуші факторлар | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.3.2.1 климат түзуші факторларды талдайды | |
Сабақтың мақсаты | Барлығы:Климат құрушы факторлар туралы білімдерін жүйелеу. «Күн радиациясы» ұғымын қалыптастырып, оның түрлерімен (тура, шашыранды, жиынтық) таныстыру Көбі:Жергілікті жердің климатымен таныстыру..Кейбірі: Жергілікті жер климатын білу, ауа райын бақылауды меңгеру,шартты белгілермен танысу. . | |
Бағалау критерийі | Климат құрушы факторлар. Жергілікті жер климатының қалыптасуын анықтайдыКлимат қалыптастырушы факторлар мен жергілікті жер климатын меңгереді. Шартты белгілерді біледі.Ауа температурасын анықтайды. Диалогке түсіп, тілдік қарым-қатынасқа түседі | |
Тілдік мақсаттар | Қазақстанның физикалық картасы, Қазақстан аумағындағы жиынтық күн радиациясы картасы.Негізгі ұғымдар: климат, климат құрушы факторлар: географиялық ендік, ауа массалары, климатқа мұхиттар мен ағыстардың, жер бедері мен биіктіктің әсері.Жетекші ұғымдар: КТФ,Күн радиациясы,Тура шашыранды және жиынтық радиация,Альбедо,Ауа массалары,Атмосфералық фронттар,Қысым орталықтары. | |
Құндылықтарды игерту: | Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады. | |
Пәнаралық байланыс | Биология | |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | 7 сыныпта өткен “Атмосфера құрылымы” тақырыбында ауа-райы туралы алған білімдерін. Климат және климат түзуші факторлар ұғымдарымен толықтырады |
Сабақбарысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері: | |
Сабақтың басы | Психологиялық ахуал туғызу Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.1 қатар -(көк түстілер) Сәлем! деп екі қолдарын жоғары көтеріп амандасады2 қатар-(сары түстілер) Нai- деп оң қолдарын көтеріп амандасадыСабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. | Ресурстар Көкөністердің суреті Интербелсенді тақта оқулық флипчарт, фломастер А4 қағаз |
Сабақтың ортасы | «Ой шақыру» 1.Ауа райы дегеніміз не? 2.Климат деген не? Климаттың географиялық ендікпен қандай байланысы бар? 3.Климатқа мұхиттар мен теңіздердің әсері неден байқалады? 5. Ауа массасы деген не? Ауа массаларының қандай түрлері бар? 6. Континенттік климат пен теңіздік климаттың айырмасы неде? 7. Ауа мен тіршілік иесі арасындағы байланыс туралы не айтасың? 8. Ауа райын қалай болжайды? 9. Ауа райын зерттеу не үшін қажет? 10.Алдағы ашық, жазда ыстық, қыста аязды, ауа райының белгілері 11.Ауа райы бұзылар алдындағы белгілер 1 топ. Суреттеңіз.«Қазақстанның климат ерекшеліктері».2 топ. Зерттеңіз. «Климат түзуші факторлар».3 топ. Салыстырыңыз. «Қазақстан мен Солтүстік Қазақстан облысының климатына әсер етуші факторлардың ерекшеліктері мен ұқсастықтары». Венн диаграммасын толтыру.4 топ. Қолданыңыз. «Күннің тіршілікке әсері және Күн радиациясы».Анықтау қажет:- Күн радиациясы ұғымын, өлшем бірлігін, оның түрлері (тура, шашыранды, жиынтық, жұтылған, шағылысқан күн радиацияларын);- климат карталарының көмегімен күн радиациясының таралу ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы қорытынды шығарыңыз.5 топ. Дауласыңыз немесе қарсыласыңыз. «Семантикалық кесте арқылы тақырып бойынша білімдерін жинақтап, жүйеге келтіру».Қосымша тапсырмалар:1 топ. Солтүстік Қазақстан облысына бір жылда Күннен 1 см ² ауданға түсетін жылу мөлшерін анықтаңыздар.Картадан бір жылғы жұтылған күн радиациясының көрсеткіші анықталады. СҚО ауданы солтүстігінде (90 ккал/см ²), ал оңтүстігінде (100 ккал/см ²) изосызықтары аралығында орналасқан:Рж= (90 + 100): 2 = 95 ккал/см ²2 топ. СҚО ауданы солтүстігінде (90ккал/см²), оңтүстігінде (100 ккал/см²) изосызықтары аралығында орналасқан. Бір жыл ішінде 1м² жерге жұтылған радиация түрінде қандай жылу мөлшері түседі?95 ккал/см ² ∙ 10 000 см ² = 950 000 ккал.3 топ. Бір жылда 1 м² жерге жұтылған радиация түрінде түсетіндей мөлшерде жылу алу үшін қаншама жоғары сапалы көмір жағу қажет?(1 кг. жақсы көмір жанғанда 7 500 ккал/кг жылу береді). СҚО ауданына бір жылда 95 ккал/см.² жылу мөлшері түседі.950 000 ккал: 7 500 ккал/кг = 127 кг.Жер бетінің бір га – ға түскен бір жылғы жұтылған радиацияның орнын толтыру үшін қаншама жоғары сапалы көмір жағу қажет?127 кг ∙ 10 000 м² = 1 270 000 кг немесе 1 270 тонна.Мұншама жүкті тасу үшін, 50 тонна жүк алатын үлкен вагондардың қаншасы керек болар еді?1 270 т.: 50 т. = 25 вагон.4 топ. Картадан Петропавл, Астана, Алматы, Тараз, Шымкент қалаларының жиынтық күн радиациясының мөлшерін анықтаңыз.5 топ. Бір ендік бойында орналасқан Алматы және Владивосток қалаларында жиынтық радиацияның мөлшері не себептен әр түрлі?Топтық тапсырма 1.топ Эссе жазу «Ауа тіршілік көзі»2. топ Бір шумақ өлең3. топ Ассосация құру «Климат» Жаңа тақырыпты бекіту:1. Қазақстан аумағындағы жиынтық күн радиациясы картасымен жұмыс істеу. Топпен жұмыс.І топ- Петропавл, Астана, Қарағанды, Жезқазған, Тараз және Шымкент қалаларының жиынтық күн радиациясының мөлшерін анықтау.ІІ топ- Қазақстан аумағындағы 660 меридианы бойынша оңтүстіктен солтүстікке қарай жиынтық радиация мөлшері қалай өзгереді?ІІІ топ- Бір ендіктің бойында орналасқан Алматы және Владивосток қалаларында жиынтық радиацияның мөлшері не себептен әр түрлі? Алынған фактілерді пайдалана отырып жиынтық радиацияның таралу заңдылықтары туралы қорытынды шығару. Кестені толтыру. Оқушылардың ойлау белсенділігін арттыруға арналған тапсырмалар: | |
Сабақтың соңы 3 мин | (С) Рефлексия Оқушыларға үш түрлі суреттер көрсетіледі. Үш суреттен біреуін таңдап алып, бүгінгі сабақты түсінгендігін қолдарын көтеру арқылы білдіреді. - толық түсіндім; - сұрақтарым бар. - түсінбедім; | Флипчарт |
1 мин | Үй тапсырмасы:Мәтінді мазмұнын пайдалана отырып КФ Қазақстан жеріне тигізетін әсеріне қысқаша сипаттама әзірлеп келу. |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуал 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |