Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Климат түзуші факторлар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Мектеп: |
||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
Сынып: 8 Сабақ |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Климат түзуші факторлар |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.2.1 климат түзуші факторларды талдайды |
||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Климат құрушы факторлар туралы білімдерін жүйелеу. «Күн радиациясы» ұғымын қалыптастырып, оның түрлерімен (тура, шашыранды, жиынтық) таныстыру Көбі:Жергілікті жердің климатымен таныстыру.. Кейбірі: Жергілікті жер климатын білу, ауа райын бақылауды меңгеру,шартты белгілермен танысу. . |
||
Бағалау критерийі |
Климат құрушы факторлар. Жергілікті жер климатының қалыптасуын анықтайды Климат қалыптастырушы факторлар мен жергілікті жер климатын меңгереді. Шартты белгілерді біледі.Ауа температурасын анықтайды. Диалогке түсіп, тілдік қарым-қатынасқа түседі |
||
Тілдік мақсаттар |
Қазақстанның физикалық
картасы, Қазақстан аумағындағы жиынтық күн радиациясы
картасы. |
||
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады. |
||
Пәнаралық байланыс |
Биология |
||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
7 сыныпта өткен “Атмосфера құрылымы” тақырыбында ауа-райы туралы алған білімдерін. Климат және климат түзуші факторлар ұғымдарымен толықтырады |
Сабақбарысы |
||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері: |
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал туғызу Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру. 1 қатар -(көк түстілер) Сәлем! деп екі қолдарын жоғары көтеріп амандасады 2 қатар-(сары түстілер) Нai- деп оң қолдарын көтеріп амандасады Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. |
Ресурстар Көкөністердің суреті Интербелсенді тақта оқулық флипчарт, фломастер А4 қағаз |
Сабақтың ортасы |
«Ой
шақыру» 1) Климат дегеніміз
не? Ол
қандай климат құрушы
факторларға тәуелді? Климаттың қалыптасуына географиялық ендік пен
жер бедерінің ролі қандай? 1 топ.
Суреттеңіз.«Қазақстанның климат
ерекшеліктері». Топтық
тапсырма 2. топ Бір шумақ өлең 3. топ Ассосация құру «Климат» Жаңа тақырыпты бекіту: 1. Қазақстан аумағындағы жиынтық күн радиациясы картасымен жұмыс істеу.
Топпен жұмыс. І топ- Петропавл, Астана, Қарағанды, Жезқазған, Тараз және Шымкент қалаларының жиынтық күн радиациясының мөлшерін анықтау. ІІ топ- Қазақстан аумағындағы 660 меридианы бойынша оңтүстіктен солтүстікке қарай жиынтық радиация мөлшері қалай өзгереді? ІІІ топ- Бір ендіктің бойында орналасқан Алматы және Владивосток қалаларында жиынтық радиацияның мөлшері не себептен әр түрлі?
Алынған фактілерді пайдалана отырып жиынтық радиацияның таралу заңдылықтары туралы қорытынды шығару.
Кестені толтыру. Тақырыптың қорытындысы:
бұрышы, атмосфера циркуляциясы мен жердің беткі қабатының әсерінен қалып- тасады.
155 ккал-ға дейін 3. Теңіздер мен мұхиттардың алшақтығы, жер бедерінің алуан түрлілігі мемлекетіміздің көптеген жерінде континентті және шұғыл континенті климат типін қалыптастырады.
Оқушылардың ойлау белсенділігін арттыруға арналған тапсырмалар:
|
|
Сабақтың соңы
3 мин |
(С) Рефлексия Оқушыларға үш түрлі суреттер көрсетіледі. Үш суреттен біреуін таңдап алып, бүгінгі сабақты түсінгендігін қолдарын көтеру арқылы білдіреді. - толық түсіндім; - сұрақтарым бар. - түсінбедім; |
Флипчарт |
1 мин |
Үй тапсырмасы: Мәтінді мазмұнын пайдалана отырып КФ Қазақстан жеріне тигізетін әсеріне қысқаша сипаттама әзірлеп келу. |
|
Қосымша ақпарат |
||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|
|
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|
Мектеп: №6 орта мектеп |
||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Каржаубаева Н.И |
||
Сынып: 8 Сабақ |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Климат түзуші факторлар |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.2.1 климат түзуші факторларды талдайды |
||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Климат құрушы факторлар туралы білімдерін жүйелеу. «Күн радиациясы» ұғымын қалыптастырып, оның түрлерімен (тура, шашыранды, жиынтық) таныстыру Көбі:Жергілікті жердің климатымен таныстыру.. Кейбірі: Жергілікті жер климатын білу, ауа райын бақылауды меңгеру,шартты белгілермен танысу. . |
||
Бағалау критерийі |
Климат құрушы факторлар. Күн радиациясы,Тура,шашыранды, жиынтық радиация.Альбедо, |
||
Тілдік мақсаттар |
Қазақстанның физикалық
картасы, Қазақстан аумағындағы жиынтық күн радиациясы
картасы. |
||
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады. |
||
Пәнаралық байланыс |
Биология |
||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
7 сыныпта өткен “Атмосфера құрылымы” тақырыбында ауа-райы туралы алған білімдерін. Климат және климат түзуші факторлар ұғымдарымен толықтырады |
Сабақбарысы |
|||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері: |
|
|||||||||
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал туғызу Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру. 1 қатар -(көк түстілер) Сәлем! деп екі қолдарын жоғары көтеріп амандасады 2 қатар-(сары түстілер) Нai- деп оң қолдарын көтеріп амандасады Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. |
Ресурстар Интербелсенді тақта оқулық флипчарт, фломастер А4 қағаз |
|||||||||
Сабақтың ортасы |
«Ой
шақыру» Оқушыларға мәтінді өздігінен оқып шығады. Оқушылар жеке жұмыс ретінде кестені толтырады.
Тақырыптың қорытындысы: Күн радиациясы Жер бетіне түсуі және альбедо 25 – сурет бойынша суретті талқылау. Оқушылардың ойлау белсенділігін арттыруға арналған тапсырмалар:
|
||||||||||
Сабақтың соңы
3 мин |
(С) Рефлексия Оқушыларға үш түрлі суреттер көрсетіледі. Үш суреттен біреуін таңдап алып, бүгінгі сабақты түсінгендігін қолдарын көтеру арқылы білдіреді. - толық түсіндім; - сұрақтарым бар. - түсінбедім; |
Флипчарт |
|||||||||
1 мин |
Үй тапсырмасы: Мәтінді мазмұнын пайдалана отырып КФ Қазақстан жеріне тигізетін әсеріне қысқаша сипаттама әзірлеп келу. |
|
Қосымша ақпарат |
||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|
|
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |