Сабақ: Емханаға бару | Мектеп: М.Х.Дулати атындағы жалпы орта білім беретін мектеп |
Күні: 19.04.16ж. | Мұғалімнің аты-жөні: Тогусбаева Ғ.А. |
Сынып: 1 В | Қатысқандар: 12 | Қатыспағандар: 1 |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | Тыңдалған материалдың не туралы екенін түсіну. Түсінгенін қимыл мен қысқа жауап арқылы білдіру және сұрақ қою. Сұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация (заттық сурет) сызба таңдау. Қарапайым сөздерді тұтас оқу. Мәтін мазмұны бойынша Кім? Не? Қандай? Қанша? сұрақтарын қоя білу. |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар орындай алады: Емханаға кімдер баратынын, неге баратынын біледі. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қойылған сұрақтарға жауап бере алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: Өзіндік ой-пікірін айта алады. |
Тілдік мақсат: | Оқушылар орындай алады: Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Емхана - поликлиника, Дәрігер - врач, доктор, ауру (науқас) - больной, екпе - укол, дәрі - лекарство, т.б. Осы сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастырады. |
| Диалог құруға, шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Науқас адам, ауырып қалса, емханаға бару, ем қабылдау, сауығып кету, т.б. Сұрақ-жауап жүргізе алады. |
| Талқылауға арналған сұрақтар: Кім? Не? Қандай? Қанша? Логикалық сұрақтарға жауап береді. |
| Не себепті ... деп ойлайсыз?Адамдар не себепті ауырады деп ойлайсыз? |
| Ишара: Кім? Не? Не істейді? |
Алдыңғы оқу: | Емханаға кім, не үшін баратынын біледі. Дәрігердің не істейтінін, ауру адам не істейтінін біледі. Емханаға бару не үшін керек екенін түсінеді. |
Жоспар: |
Уақыт | Жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы: 10 мин | "Шаттық шеңбері": 1, 2, 3 сандары бойынша немесе геометриялық фигуралар бойынша топтастыру. Үй тапсырмасын пысықтау: 1. Жаңа сөздер, сөз тіркестері, сөйлем. 2. Суретпен жұмыс. Дене мүшелерінің суреттерін көрсету. 3. Айтып тұрамын, оқушылар көрсетеді. 4. Сұрақтан сұрақ тудыру стартегиясы. Бас не істейді? Қолмен не істейміз? Көз не істейді? т.б. Бас ауырса не істейміз? Қайда барамыз? Онда кімдер бар? Қандай дәрігерге барамыз? Көз ауырса, кімге барамыз? Дәрігер не істейді? Ол не береді? Кім? Не?
| Әдемі сөздерСандар немесе геометриялық фигуралар |
Ортасы: 30 мин
Айтылым.
Оқылым.
Тыңдалым.
Жазылым. | 1. Сөздікпен жұмыс: (Жұппен)Емхана - поликлиникаДәрі - таблетка, лекарствоАуру - болезньНауқас - больнойМедсестра - медбикеКөз дәрігері - окулистТіс дәрігері - стамотолог, т.б.
2. Шығармашылық жұмыс: Осындай сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрату.
3. Суретпен жұмыс: Суреттер көрсету. Сұрақ қою. Сұрақтан сұрақ тудыру. Сөйлету. 4. Дәптермен жұмыс: Жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне көшіріп жазады.
5. Мәтінмен жұмыс: Мәтінді түсініп оқып, аудару. Мазмұнын айтып беру. Мен кеше ауырдым. Апам мені емханаға апарды. Емханада көптеген дәрігерлер, медбикелер жұмыс істейді. Дәрігер ауруды емдейді. Ол маған дәрі жазып берді. Мен дәріні дәріханадан алдым. Дәрігер маған "Таза жүрсең, ауырмайсың" деді.
6. Өзіндік жұмыс: Сәйкестендір. Емхана больной Дәріхана больница Ауру поликлиника Аурухана аптека Дәрігер медбике Дәрі доктор Медсестра лекарство
|
Жаңа сөздер
Ауызша журнал
Суреттер
Дәптер
Мәтін
Тірек сөздер |
Соңы: 5 мин | Кері байланыс: Не білдік?Не істейміз? |
|
Қосымша ақпарат: | Өмірмен байланыс: Ситуациялық сұрақтар: 1. Сен сабақта отырғанда басың ауырды. Не істейсің? 2. Көшеде кетіп бара жатқанда құлап жатқан науқасты көрдің. Не істейсің?3. Ауырмау үшін не істеу керек? |
|
Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланыс - Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
|
|
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1.
2.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1.
2.
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.
2.
|