Материалдар / КМЖ 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

КМЖ 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тыңдалған материалдың не туралы екенін түсіну. Түсінгенін қимыл мен қысқа жауап арқылы білдіру және сұрақ қою. Сұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация (заттық сурет) сызба таңдау. Қарапайым сөздерді тұтас оқу. Мәтін мазмұны бойынша Кім? Не? Қандай? Қанша? сұрақтарын қоя білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1506
9 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ: Емханаға баруМектеп: М.Х.Дулати атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
Күні: 19.04.16ж. Мұғалімнің аты-жөні: Тогусбаева Ғ.А.
Сынып: 1 ВҚатысқандар: 12Қатыспағандар: 1
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Тыңдалған материалдың не туралы екенін түсіну. Түсінгенін қимыл мен қысқа жауап арқылы білдіру және сұрақ қою. Сұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация (заттық сурет) сызба таңдау. Қарапайым сөздерді тұтас оқу. Мәтін мазмұны бойынша Кім? Не? Қандай? Қанша? сұрақтарын қоя білу.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар орындай алады: Емханаға кімдер баратынын, неге баратынын біледі.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қойылған сұрақтарға жауап бере алады.


Кейбір оқушылар орындай алады: Өзіндік ой-пікірін айта алады.
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Емхана - поликлиника, Дәрігер - врач, доктор, ауру (науқас) - больной, екпе - укол, дәрі - лекарство, т.б. Осы сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастырады.


Диалог құруға, шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Науқас адам, ауырып қалса, емханаға бару, ем қабылдау, сауығып кету, т.б. Сұрақ-жауап жүргізе алады.


Талқылауға арналған сұрақтар: Кім? Не? Қандай? Қанша? Логикалық сұрақтарға жауап береді.


Не себепті ... деп ойлайсыз?Адамдар не себепті ауырады деп ойлайсыз?


Ишара: Кім? Не? Не істейді?
Алдыңғы оқу: Емханаға кім, не үшін баратынын біледі. Дәрігердің не істейтінін, ауру адам не істейтінін біледі. Емханаға бару не үшін керек екенін түсінеді.
Жоспар:
Уақыт Жаттығу түрлеріРесурстар
Басы: 10 мин"Шаттық шеңбері": 1, 2, 3 сандары бойынша немесе геометриялық фигуралар бойынша топтастыру. Үй тапсырмасын пысықтау: 1. Жаңа сөздер, сөз тіркестері, сөйлем. 2. Суретпен жұмыс. Дене мүшелерінің суреттерін көрсету. 3. Айтып тұрамын, оқушылар көрсетеді. 4. Сұрақтан сұрақ тудыру стартегиясы. Бас не істейді? Қолмен не істейміз? Көз не істейді? т.б. Бас ауырса не істейміз? Қайда барамыз? Онда кімдер бар? Қандай дәрігерге барамыз? Көз ауырса, кімге барамыз? Дәрігер не істейді? Ол не береді? Кім? Не?

Әдемі сөздерСандар немесе геометриялық фигуралар
Ортасы: 30 мин



Айтылым.

Оқылым.



Тыңдалым.



Жазылым.
1. Сөздікпен жұмыс: (Жұппен)Емхана - поликлиникаДәрі - таблетка, лекарствоАуру - болезньНауқас - больнойМедсестра - медбикеКөз дәрігері - окулистТіс дәрігері - стамотолог, т.б.

2. Шығармашылық жұмыс: Осындай сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрату.

3. Суретпен жұмыс: Суреттер көрсету. Сұрақ қою. Сұрақтан сұрақ тудыру. Сөйлету. 4. Дәптермен жұмыс: Жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне көшіріп жазады.

5. Мәтінмен жұмыс: Мәтінді түсініп оқып, аудару. Мазмұнын айтып беру. Мен кеше ауырдым. Апам мені емханаға апарды. Емханада көптеген дәрігерлер, медбикелер жұмыс істейді. Дәрігер ауруды емдейді. Ол маған дәрі жазып берді. Мен дәріні дәріханадан алдым. Дәрігер маған "Таза жүрсең, ауырмайсың" деді.

6. Өзіндік жұмыс: Сәйкестендір. Емхана больной Дәріхана больница Ауру поликлиника Аурухана аптека Дәрігер медбике Дәрі доктор Медсестра лекарство



Жаңа сөздер













Ауызша журнал



Суреттер



Дәптер







Мәтін









Тірек сөздер
Соңы: 5 минКері байланыс: Не білдік?Не істейміз?

Қосымша ақпарат:Өмірмен байланыс: Ситуациялық сұрақтар: 1. Сен сабақта отырғанда басың ауырды. Не істейсің? 2. Көшеде кетіп бара жатқанда құлап жатқан науқасты көрдің. Не істейсің?3. Ауырмау үшін не істеу керек?

Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



















Пәнаралық байланыс - Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)






РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.















Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.

2.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!