Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КМЖ "Өсімдіктерде макроэлементердің тапшылығы" 7сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Биология |
Мектеп: Жақсы ауданы Беловодское орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Нұға Рая Қатысқандар: қатыспағандар: |
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жасушалық биология Су және органикалық заттар. Күні: Сынып: 7 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктерде макроэлементтердің тапшылығы(азаот,калий, фосфор).Тыңайтқыштар; органикалық және минералдық (азотты, калийлі және фосфорлы) |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.4.1.4 Минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын танып білу. |
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар:Органикалық және минералды тыңайтқыштардағы (азот, калий және фосфордың )өсімдіктер үшін маңызын танып біледі. Басым көпшілігі: Минерал тыңайтқыштардың бір-бірімен айырмасының ерекшеліктерін талқылайды. Кейбір оқушылар; Минералды тыңайтқыштардың өсімдік тіршілігі үшін маңызын түсіндіреді. |
Бағалау критерийлері |
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар органикалық және минералды тыңайтқыштарды ажыратып сипаттайды Термин сөздер: минералды тыңайтқыш ,фосфор,калий,азот, органикалық тыңайтқыш, минералды қоректену . |
Құндылықтарды дамыту |
Патриоттық сезімді дамыту.Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту, ой-өрісін кеңейту,есте сақтау дағдысын қалыптастыру.Өзіне және бір-біріне деген құрметті,жұптық, топтық жұмыста ынтымақтастықты қалыптастыру. Жақсы қарым-қатынас орнату. |
Пәнаралық байланыс |
Химия-судың маңызы, органикалық және бейорганикалық заттардың еріткіш . |
АКТ қолдану дағдылары |
Интер белсенді тақта,ғаламтор ресурстары. |
Білім дағдылары: |
Түсіну, білу. |
Алдыңғы білім |
6сыныптың «Жаратылыстану » пәнінен азық тағамдарына кіретін органикалық заттарды біледі.
|
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Сабақтың басы
0-2минут
10минут
|
Ширату жаттыгуы Көңіл - күйлерің қалай? - Керемет (қолын көтереді) - Сабаққа дайындығымыз қалай? - Тамаша (шапалақтайды) - Ыңтаңыз ше? - Ғажап (алақандарын тигізеді) - Ендеше бастайық - о – о – о (бас бармақтарын көрсету) Оқушыларды топқа бөлу.(түрлі түсті қағаздар ) Үй тапсырма тапсырмасын сұрау . «Сызықтық диктант» Жұппен жұмыс Оқушылар дәптерлерін алмастырып,+,- қою арқылы бір-бірлерінің үй тапсырмаларын тексереді. Дұрыс жауаптар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі, оқушылар өздерін тексереді. |
. АКТ Интербелсенді тақта
Интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||
Жана материалды игеру Сабақтың ортасы: 25минут топтык жұмыс
Сабақтың соңы:
5минут
Рефлексия
|
«Ой шақыру» проблемалық сұрақтар қою. Оқушыларға екі бөлме өсімдігін көрсетемін.Біреу минерал жақсы жетілген өсімдік ,екінші минералды заттары жеткіліксіз болған өсімдіктер бейнелген.Оқушыларға берілген өсімдіктерді салыстыруды ұсынамыз.Өз ойларын «Ой тақтасын» жазуға сұраймыз. Сұрақтар:
2.Өсімдіктердің жақсы өсуіне қандай жағдай жасау керек? Мұғалімнің презентациясы. Жаңа сабақ түсіндіру.
|
Карточкалармен АКТ
Интербелсенді тақта
Карточкалар(кесте суреттермен берілген кесте )
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
Оқушылардың көбі:минералды тыңайтқыштардың құрамындағы микро және макроэлементтердің жетпіспеу белгілерін талқылайды. Кейбір оқушылар:барлық элементтердің жетіспеу белгілерін салыстырып сипаттайды.Қазақстаның Тары |
Топпық және жұптық жұмыс барысында бағалау |
Биология кабинетінде жұмыс ережелерін саұтау . Оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау |