Материалдар / Көгөністер жеймін. Мысалдар шығарамын.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көгөністер жеймін. Мысалдар шығарамын.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сандарды және оның жазылуымен таныстыру ,заттардың санымен сәйкестендіре білу, заттарды реттік және есептік санау ,тура және кері санау дағдыларын жетілдіру, зейіндерін,логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Еңбекқорлыққа тәрбиелеу.Сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту.Балаларды есеп құрастыруға уйрету. Шапшаңдыққа тәрбиелеу. Пәнге қызығушылығын оятатын қызықты математикалық есептер шығару.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
588
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу  іс –әрекетін  ұйымдастырудың  технологиялық  картасы.

Қарап.мат.ұғым

Тәрбиеші: Байкенжеева А

Уақыты:

Кабинет:

Тақырыбы

Көгөністер жеймін. Мысалдар шығарамын.

Сабақтың мақсаты

0.4.1.3.Көрнекілік негізінде қарапайым мысалдар мен

тапсырмаларды шешу.

Көрнекіліктер

Үлестірмелі суреттер, плакат т.б


Жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар

Тілдік мақсаттар

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

5+2, 5–2 жазбалары нені білдіретінін айт, оларды əртүрлі оқы.

Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре

аласыңдар ма?

.

Ұйымдастыру  іздестіру       

 Жаңа сабақ

 

 

 

 


Бүгін біз көгөністерді санаймыз. «Борщ пісіреміз» ойынына тартады. Ол үшін көптеген көгөністер таңдалып

алынады. Көгөністердің теріс жағында азайту мен қосуға

арналған есептерді жазу қажет

1 тапсырманы ұжымдасып немесе топтарда орындауқажет. Балалар есептерді шешіп, борщ пісіру үшін қажеттікөгөністерді атайды. Бұл есептердің жауабы кəстрөлде жазылған7 саны. Барлығы жауаптың дұрыстығына көзжеткізген кезде əрқайсысы өз сызығын жеке сызады. 2- тапсырма қолды жазуға жаттықтыру, 1,2,3 цифрларын бастырып сызуға берілген. №3 тапсырма өзіндік жұмысқа арналған. Көгөністер туралы ойынды балалар қоршаған орта туралы білімін көрсете алатындай етіп жалғастырыңыз. Көгөністерде азайтуға арналған есептерді жазыңыз. Жердеөсетіндерге смайликтердің суретін салыңыз.

Суреттердегі

жемістер мен

көгөністер

қатары, заттар–

пластмасса

муляждар





Əліппе-дəптер, санайтын материал.

Сергіту сәті

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық


Оқушылар ойын ойнайды

 Рефлексивті — түзетушілік 

Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.

Сабақтағы өз жұмысын«Сəттілік сатысы» арқылы

бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады.

Тапсырмаларды әр  бала  өз алдына ерекше орындады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!