Материалдар / Көлік және жол белгілері 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көлік және жол белгілері 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне сабақ жоспарлауда көмегін тигізеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2018
5304
20 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ:

Бөлім: 5 « Көлік және жол белгілері»

Тақырыбы: «Көлік және жол белгілері»

Мектеп: Жаңаталап орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Монтаева Акерке Мархаббатовна

Сынып: 5

Қатысқандар:13

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұраққа жауап беру,көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұраққа жауап береді, өз ойын білдіреді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Өз ойын дәлелдей отырып,мәтінге қатысты көзқарасын айтады

Кейбір оқушылар орындай алады:Тыңдалған мәтін мазмұнын негізге ала отырып,көтерілген мәселелерді өмірмен байланыстырады.

Бағалау критерийі

Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұраққа жауап береді,өз ойын білдіреді.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Мәтінді тыңдайды,сұраққа жауап береді

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:мәтін, жаңа сөздер немесе неологизмдер

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Жүйткіген автокөліктер,жол ережесі,бағдаршам,дұрыс жүру, күймемен

Талқылауға арналған сұрақтар:Егер жол белгілері болмаса, не болар еді? Жол белгілері нені білдіретінін білесің бе?

Не себепті ерте заманда көліктің қазіргідей түрі болмаған деп ойлайсыз?

Ишара:

Құндылықтармен байланыс

Қарым- қатынас жасау қабілеті,достық пен келісім дәстүрін сақтау, ұлғайту,инфрақұрылымдық қызмет салаларын дамыту

Пәнаралық байланыс

әдебиет, бейнелеу

Алдыңғы оқу

Алдыңғы білімді, жаңа біліммен ұштастыру

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы

2 мин

Психологиялық ахуал

«Мозайка» әдісі арқылы жол белгілерінің суреттерімен бөлемін.

І топ «Бағдаршам»

ІІ топ «Жолсерік»

АКТ, үнтаспа,

суреттер





Сабақтың ортасы




15 мин



















10 мин























15 мин








Сабақтың соңы



3мин

1-тапсырма

Мәтінді тыңдай отырып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз

1. Жол ережесінің сақталуына кімдер жауапты?

2. Мектепте жол ережесін сақтау бойынша қандай акциялар, шаралар ұйымдастырылады?

3. Жол қауіпсіздігін сақтауда оқушылар қандай үлес

қоса алады?

«Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді



Дескриптор

- мәтінді тыңдайды

-мәтін мазмұны бойынша қойылған сұраққа жауап береді

«Басбармақ» әдісі арқылы бағаланады

2-тапсырма

Мәтінді мұқият тыңдап, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз. Мәтінге қатысты өз ойыңызды айтып дәлелдеңіз.

«Жұптық әңгіме»әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңіз

1. Көшенің тәртібін кімдерқадағалайды?

2. Алғашқы бағдаршам қашан және жерде пайда болған?

3. Электрлі бағдаршам қайда пайда болған?

4. Ал бүгінгі таңда бағдаршам қалай жүзеге асырылған?

Дескриптор


- мәтінді тыңдайды

- өз ойын дәлелдей отырып,мәтінге қатысты көзқарасын айтады

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалайды.

3-тапсырма

Мәтінді тыңдай отырып, тақырыпқа қатысы жоқ суретті алып тастаңыз, «Мен жол ережесін сақтаймын » тақырыбында әңгіме құраңыз.

«Артық суретті алып таста » әдісі бойынша тапсырманы орындаңыз.

Дескриптор

-мәтінді қайта тыңдайды

-суреттің артығын алып тастайды

- әңгіме құрайды

«Қол сигналдары» әдісі арқылы бағалау


«Менің көңіл- күйім» баспалдағы


Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып,тақтаға салынған баспалдақтардың біреуіне жабыстырады. «Керемет», «Өзіме сенімдімін», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек», «Білмеймін», «Нашар»


Рисунок 2




https://www.youtube.com/watch?v=VI9VVZ-eAdc


















https://www.youtube.com/watch?v=VI9VVZ-eAdc








































Саралау – Сіз қандай

тəсілмен көбірек қолдау

көрсетпексіз?Сіз басқаларға

қарағанда қабілетті

оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың

материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

Қауіпсіздік техникасын сақтау

Тапсырма тәсілі

1. «Ойлан,жұптас, бөліс» әдісі .

Қарқын тәсілі

1.«Артығын алып таста» әдісі

Диалог және қолдау көрсету «Жұптық әңгіме» әдісі

«Бағдаршам» әдісі

«Басбармақ» әдісі

«Қол сигналдары» әдісі

«Менің көңіл- күйім» баспалдағы


Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері сақталды


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1.

2.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, не нəрсеге

назараударуқажет?


































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!