Материалдар / Колледждегі химияны оқыту ерекшеліктері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Колледждегі химияны оқыту ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
қазіргі заманғы мұғалім өз пәнін жақсы білуі керек, оқушымен жарқын және қызықты сабақтар өткізуге, мониторинг жүйесін құруға және үнемі ізденісте болуға мүмкіндік беретін әртүрлі оқыту әдістерін білуі керек.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Колледждегі химияны оқыту ерекшеліктері

1.Нургалиева Нургуль Джангельдиновна

2 .Орал қ. БҚО «Сервис және жаңа технологиялар колледжі » МКҚК

3. Химия және биология пәндерінің оқытушысы



Қазіргі қоғамның ерекшеліктерінің бірі - жасаушы адамды тұтынушы адамға айналдыру. Ғылымда, өнерде, техникада, әлеуметтік қатынастарда ашушыларды қайдан күтуге болады? Бұл дағдарыстан шығудың ең белсенді қатысушысы - заманауи білім беру. Колледж қоғамға халықтың зияткерлік әлеуетін қалпына келтіруге көмектесуге арналған.

Химияны оқыту процесінде қойылған мақсатты жүзеге асыратын негізгі міндеттер: 1) тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктері мен гуманистік қасиеттерін дамыту үшін жағдайларды қамтамасыз ету; 2) пәнге тұрақты қызығушылықты ояту; 3) болашақ практикалық қызметтің мүмкін саласы ретінде зерттелетін пәнге көзқарасты қалыптастыру.

Тестіленген тапсырмалардың нәтижелерін талдау мынаны көрсетеді: білім алушылар негізінен базалық деңгейдегі химиялық білім мазмұнын және репродуктивті сипаттағы қызмет тәсілдерін меңгереді. Сонымен қатар, олар химиялық заңдылықтарды білуді және оларды процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін қолдануды талап ететін тапсырмаларды орындауға дайындықтың жеткіліксіз деңгейін көрсетеді, яғни білімді стандартты емес жағдайларға көшіру, оқушылардың таным және заттарды адам қолдану мәселелері бойынша пәндік құзыреттіліктері жеткіліксіз қалыптасқан.

Анықталған мәселелерге жауаптарды дамыта оқыту қағидаттарына негізделген білім беру процесін ұйымдастыруда іздеу керек. Оқытудың дамушы әсерін арттырудың маңызды шарты-ақыл-ой әрекетінің әдістерін қалыптастыру және дамыту. Химияны оқытуда интеллектуалды дағдыларды дамыту бағдарламасы оқушылардың эвристикалық, логикалық және сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды қарастырады. Сонымен қатар, сыныптау, салыстыру, жалпылау, дәлелдеу және өз пікірін білдіру дағдылары сабақтарда циклдік түрде қалыптасып, уақыт өте келе дамитыны белгілі. Бұл білім алушыларды дамыта оқытуды ұйымдастырудың кейбір тәсілдерін бөліп көрсетуге мүмкіндік берді: а) химияны 1-курста оқыту; б) химияны оқытудағы міндеттік тәсіл ; в) білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру.

Білім алушылармен жұмыстың негізгі мақсаты пәнге тұрақты қызығушылықты ояту, оқытудың дамушы сипатын қамтамасыз ету , химиялық білім берудің концентрлік тұжырымдамасы негізінде құрылған бағдарлама бойынша химияны табысты игеруге дайындау болып табылады. Курстың тұжырымдамасы химия сабақтары білім алушылардың жеке басын қарқынды дамыту, репродуктивтіден шығармашылыққа дейінгі әр түрлі деңгейдегі білім алушылардың өзіндік танымдық іс-әрекетін дамыту құралы болуы керек. Оқытудың болжамды нәтижелері: теориялық материалды игеру, химиялық фактілерді және химиялық тілді игеру.

«Проблеманы» көру, гипотезаны негізді алға жылжыту және оны тексеру жоспарын құру үшін қолда бар білім мен дағдыларды байланыстыру; «проблеманы» шешудің өзіндік әдісін ұсыну, құру; «проблеманы» шешу үшін қажетті білім мен дағдыларды таңдау; жаңа стандартты емес міндеттерді шешу үшін білім мен іс – қимыл тәсілдерін кеңінен беруді жүзеге асыру-аталған барлық зияткерлік дағдылар химия бойынша есептік есептерді шешу кезінде қалыптастыруға болады. Жұмыста сұрақ туындады: проблемаларды шешуді оқыту процесін қалай жобалау және ұйымдастыру керек. Ғылыми әдебиеттерде ол «химияны зерттеуге арналған тапсырмалық тәсіл» деп аталады. Жұмыс тәжірибесі химия мәселелерін шешуді оқыту мәселесінде бес блокты бөлуге мүмкіндік берді.

Тапсырмалардың әр блогында оқытудың бірнеше дәйекті кезеңдері бөлінеді: бірінші кезең - қызметті ұйымдастыру, мақсат қою; екінші кезең -Алгоритмдер теориясына негізделген жаңа материалды зерттеу; үшінші кезең - жаттығулармен жұмыс негізінде бекіту; төртінші кезең - қайталау, сабақтар - семинарлар, үй тапсырмаларын орындау, бесінші кезең -нәтижелерді талдау және түзету қателіктермен жұмыс істеу және мәселелерді шешу арқылы бақылау. Блоктардың мазмұны салыстырмалы нұсқаулық кестелермен, нұсқаулық карталармен, әртүрлі дидактикалық материалдармен анықталады. Шешімдері алгоритмдерге жүйеленген есептердің бірнеше түрі бар. Барлық алгоритмдердің қызмет кезеңдері ұқсас: а) негізгі химиялық шаманы оқшаулау немесе іздеу – зат мөлшері; б) символдық-графикалық ақпаратты қолдана отырып, белгісіз шаманы есептеу.

Сабақта оқушыларды белсендіру үшін әртүрлі әдістемелік әдістер қолданылады: танымдық сипаттағы жеке тапсырмаларды орындау, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс. Сабақтарды өткізудің дәстүрлі емес түрлері айтарлықтай пайда әкеледі, олардың ішінде шығармашылық шеберханалар түрінде өткізілген сабақтар ең тиімді болып табылады. Мұндай сабақтарда өз күшіне сенуге мүмкіндік беретін жағдайлар жасау қарастырылған. Жұмысты орындай отырып, балалар өз білімдерін толықтырып қана қоймай, сонымен қатар шығармашылық мүмкіндіктерін ашуға мүмкіндік алады: өйткені әркім табиғи түрде көптеген іс-шараларға, ғылымға, өнерге, музыкаға қабілетті.

Сабақта зияткерлік дағдыларды сәтті меңгерген 1 курс білім алушылары колледж білім алушыларының ғылыми қоғамына біріктіріліп, зерттеу және жобалау қызметінің элементтерін зерделейді. Іс-әрекетті ұйымдастырудың өзіндік қиындықтары бар: көп уақытты қажет етеді, студенттердің проблемалық-іздеу қызметін басқаруда қиын, бірақ оқу дағдыларын қалыптастыруға көп ықпал етеді. Оқушылардың ғылыми таным үдерісіндегі кезең-кезеңмен іс-әрекеті (тірек ЗУНДЫ белсендіру, проблемалық жағдай туғызу, проблема туғызу, гипотеза ұсыну, гипотезаны тұжырымдау, дәлелдеу, табылған шешімді қолдану міндетті түрде жаңа проблемаға шыға отырып) ғылыми танымға, адамның қоршаған әлемді зерттеу және құру қажеттілігін қалыптастыруға ықпал етеді.

Тануды үйрену үшін сіз білгіңіз келуі керек, сондықтан мектепте білім алушылардың өзін-өзі дамытуы үшін жағдай жасау керек, танымдағы мотивация, рухани қажеттіліктер мен өзіндік даралықты қалыптастыру. Білім алушылардың бойында осы қасиеттерді дамытуда үлкен жауапкершілік оқытушының мойнында. Педагогикалық әдептілік, білім алушыларға жанашырлықпен қарау, әрине, мұғалімнің жұмысының сәттілігінде маңызды рөл атқарады. Сонымен қатар, қазіргі заманғы мұғалім өз пәнін жақсы білуі керек, оқушымен жарқын және қызықты сабақтар өткізуге, мониторинг жүйесін құруға және үнемі ізденісте болуға мүмкіндік беретін әртүрлі оқыту әдістерін білуі керек.






















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!