Материалдар / Көмірсулар-энергия көзі.Глюкоза,сахароза,гликоген,крахмал жасунық пен хитиннің маңызы мен қызметтері.

Көмірсулар-энергия көзі.Глюкоза,сахароза,гликоген,крахмал жасунық пен хитиннің маңызы мен қызметтері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалім оқушы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2019
5819
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8.1В Молекулалық биология

Күні: 13.07.2018жыл

Сынып: 8

Мектеп: «Болашақ» ЖОМКММ

Мұғалімнің аты-жөні: Алипбекова Гаухар Жапаровна

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Көмірсулар-энергия көзі.Глюкоза,сахароза,гликоген,крахмал жасунық пен хитиннің маңызы мен қызметтері.

Липидтердің қасиеттері мен қызметі.Липидтердің әртүрлілігі, майлар,фосфолипидтер,балауыз.


Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы

на сілтеме)

8.4.1.2.Көмірсулар мен липидтердің биологиялық қызметін сипаттау.



Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Органикалық қосылыстар көмірсулар мен липидтердің түрлерін білу.

Оқушылардың басым бөлігі: Органикалық қосылыстар көмірсулар мен липидтердің қызметтерін бір – бірінен ажырату.

Кейбір оқушылар: Органикалық қосылыстар көмірсулар мен липидтердің айырмашылығын жасушадағы маңызын сипаттау.


Ойлау дағдыларың деңгейлері

Білу, түсіну және қолдану.



Бағалау критерийі

Көмірсулар мен липидтердің қасиеттері мен биологиялық қызметтерін сипаттау.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Жұпта көмірсулар мен липидтерді талдайды,түсіндіреді.

Пәндік лексика мен терминология

Моносахарид, дисахарид, полисахарид, крахмал, гликоген, глюкоза, сахароза, крахмал, целлюлоза, хитин, глицерин.

Талқылауға арналған тармақтар:

Моносахарид және дисахаридтер дегеніміз...

Көмірсу дегеніміз.....

Липидтер дегеніміз.....

Фосфолипидтер құрайды.......

Балауыз....

Құндылықтарға баулу

Шығармашылық, сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, ұқыптылық, жауапкершілік, денсаулық сақтау.

Топта, жеке берілген тапсырмаларды бірлесіп орындау, оқушылардың бір-бірін сыйлау, құрмет көрсету.

Пән аралық байланыс

Химия-Көмірсудың, липидтің химиялық құрамы.

Физика-заттың мөлшерін есептеу.

Алдыңғы білім

Жасушаның химиялық құрамы ондағы органикалық және бейорганикалық қосылыстардың болуымен анықталады.

7.4.1.3.Азық – түліктер құрамындағы май, крахмал, көмірсулардың бар болуын дәлелдеу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңі


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


2 мин






4 мин













1 мин


Ұйымдастыру кезеңі оқушыларды кезекшінің көмегімен түгелдеу. Сыныпта психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру үшін «Көркем есім» әдісі бойынша (оқушылар шеңберге тұрып өз есімдеріне сын есім тіркесін қосып жанында тұрған оқушыға тілек білдіреді.)

Үй тапсырмасы бойынша қайталау:

Миға шабуыл «Мұғалім-оқушы» әдісімен.

1.Органикалық қосылыстарға нелер жатады?

2.Өсімдіктің құрамындағы органикалық заттарды ата?

3.Көмірсуларды қайдан білесіңдер.

«Құрамында май мен көмірсу бар екенін демонстрациялау» арқылы жаңа сабақты ашу.

Органика

лық зат

Бақылау

Қорытынды

Май

Фильтр қағазына күнбағыстың бірнеше тұқымын қабығынан тазартып салыңыз. Қағазды екіге бүктеп, қатты уқалаңыз

Көмірсу

Шикі картоптың бөлігіне бірнеше тамшы йод ерітіндісін тамызыңыз


Жаңа сабаққа көшу:

«Мозайка» тәсілі арқылы сурет қиындыларын біріктіре отырып оқушыларды екі топқа бөлінеді:

  1. топ «Көмірсу», 2- топ «Майлар»














Картоп, күнбағыс дәндері, фильтр қағазы,йод ерітіндісі.

345561.htm






Сабақтың ортасы



10 мин

















10 мин






















5 мин

ТЖ

«Топтастыру» әдісі.

Кіші, аралас қабілетті топтар үлгерімі төмен окушыларға сыныптастары тарапынан қолдау алуға, ал үлгерімі жоғары окушыларға бүкіл топтың пайдасы үшін өзінің ойларын реттеп, жеткізу.

I-топ

Көмірсулар дегеніміз - .... .... .... ..... .... .

Көмірсулардың түрлерін ажыратып жаз

Көмірсулар














II-топ

0Липидтер дегеніміз - .... .... .... ..... .... .

Липидтердің түрлерін ажыратып жаз


Липидтер
















-Терминге анықтама береді.

-Кесте құрылымын анықтайды.

-Көмірсудың,липидтің түрлерін сипаттайды.

Оқушылардың жауаптарын «Ауа райы» арқылы бағалайды.

Оқушылар берілген тақырыптар бойынша мәтінді оқып, постер қорғайды.

Тж

1- топ: Көмірсудың қасиеті мен қызметі.

«Fish bone» әдісі арқылы постер қорғайды./ балықтың суреті/

2- топ:. Майдың қасиеті мен қызметі.

«Fish bone» әдісі арқылы постер қорғайды


КБ: «Түймедақ» арқылы оқушылар өздерінің топпен жасаған жұмысын бағалайды.

Калыптатырушы бағалау

(Ж) «Суреттер сөйлейді» (аю, бал ара),

А. В.

Майларға анықтама беріңіз

А._________________________________________

В._________________________________________

Биологиялық маңызын сипаттаңыз.

А._________________________________________

В._________________________________________

Бағалау критерийі: Көмірсулар мен липидтердің қасиеттері мен биологиялық қызметтерін сипаттау.


Дескриптор:

- майларға анықтама береді;

- липидтің А түрін сипаттайды.

-липидтердің В түрін атайды.

-Май және липидтердің биологиялық маңызын сипаттайды.

«Дейін- кейін» стратегиясы

«Сұрақты ұстап ал!» әдісі

1.Ең көп таралған көмірсуды ата?-(Глюкоза)

2.Жай көмірсулардың қасиеті мен қызметін сипаттаңдар

3.Крахмал қайда түзіледі?-(картопта,түйнекте)

4.Хитин дегеніміз не?-(бунынаяқтылардың сыртқы қаңқасы)

5.Май мен липидтердің құрылысы және құрамын салыстырыңдар.

6.1 грамм көмірсулар тотыққан кезде бөлінетін энергия мөлшері?- 17,2кДЖ энергия

7.Адам қанының құрамында глюкоза мөлшері-0,12%

8. Өсімдіктердегі негізгі қоректік көмірсу-крахмал.

9.Майлар ыдырағанда қанша энергия бөлінеді?-39,1кДЖ

10.Балауыз дегеніміз не?-су өткізбейтін қасиеті бар май тәрізді заттар тобы.

Дескриптор:

-Жай көмірсулардың қасиетін біледі.

-Майлардың қасиеті мен қызметін біледі.

-Көмірсу мен майдың айырмашылығын бір-бірінен ажырата алады.

« Басбармақ»





Оқулық








Twig- тағам негіздері көмірсулар
















Оқулық




















Суреттер


Сабақтың соңы

5 мин




3 мин

Кері байланыс. «Мақсатқа бағытталған бағдаршам»

Оқушылардың барлығында үш түрлі-түсті карточка тарқатылып берілген.

Қызыл-мақсатқа толық жеткен жоқпын.

Сары-біршама түсінік бар.

Жасыл-мақсатқа жеткеніме сенімдімін.

Үйге тапсырма:Көмірсулар мен липидтердің биологиялық қызметін сипаттау.



Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау.Ақпараттық –коммуникациялық технологияларды қолдану

Жеке және топтық жұмыс жасағанда оқушыларға түрткі сұрақтарды түрлендіріп қою арқылы, логикалық тапсырмалар беру арқылы ынталандырамын.

Барлық оқушыларға жай және күрделі көмірсуларды адам өмірінде қолданыста білетіндей, қорытынды жасай алатындай және сыни ойлана алатындай өз зерттеулері бойынша өз идеяларын ұсыну арқылы олардың дүниетанымдарын кеңейту.




1.Оқушылардың қажетті білімдерін тексеру мақсатында ашық сұрақтар беріледі.

2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау,өзар екі жұптың жұмысын бағалау бірін-бірі бағалау аркылы жүзеге асырылады.

Жұптық жұмыста екі оқушы бір-бірінің жұмысын өз жұмысымен салыстыра отырып өз тапсырмаларының орындалуында қателіктер немесе қиындықтар туындаған жағдайда түзетулер енгізуге мүмкіндік алады.

3.Топтық жұмыста топтар бір-бірін бағалау жүргізу арқылы топ жұмыстарына баға береді.

4.Кері байланыс

«Түймедақ»

«Ауа райы»

«Басбармақ»







Тәжірибе жасау кезінде денсаулыққа зиянды заттармен жұмыс жасауда сақтық шараларын қолдану.

АКТ- дан суреттер топтамасын интербелсенді тақтаны қолдануда қауіпсіздік ережесін сақтау.












Сабақ бойынша рефлексия:

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарыңыздан ауытқу болды ма және неліктен?


Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы бағалау:


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқу мен оқытуға қатысты)?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ